ChristianMatch

Forum

Het hoofdpijndossie Mauro: d'r in of d'r uit?
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 00:21

GERRIT084 schreef:
En die Leers is glad verkeerd al vanaf zijn geboorte

Dus Albayrak (Pvda) en Hirsch Ballin zijn net zo verkeerd?
Zij hadden namelijk dezelfde mening over Mauro, namelijk uitgeprocedeerd. Feitelijk is Mauro al sinds 2007 uitgeprocedeerd.

Ja, Nederland heeft een taak om asielzoekers op te nemen die dat nodig hebben, maar we nemen inmiddels meer asielzoekers op die dat niet nodig hebben dat het in het gedrang komt voor asielzoekers die dat wel nodig hebben.
Willen we dat dan zo vol houden? Dat is onrechtvaardig tegenover de asielzoekers die onze hulp wel nodig hebben, zoals een vrouw met kind (door verkrachting) waar ik vanaf weet die rond dezelfde tijd kwam als Mauro. Die zal waarschijnlijk ook uitgeprocedeerd word in Nederland. En zij zal dan het land wel uitgezet worden omdat Nederland asielzoekers hier bestaansrecht geeft die dat niet nodig hebben.

Daarbij Mauro is hier goed geïntrigeerd, dan kan hij dat ook weer in een ander land.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 09:42

HARALD940 schreef:
Zij hadden namelijk dezelfde mening over Mauro, namelijk uitgeprocedeerd. Feitelijk is Mauro al sinds 2007 uitgeprocedeerd.

Ja, Nederland heeft een taak om asielzoekers op te nemen die dat nodig hebben, maar we nemen inmiddels meer asielzoekers op die dat niet nodig hebben dat het in het gedrang komt voor asielzoekers die dat wel nodig hebben.
Willen we dat dan zo vol houden? Dat is onrechtvaardig tegenover de asielzoekers die onze hulp wel nodig hebben, zoals een vrouw met kind (door verkrachting) waar ik vanaf weet die rond dezelfde tijd kwam als Mauro. Die zal waarschijnlijk ook uitgeprocedeerd word in Nederland. En zij zal dan het land wel uitgezet worden omdat Nederland asielzoekers hier bestaansrecht geeft die dat niet nodig hebben.

Daarbij Mauro is hier goed geïntrigeerd, dan kan hij dat ook weer in een ander land.

Albayrak is hier gekomen om haar zakken te vullen, en heeft dat ook ruimschoots gedaan. Daarbij staat ze nu op nonactief, en die Ballin is ook een oude slaper van links. Hadden ze toen daad bij woord gevoegd, zaten ze nu niet met dit probleem Maar omdat die partijen toen geen daadkracht, hadden en zig vooral met knuffelen bezig hielden. En om nu appelen met peren te vergelijken, het gaat nu om die Mauro, die toen 13 was. Je kan ook niet een kind van toen 13/14 nu 18 de schuld van slapent en falent links in de schoenen schuiven. Net zo als het vergelijk van een vrouw die verkracht is, en daar door een kind heeft. Dat gevaar voor verkrachtingen is hier net zo groot, net zoals hier ook vrouwen rondlopen die een kind uit een verkrachting hebben. Het is in en in triest, dat ben ik met je eens, maar het is geen reden voor een asielverzoek.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 10:23

GERRIT084 schreef:
Albayrak is hier gekomen om haar zakken te vullen, en heeft dat ook ruimschoots gedaan. Daarbij staat ze nu op nonactief, en die Ballin is ook een oude slaper van links. Hadden ze toen daad bij woord gevoegd, zaten ze nu niet met dit probleem Maar omdat die partijen toen geen daadkracht, hadden en zig vooral met knuffelen bezig hielden. En om nu appelen met peren te vergelijken, het gaat nu om die Mauro, die toen 13 was. Je kan ook niet een kind van toen 13/14 nu 18 de schuld van slapent en falent links in de schoenen schuiven. Net zo als het vergelijk van een vrouw die verkracht is, en daar door een kind heeft. Dat gevaar voor verkrachtingen is hier net zo groot, net zoals hier ook vrouwen rondlopen die een kind uit een verkrachting hebben. Het is in en in triest, dat ben ik met je eens, maar het is geen reden voor een asielverzoek.

Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende mensen.
Nebahat Albayrak is van de PvdA en besloot in 2009 dat Mauro terug moest,Nurten Albayrak was van het COA en is geschorst.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 13:22

GERRIT084 schreef:

Hoe zij haar kind heeft gekregen is ook geen punt om te blijven, haar reden voor asiel is vanwege haar werk tegen het regime in eigen land, en dat zij daarvoor nu in eigen land niet meer veilig was voor het regime.
Alleen door omstandigheden buiten haar om zal zij in Nederland geen asiel krijgen, terwijl het regime haar als zij terug gaat naar eigen land op de luchthaven "met veel plezier" zal willen ophalen.

En of je nu de schuld van ons falend belijd in de persoon Mauro kunt schuiven? Niet bepaald, maar onze wetgeving heeft ook geen regeling voor falend beleid om dan te mogen blijven. Wat dat aangaat kun je hem rustig het land uitzetten vanwege zijn uitgeprocedeerde asielaanvraag.

En Annette heeft gelijk, ik bedoelde Nebahat.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 18:12

Natuurlijk moet hij er uit. Het land waar hij vandaan kwam, is juist in een enorme economische groei. Veel mensen hebben daar een kans een welvarend leven te leiden. Hij wordt ook niet vervolgd en ook niet verdrukt.
Asielzoekers waren toch mensen die in hun eigen land niet meer veilig waren? Of zijn we dat vergeten? We zouden ons land openstellen voor verdrukten en vervolgden en daar valt hij gewoon niet onder.

Ik vind dat de politiek zich voor het karretje heeft laten spannen. Vooral het CDA heeft zich meer laten leiden door de publieke opinie dan door haar eigen beleid. Een hele slechte zaak van bestuur.

Maar Mauro heeft voldoende kansen, en krijgt ook weer een hoop geld mee...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 18:53

CHATULIEM619 schreef:
Natuurlijk moet hij er uit. Het land waar hij vandaan kwam, is juist in een enorme economische groei. Veel mensen hebben daar een kans een welvarend leven te leiden. Hij wordt ook niet vervolgd en ook niet verdrukt.
Asielzoekers waren toch mensen die in hun eigen land niet meer veilig waren? Of zijn we dat vergeten? We zouden ons land openstellen voor verdrukten en vervolgden en daar valt hij gewoon niet onder.

Ik vind dat de politiek zich voor het karretje heeft laten spannen. Vooral het CDA heeft zich meer laten leiden door de publieke opinie dan door haar eigen beleid. Een hele slechte zaak van bestuur.

Maar Mauro heeft voldoende kansen, en krijgt ook weer een hoop geld mee...

A/ Hij is (was) geen asielzoeker, zijn moeder heeft hem op de trein gezet voor een betere toekomst, omdat toen der tijd er geen toekomst mogelijk was daar. B) voorlopig hoeft hij niet weg, maar mag hij blijven tot zijn school (studie) er op zit. Nou en tegen die tijd zijn wij de regering die er nu zit ook weer zat, en komt paars zoveel weer terug. Al met al een hoop drukte om niets.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 18:56

Er is iemand hier op de site, die dagelijks met deze problematiek te maken heeft. Ik zou graag willen dat zij ook haar mening geeft, kunnen we eens kijken van binnenuit hoe zoiets gaat...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 19:10

Ik vind wel dat er op cm een kentering is gekomen sinds vorig jaar. Toen wist men wel een hoop tegengas te geven, vooral op de pvv stemmers.
Mede op hun beleid ten aanzien van buitenlanders, en dan moet ik aan dat reclame spotje denken van die politieagent op die motor Geschokte, onthutste smiley oh, dus toch.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 19:23

GERRIT084 schreef:
A/ Hij is (was) geen asielzoeker, zijn moeder heeft hem op de trein gezet voor een betere toekomst, omdat toen der tijd er geen toekomst mogelijk was daar. B) voorlopig hoeft hij niet weg, maar mag hij blijven tot zijn school (studie) er op zit. Nou en tegen die tijd zijn wij de regering die er nu zit ook weer zat, en komt paars zoveel weer terug. Al met al een hoop drukte om niets.
Het is toch te gek voor woorden, dat men zoveel over zijn dossier kent. Alsof het mij iets kan schelen waarom hij in NL gekomen is. Ik vind wel, dat hij zich net zo goed aan de voorwaarden heeft te houden als anderen.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 19:35

CHATULIEM619 schreef:
Het is toch te gek voor woorden, dat men zoveel over zijn dossier kent. Alsof het mij iets kan schelen waarom hij in NL gekomen is. Ik vind wel, dat hij zich net zo goed aan de voorwaarden heeft te houden als anderen.

Dat is hem nu maar net, precies zoals je zegt: hij heeft zich net als anderen aan de voorwaarden te houden. Nou en, dat doet hij toch ook. Hij blijft namelijk. En of jij ik of wie dan ook vinden dat ze moeten opkrassen, daar hebben ze nu net dikke vette sch..t aan. En hij doet vrolijk met de rest mee. Dus hij heeft zich goed aangepast, aan het falende en gemakshalve beleid van links.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 22:37

HARALD940 schreef:

Nou, om te beginnen met Albayrak: als dat de laatste vrouw op aarde was... En Hirsch Balin is een echte CDA-er. Zo'n bange haas...

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 2 november 2011, 22:38
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 22:39

ANNETTE792 schreef:
Volgens mij hebben jullie het over 2 verschillende mensen.
Nebahat Albayrak is van de PvdA en besloot in 2009 dat Mauro terug moest,Nurten Albayrak was van het COA en is geschorst.

Hoe dan ook: jij ziet er in ieder geval eerlijker en knapper uit... Knipoog smiley Laten we eerlijk zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 2 november 2011, 23:03

CHATULIEM619 schreef:
Er is iemand hier op de site, die dagelijks met deze problematiek te maken heeft. Ik zou graag willen dat zij ook haar mening geeft, kunnen we eens kijken van binnenuit hoe zoiets gaat...

Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond I think about it
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 08:20

YELNIN491 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond I think about it

Oei Chat Geschokte, onthutste smiley dat wordt link, die heb zelf een zwarte kat Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 09:08

BEUN656 schreef:
Hoe dan ook: jij ziet er in ieder geval eerlijker en knapper uit... Knipoog smiley Laten we eerlijk zijn...
Zo, en laten de dames dat zo staan? Ik dacht dat de feministes hier toch wel eens seksistische opmerking in zagen....
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 09:28

CHATULIEM619 schreef:
Zo, en laten de dames dat zo staan? Ik dacht dat de feministes hier toch wel eens seksistische opmerking in zagen....

Ja hoor,gelijke rechten hebben we toch al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gisteren van mijn chef te horen gekregen dat ik slecht luisterde want ik had geen notities op een kopietje mogen maken,moest hij het weer kopieeren en dat kost een heel vel papier.........dat verteld hij terwijl van de cv zijde een tropische warmte op me afkwam,uit het plafond frisse lucht van de airco en het raam openstond Gefrustreerde smiley
Ik ben een vrouw Engeltje smiley dus na mijn tirade draaide ik me om en klikklakte op mn hakken weg Clown smiley (en hoorde hem achter me lachen)

Kweenie,was dit een feministische actie???

Oh ja,het ging over Mauro.Er zijn mensen die hun brood verdienen aan het oprekken van de uitzetprocedures en de boel dus zo lang mogelijk oprekken,misschien geen slecht idee de procedure nog eens onder de loep te nemen?
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 10:11

CHATULIEM619 schreef:

Hoe noemde je het ook al weer Smiley die vol vragen zit
Oh ja, topic bevuilen Gefrustreerde smiley
Respect naar anderen Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
GERRIT084
op donderdag 3 november 2011, 10:12
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 10:23

En dan nog, Mauro mag volgens de meesten niet blijven, maar over een voetballer uit Brazillie, daar wordt geen woordje over gerept.
Die heeft gisteren een status Nederlander gekregen, is hier sinds 2007, en spreekt niet lang zo goed Nederlands, als Mauro.
Had het wat gescheeld als Mauro kon voetballen?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 11:07

CHATULIEM619 schreef:

Tsja chat, ik zie jou in heel veel topic roepen dat de waarheid benoemt moet kunnen worden Engeltje smiley
En wees eerlijk, we kunnen niet verlangen dat hij gaat liegen en zeggen dat ik er slimmer uitzie Knipoog smiley

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe deze zaak verder af gaat lopen.
Want als er nu een studievisum volgt,hebben we dit hele gebeuren over een paar jaar als hij klaar met studeren is weer.
Van mij had de jongen mogen blijven, maar eruit is eruit en dan moet je dat wel direct doen (dat was dus tig jaar geleden al, maar voeg nu dan ook eindelijk eens de daad bij het woord)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 12:18

ANNETTE792 schreef:
Tsja chat, ik zie jou in heel veel topic roepen dat de waarheid benoemt moet kunnen worden Engeltje smiley
En wees eerlijk, we kunnen niet verlangen dat hij gaat liegen en zeggen dat ik er slimmer uitzie Knipoog smiley

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe deze zaak verder af gaat lopen.
Want als er nu een studievisum volgt,hebben we dit hele gebeuren over een paar jaar als hij klaar met studeren is weer.
Van mij had de jongen mogen blijven, maar eruit is eruit en dan moet je dat wel direct doen (dat was dus tig jaar geleden al, maar voeg nu dan ook eindelijk eens de daad bij het woord)
Ik zit met spanning te wachten op de bijdrage van Yelnin...
Naar boven

Auteur Bericht
ELOY997

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 12:59

Het is toch te gek voor woorden, hoe wij als Christenen hier zomaar vanalles op het forum uiten. We hebben het hier over het leven en de toekomst van een mens en niet van een pakje boter.
Ik denk dat we ons beter even in stilte af kunnen zonderen en ons afvragen wat Jezus hier gezegt zou hebben.

Laatst aangepast door
ELOY997
op donderdag 3 november 2011, 13:00
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 18:44

ELOY997 schreef:
Het is toch te gek voor woorden, hoe wij als Christenen hier zomaar vanalles op het forum uiten. We hebben het hier over het leven en de toekomst van een mens en niet van een pakje boter.
Ik denk dat we ons beter even in stilte af kunnen zonderen en ons afvragen wat Jezus hier gezegt zou hebben.
Het punt is, dat het niet om één persoon gaat, maar om beleid. Als je beleid maakt moet je je er aan houden.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 18:57

CHATULIEM619 schreef:
Het punt is, dat het niet om één persoon gaat, maar om beleid. Als je beleid maakt moet je je er aan houden.

Oke Chat daar ben ik het wel mee eens.
Maar nu ga je een jongen uitzetten die compleet vernederlandst is die al jaren uitgezet had behoren te zijn daarin zijn ze flink in gebreken gebleven.
Nu mag de jongen blijven om te studeren straks is tie 23 en moet tie als nog gaan dat is toch te zot voor woorden??
Die jongen is de klos doordat de regering laks is/was!
En dat terwijl andere buitenlanders de mannen of vrouwen in geboorteland gaan huwen en vervolgens mee hiernaar toe nemen Gefrustreerde smiley
Hoe krom is dit alles Smiley die vol vragen zit en die halen hun partner uit een land waar ze echt niet weg hoeven!!
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:37

CHATULIEM619 schreef:

Ja, volgens mij snapt de desbetreffende vrouw deze compliment ook beter als jij denk ik zo maar. 't Was gewoon een compliment en meer niet. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BEUN656
op donderdag 3 november 2011, 19:38
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:50

ERIKA129 schreef:
Oke Chat daar ben ik het wel mee eens.
Maar nu ga je een jongen uitzetten die compleet vernederlandst is die al jaren uitgezet had behoren te zijn daarin zijn ze flink in gebreken gebleven.
Nu mag de jongen blijven om te studeren straks is tie 23 en moet tie als nog gaan dat is toch te zot voor woorden??
Die jongen is de klos doordat de regering laks is/was!

Ben je bang dat hij daar niet kan wennen?? het is zn moederland of zn vaderland.
Als hij als angstig angoleesje kon wennen in een land waar hij de taal en gewoontes niet kende, kan hij zeker weer wennen aan een land waar hij de taal wel van kent en waar zn moeder woont, die hij gemiddeld 2x per maand aan de telefoon sprak....

En dat terwijl andere buitenlanders de mannen of vrouwen in geboorteland gaan huwen en vervolgens mee hiernaar toe nemen Gefrustreerde smiley
Hoe krom is dit alles Smiley die vol vragen zit en die halen hun partner uit een land waar ze echt niet weg hoeven!!

Sorry hoor, maar dat kan ik niet veroordelen.... Clown smiley

Pieter, die als buitenlander OOK zn partner uit zn geboorteland heeft gehaald terwijl ze daar echt niet weg hoefde
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:54

PIETER649 schreef:

Pieter, die als buitenlander OOK zn partner uit zn geboorteland heeft gehaald terwijl ze daar echt niet weg hoefde

Haha, ik moest daar echt wel dringend weg hoor!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 19:57

PIETER649 schreef:

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Nee het gaat mij om het princiepe!
Iemand moet al jaren terug naar zijn moeder maar is nooit uitgezet.
Nu is tie volwassen en moet tie opeens wel, dat vind ik niet fair!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 20:17

ANNETTE792 schreef:
Haha, ik moest daar echt wel dringend weg hoor!

ik heb diverse mails en telefoongesprekken gehad dat dat nou precies NIET de bedoeling was....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 21:10

ERIKA129 schreef:

het beleid in de wereld is, opgenomen in het verdrag van het kind:

een aleenstaande minderjarige asielzoeker mag je niet uitzetten.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: donderdag 3 november 2011, 21:12

ERIKA129 schreef:

Tja, wat moet je daar nu van zeggen he, vorig jaar was heel ons land in rep en roer, om de pvv, ook op cm Geschokte, onthutste smiley en nu willen ze allemaal bij Wilders op schoot zitten Lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5