ChristianMatch

Forum

vrede en vriendschap op een datingsite
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:37

CHATULIEM619 schreef:
Als je eens naar uitjes komt, zul je zien wat ik bedoel. Je mist hier teveel aanknopingspunten om een goed oordeel over iemand te vormen. Je kunt hopeloos de plank mis slaan.

ik denk dat ik dat inderdaad maar eens ga doen. eens naar uitjes komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:46

BASSIE783 schreef:
ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.

Nog geen 10 uur geleden zei je: "zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar"

Na bovenstaande kattige opmerking is van je eerdere woorden niets meer over en blijk je ook gewoon een mens te zijn.........
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 02:52

ROELANDE345 schreef:
He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over

Mag je vinden...

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 2 mei 2012, 02:56
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 03:03

BASSIE783 schreef:
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.

Oeps, een uitglijer vriend... En dat voor een vredelievende social rabbit als jij...? Oei! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 08:04

Vrede en vriendschap op een datingssite???????????

Lees de laatste 3...4 berichten eens...
Waar zit dat nu vol mee???
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:34

BEUN656 schreef:
Luister vriend, ik ben geen haar beter dan jij maar hij wel gelijk! Jouw reactie op wat Bassie zegt vind ik een non-antwoord. Waardeloos! Schaam je!
waarom zou ik me schamen als jezelf al van je eigen vind dat je geen haar beter bent .
en sinds wanneer ben ik een vriend van je?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:44

ROELANDE345 schreef:
He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over
Je geeft terecht aan ,dat je hier nog maar pas bent, net zoals Bassie. Ik vind het bijzonder knap dat je dan al meteen een oordeel klaar hebt over hoe we met elkaar omgaan...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 09:47

CHATULIEM619 schreef:
Je geeft terecht aan ,dat je hier nog maar pas bent, net zoals Bassie. Ik vind het bijzonder knap dat je dan al meteen een oordeel klaar hebt over hoe we met elkaar omgaan...

Ach ja niets menselijks is mij vreemd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS423

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 07:32

BASSIE783 schreef:
dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?

bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.[/quote]

Beste Bassie,

Ik reageer w.s. en beetje llaat, maar zie je punt.

Wat mij opvalt is het wel of niet opruimen van zaken uit het verleden door mensen. Ruim je ze niet op, dan ruimt het jou op. en.. neem je aanstoot en reageer je vanuit je emoties vaak heftiger dan gepland..
Gekwetste mensen kwetsen anderen, vaak onbedoeld. Smiley met dichtgeplakte mond

Om dit te keren , roept de Bijbel ons op om te vergeven en vergeving te vragen. Hierdoor ontstaat filio-liefde en zelfs agapè. Engeltje smiley

Liefde verdraagt alles..
Is het dan niet de tijd om ons eens opnieuw te realiseren:

W h a t w o u l d J e s u s d o?

Hij deed het liefdevol...maar wel duideljk... Verlegen lachende smiley

Liefs & God bless,

Roos
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 08:27

ROOS423 schreef:
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Beste Bassie,

Ik reageer w.s. en beetje llaat, maar zie je punt.

Wat mij opvalt is het wel of niet opruimen van zaken uit het verleden door mensen. Ruim je ze niet op, dan ruimt het jou op. en.. neem je aanstoot en reageer je vanuit je emoties vaak heftiger dan gepland..
Gekwetste mensen kwetsen anderen, vaak onbedoeld. Smiley met dichtgeplakte mond

Om dit te keren , roept de Bijbel ons op om te vergeven en vergeving te vragen. Hierdoor ontstaat filio-liefde en zelfs agapè. Engeltje smiley

Liefde verdraagt alles..
Is het dan niet de tijd om ons eens opnieuw te realiseren:

Is dat werkelijk zo? Of is het zomaar een mooi citaat uit de Bijbel? Het is inderdaad de hoogste tijd om te realiseren of het werkelijk wordt toegepast in het dagelijkse leven. Zoniet zijn het maar inhoudloze woorden en ben je er eigenlijk niets mee.

W h a t w o u l d J e s u s d o?

Hij deed het liefdevol...maar wel duideljk... Verlegen lachende smiley

Liefs & God bless,

Roos[/quote]
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2