ChristianMatch

Forum

Gebed gevraagd naar aanleiding van gevolgen aanranding.
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 00:00

LISA610 schreef:
Ik zou hier via het forum op reageren, maar ik doe het toch liever in een persoonlijke e-mail. Ik hoop dat je er wat aan hebt...

Heb het gelezen, bedankt.

Heb je ook teruggemailt.

Fijne zondag!

Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 december 2011, 07:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 07:53

COOTJE711 schreef:
Denk niet helemaal dat je begreep wat ik bedoelde, maar okee jij kende mijn buurvrouw natuurlijk ook niet Engeltje smiley

Ik heb jou meteen ook een mail gestuurd Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 09:00

sterkte en liefs, Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 09:47

MARIAN519 schreef:

Heb je mail gelezen, deed me écht goed, dank je!

Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 4 december 2011, 10:29

MARIAN519 schreef:

En ik heb je teruggemailt Knipoog smiley Ik was wel zó blij met je mail! Lachende smiley

Soms heb je in het leven het gevoel dat iets precies op tijd komt, en dat had ik met je mail die ik van je ontving vanmorgen!!! Lachende smiley Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 4 december 2011, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 december 2011, 01:52

COOTJE711 schreef:
hoi Shanita,
Je situatie en de verhalen die je verteld doet me denken aan een oud collega/ vroegere buurvrouw...
Sterkte en zoek hulp!

Groetjes

Cootje heeft wat dit betreft levenservaring opgedaan.... Engeltje smiley

COOTJE711 schreef:

Denk niet helemaal dat je begreep wat ik bedoelde, maar okee jij kende mijn buurvrouw natuurlijk ook niet Engeltje smiley

Zo, heb even de inhoud van deze posting verwijderd.
Vanwege een inschattingsfout van mijn kant.
Kon subtiel.
Bij deze, Cootje mijn excuses voor deze inschattingsfout.
Ja, geschreven woord, maar toch.

Kussende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 9 december 2011, 11:17
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 5 december 2011, 02:25

ZEELAND736 schreef:
Ja Lisa...fijn dat het zo kan...denk dat het goed is...

Hoi Zeeland!

Als iemand, als reaktie op wat ik afgelopen maandag heb meegemaakt begint met dat ie je niet wilt kwetsen, maaaaaaar....dan moet je uitkijken...

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 5 december 2011, 02:32
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 7 december 2011, 16:37

tvp wijziging topic boven de topic hierboven
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 03:33

SHANITA130 schreef:

Ben niet erg onder de indruk, Cootje....bij nader inzien....

Een oud collega en vroegere buurvrouw....

Denk dat jíj míj niet helemaal, eigenlijk, helemaal niet begrijpt....

Oud collega en vroegere buurvrouw...mag ik even lachen....

Over mij, of iemand anders die dingen heeft meegemaakt, wat ik zo nu en dan schreef, verleden tijd over mijn verleden, dat kan je alleen inzien en begrijpen als je een relatie met zo iemand hebt gehad, óf als je een psycholoog bent, of zélf dezelfde soort van dingen hebt meegemaakt...

Jij bent geen van de drie....´vroegere buurvrouw´, nou, I am impressed..
Dusz niet..

*Heb even iets weggehaald, kan zijn dat ik iets verkeerd heb begrepen, en dan het idee dat dat er stond, wat ik heb weggehaald, vond ik geen oke idee. Laterz, eerst mail lezen.*

Slapende smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 04:28

Jaja..I know.

Eerst de ene mail van ***** lezen, die is nogal lang en, ingewikkeld(positief bedoeld en weet even geen ander woord).

Daarna die van jou.

Dan kan ik pas reageren hier en via mail.

Ja, sinds kort heb ik het gewoon echt weer druk, na maanden van héél rustig aan doen....omdat ik dingen en contacten weer heb opgepikt....enzo.

Dus normaal las ik zo'n mail en reageerde meteen en zéker de 1ste dag, nu moet ik echt plannen en kijken wanneer ik kan.

Moet 'm ook eerst een paar keer doorlezen...daar kan ik, inclusief zelf reageren/mailen wel een paar uur voor uittrekken..

Wordt mijn 1ste prioriteit. Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 9 december 2011, 04:39
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 05:05

Mijn vriend gaat zo naar zijn werk, 10 voor 6, en dan heb ik, wat een luxe, tot een uur of 10 voordat ik zelf het een en ander ga doen. Dat zijn 4 uren Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:44

SHANITA130 schreef:
Mijn vriend gaat zo naar zijn werk, 10 voor 6, en dan heb ik, wat een luxe, tot een uur of 10 voordat ik zelf het een en ander ga doen. Dat zijn 4 uren Lachende smiley

Vind jij dat we dit nu echt moeten weten????
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:46

SHANITA130 schreef:

Shanita 1 woord!

DAGBOEK!

En hier aub niet meer dit heeft echt geen waarde!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 9 december 2011, 09:46
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 09:53

ERIKA129 schreef:
Shanita 1 woord!

DAGBOEK!

Dames....Maak je niet druk Knipoog smiley Engeltje smiley

Beschouw dit topic als het dagboek van Shanita en sla het lekker over als je het niet weten wilt. Haar helpt het misschien en eerlijk...wat hebben we er voor last van als we het niet lezen?

Fijne dag dames Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 10:06

ERIKA129 schreef:
Shanita 1 woord!

DAGBOEK!

Waarom zo fel Erika? Dit is een vrij land hoor. Shanita heeft dit topic zelf geopend, dus als zij hier bepaalde dingen wil schrijven dan staat haar dat vrij. Blijkbaar heeft het voor Shanita wel waarde om dit soort dingen te delen op het forum, anders zou zij dat niet doen. Dus wie ben jij om te zeggen dat dit geen waarde heeft. Jij kunt daarin hooguit voor jezelf praten: het heeft geen waarde voor jou, maar wel voor haar.

Het is uiteraard jouw goed recht om niet geïnteresseerd te zijn in deze bijdragen van Shanita of om te vinden dat het voor jou geen waarde heeft. Maar als je dat vind, lees dit topic dan gewoon niet. Het heeft in mijn ogen totaal geen zin om zo fel te reageren op datgene wat Shanita in dit topic schrijft. Wat denk jij daarmee te bereiken? Ask yourself WWJD...

Heb jij ooit in een persoonlijke e-mail aan Shanita gevraagd waarom zij dit soort dingen op het forum deelt met andere mensen die zij niet of nauwelijks kent? En dan niet omdat jij vind dat haar bijdragen geen waarde hebben, maar juist om oprechte belangstelling te tonen voor wat er in haar omgaat? Stop alsjeblieft met aanvallen van iemand die het blijkbaar erg moeilijk heeft, want om heel eerlijk te zijn meen ik dat juist die felle reacties op bijdragen van Shanita geen enkele waarde hebben.

Anders gezegd: wie niet wil weten wat er in Shanita omgaat, kan ervoor kiezen om de bijdragen van Shanita niet te lezen. Zeker wat dit topic betreft heb je gewoon de keuze om het al dan niet te volgen. Je hoeft het immers niet te openen om te bekijken wat Shanita heeft geschreven....

Met andere woorden: laat Shanita met rust of onderneem een poging om haar te steunen en te bemoedigen!

Laatst aangepast door
LISA610
op vrijdag 9 december 2011, 10:15
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:19

ZEELAND736 schreef:
Vind jij dat we dit nu echt moeten weten????

Haha, nee hoor.

Dit was bedoeld, naar enkelen die al weet ik hoelang een antwoord zouden krijgen op mail.

Dan weten ze dat ik nu ff tijd heb, dus hun ga mailen.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:26

Even off topic.

Een dagboek is een erg goed idee.

Doch, als ik dat zou doen, zou mij dat 1 á 2 uur per dag kosten.

Dat moet ik inplannen.

Dus hele kleine stukkies hier, Van 1 á 2 minuut per stukkie gemiddeld hebben voor mij, niets met dagboek te maken.

Tis wel een goed idee.

Maar had inderdaad niet te maken met wat ik hier schreef.

Fijne dag!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:34

LISA610 schreef:
Waarom zo fel Erika? Dit is een vrij land hoor. Shanita heeft dit topic zelf geopend, dus als zij hier bepaalde dingen wil schrijven dan staat haar dat vrij. Blijkbaar heeft het voor Shanita wel waarde om dit soort dingen te delen op het forum, anders zou zij dat niet doen. Dus wie ben jij om te zeggen dat dit geen waarde heeft. Jij kunt daarin hooguit voor jezelf praten: het heeft geen waarde voor jou, maar wel voor haar.

Het is uiteraard jouw goed recht om niet geïnteresseerd te zijn in deze bijdragen van Shanita of om te vinden dat het voor jou geen waarde heeft. Maar als je dat vind, lees dit topic dan gewoon niet. Het heeft in mijn ogen totaal geen zin om zo fel te reageren op datgene wat Shanita in dit topic schrijft. Wat denk jij daarmee te bereiken? Ask yourself WWJD...

Heb jij ooit in een persoonlijke e-mail aan Shanita gevraagd waarom zij dit soort dingen op het forum deelt met andere mensen die zij niet of nauwelijks kent? En dan niet omdat jij vind dat haar bijdragen geen waarde hebben, maar juist om oprechte belangstelling te tonen voor wat er in haar omgaat? Stop alsjeblieft met aanvallen van iemand die het blijkbaar erg moeilijk heeft, want om heel eerlijk te zijn meen ik dat juist die felle reacties op bijdragen van Shanita geen enkele waarde hebben.

Anders gezegd: wie niet wil weten wat er in Shanita omgaat, kan ervoor kiezen om de bijdragen van Shanita niet te lezen. Zeker wat dit topic betreft heb je gewoon de keuze om het al dan niet te volgen. Je hoeft het immers niet te openen om te bekijken wat Shanita heeft geschreven....

Met andere woorden: laat Shanita met rust of onderneem een poging om haar te steunen en te bemoedigen!

Hai Lisa,

Na je 2de mail begreep ik je helemaal.

Bedankt!

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:50

SHANITA130 schreef:
Even off topic.

Dat moet ik inplannen.

Dus hele kleine stukkies hier, Van 1 á 2 minuut per stukkie gemiddeld hebben voor mij, niets met dagboek te maken.

Tis wel een goed idee.

Fijne dag!

Lachende smiley
Ik denk niet dat je redenatie klopt. Een dagboek is zeker een goed idee, en niet alleen voor jou maar voor heel veel mensen. Maar de tijd die je zegt hoeft het niet te kosten als je hem gewoon op tafel legt en er iedere keer een paar zinnen neerzet. Het is het zelfde als CM, alleen op papier
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:54

Ach...Lisa...je hebt eigenlijk ook wel weer gelijk....
Beetje vrede op aarde..verdraagzaamheid op CM...ja het is niet verkeerd!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:57

LISA610 schreef:

Misschien klinkt het fel maar zo was het niet bedoeld!
Shanita zegt zelf misschien is het wel goed dat te doen en denk dat ze dat ook echt eens moet gaan doen heb zelf gemerkt hoeveel waarde het heeft Knipoog smiley
En Shanita in het begin kost het even tijd maar als je het daarna dagelijks doet merk je hoe fijn en makkelijk het is om dit te doen.
Ik val je zeker niet aan maar denk wel pas op met wat je hier neerzet!

Ehhhhh Lisa als we het over aanvallen hebben mag het ook wel wat minder fel naar mij toe he Lachende smiley even een kort berichtje was duidelijk zat of idd mail mij ff persoonlijk!

Laatst aangepast door
ERIKA129
op vrijdag 9 december 2011, 12:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 11:58

Zeeland: Ach...Lisa...je hebt eigenlijk ook wel weer gelijk....
Beetje vrede op aarde..verdraagzaamheid op CM...ja het is niet verkeerd!!!

Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 9 december 2011, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 12:34

ERIKA129 schreef:
Shanita zegt zelf misschien is het wel goed dat te doen en denk dat ze dat ook echt eens moet gaan doen heb zelf gemerkt hoeveel waarde het heeft Knipoog smiley
En Shanita in het begin kost het even tijd maar als je het daarna dagelijks doet merk je hoe fijn en makkelijk het is om dit te doen.

Ehhhhh Lisa als we het over aanvallen hebben mag het ook wel wat minder fel naar mij toe he Lachende smiley even een kort berichtje was duidelijk zat of idd mail mij ff persoonlijk!

Gaat weer lekker hier! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 13:15

MARRY942 schreef:
Gaat weer lekker hier! Smiley met dichtgeplakte mond

Respect voor Zeeland , Erika en Lisa dat in een enkele reactie zoveel duidelijkheid geschept is, dat het idd lekker gaat hier. Er wordt begrip gekweekt ten opzichte van elkaar . Ik denk dat juist een negatieve reactie zoals hierboven onnodige kolen op het vuur gooit. Heel jammer!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 13:50

JOLAN931 schreef:
Ik denk niet dat je redenatie klopt. Een dagboek is zeker een goed idee, en niet alleen voor jou maar voor heel veel mensen. Maar de tijd die je zegt hoeft het niet te kosten als je hem gewoon op tafel legt en er iedere keer een paar zinnen neerzet. Het is het zelfde als CM, alleen op papier

Hoi Jolan!

Dát is een goed idee! Gewoon ergens neerleggen, bij de hand. en dan kan ik inderdaad elke keer een paar zinnen doen.
En als ik echt veel tijd heb dan eventueel iets langer!

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 14:00

Ik denk dat er sprake is van een misverstand.

Marry denk van niet zo leuk, denk ik, maar ja, ze kent Erika niet zo lang. Denk ik.
Dus ze bedoelt het goed Knipoog smiley Lachende smiley

En Erika heeft een punt, ze schreef: heb zelf gemerkt hoeveel waarde het heeft Knipoog smiley
Kussende smiley

Het is zo makkelijk om misverstanden te krijgen op een forum, je ziet gezichtsuitdrukking niet van elkaar, ook de toon van de stem hoor je niet.

Je hebt inderdaad enkel het geschreven woord, en dan nu en dan de gevoelswaarde van woorden, maar ook dat is tricky, want die gevoelswaarde kan ook per persoon verschillen.

Jolan, vind het echt zo'n goed idee, liep er de hele terugweg aan te denken! Knipoog smiley

Iedereen bedankt voor de reaktie! En fijne dag! Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 9 december 2011, 14:09
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 14:04

!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 14:06

SHANITA130 schreef:
Even off topic.

Dat moet ik inplannen.

Tis wel een goed idee.

Fijne dag!

Lachende smiley

Nee joh,geen dagvulling maken van dat dagboek/blog,plaats wat als je voelt dat het nodig is en als je lekker in je vel zit je er niet druk om maken!
Kritiek zal er vast wel komen maar als dat opbouwende kritiek is dan hoeft dat geen probleem te zijn toch?Denk wel om je privacy(zoals Erika al zei)

ps.meld/vraag het wel even bij de redactie om problemen te voorkomen.......
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 14:21

ERIKA129 schreef:

Hai Erika. Als mijn bijdrage op jou overkomt als een persoonlijke aanval, dan spijt me dat. Zo heb ik het namelijk niet bedoeld, want zo zit ik niet in elkaar. Wat ik vooral heb geprobeerd is om helderheid te scheppen over de manier waarop we hier met elkaar kunnen en mogen (misschien zelfs wel moeten... maar dat komt dan gelijk weer zo dwingend over) omgaan.

Wat Shanita betreft is het mij meer dan duidelijk dat zij hele moeilijke momenten in haar leven heeft moeten ervaren. Ze laat regelmatig blijken dat het op bepaalde momenten goed met haar gaat, maar er zijn ook nog steeds dingen die haar niet in haar koude kleren gaan zitten. Als het haar goed doet om dat te delen op het forum, dan is dat haar goed recht. Een ander mag daar van vinden wat hij of zij wil, het geeft die ander niet het recht om haar te vertellen dat ze daarmee moet stoppen. Als het haar helpt om voorvallen uit haar leven op het forum te schrijven, dan denk ik: fijn voor haar. En als er iemand is die dat niet wil lezen, nou dan lees je dat toch lekker niet. Je kunt een dergelijk topic dan toch ook gewoon over slaan? Waarom open je het dan überhaupt? Omdat je toch wilt lezen wat er op geschreven wordt door anderen en door haar? Maar dat interesseert je toch niet? Dat heeft toch geen waarde voor jou? Laat het dan gewoon….

In mijn ogen is het niet juist om iemand te vertellen dat wat diegene schrijft geen waarde heeft omdat JIJ dat niet wilt lezen. Het is gewoon heel simpel: als je iets niet wilt lezen, lees het dan ook niet. En als je van mening bent dat iemand zijn of haar bijdrage geen waarde heeft, realiseer je dan dat dit jouw mening is. Voor diegene is het blijkbaar wel van waarde om die bijdrage te schrijven, omdat het iets is wat hij of zij met anderen wil delen. Wil je weten waarom dat zo is, uit oprechte belangstelling, vraag daar dan gewoon naar. Maar ga niet zeggen dat iemand iets niet mag schrijven, omdat het jou niet interesseert. Daar kun je mensen onnodig mee kwetsen. En nogmaals, dit is niet persoonlijk naar Erika bedoeld. Het mag wat mij betreft ook best worden opgevat in meer algemene zin.

En o ja, dan zijn er vast ook weer mensen die hierop inhaken door te zeggen dat ik nu een beetje loop te vertellen hoe het moet. Dus laat ik op voorhand maar zeggen dat het niet mijn bedoeling is om wie dan ook de wet voor te schrijven, maar dat ik eigenlijk gewoon maar weer eens een beroep wil doen op een zorgvuldige, liefdevolle manier van omgaan met elkaar. Ik houd van de discussies hier op het forum, juist daarom ben ik terug. Laten we echter vooral proberen om die op een respectvolle manier te voeren. Dus nogmaals, als je de neiging hebt om van leer te trekken tegen iemand, om welke reden dan ook: ask yourself WWJD!

Laatst aangepast door
LISA610
op vrijdag 9 december 2011, 14:23
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 december 2011, 14:23

LEANNE226 schreef:
Nee joh,geen dagvulling maken van dat dagboek/blog,plaats wat als je voelt dat het nodig is en als je lekker in je vel zit je er niet druk om maken!
Kritiek zal er vast wel komen maar als dat opbouwende kritiek is dan hoeft dat geen probleem te zijn toch?Denk wel om je privacy(zoals Erika al zei)

ps.meld/vraag het wel even bij de redactie om problemen te voorkomen.......

hai Leanne,

Ik bedoelde geen blog op CM.
Ik bedoelde, dat wat ik hier nu en dan schreef, die paar zinnen, dat ik dat niet als een soort van dagboek beschouwde, al had dat er wel eventjes nu en dan iets van weg.

Ja, komt ook door 2 'slechte momenten topics' en een 'goede moment topic.'.

Ja, iedereen die daar een of twee of drie zinnen schrijft, schrijft eigenlijk een gedeelte van een dagboek.

Bijvoorbeeld, geld gekregen van de kerstman, huisdier dat naar de dierenarts moet en lekker buiten in het zonnetje gezeten.
Reacties in die trant.
Ja, en soortgelijke reacties bij 'slechte momenten', maar dan andersom, 2 topics nota bene.

Mijn reacties waren soms ietsie langer

Twijfelende smiley

Ik bedoelde, off topic, dat ik het wel zie zitten thuis een dagboek, er ook over had nagedacht, maar ja, ik zag het al voor me, dat zou me dan 1 á 2 uur per dag kosten, wil ik dat serieus doen.

Toen kwam Jolan met het fenomenale idee Knipoog smiley , van schrift ergens neerleggen, makkelijk bereikbaar, en nu en dan es een paar zinnen schrijven, gedurende de dag. Kan het ook meenemen, denk ik nu ook inene.

Nou is een blog wel leuk, maar zou ik niet zo snel hier doen Knipoog smiley

Ik had echt 2x dan ik voelde dat iets echt nodig was hier. In al de tijd dat ik hier zit Knipoog smiley

Bedankt voor je reaktie. Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Pagina 2 van 3