Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 4 december 2011, 23:43
|
|
|
eh..hoe was het ook weer? weest WAAKZAAM.ten allen tijde?
we gaan geloof ik liever off-topic..
ben het met W. eens dat het vaak een oeverloos geklets is..en nu over een glazen bol..
En we zitten op een forum van een christelijke dating site..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 00:12
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | EXCLUSIVE The Second Coming
http://www.youtube.com/watch?v=u2_K_l3MQPM&feature=related |
Mooie film, LJ!
The second coming!
Met de tijd die me rest op aarde blijf ik leven met de Here! We hebben natuurlijk Eeuwig leven!, in de Hemel
Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 00:21
|
|
|
MARIAN519 schreef: | eh..hoe was het ook weer? weest WAAKZAAM.ten allen tijde?
we gaan geloof ik liever off-topic..
ben het met W. eens dat het vaak een oeverloos geklets is..en nu over een glazen bol..
En we zitten op een forum van een christelijke dating site.. |
Nee hoor, de IWHB site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 01:12
|
|
|
Marian, je hebt gelijk...
LJ, het staat in de 2de film op je profiel, aan het einde van de film: "Prophet Elizabeth Sherry Elijah Nikomia"....
Ahum...da's een valse profeet, wees op je hoede!, JL...
een link erover...
By the way, Ruach-Hakodesh betekend 'de Heilige Geest'.
Weer het gevaar, halve waarheden..maar daar mag je zelf over lezen, LJ.
Zegens en slaap en droom lekker,
NB: even de link erin waar wordt gerefereerd aan het einde naar haar, dat het een openbaring aan haar gegeven is. En tevens je tweede film op je profiel. Er staat letterlijk aan het einde: 'End time Prophecies given to Prophet Elisabeth Sherrie Elijah Nikomia', precies op 3 min en 12 á 13 seconden... Klik hier
Zo zie je maar weer, mooi filmpie, mooie tekeningen, (halve) waarheden, en da's zo misleidend. het houdt je van God vandaan en ondertussen kan het je leven behoorlijk verzieken als je je er dieper mee inlaat.
Gevaarlijk, wees op uw hoede!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 5 december 2011, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 01:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | laat ons eten, laat ons drinken, laat ons vrolijk zijn, want morgen kunnen we sterven |
Groot gelijk, als is het alleen maar om te genieten van het leven ons door God gegeven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 08:37
|
|
|
God is dus een leugenaar als Hij zegt dat van die dag, en dat uur niemand weet dan de Vader in de hemel?
God kan niet liegen dus toekomstvoorspellingen in die zin zijn volslagen onzin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 08:57
|
|
|
JOLAN931 schreef: | God is dus een leugenaar als Hij zegt dat van die dag, en dat uur niemand weet dan de Vader in de hemel?
God kan niet liegen dus toekomstvoorspellingen in die zin zijn volslagen onzin! |
helemaal met jou eens Jolan niemand weet tijd nog uur maar er staat ook ;weest waakzaam en let op de tekenen der tijden voor mij betekend dat zorg dat je recht voor je Schepper kunt staan dan heb je ook niks te vrezen als het je tijd is hetzij door sterven,in je leven en de opname daar je nooit weet hoe iets loopt . dus ik heb het motto; leef je dag en geniet van alle goede wat God ons toevertrouwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 12:40
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Marian, je hebt gelijk...
LJ, het staat in de 2de film op je profiel, aan het einde van de film: "Prophet Elizabeth Sherry Elijah Nikomia"....
Ahum...da's een valse profeet, wees op je hoede!, JL...
een link erover...
By the way, Ruach-Hakodesh betekend 'de Heilige Geest'.
Weer het gevaar, halve waarheden..maar daar mag je zelf over lezen, LJ.
Zegens en slaap en droom lekker,
NB: even de link erin waar wordt gerefereerd aan het einde naar haar, dat het een openbaring aan haar gegeven is. En tevens je tweede film op je profiel. Er staat letterlijk aan het einde: 'End time Prophecies given to Prophet Elisabeth Sherrie Elijah Nikomia', precies op 3 min en 12 á 13 seconden... Klik hier
Zo zie je maar weer, mooi filmpie, mooie tekeningen, (halve) waarheden, en da's zo misleidend. het houdt je van God vandaan en ondertussen kan het je leven behoorlijk verzieken als je je er dieper mee inlaat.
Gevaarlijk, wees op uw hoede! |
Shanita, dank voor jou heldere uitleg, heb het gelezen.
Ja, het blijft waakzaam zijn, het stikt van de valse profeten, leugens etc ect.
Ja Gods heilige geest laat zich niet zomaar zien, volgens mij houdt die zich op achter het kruis.
Ja, dan moet je wel eerst door het kruis heen.
Gelukkig is God ook waakzaam over ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 12:42
|
|
|
Marian,
Geloof allen de Heilige Geest nog.
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 20:59
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Shanita, dank voor jou heldere uitleg, heb het gelezen.
Ja, het blijft waakzaam zijn, het stikt van de valse profeten, leugens etc ect.
Ja Gods heilige geest laat zich niet zomaar zien, volgens mij houdt die zich op achter het kruis.
Ja, dan moet je wel eerst door het kruis heen.
Gelukkig is God ook waakzaam over ons |
Hai JL!
Ik ben echt serieus. Niet om jou aan te vallen of af te katten. Waarom zou ik?
In mijn leven ervaar ik God elke dag!
Een enkele keer, en volgens mij hebben meerdere dat, word ik even afgeleid. als ik bijvoorbeeld veel te doen heb, en er lukt iets niet, en ik ben even afgeleid daardoor.
Maar ja, als ik dan toch iets heb opgelost, kan van alles zijn hoor. en ik word weer bij het geloof bepaald, door mijn eigen gedachten, doordat iemand me belt, door hier op CM even iets te lezen, etc. Ja, dan voel ik Gods aanwezigheid in mijn leven. Ofwel de Heilige Geest. je denk dan anders, ziet dingen op een andere manier, daardoor doe je dingen weer op een andere manier.
Zodra iemand gelooft, tot bekering komt, heeft hij de Heilige Geest. En dan wordt zo iemand gevoed met Gods woord. Door naar de kerk te gaan, erover te lezen, bijbel zelf te lezen. Nu en dan een stukje kan ook. Ook door met andere christenen om te gaan.
Dus ik bedoel niet dat De Heilige Geest zich schuilhoudt, integendeel.
Ik vind die mevrouw Nikomia een valse profeet. Nou kan ik op de link van Marian niet meteen haar naam vinden. Wel op mijn link, daar wordt gewaarschuwd en heel duidelijk.
Dat wou ik jou ook doen, waarschuwen, niet meer en niet minder. Net zoals ik, jaren terug ben gewaarschuwd.
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 23:09
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Marian,
Geloof allen de Heilige Geest nog.
Amen |
Ik zie dat je intussen de link hebt weggehaald van je profiel....is goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 12:05
|
|
|
tvp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:21
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik zie dat je intussen de link hebt weggehaald van je profiel....is goed. |
Ja Marian,
Goed opgelet
Welcome in Jeruzalem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:30
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Ja Marian,
Goed opgelet
Welcome in Jeruzalem
|
ohhhh betaal jij haar ticket lj?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:20
|
|
|
MARRY942 schreef: | ohhhh betaal jij haar ticket lj? |
Geestelijk kun je ook in Jeruzalem zijn
Kost niks.
Dit is mijn laatste bericht op dit topic
Heb genoeg anderen dingen die meer bij mij passen, dit soort forums is gewoon niet mijn ding.
Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 23:46
|
|
|
Waarom ben je op CM gekomen? Zomaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 03:53
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Waarom ben je op CM gekomen? Zomaar? |
Moet hij dat aan jou verantwoorden Herman? Moet niet gekker worden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:28
|
|
|
Terug on topic!!!
WAT DOE JIJ MET DE TIJD DIE JOU NOG REST
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 10:52
|
|
|
GRACE585 schreef: | Terug on topic!!!
|
Voorlopig nog na genieten van 2011, en voor het nieuwe jaar? Gezond weer opnieuw beginnen, hoop ik te mogen. Trouwens, ieder mens zit nu al in een eindtijd, de persoonlijke, niets nieuws dus. Je moet er elke dag ieder uur en elke seconde wat van proberen te maken. Voor je het weet. is het al weer voorbij.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op woensdag 7 december 2011, 10:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 11:21
|
|
|
|
Luxaflex soppen... Dat is mijn hobby...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 12:11
|
|
|
|
Psychische en lichamelijk opknappen! En de Heere dankbaar zijn met de tijd die Hij me het afgelopen jaar heeft gegeven, het was zeker geen makkelijk jaar zeg maar gerust een hele zware, maar ook een rijk jaar waarin ik veel heb mogen leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 12:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Psychische en lichamelijk opknappen! En de Heere dankbaar zijn met de tijd die Hij me het afgelopen jaar heeft gegeven, het was zeker geen makkelijk jaar zeg maar gerust een hele zware, maar ook een rijk jaar waarin ik veel heb mogen leren |
Wat mooi dat je dat zo kan zeggen Erika, na zo'n moeilijk jaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 19:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat mooi dat je dat zo kan zeggen Erika, na zo'n moeilijk jaar! |
JA Willemijn ondanks alles mag ik er de rijkdom doorheen zien. Het heeft mij zeker ook dichter bij Hem gebracht! De mens wikt maar God beschikt! Ik heb hierniet om gevraagt maar gekregen.
Ik vroeg om kracht. En ik kreeg moeilijkheden,om me sterk te maken. Ik vroeg om wijsheid. En ik kreeg problemen,om op te lossen. Ik vroeg om moed. En ik kreeg gevaar,om te overwinnen. Ik vroeg om steun,en ik kreeg kansen. Ik kreeg niets waar ik om vroeg. Ik kreeg alles wat ik nodig had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 22:32
|
|
|
Proberen....(ik kan nu wel zeggen ik ga...maar laat ik het bij proberen houden)
Inderdaad mijn zegeningen tellen... En dan...(net zo als er staat) GEEN EEN VERGETEN!!!!
Altijd heel gezond geweest...en kamp nu de laatste 3 maanden met steeds weer lichamelijk ongemak...Moeite omdat te accepteren... God geef me de kracht omdat te accepteren!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 03:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JA Willemijn ondanks alles mag ik er de rijkdom doorheen zien. Het heeft mij zeker ook dichter bij Hem gebracht! De mens wikt maar God beschikt! Ik heb hierniet om gevraagt maar gekregen.
Ik vroeg om kracht. En ik kreeg moeilijkheden,om me sterk te maken. Ik vroeg om wijsheid. En ik kreeg problemen,om op te lossen. Ik vroeg om moed. En ik kreeg gevaar,om te overwinnen. Ik vroeg om steun,en ik kreeg kansen. Ik kreeg niets waar ik om vroeg. Ik kreeg alles wat ik nodig had. |
AMEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 13:24
|
|
|
Wat ik ga doen met de tijd die mij hier nog rest
Mijn best om Jezus te volgen een leerling van HEM te zijn In Jezus voetsporen te treden naar armen en weduwen om te kijken . Ik vind het fijn dat HIJ de CHRISTUS me in mijn bestemming brengt en ik ik laat me heerlijk kneden door mijn maker mijn Pottebakker Het leven is niet meer mijn leven maar GODS WIL dat ik doen zal En elke dag vraag HEER wat wilt u dat ik doen zal en ik word beproeft tot en met maar met GOD ben ik meer dan overwinnaar Door zijn zoon en t bloed van t lam ben ik vrij door genade mag ik leven en t oude leven is niet meer dat is voor bij gegaan t nieuwe is gekomen en ik ik omarm dat met twee handen en zeg HEER dank u wel voor d e tijd die U mij geeft en dat ik ter ere van U mag leven En een tekst helpt me op dit moment Opdat uw geloof niet zou zijn in wijsheid der mensen, maar in de kracht GODS .....
Groet Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:54
|
|
|
ANITA695 schreef: | Wat ik ga doen met de tijd die mij hier nog rest
Mijn best om Jezus te volgen een leerling van HEM te zijn In Jezus voetsporen te treden naar armen en weduwen om te kijken . Ik vind het fijn dat HIJ de CHRISTUS me in mijn bestemming brengt en ik ik laat me heerlijk kneden door mijn maker mijn Pottebakker Het leven is niet meer mijn leven maar GODS WIL dat ik doen zal En elke dag vraag HEER wat wilt u dat ik doen zal en ik word beproeft tot en met maar met GOD ben ik meer dan overwinnaar Door zijn zoon en t bloed van t lam ben ik vrij door genade mag ik leven en t oude leven is niet meer dat is voor bij gegaan t nieuwe is gekomen en ik ik omarm dat met twee handen en zeg HEER dank u wel voor d e tijd die U mij geeft en dat ik ter ere van U mag leven En een tekst helpt me op dit moment Opdat uw geloof niet zou zijn in wijsheid der mensen, maar in de kracht GODS .....
Groet Anita |
Anita,
Mijn Zegen heb je
Love Jezus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 16:55
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Dit is mijn laatste bericht op dit topic
Heb genoeg anderen dingen die meer bij mij passen, dit soort forums is gewoon niet mijn ding.
Amen |
en ik ging net denken dat het je ging lukken, LJ!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 9 december 2011, 16:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOVEJEZUS310
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 december 2011, 17:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en ik ging net denken dat het je ging lukken, LJ! |
Hannah,
Weet je op dit moment zijn er teveel heftige dingen gaande, versnipper nog teveel.
Nu even op een andere manier dichter bij jezus zijn, dichter bij mijzelf.
Daarin past minder aandacht aan forums die mij teveel van mijn essentie , relatie met Jezus afhouden.
Ga meer Live ipv virtueel..
Voorbij het denken ook
Laatst aangepast door
|
LOVEJEZUS310
|
op vrijdag 9 december 2011, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|