Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 11:31
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | ik ben zaterdag in Dordrecht dus als ik hem tegenkom zal ik de groeten doen van jullie allemaal en vragen of hij jullie niet wil vergeten |
Oeps, daar ben ik ook. Of ik lieve sinterklaas zie, weet ik niet. Misschien ben ik ondergedoken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 11:40
|
|
|
je gaat toch niet voor zwarte piet spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 11:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik vind het maar een occulte bezigheid al die kinderen worden misleid. Heel hun geloofswereldje krijgt een optater. Moeten zij vanaf hun 1ste jaar vaak tot hun zevende, voor een cv staan zingen, over een goed heiligman. En elk jaar, zeker de laatste paar jaar, hele lijsten van veel te dure cadeau,s invullend, netjes een briefje terug krijgen. Met als tekst, ST.Klaas heeft dit jaar wat minder, omdat de zorgtoeslag weer duurder is geworden. Trouwens, de meeste huizen hebben niet eens een schoorsteen meer. En dan zijn ze 7 jaar, wordt in ene verteld dat hij niet eens bestaat, of je een klap voor je harses krijgt. Mijn jongste broer was 7, en hem werd het vertelt dat hij niet bestond, zijn antwoord was, oh eh.. en de Here Jezus ook niet zeker. |
Ik geloof dat er maar weinigen een sinterklaastrauma er aan hebben overgehouden...
En ja er zit wel wat in in dat kinderen kunnen zeggen, dan bestaat Jezus zeker ook niet...
Maar het hangt er wel vanaf hoe je het de kinderen verteld dat sinterklaas maar een spelletje is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 13:45
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | je gaat toch niet voor zwarte piet spelen |
gelukkig niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 15:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | gelukkig niet |
dat ging je toch doen als je terug kwam uit Egypte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 16:14
|
|
|
YELNIN491 schreef: | dat ging je toch doen als je terug kwam uit Egypte |
Zwarte kerstman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 19:20
|
|
|
Ze zouden er een verplichte vrije dag van moeten maken. Net zoals in Duitsland as. vrijdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 19:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ze zouden er een verplichte vrije dag van moeten maken. Net zoals in Duitsland as. vrijdag. |
Ik weet niet waar in Duitsland jij bedoelt, maar in NRW werken we gewoon hoor. Enkel s avonds gaan we met heel het dorp achter een man op een paard aan wandelen, gewapend met een lampion.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:14
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik weet niet waar in Duitsland jij bedoelt, maar in NRW werken we gewoon hoor. Enkel s avonds gaan we met heel het dorp achter een man op een paard aan wandelen, gewapend met een lampion. |
Owwwwww maak je even foto's dat pieter met een lampion wandeld Hebben wij ook schik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik weet niet waar in Duitsland jij bedoelt, maar in NRW werken we gewoon hoor. Enkel s avonds gaan we met heel het dorp achter een man op een paard aan wandelen, gewapend met een lampion. |
Ik weet het ook niet , maar vandaag moesten / mochten we het relaxed aan doen , want vrijdag ligt in Frankrijk , Belgiƫ en Duitsland alles plat werd er bij ons op het werk verteld.
O ja ..... en dat had te maken met 11-11
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 9 november 2011, 20:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:21
|
|
|
Trouwend die burgemeester in het St. Klaasjournaal leek net op jouw? Ben je opnieuw gevraagd na verleden jaar, je speelde zo echt mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 9 november 2011, 20:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik weet het ook niet , maar vandaag moesten / mochten we het relaxed aan doen , want vrijdag ligt in Frankrijk , Belgiƫ en Duitsland alles plat werd er bij ons op het werk verteld.
O ja ..... en dat had te maken met 11-11 |
11-11 is St.Maarten hier,en het begin van het carnavalsseizoen, dan kiezen ze prins carnaval geloof ik. Maar hier gebeurd dat allemaal s avonds hoor, de kinderen gaan gewoon naar school en de volwassenen zijn gewoon aan het werk.
Maar laat je baas gerust geloven dat wij vrij zijn en doe het gewoon lekker rustig aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 08:17
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 09:44
|
|
|
YES356 schreef: | Mooie gelegenheid om met je kind of broer te spreken over Jezus waar die sint al niet goed voor is ps hij bestaat wel hoor!!!!!!!!!!! echt |
Nee, de echte is niet meer...
Ik wil sint Bram en geen sint Stefan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat dat betreft kan je beter op Yoga zitten vind je niet? Maar je bent weer aardig aan de mopper Gerrit..... Sinterklaas is toch wel een vriendelijk feest vind je niet? |
Ik vind er niets vriendelijks aan ik krijg nooit wat, en mij kost het mijn spaarbank boekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 13:57
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik vind er niets vriendelijks aan ik krijg nooit wat, en mij kost het mijn spaarbank boekje |
Jij krijgt nooit wat??? Maar je geeft wel???
Oneerlijk Sinterklaasfeest...
Weet je..ik geef niets en ik krijg ook niets en ben tevreden... Als ik iets wil hebben...ben ikzelf Sinterklaas en geef mezelf iets...das pas leuk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 12:55
|
|
|
YES356 schreef: | Mooie gelegenheid om met je kind of broer te spreken over Jezus waar die sint al niet goed voor is ps hij bestaat wel hoor!!!!!!!!!!! echt |
o, ja? vertel-es, yes??? (zet ik mijn grootste schoen toch maar voor de schoorsteen, denk ik?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Oeps, daar ben ik ook. Of ik lieve sinterklaas zie, weet ik niet. Misschien ben ik ondergedoken |
hihi..ondergedoken...onder wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:14
|
|
|
MARRY942 schreef: | hihi..ondergedoken...onder wat? |
Onder mijn bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: |
Jij krijgt nooit wat??? Maar je geeft wel???
Oneerlijk Sinterklaasfeest...
Weet je..ik geef niets en ik krijg ook niets en ben tevreden... Als ik iets wil hebben...ben ikzelf Sinterklaas en geef mezelf iets...das pas leuk!!! |
helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 20:13
|
|
|
Sinterklaas wie kent hem niet. Sinterklaas en natuurlijk zwarte piet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | o, ja? vertel-es, yes??? (zet ik mijn grootste schoen toch maar voor de schoorsteen, denk ik?) |
Euh.... Denk dat Yes het heeft over Jezus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh.... Denk dat Yes het heeft over Jezus! |
Zeker de verkeerde narcose gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zeker de verkeerde narcose gehad |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 19:39
|
|
|
Morgen middag is tie bij mij in het dorp, dus als je hem soms nodig heb dan weet je waar hij is.... 50 meter van mijn huis meert hij aan met z'n bootje...
kzal m'n schoen straks klaarzetten... wie weet......
|
|
Naar boven |
|
|