Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 00:11
|
|
|
[quote=LOVEXXXXX310]Marian, het is helemaal duidelijk hoor
Jezus woorden hoef ik hier niet meer door te geven, die zijn al genoeg beschreven.
Ga nu verder met mijn reis met xxx.
Een ieder hier, heb een mooi jaar met xxx, in xxxxx naam.
I love xxxxx
Dat is veel te gevaarlijk wat je geschreven hebt. Je bent niet namens Jezus!!!!! Je bent veel te goed voor je eigen ik. Straks bij de wederkomst van christus, vrees ik, dat je harde klap zal krijgen van Zijn oordeel. Vele mensen denken dat ze zelf naar de hemel zonder oordeel van God, als maar werkelijk toch anders gebeurd voor deze mensen dat is voor hen erg jammer. Ik durf voor mezelf niet te zeggen dat ik naar de hemel ga. Het is nu nog steeds genadetijd om tot God te bekeren, zeker dagelijks.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op vrijdag 6 januari 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:01
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Herman, jammer dat je zo reageerd naar mij
Sorry man, Zou zeggen ga terug naar Jezus want dit antwoordt aan mij is niet van Jezus.
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op vrijdag 6 januari 2012, 19:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:45
|
|
|
Ik kwets je niet, maar wel een tip.
Je weet dat iedereen leugenaars zijn, de wortel van alle kwaad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:48
|
|
|
[quote=HERMAN388]
je zegt dat je niet zeker bent dat je naar de hemel gaat. maar om in hemel te komen hoef je toch alleen te belijden dat jezus de zoon van god is en dat hij is gestorven voor jou zonden. het is toch niet afhankelijk van het aantal goede dingen die wij hebben gedaan? ten minste zo heb ik het altijd begrepen.
groet saskia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:53
|
|
|
[quote=HAAS141]
Dat is wel zo, ik heb ook belijdenis gedaan. Maar we moet niet hoogmoedig zijn voor God maar juist beschamend dat we verdiend hebben van Gods oordeel, waarom wij gezondigd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:58
|
|
|
[quote=HERMAN388]
ik zie het ook niet als vanzelfsprekend, maar het is echt genade wat god aan ons gaf. ongelofelijk dat god zo van ons houdt en dat kan ik soms moeilijk bevatten. god houdt misschien wel maar van mij dan ik van mezelf
|
|
Naar boven |
|
|