Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 20:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar wat wanneer je ziet dat iemand, die je al beter kent, niet eerlijk is in zijn profiel? En dan bedoel ik ook echt héél erg oneerlijk en je hebt die persoon er ook al op aangesproken? |
Iemand die, zowieso écht heel oneerlijk is, is er niet op aan te spreken, is mijn ervaring.
Metéén afstand van nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 20:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | En wat als je inmiddels gescheiden bent voor de burgerlijke stand maar je ex vind dat het huwelijk nog bestaat omdat het voor God niet verbroken kan worden?
Als je dan toch hertrouwt, pleeg je polygamie |
Dat zou betekenen dat het van het standpunt van je ex afhangt of je polygamie pleegt of niet. Bovendien zou je ex dan kunnen bepalen of hertrouwen wel of niet mogelijk is. Wettelijk is dat niet zo. Natuurlijk kan of mag iemand vinden dat een huwelijk voor God niet verbroken mag worden - en dus nog bestaat - maar dat kun je niet aan je ex of een ander opleggen. In Duitsland duurt een huwelijk gemiddeld veertien jaar, wat al langer is dan voorheen en 39 procent gaat scheiden binnen vijfentwintig jaar. 60 procent blijft dus samen. Dat is wel de werkelijkheid waarmee je geconfronteerd wordt en waar je een weg in moet vinden.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 13 september 2011, 20:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 09:54
|
|
|
GABY639 schreef: | alleenstaand/ nooit gehuwd maar wel kinderen..... hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent? Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten? Of ben ik nou gek?? |
Ben je gek?! Sommige waarheden schijnen ook af te stoten, dus eerlijk duurt ook echt niet het langst. Je moet dus eigenlijk er in zetten, en volgens mij zetten de meeste die er ook in, hoe zou je eigenlijk het liefste willen zijn?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 10:05
|
|
|
GABY639 schreef: | alleenstaand/ nooit gehuwd maar wel kinderen..... hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent? Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten? Of ben ik nou gek?? |
ik heb een lat relatie gehad. ik heb geen kinderen. als ik zou neer zetten gescheiden dan is het een leugen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 13:37
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb een lat relatie gehad. ik heb geen kinderen. als ik zou neer zetten gescheiden dan is het een leugen. |
Hai mariska,
Stel, ik zet gescheiden, omdat mijn relatie is beeindigd. Maar, als ik een date heb, is een van de eerste dingen die ik doe, dat uitleggen.
Dan kan zo iemand zeggen van dat ik heb gelogen...
Stel, en dit heb ik echt meegemaakt, voormalige relatie van mij, zei tegen mij, op een nogal belerende en vermanende toon, dat ´soap´kijken helemaal niet goed is.
Kom ik er na een tijdje achter dat zijn hele pc vol met P.... staat, en hij ook nog uren per dag kijkt....enzo......
Snappie, wie liegt er hier dan....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 13:57
|
|
|
Zeiden sommigen dat ie wel tekort zou komen bij mij.
Ja hoor, hij deed dat al jaren voordat ie mij kon.
En als iemand S...verslaafd is....
Dit is geen reaktie op jou reaktie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 21 september 2011, 16:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zeiden sommigen dat ie wel tekort zou komen bij mij.
Ja hoor, hij deed dat al jaren voordat ie mij kon.
En als iemand S...verslaafd is....
Dit is geen reaktie op jou reaktie. |
Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...
Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 08:13
|
|
|
Je gaat off-topic...en je valt in herhalingen.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 september 2011, 08:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:16
|
|
|
Ik heb ergens anders al gezegd van dat ik heb vergeven. Wel erg boos ben. Ook erg verdrietig. Wel dingen geleerd heb van de man. En ik van hem hield.
En dat God al de dingen laat meewerken voor degene die Hem liefhebben. (bijbeltekst)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 09:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb ergens anders al gezegd van dat ik heb vergeven. Wel erg boos ben. Ook erg verdrietig. Wel dingen geleerd heb van de man. En ik van hem hield.
En dat God al de dingen laat meewerken voor degene die Hem liefhebben. (bijbeltekst) |
Vergeving zou een stuk rust moeten geven,geen boosheid en verdriet,dan is de vergeving nog niet volledig hoe graag je dat ook wilt.
Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vergeving zou een stuk rust moeten geven,geen boosheid en verdriet,dan is de vergeving nog niet volledig hoe graag je dat ook wilt.
Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het! |
Hoi! Geeft ook stuk rust. die boosheid en verdriet zijn eigenlijk veel minder, op de achtergrond geraakt. Sinds gisteren of eergisteren.
Toen ik dat las wat CROSSROAD schreef, had ik zoiets van dat klopt, vergeven en verder gaan.
En toen, op dat moment en erna, werd die boosheid en verdriet ook veel minder, nu heb ik het nagenoeg niet meer.
Mijn hulpverlener zei ook: 'vergeven is ook willen dat het anders was gelopen, goed was gelopen'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 september 2011, 10:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik wens je heel veel sterkte bij de verwerking en ...... je toekomst ligt open,alles is nog mooi en nieuw,pak het! |
Dat klinkt mooi! Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:12
|
|
|
Er zijn hier zelfs mensen die een foto van internet afhalen en die bij hun profiel zetten. Ik vraag me af wat deze mensen hiermee willen bereiken. Ik kan me alleen maar bedenken dat het nooit goed kan lopen. Iemand een ander idee hierover?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:17
|
|
|
RENATE619 schreef: | Er zijn hier zelfs mensen die een foto van internet afhalen en die bij hun profiel zetten. Ik vraag me af wat deze mensen hiermee willen bereiken. Ik kan me alleen maar bedenken dat het nooit goed kan lopen. Iemand een ander idee hierover? |
Dat is wel kinderachtig en flauwekul. Geen persoonlijke foto dan geen foto op je profiel. Liever geen andere afbeelding voor persoonlijke profiel. Dat is ongepast.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is wel kinderachtig en flauwekul. Geen persoonlijke foto dan geen foto op je profiel. Liever geen andere afbeelding voor persoonlijke profiel. Dat is ongepast. |
Kijk, een plaatje waarbij het direct duidelijk is dat het geen foto is, vind ik wel kunnen. Al zijn er plaatjes bij die erg veel gelijkenissen met de persoon vertonen. Maar dit vind ik niet passen, zeker niet als het er niet bij staat. Misleiding is het eigenlijk en vind ik niet passen op een christelijke site als deze. Zou de redactie hier niets mee doen?
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op dinsdag 27 september 2011, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 10:52
|
|
|
RENATE619 schreef: | Kijk, een plaatje waarbij het direct duidelijk is dat het geen foto is, vind ik wel kunnen. Al zijn er plaatjes bij die erg veel gelijkenissen met de persoon vertonen. Maar dit vind ik niet passen, zeker niet als het er niet bij staat. Misleiding is het eigenlijk en vind ik niet passen op een christelijke site als deze. Zou de redactie hier niets mee doen? |
Ik snap het niet.
Als ik nu bijvoorbeeld foto's van Amsterdam en Utrecht van het internet zou plukken. Dan in mijn afbeeldingen doen. en dan in mijn account.
Bedoel je dat?
En..er zijn ook mensen die het eng vinden om in een camera te kijken. Net als dat anderen bang voor spinnen zijn, zoiets.
Dan kan je als alternatief toch een andere foto doen????
Ik bedoel natuurlijk niet een of meerdere foto's waar iemand anders/een ander persoon opstaat, en iemand doet net of hij dat zelf is. dat zou wel misleiding zijn.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 29 september 2011, 10:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 11:12
|
|
|
CameraFobia: De meeste mensen kennen het verschijnsel. Zodra er een camera op je gericht wordt ben je onzeker van jezelf en schrompelt je zelfvertrouwen. Je draait je rug naar de fotograaf of maakt afwerende gebaren, werpt woedende blikken en dan is het spontane moment verdwenen zoals de spreekwoordelijke sneeuw [...]
Bron: Google
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 11:13
|
|
|
Ik bedoel een foto van een ander persoon. Die van internet gehaald is. Waarbij niet wordt vermeld dat het om iemand anders gaat. Dus alsof ik een foto van één of ander model als profielfoto zou gebruiken.
Laatst aangepast door
|
RENATE619
|
op donderdag 29 september 2011, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 11:18
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik bedoel een foto van een ander persoon. Die van internet gehaald is. Waarbij niet wordt vermeld dat het om iemand anders gaat. Dus alsof ik een foto van één of ander model als profielfoto zou gebruiken. |
Ooooooh, ja, dat begrijp ik.
Dat staat geloof ik ook ergens in de regels dat dat niet mag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 11:24
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ooooooh, ja, dat begrijp ik.
Dat staat geloof ik ook ergens in de regels dat dat niet mag. |
Nee hoor, maar wel kinderachtig als iemand je eigen op de foto niet op de profiel zet dan weten we niet wie zij of hij is. Andere foto's zoals dieren of andere afbeelding in plaats van jezelf vind ik maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:21
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Nee hoor, maar wel kinderachtig als iemand je eigen op de foto niet op de profiel zet dan weten we niet wie zij of hij is. | Zei hij lachend boven het zwembad
Quote: | Andere foto's zoals dieren of andere afbeelding in plaats van jezelf vind ik maar niks | Je zal maar een camera fobie hebben, dan word je al angstig als je iemand van verre met een camera aan ziet komen. Snappie? Kan je nagaan hoe je er dan opstaat...héél angstig dus, en dan lijk je helemáál niet op jezelf.
Dan kan je beter (voorlopig?) een plaatje/foto plaatsen die je leuk vind.
En natuurlijk geen foto van iemand anders en dan net doen of je het zelf bent..hehe....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 29 september 2011, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:25
|
|
|
2 keer hetzelfde
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 29 september 2011, 12:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:30
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik bedoel een foto van een ander persoon. Die van internet gehaald is. Waarbij niet wordt vermeld dat het om iemand anders gaat. Dus alsof ik een foto van één of ander model als profielfoto zou gebruiken. |
Hoi Renate hierin hebje een punt een foto van internet afplukken en net doen alsof jij het bent vind ik echt niet kunnen! denk dat het ook niet eens mag! Maar er zijn hier mensen en dat zijn met name ook mensen met een nickname die een dier, bloemen of weet ik wat op hun profiel zetten omdat ze niet herkent willen worden door bv een ex dat is anders, en die begrijp ik ook volkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoi Renate hierin hebje een punt een foto van internet afplukken en net doen alsof jij het bent vind ik echt niet kunnen! denk dat het ook niet eens mag! Maar er zijn hier mensen en dat zijn met name ook mensen met een nickname die een dier, bloemen of weet ik wat op hun profiel zetten omdat ze niet herkent willen worden door bv een ex dat is anders, en die begrijp ik ook volkomen. |
Heb jij een ex dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:37
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Heb jij een ex dan? |
Heb ik het over mezelf dan?? Ik zei er zijn mensen die dat doen! Erika is mijn eigen naam en mijn foto's ben ik toch echt zelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 13:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb ik het over mezelf dan?? Ik zei er zijn mensen die dat doen! Erika is mijn eigen naam en mijn foto's ben ik toch echt zelf |
Die poes? miaaaaaaaaaaaaaauw hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 13:28
|
|
|
Ik vind dat een hele mooie en lieve foto. zoals die ene kat zo lief zijn pootje op die andere kat legt. Ik ken zelf ook iemand met katten, en van die dingen kan ik echt genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANANT614
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 14:44
|
|
|
Hallo allen,
Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af. Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.
Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.
Of mis ik nu iets
Groeten Dinant.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:40
|
|
|
DIANANT614 schreef: | Hallo allen,
Ik ben kersvers op deze site en heb nog geen foto van mijnzelf geplaatst, en mijn profiel is zeker nog niet af. Omdat ik nog actief bezig ben met het registreren van, vond ik het nodig hierop te reageren.
Als iemand iemand dingen in zijn profiel plaatst die niet met de realiteit in lijn staan, dat is heel eerlijk onder ons gezegd niet helemaal fair tegenover de andere leden die dit lezen.
Of mis ik nu iets
Groeten Dinant. |
De discussie was of een foto van een ander bij je profiel geplaatst kan worden met de suggestie dat jij dat bent en het antwoord is natuurlijk nee. Verder zie ik er niet uit als een Smurf en Erika niet als een poes maar je moet ook wel heel erg dom zijn als je dat echt denkt. Dat is dus geen misleiding. Overigens heb ik het nog niet meegemaakt dat hier mensen stonden met een foto van een ander.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 1 oktober 2011, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 19:49
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De discussie was of een foto van een ander bij je profiel geplaatst kan worden met de suggestie dat jij dat bent en het antwoord is natuurlijk nee. Verder zie ik er niet uit als een Smurf en Erika niet als een poes maar je moet ook wel heel erg dom zijn als je dat echt denkt. Dat is dus geen misleiding. Overigens heb ik het nog niet meegemaakt dat hier mensen stonden met een foto van een ander.
Thomas |
Klopt al ben ik soms wel een kattekop Maar ook ik ken niemand die een foto van een ander op zijn profiel zet en zou dat ook echt fout vinden ach en Thomas is gewoon onze smurf soms brilsmul een klungel dan weer smulsmurf
|
|
Naar boven |
|
|