Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 13:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik las net in een ander topic dat goud een goede investering is |
Heb je daarom je kledinghandel aan/in de wilgen gehangen ...
Maar je mag wel aanmaken met goud inkopen, anders heeft de Duitse nationale bank alles al opgekocht ...
..
PS. Welkom terug vrijbuitertje ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 23 september 2011, 13:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 21:52
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Werkt dat ook een visles van visser ....om de vrouwen aan de haak te slaan. Leuk ga me opgeven bij visser |
Drie keer dezelfde posting.De nood is wel heel erg hoog.
Maar goed.... Leo , om je te sparen om nog jaren voor een loze vissertje te moeten doorgaan, schaf éérst dat beruchte boek aan. Werpt dat geen vruchten af, kan je altijd de datingtips van CM nog eens doorspitten.
Ben je er dan nog niet uit............even Apeldoorn bellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 23:17
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...
Als dat niet lukt kun je altijd nog dynamiet gooien (in het water dan he ...) (en niet in een zwembad vol mooie vrouwen)
Mocht het dan nog niet gelukt zijn ... ga dan naar een GOEDE bloemist en koop daar een boeket DROOGbloemen |
Hij kan ook gewoon single blijven...er is naar het schijnt een boek over hoe je dat moet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij kan ook gewoon single blijven...er is naar het schijnt een boek over hoe je dat moet doen |
echt waar hebbie hem al gelezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Leer nou eerst maar eens wat je aan de haak moet doen om dat te vangen wat je wilt vangen ... niet gelijk jezelf (als aas) aan de haak doen om te vissen ...
Als dat niet lukt kun je altijd nog dynamiet gooien (in het water dan he ...) (en niet in een zwembad vol mooie vrouwen)
Mocht het dan nog niet gelukt zijn ... ga dan naar een GOEDE bloemist en koop daar een boeket DROOGbloemen |
Bloemen werken altijd positief Cross....
Bloemen zijn emotie en dat is vaak waar het omdraait...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 00:45
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Bloemen werken altijd positief Cross....
Bloemen zijn emotie en dat is vaak waar het omdraait... |
Ik wist wel dat je zou reageren bij het woord "droog"bloemen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 01:24
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik wist wel dat je zou reageren bij het woord "droog"bloemen ... |
Dacht nog even ...dat je op de PN mij les wou geven ...maar nee geen Cross in geen velden of wegen te zien
|
|
Naar boven |
|
|