Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Omdat jij mensen dingen aanpraat die er niet zijn. Dus die mensen gaan in de verdediging, omdat jij ze aanvalt. |
In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
Dat mensen zich aangevallen voelen, dat doe ik niet. Mensen gaan in verdediging. Waartegen? Tegen iets dat ze niet hebben?
En dat moet ik geloven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:39
|
|
|
ROADY641 schreef: | In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
Dat mensen zich aangevallen voelen, dat doe ik niet. Mensen gaan in verdediging. Waartegen? Tegen iets dat ze niet hebben?
|
Jij praat mensen angsten aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:39
|
|
|
ROADY641 schreef: | In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
|
geloof het of niet, ik heb geen angst(en).....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:41
|
|
|
TINK100 schreef: | geloof het of niet, ik heb geen angst(en)..... |
dat is dus het probleem dat gelooft tie niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dat is dus het probleem dat gelooft tie niet |
heeft hij zelf misschien angsten?? zou zo maar kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 12:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dat is dus het probleem dat gelooft tie niet |
Heeeeee Erika, da's nie eerlijk.... jij zou nie meer reageruh....
Ik snap echt niet dat jullie je zo druk maken. Ik slinger slechts een onderwerp op het forum, zoals zovele anderen doen...
Ik ben alleen maar blij als mensen zeggen dat ze relaaaaaxed in hun vel zitten. Maar er mag toch best over gesproken worden?
Of gaan jullie op het topic over boze geesten ook klagen dat mensen je boze geesten willen aansmeren...
Klets erover, en als je er niks mee hebt, ga wat anders doen....
En nee, ik heb zelf geen angststoornis. Don't worry... Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik dit aan de Heilige Geest te danken heb. Want dat IS wel eens anders geweest...
Ik had gehoopt dat er een mooie discussie op bijbels vlak zou komen.
Nee, mensen voelen zich zo gauw aangevallen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 13:19
|
|
|
ROADY641 schreef: | Heeeeee Erika, da's nie eerlijk.... jij zou nie meer reageruh....
Ik snap echt niet dat jullie je zo druk maken. Ik slinger slechts een onderwerp op het forum, zoals zovele anderen doen...
Ik ben alleen maar blij als mensen zeggen dat ze relaaaaaxed in hun vel zitten. Maar er mag toch best over gesproken worden?
Of gaan jullie op het topic over boze geesten ook klagen dat mensen je boze geesten willen aansmeren...
Klets erover, en als je er niks mee hebt, ga wat anders doen....
En nee, ik heb zelf geen angststoornis. Don't worry... Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik dit aan de Heilige Geest te danken heb. Want dat IS wel eens anders geweest...
Ik had gehoopt dat er een mooie discussie op bijbels vlak zou komen.
Nee, mensen voelen zich zo gauw aangevallen... |
Je mag wel een onderwerp op het forum slingeren.
Maar dan ga je daarna het hele stuk algemeniseren.
En je heb 't niet over jou persoonlijk, snappie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 13:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | In de foto overdag zit er een deuk in de kademuur, en s,nachts niet, en ik mis het witte pand links, plus een lantaarnpaal |
Je hebt denk ik gelijk. Dan is de 2de foto een heel stuk verder, maar wel dezelfde straat genomen. Dat zou wel moeten, want er ís daar maar één zó'n straat.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 september 2011, 13:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 13:27
|
|
|
Quote: | Roady: Maar ik moet er wel bij vermelden dat ik dit aan de Heilige Geest te danken heb. Want dat IS wel eens anders geweest... |
Het geloof kan inderdaad rust geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 13:39
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het geloof kan inderdaad rust geven. |
Zeker weten Shanita! De bijbel staat vol met beloftes als het gaat om "rust".
Rust die zo diep gaat, dat we er als mens niet eens bijkunnen met ons verstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 13:55
|
|
|
ROADY641 schreef: | Zeker weten Shanita! De bijbel staat vol met beloftes als het gaat om "rust".
Rust die zo diep gaat, dat we er als mens niet eens bijkunnen met ons verstand. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:00
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room. |
Het zou fijn zijn als je dit soort onzinnige opmerkingen achterwege laat Shanita. Zo'n opmerking zegt vooral iets over jouzelf he...
Een ander bespottelijk maken, wat schiet je daar nou mee op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:01
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Klopt Mariska,
Ik heb ook al het gevoel dat je hier nog een angst aangepraat krijgt. zoveelste keer dat 't 'r over gaat...
Ongezond inderdaad.
Ik heb ook eigenlijk geen zin om over angst te gaan denken...
Liefde drijft vrees toch uit staat in de bijbel?
Met angst Roady, kan je naar de angst-poli. Ja en tegelijkertijd mag je het ook in gebed bij Jezus Christus brengen ...
Of wees wat specifieker, waar ben jij angstig voor, of was jij angstig voor.
Nu lijkt 't erop dat je het anderen ook wilt aanpraten die het niet(meer) hebben zoals ik. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik ontken dan dat ik angstig... lees nerveus ... ben. |
Niet nerveus zeg je Mariska ... ??? Zit je niet vol spanning te wachten op de buurtcommissie ... ben je niet bang dat je hond misschien wel het huis uit moet ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room. |
Een wel heel sarcastische opmerking ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Niet nerveus zeg je Mariska ... ??? Zit je niet vol spanning te wachten op de buurtcommissie ... ben je niet bang dat je hond misschien wel het huis uit moet ... |
wat schiet een mens er mee op om nervositeit te tonen/te zeggen... het probleem is daarmee niet opgelost...
Ik ga van het ergste uit.... En bereid me daarop voor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:44
|
|
|
SHANITA130 schreef: Of ga met LOVEJESUS in de precence naar een Healing room.
CROSSROAD: Een wel heel sarcastische opmerking ... Smiley met dichtgeplakte mond
Nee hoor, was juist héél oprecht
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 september 2011, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 15:51
|
|
|
ROADY641 schreef: In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
Slapende smiley
Júist omdat ze 't niet hebben.....daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:08
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Shanita,
Als ze het nu nog niet kunnen vinden.
Ja er is onderweg wel veel afleiding daar in de buurt
Met een beetje doorzettingsvermogen moet het lukken om uiteindelijk de bestemming te bereiken.
Net al in het gewone leven.
Shanita, denk voor je routebeschrijving
|
Ja.
Als je er maar vaak genoeg komt, en lang genoeg loopt, járen elke dag, dan valt 'het' niet eens meer op. Dan neem je ook een route waar je zo weinig mogelijk 'dingen' tegenkomt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | ROADY641 schreef: In het starttopic zei ik dit: "Dit is gewoon om over na te denken, bewust te worden van wat er in je zou kunnen leven. "
Slapende smiley
Júist omdat ze 't niet hebben.....daar hoef je toch geen psycholoog voor te zijn..... |
Als ik iets niet heb, dan reageer ik er niet eens op... Hoe harder ik ga brullen, hoe meer ik aan-stoot neem aan datgene waar ik het zogenaamd niet mee eens ben...
Als er rust en vrede in mij is, dan neem ik ook geen aanstoot. ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:25
|
|
|
Mensen nemen geen aanstoot, ze zeggen hier wat ze niet hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:27
|
|
|
ROADY641 schreef: | Als ik iets niet heb, dan reageer ik er niet eens op... Hoe harder ik ga brullen, hoe meer ik aan-stoot neem aan datgene waar ik het zogenaamd niet mee eens ben...
Als er rust en vrede in mij is, dan neem ik ook geen aanstoot. ...
|
Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.
2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:27
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wat schiet een mens er mee op om nervositeit te tonen/te zeggen... het probleem is daarmee niet opgelost...
Ik ga van het ergste uit.... En bereid me daarop voor... | Ja, en dát is iets heel anders dan echte angst......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.
2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd. |
Iedereen ervaart Gods liefde en almacht weer anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.
2 Korintiërs 3:12 Dit is onze hoop, en daarom handelen we in alle openheid 13 en zijn we niet als Mozes, die zijn gezicht met een sluier bedekte, zodat de Israëlieten niet konden zien dat de glans verdween. 14 Hun denken verstarde, en dezelfde sluier ligt tot op de dag van vandaag over het oude verbond wanneer het voorgelezen wordt. Hij wordt alleen in Christus weggenomen. 15 Tot op de dag van vandaag ligt er een sluier over hun hart, telkens als de wet van Mozes wordt voorgelezen. 16 Maar telkens als iemand zich tot de Heer wendt, wordt de sluier weggenomen. 17 Welnu, met de Heer wordt de Geest bedoeld, en waar de Geest van de Heer is, daar is vrijheid. 18 Wij allen die met onbedekt gezicht de luister van de Heer aanschouwen, zullen meer en meer door de Geest van de Heer naar de luister van dat beeld worden veranderd. |
Een verademing om dit te lezen Cross.... Zo waar...
Eindelijk iemand die uit Gods Woord reageert...
Dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:42
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mensen nemen geen aanstoot, ze zeggen hier wat ze niet hebben.....
|
Waarom voelen ze zich dan aangevallen? Omdat ze iets NIET hebben...
Dream on...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:50
|
|
|
CROSSROAD: Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.
En die 'sommigen' zijn zeker degenen die zich hier geen angst aan willen laten praten..
En dan iets zeggen over mij??????????
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 21 september 2011, 16:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:53
|
|
|
Ik ben gelovig, dus er is voor mij, geen enkele reden om waar dan ook angstig voor te zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:55
|
|
|
SHANITA130 schreef: | CROSSROAD: Ik denk Roady dat sommige mensen zo onder de wet leven dat het niet eens mogelijk is om Gods Liefde en Almacht te ervaren ... Dat ze daarom ook nooit tot volledige overgave kunnen komen om in volledig vertrouwen de weg met Hem kunnen gaan.
En die 'sommigen' zijn zeker degenen die zich hier geen angst aan willen laten praten..
En dan iets zeggen over mij?????????? |
Ik vraag mezelf nog steeds af hoe je er toch bijkomt, dat ik jou een angst aanpraat Shanita? Ik snij slechts een onderwerp aan, waar je op kunt ingaan, of dat je kunt laten schieten. Ik zei al in het starttopic dat het was om over na te denken, en om je bewust te maken.
Als je angst-loos bent (en dus in de volmaakte liefde leeft....) dan heeft dit topic toch helemaal niets met jou te maken?
Wel vreemd dat jij de meeste reacties geeft op een topic waar je niets mee hebt....
HEEL VREEMD zelfs...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 17:18
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik vraag mezelf nog steeds af hoe je er toch bijkomt, dat ik jou een angst aanpraat Shanita? Ik snij slechts een onderwerp aan, waar je op kunt ingaan, of dat je kunt laten schieten. Ik zei al in het starttopic dat het was om over na te denken, en om je bewust te maken.
Als je angst-loos bent (en dus in de volmaakte liefde leeft....) dan heeft dit topic toch helemaal niets met jou te maken?
Wel vreemd dat jij de meeste reacties geeft op een topic waar je niets mee hebt....
HEEL VREEMD zelfs... |
Zo voelt het. In de openingstopic.
Heel vreemd.
|
|
Naar boven |
|
|