ChristianMatch

Forum

Gebedsverhoring
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:29

Gebedsverhoring: ja dat geldt wel voor mij!!! Wegens 2 jaar werkloosheid moest mijn huis verkocht worden....dat lukte wonderwel in deze moeilijke huizen-tijd....maar toen had ik nog slechts één maand om een onderkomen te vinden: wachtlijst hier in Gouda voor een huurhuisie ongeveer 20 jaar....ja echt waar! Aangezien ik huisdieren heb werd dat extra moeilijk...ik was ten einde raad.....maar hoeveel mensen niet voor mij gebeden hebben!!!! In de kerk, in de vriendenkring, in mijn (ex-) familie....Op het allerlaatste moment belde de eerste kandidaat voor mijn woning af....ik werd dus 1.....En nu....mag ik dit droomhuisje huren....voor onbepaalde tijd, ik word niet meer weggestuurd.....
En niet minder belangrijk: door al die zorgen ging ik drinken.....veel! En wéér werd er gebeden voor mij....vurig en door heeeeel veel mensen....
Mijn gezondheid ging ook hollend achteruit....(die is helaas nog hetzelfde, niet zo best, mag nog niet aan het werk) Maar door dit alles heen: God laat niet varen wat Zijn hand begon....dat is zeker.....Hij leeft! Hij heeft een plan met mij! Al die lieve mensen, ook van hier op CM....die mij volgden met al mijn nicknames....en er voor mij waren....dank jullie wel, jullie waren een enorme steun in de stormen....maar de hoogste eer is aan Hem! (zo....dat wou ik effe kwijt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:44

Wat fijn Jochebed!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 18:48

ROELANDE345 schreef:
Wat fijn Jochebed!!

Ja he....ik ken een (kinder) liedje.....Omdat Hij leeft, ben ik niet bang voor morgen!!!!! Vast wel op youtube te vinden, Elly en Rikkert zingen bijna alles....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2