ChristianMatch

Forum

Dilemma of niet………..
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:51

Als het niet blijkt te werken, moet je dat inderdaad zeggen en meestal is het wel bevrijdend voor beide partijen als het naar voren wordt gebracht. Maar laat elkaar wel heel, het kan ook hard aankomen.

Thomas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:52

HERMAN968 schreef:
... samen met je kater. Lachende smiley

dat ligt eran...
ik hou van garfield katers...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:53

WILLEMIJN232 schreef:
Geloof me, ik kan vrij direct zijn....... Knipoog smiley maar een kopje koffie is toch wel het minste he?

Dat moet te overleven zijn,hoe rampzalig je date ook is, ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:55

PETRA411 schreef:
Dat moet te overleven zijn,hoe rampzalig je date ook is, ha ha

Natuurlijk kan het ook zijn Petra dat de date goed was. Maar dat je slechte nachtrust had of dat één van beide s' anderendaags de boodschap geeft : Voor mij liever niet". Is toch altijd een beetje pijnlijk moment voor diegene die het wel zag zitte.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 10 juni 2012, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:55

YES356 schreef:
Erger u niet! Verbaas u alleen!!! Verraste, verbaasde smiley mocht de moed u toch in de schoenen zinken , ga dan op uw kop staan Knipoog smiley wie de schoen past trekke hem aan! Lachende smiley

Als ik op mijn kop ga staan Yes lijkt het weer zo'n yoga houding he? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:57

WILLEMIJN232 schreef:
Als ik op mijn kop ga staan Yes lijkt het weer zo'n yoga houding he? Knipoog smiley

ik zat het me voor te stellen maar kwam ook al op yoga uit... alleen die zware schoenen met gezonken moed lijken me voor de balans niet echt jofel. En dan ook nog je schoenen moeten verwisselen terwijl je op je kop staat... is een yogaplus-iets.

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 juni 2012, 21:57
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:58

WILLEMIJN232 schreef:

Is ook wel inhoudelijke nonsens, waardoor de vorige boodschap teloor gaat, hé Willemijn. Stay on topic zou'k zegge of zwijgen is goud waard Boze smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 10 juni 2012, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:04

HERMAN968 schreef:
Is ook wel inhoudelijke nonsens, waardoor de vorige boodschap teloor gaat, hé Willemijn. Stay on topic zou'k zegge of zwijgen is goud waard Boze smiley

Herman, een grapje moet toch kunnen? Je moet ook ergens nog de humor van in kunnen zien hoor......! Je bent vast tegen yoga.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:07

WILLEMIJN232 schreef:
Herman, een grapje moet toch kunnen? Je moet ook ergens nog de humor van in kunnen zien hoor......! Je bent vast tegen yoga.... Knipoog smiley

Jawel, maar je wilt de voorgeschiedenis niet weten Willemijn. Boze smiley
Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zondag 10 juni 2012, 22:08
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:07

THOMAS968 schreef:
Als het niet blijkt te werken, moet je dat inderdaad zeggen en meestal is het wel bevrijdend voor beide partijen als het naar voren wordt gebracht. Maar laat elkaar wel heel, het kan ook hard aankomen.

Thomas

Het begrip 'heel laten'is ook heel persoonlijk wat een ieder daar onder verstaat......
Je kan duidelijk naar iemand zijn en die hoeft zich dan niet 'heel'gelaten te voelen.....terwijl jezelf wel denkt dat je dat doet.....
Het blijft meestal toch iets vervelends iemand afwijzen is mijn ervaring.....
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:09

WILLEMIJN232 schreef:
Het begrip 'heel laten'is ook heel persoonlijk wat een ieder daar onder verstaat......
Je kan duidelijk naar iemand zijn en die hoeft zich dan niet 'heel'gelaten te voelen.....terwijl jezelf wel denkt dat je dat doet.....
Het blijft meestal toch iets vervelends iemand afwijzen is mijn ervaring.....

.... én ook als je zelf afgewezen wordt Thomas. Geschokte, onthutste smiley Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:09

WILLEMIJN232 schreef:

Die spreuk staat onder” opbeurende opmerkingen” Knipoog smiley betekend(in nederland) dat als je moed in je schoenen zit als je op de kop gaat staan je de moed weer in je hoofd krijgt. Dat is opbeurend toch! (eigenlijk best jammer dat ik dit schijnbaar uit moet leggen) haha
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:10

YES356 schreef:
Die spreuk staat onder” opbeurende opmerkingen” Knipoog smiley betekend(in nederland) dat als je moed in je schoenen zit als je op de kop gaat staan je de moed weer in je hoofd krijgt. Dat is opbeurend toch! (eigenlijk best jammer dat ik dit schijnbaar uit moet leggen) haha

Okee, Yes, was een goeie dan. Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:14

HERMAN968 schreef:
Okee, Yes, was een goeie dan. Lachende smiley Lachende smiley

Doe ik ook voor het daten ff een handstand!!! werkt als de beste Knipoog smiley
probeer maar eens Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:19

YES356 schreef:

Dus,je hebt een date,ziet de man en denkt oh neeeeeeeee
Wat doe je dan,je gaat na dewc,daar effe op je kop staan en vervolgens heb je de moed om 1 bakje koffie met hem te drinken.
Of erger jij denkt jaaaaa leuke man. je ziet die man kijken van oh neeeee gets. ga na de wc...etc.... en je hebt de moed voor dat ene bakje koffie om daarna jankend na huis te fietsen om vertwijfelend voor de spiegel te staan. wat een gedoe daten...
In ieder geval weet je nu warom de ander zolang op de wc zit,hij heeft geen besmettelijke darmbacterie ofzo maar staat op zijn kop.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:24

PETRA411 schreef:
Wat doe je dan,je gaat na dewc,daar effe op je kop staan en vervolgens heb je de moed om 1 bakje koffie met hem te drinken.
Of erger jij denkt jaaaaa leuke man. je ziet die man kijken van oh neeeee gets. ga na de wc...etc.... en je hebt de moed voor dat ene bakje koffie om daarna jankend na huis te fietsen om vertwijfelend voor de spiegel te staan. wat een gedoe daten...
In ieder geval weet je nu warom de ander zolang op de wc zit,hij heeft geen besmettelijke darmbacterie ofzo maar staat op zijn kop.

Goeie leerling Petra. Je bent klaar om te starten Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:26

PETRA411 schreef:

Woei, ik zie het al helemaal voor me, wordt thuis nog wel ff flink oefenen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:28

JOSINA022 schreef:
Woei, ik zie het al helemaal voor me, wordt thuis nog wel ff flink oefenen Clown smiley

Zal ik mijn nummer geven Josine, mss samen oefenen ?! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:35

Hahaha sorry Lachende smiley ik moet hier erg om lachen!!! Ik ben een beeld denker. Dus zie iemand voor me die helemaal relaxt uit de toiletruimte komt met verwilderde haren met een stukje toiletpapier er in haha. Geschokte, onthutste smiley Maar wat ik al eerder schreef dat het verschil maakt denk ik met welke verwachtingen of doel je iemand wil ontmoeten. En afgewezen worden okay dat kan pijnlijk zijn. Maar als je weet wie je zelf bent overleef je dat wel denk ik. En het is beter om afgewezen te worden dan dat iemand een relatie op basis van medelijden met je aan gaat. Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:36

HERMAN968 schreef:
Zal ik mijn nummer geven Josine, mss samen oefenen ?! Clown smiley

Bedankt voor het aanbod, maar, uuuh...sta liever eerst alleen voor schut Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:39

YES356 schreef:
Hahaha sorry Lachende smiley ik moet hier erg om lachen!!! Ik ben een beeld denker. Dus zie iemand voor me die helemaal relaxt uit de toiletruimte komt met verwilderde haren met een stukje toiletpapier er in haha. Geschokte, onthutste smiley Maar wat ik al eerder schreef dat het verschil maakt denk ik met welke verwachtingen of doel je iemand wil ontmoeten. En afgewezen worden okay dat kan pijnlijk zijn. Maar als je weet wie je zelf bent overleef je dat wel denk ik. En het is beter om afgewezen te worden dan dat iemand een relatie op basis van medelijden met je aan gaat. Toch?

Helemaal mee eens, Yes!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:43

JOSINA022 schreef:
Bedankt voor het aanbod, maar, uuuh...sta liever eerst alleen voor schut Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Neem ik mee Josine, zo'n parate reactie ! Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:53

JOSINA022 schreef:
Helemaal mee eens, Yes!

Inderdaad als je weet wie jezelf bent, overleef je het wel.
Check je haren voor je uit de wc komt. Komt alles goed.
ha ha, fijne week allemaal toegewenst. ik ga naar dromenland.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:56

YES356 schreef:
Maar wat ik al eerder schreef dat het verschil maakt denk ik met welke verwachtingen of doel je iemand wil ontmoeten. En afgewezen worden okay dat kan pijnlijk zijn. Maar als je weet wie je zelf bent overleef je dat wel denk ik. En het is beter om afgewezen te worden dan dat iemand een relatie op basis van medelijden met je aan gaat. Toch?

Juistem. Verwachtingen zo relaxt mogelijk en je besef van wie je al was en wie je nog steeds blijft op het hoogste Volume. Klinkt weer lekker perfect en ideaal want oef zo'n ontmoeting gaat vast niet (altijd) volgens handboekkie paragraaf 2, 4e alinea, maar ik denk dat het meest nuchtere is hoe het ook eventueel kan verlopen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 10 juni 2012, 22:58

PETRA411 schreef:
Inderdaad als je weet wie jezelf bent, overleef je het wel.
Check je haren voor je uit de wc komt. Komt alles goed.
ha ha, fijne week allemaal toegewenst. ik ga naar dromenland.

Geweldig.. check je haren. Clown smiley haha truste...

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 10 juni 2012, 22:58
Naar boven

Auteur Bericht
ROOSJE140

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 01:31

Lieve mensen,

wat een stortvloed van woorden, meningen en adviezen.
Geweldig al die reacties!
Hoe de één de ander ook zal ontmoeten, hetzij via CM, hetzij via een andere weg. Ik hoop voor jullie allemaal, dat je de ware zult vinden.
Dat hoop ik voor mijzelf ook natuurlijk.
En dat we samen met die partner heel gelukkig mogen worden.
Als we Hem maar kennen in al onze wegen.

Voor nu welterusten.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 06:39

ROOSJE140 schreef:
Lieve mensen,

wat een stortvloed van woorden, meningen en adviezen.
Geweldig al die reacties!
Hoe de één de ander ook zal ontmoeten, hetzij via CM, hetzij via een andere weg. Ik hoop voor jullie allemaal, dat je de ware zult vinden.
Dat hoop ik voor mijzelf ook natuurlijk.
En dat we samen met die partner heel gelukkig mogen worden.
Als we Hem maar kennen in al onze wegen.

Voor nu welterusten.

Mooi is dat Roosje, biddend met elkaar contact leggen, samen! Weet je zeker dat Hij erbij is!

Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 11 juni 2012, 06:41
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 07:19

HERMAN968 schreef:
Mooi is dat Roosje, biddend met elkaar contact leggen, samen! Weet je zeker dat Hij erbij is!

Gelukkig hangt dat niet af van mijn bidden.Engeltje smiley Hij is er sowieso bij.

Maar neemt niet weg dat praten met Degene die concept relatie heeft bedacht een plek mag houden ook in dit opzicht.

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 11 juni 2012, 07:21
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 07:37

JOL252 schreef:
Gelukkig hangt dat niet af van mijn bidden.Engeltje smiley Hij is er sowieso bij.

Maar neemt niet weg dat praten met Degene die concept relatie heeft bedacht een plek mag houden ook in dit opzicht.

Ik bedoel bidden met elkaar "on the chat", vooraf aan de telefoon, bij ontmoetingen. Helpt me wel, altijd zegen !. Of je nu samen doorgaat of niet. Hij heeft je wel wat te vertellen als je je oren en ogen openhoudt !.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 11 juni 2012, 07:52

YES356 schreef:
Heel mooi! dit onderwerp. Bij het lezen van het vers dat je er bij schreef heb ik dat lied even geluisterd. Het vers er voor vind ik ook heel mooi. Bij dit onderwerp

Heer, ik wil uw liefde loven,
al begrijpt mijn ziel U niet.
Zalig hij/zij, die durft geloven,
ook wanneer het oog niet ziet.
Schijnen mij uw wegen duister,
zie, ik vraag U niet: waarom?
Eenmaal zie ik al uw luister
als ik in de hemel kom!

Mooi om alles wat er geschreven is te lezen

DIT...HELE LIED...MET ALLE VERZEN....heeft al veel betekent voor me....

Schijnen mij UW wegen duister...(heb ik al veel geroepen)
Vader wat GIJ doet is goed (moet me nog meer gaan leiden)

(Kom tot ontdekking dat ik nog veel moet leren, maar een heel mooi lied!!!)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3