ChristianMatch

Forum

Vandaag ben ik dankbaar voor ...
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:04

PIETER649 schreef:
Ik ben vandaag dankbaar dat ik de hoofdprijs in een loterij heb gewonnen, ik mag n mooie koi uitzoeken Lachende smiley

Laat ik nu denken dat Annette jou hoofdprijs was Geschokte, onthutste smiley
maar nee het is een vis Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:09

ERIKA129 schreef:
Laat ik nu denken dat Annette jou hoofdprijs was Geschokte, onthutste smiley
maar nee het is een vis Gefrustreerde smiley

A fish called Annette Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:12

MARISKA601 schreef:
A fish called Annette Knipoog smiley

Owwwww dat was het ja Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 00:58

MARRY942 schreef:
eh...ben maar een domme oppasmoeder....maarreh....een koi is toch een karper? Verlegen lachende smiley

Ja, dat klopt allemaal wat je schreef... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 07:59

Nou, ik ben zo dankbaar voor de mensen hier op het forum.(sommigen dan Knipoog smiley

En mijn migraine is helemaal weg!

Dus nu kan ik mijn dingen doen, na eerst even wakker worden met 'Programma gemist'.

Dan maak ik wel eerst een lijst, voor het overzicht Knipoog smiley

Je zou denken als je een uitkering hebt, dat je dan niet zoveel te doen hebt, nou dat is niet zo; Kijken waar je recht op hebt. kijken waar je kwijtschelding voor kan aanvragen. Kijken welke pgb's je dit jaar weer gaat nemen. Etc. Knipoog smiley En dan ook nog die dingen aanvragen. Dat wordt dit jaar iig een pgb, voor enkelt mijn administatie.

Verder, iedereen een hele fijne en gezegende dag! Lachende smiley Knipoog smiley Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:16

SHANITA130 schreef:
Nou, ik ben zo dankbaar voor de mensen hier op het forum.(sommigen dan Knipoog smiley

Dus nu kan ik mijn dingen doen, na eerst even wakker worden met 'Programma gemist'.

Je zou denken als je een uitkering hebt, dat je dan niet zoveel te doen hebt, nou dat is niet zo; Kijken waar je recht op hebt. kijken waar je kwijtschelding voor kan aanvragen. Kijken welke pgb's je dit jaar weer gaat nemen. Etc. Knipoog smiley En dan ook nog die dingen aanvragen. Dat wordt dit jaar iig een pgb, voor enkelt mijn administatie.

Verder, iedereen een hele fijne en gezegende dag! Lachende smiley Knipoog smiley Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril Engeltje smiley

je zou ook kunnen solliciteren natuurlijk om door een baan te zorgen dat je geen kwijtschelding nodig hebt en je eigen broek kunt ophouden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 09:31

SHANITA130 schreef:

Zo, heel wat te doen Shanita. Alvast sterkte ermee.
Ik heb lekker vakantie , ik doe gewoon waar ik zin in heb. Maar ja , in huis moet er ook wel eens wat gebeuren natuurlijk . Heb net al een wc schoon gemaakt want stel er komt een goeie vriend of vriendin op bezoek dan wil je natuurlijk wel een goeie indruk achterlaten he. Dus ik ga zo maar eens stofzuigen want dat is ook hard nodig. O wat zal mn zoon daar blij mee zijn . Die denkt tot 12 uur rustig op bed te kunnen blijven liggen . Lekker niet dus , ga boven beginnen , dan zal ik vragen of ik de stofzuiger voor hem moete laten staan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . doe ik ondertussen ook de woonkamer even . Want ja , altijd in de rotsooi zitten is ook niks. Wasmachine draait ook al op volle toeren , kan ie vast rustig wakker worden.Af en toe de boel een keer schoonmaken en opruimen moet ook wel eens toch?
En vanmiddag viert mn moeder haar verjaardag en als er dan een broer of zus is die hier ook toevallig nog even aanwipt , snappie.
En die kans is aanwezig want ik ga straks vis bakken en daar zijn altijd wel liefhebbers voor.

En nu vindt ik het wel tijd voor een bak koffie. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 10:20

PIETER649 schreef:
je zou ook kunnen solliciteren natuurlijk om door een baan te zorgen dat je geen kwijtschelding nodig hebt en je eigen broek kunt ophouden Lachende smiley

Zo te lezen heeft Shanita het al druk genoeg...... Knipoog smiley
Ik lees met verbazing dat je mag kiezen wat voor pgb je neemt???
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 13:18

Heb jij een uitzonderingspositie soms Smiley die vol vragen zit
Hoop dat je boodschappenkar in de gemeentewinkel niet uitpuilt straks van alle voordeeltjes. Smiley met dichtgeplakte mond

Leve het belastingsstelsel Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:04

zou ik misschien ook kunnen doen:

pgb aanvragen voor de rotste klusjes:

Hond uitlaten bij regenachtig weer...
Boodschappen doen...
Hulp in de huishouding...

Hoe zo een lui mens worden?

Nee hoor laat mij het zelf maar doen.
Al dat gesnuffel op internet waar ik recht op heb, en al die papieren invullen, op sturen en verzenden daar heb ik nou een broertje dood aan.

Dan ga ik liever met de hond in de regen lopen.
En in de file staan bij de supermarkt.
En zelf het huis opruimen, dan heb ik een tevreden gevoel.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 28 december 2011, 16:55

MARISKA601 schreef:
zou ik misschien ook kunnen doen:

pgb aanvragen voor de rotste klusjes:

Hond uitlaten bij regenachtig weer...
Boodschappen doen...
Hulp in de huishouding...

Hoe zo een lui mens worden?

Nee hoor laat mij het zelf maar doen.
Al dat gesnuffel op internet waar ik recht op heb, en al die papieren invullen, op sturen en verzenden daar heb ik nou een broertje dood aan.

Dan ga ik liever met de hond in de regen lopen.
En in de file staan bij de supermarkt.
En zelf het huis opruimen, dan heb ik een tevreden gevoel.

Doe dat laatste maar denk dat een mens dan meer tevreden leeft Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 02:51

ERIKA129 schreef:
Doe dat laatste maar denk dat een mens dan meer tevreden leeft Knipoog smiley

overal waar TE voor staat is niet goed..behalve voor TEvreden.....
dus...idd je eigen huisje doen, file of geen file en regen of geenr egen....combineer die 2, sla je 2 vliegen in 1 klap, bespaart weer tijd en geld
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:28

Oei...Ik zal even reageren.

Kijk, ik las nu en dan es op het forum over pgb´s dat je die zomaar kan aanvragen, en handevol geld kost, zoiets, in die geest. als een soort van half grapje, half serieus.

Nou heb ik ook een pgb gehad.

Nou was deze posting van mij, niet écht helemaal serieus...voor gedeelte

Kijk, toen kreeg ik hier een mevrouw, die mij hielp, maar ik moest zelf ook meehelpen. Na de 1ste keer had ik al zoiets van ik doe het liever zelf, als dat een ´vreemde´ in mijn huis lopen opruimen en schoonmaken.
Maar ja, die afspraak lag er al...
Nou zijn we wel vrienden geworden. Die vrouw en ik, da´s wel leuk.

Kijk, en omdat mijn ´administratie´ een klein beetje rommelig is, zou ik eventueel in aanmerking kúnnen komen voor pgb voor administratie.
Maar dát gaat niet zomaar eventjes hoor, Dan word je geìndiceerd, maw, je krijgt een indicatie. Dan komt er iemand kijken bij je thuis of je het wel echt nodig hebt. en gesprek met je voeren.

Dus met kijken welke ik ga nemen, bedoel ik eigenlijk, van lukt ´t mezelf met die administratie, of is het echt teveel, en zal ik hulp vragen....ja, Nederland is best sociaal.

Over dat solliciteren, ik zit in fase drie op het arbeidsburo, fase drie betekend, niet aan werk te helpen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik heb wel op maandag 2 januari serieus een afspraak, ik kan al beginnen voor vrijwilligerswerk.

Ehen, bij mij was die pgb voor huishoudelijke hulp tijdelijk, voor een jaartje. Want ik was namelijk altijd ontzettend schoon en opgeruimd.
Ik had gewoon even een inzinking, en dat was wel serieus. Vandaar dat ´t bij mij tijdelijk was.

Nou, je hebt ook mensen die hebben de rest van hun leven een pgb voor huishoudelijke hulp, én administratie.
Maar die hebben dan ook helemaal geen omkijken naar die dingen, ze hoeven ook niet mee te helpen, wat ik wel moest. en zou moeten, als ik een pgb voor administatie zóu aanvragen.

Ja, zo wil iedereen het wel.

Ja, en dat elke keer weer uitzoeken waar je recht op hebt, dat is gewoon vervelend. Maar ja, doe ik dat niet kost het me wel geld, geld waar ik wettelijk recht op heb.
Dan doe ik net of ik op kantoor werk, en het voor een baas is. Ik heb ook een héle tijd terug een tijdje administratie gedaan op een kantoor.
Maar ja, ze gingen fuseren, en uitzendkrachten gingen als eerste eruit.
Ik werkte zo, bij een uitzenburo mag je maximaal een half jaar werken, dan 4 weken eruit, onbetaald verlof, en dan weer een half jaar.

Nou, ik hoop dat ik nu duidelijker ben. Ja, ik dacht een beetje grappig te zijn, maar ja, dan kan je misverstanden krijgen...

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 06:36

VISSER278 schreef:
Zo, heel wat te doen Shanita. Alvast sterkte ermee.
Ik heb lekker vakantie , ik doe gewoon waar ik zin in heb. Maar ja , in huis moet er ook wel eens wat gebeuren natuurlijk . Heb net al een wc schoon gemaakt want stel er komt een goeie vriend of vriendin op bezoek dan wil je natuurlijk wel een goeie indruk achterlaten he. Dus ik ga zo maar eens stofzuigen want dat is ook hard nodig. O wat zal mn zoon daar blij mee zijn . Die denkt tot 12 uur rustig op bed te kunnen blijven liggen . Lekker niet dus , ga boven beginnen , dan zal ik vragen of ik de stofzuiger voor hem moete laten staan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt . doe ik ondertussen ook de woonkamer even . Want ja , altijd in de rotsooi zitten is ook niks. Wasmachine draait ook al op volle toeren , kan ie vast rustig wakker worden.Af en toe de boel een keer schoonmaken en opruimen moet ook wel eens toch?
En vanmiddag viert mn moeder haar verjaardag en als er dan een broer of zus is die hier ook toevallig nog even aanwipt , snappie.
En die kans is aanwezig want ik ga straks vis bakken en daar zijn altijd wel liefhebbers voor.

En nu vindt ik het wel tijd voor een bak koffie. Kwijlende smiley

Hoi,

Dat klinkt als best wel een goede en leuke dag! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 08:59

SHANITA130 schreef:
Hoi,

Dat klinkt als best wel een goede en leuke dag! Knipoog smiley

Nou..... 'k vond er niet veel aan. Teveel verplichtingen naar mijn zin en dat in m'n vakantie. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:02

VISSER278 schreef:
Nou..... 'k vond er niet veel aan. Teveel verplichtingen naar mijn zin en dat in m'n vakantie. Knipoog smiley

Je klinkt wel als een goede huisman Visser...... Knipoog smiley Kijk dames, dat zijn de mannen...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 11:07

WILLEMIJN232 schreef:
Je klinkt wel als een goede huisman Visser...... Knipoog smiley Kijk dames, dat zijn de mannen...... Knipoog smiley

'k was liever naar het strand gegaan . Maar ja , lieve koekjes bakken ze hier niet. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 12:23

Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! Knipoog smiley

(zelfs zo gezegend, dat we er zo gewend aan zijn geraakt, dat we het niet eens meer als zegen zien Verraste, verbaasde smiley)

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op donderdag 29 december 2011, 14:42
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:08

VISSER278 schreef:
'k was liever naar het strand gegaan . Maar ja , lieve koekjes bakken ze hier niet. Huilende smiley, smiley in tranen

nee maar wèl lekkere vis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:10

STEENTJE178 schreef:
Vandaag, en niet alleen vandaag, ben ik dankbaar voor het feit dat ik in Nederland woon, waar ik in vrijheid mag gaan en staan waar ik wil, een dak boven m'n hoofd, genoeg te eten en te drinken, lieve mensen om me heen heb, naar de kerk kan en gaan waarheen ik wil, geld heb om te kopen wat echt nodig is, waar de gezondheidszorg heel goed is, waar ik een mening mag hebben, welke doorgaans ook gerespecteerd wordt, waar ik als vrouw vrijwel gelijkwaardig ben t.o.v. mannen, waar ik niet continu op straat hoef te vrezen voor mijn leven, waar .............. ach, het klinkt zo cliche, maar wat worden we gezegend hierzo! Knipoog smiley

(zelfs zo gezegend, dat we er soms verwend door gewenning dreigen te raken Verraste, verbaasde smiley)
helemaal mee eens Steentje! dit raken we nog weleens uit het oog...
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:12

SHANITA130 schreef:
Oei...Ik zal even reageren.

Kijk, ik las nu en dan es op het forum over pgb´s dat je die zomaar kan aanvragen, en handevol geld kost, zoiets, in die geest. als een soort van half grapje, half serieus.

Nou, ik hoop dat ik nu duidelijker ben. Ja, ik dacht een beetje grappig te zijn, maar ja, dan kan je misverstanden krijgen...

Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley tja dat is altijd het lastige van tekst hè? je lees alleen de woorden en je kent de persoon/ situatie erachter niet voldoende Knipoog smiley

Toch zijn de smily's wel handig...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:43

STEENTJE178 schreef:

(zelfs zo gezegend, dat het bijna normaal gaan vinden dat we het krijgenVerraste, verbaasde smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 14:44

STEENTJE178 schreef:

(zelfs zo gezegend, dat het bijna normaal gaan vinden dat we het krijgenVerraste, verbaasde smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:16

STEENTJE178 schreef:

(zelfs zo gezegend, dat we er zo gewend aan zijn geraakt, dat we het niet eens meer als zegen zien Verraste, verbaasde smiley)

Hier ga ik me volledig bij aansluiten mooi gezegt meid Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:36

Toch wel dankbaar voor het moment dat ik thuis kwam en heel huids uit Parijs kwam. Voor de rijkdom die ik heb, heb heel veel zwervers en krottewijken gezien in Parijs.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 december 2011, 00:21

MARIO216 schreef:
Toch wel dankbaar voor het moment dat ik thuis kwam en heel huids uit Parijs kwam. Voor de rijkdom die ik heb, heb heel veel zwervers en krottewijken gezien in Parijs.

Verder wel leuk gehad Mario?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2