Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een hele pagina "ruis" om niets dus........... wie gaat er nog mee naar scheveningen? |
Ik had mij al opgeven op het andere lijstje, maar voor alle zekerheid hier ook nog ff.
Josina022, 41 jr, regio 030
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:04
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik had mij al opgeven op het andere lijstje, maar voor alle zekerheid hier ook nog ff.
Josina022, 41 jr, regio 030 |
en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag... | Wat een rare opmerking Frank...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en ik denk er plots aan dat ik niet mee kan...ik moet naar een begrafenis die dag... |
en dat weet je nu al?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:07
|
|
|
JOLAN931 schreef: | en dat weet je nu al? |
Hij bedoelt een bezoek bij de Waalsdorpervlakte, ligt er vlakbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 22:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een hele pagina "ruis" om niets dus........... wie gaat er nog mee naar scheveningen? |
Er zijn toch wel meer topics die 'om niets gaan 'toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Bovendien schept dit een gevaarlijk precedent. Je kunt mensen in je pv mail wel vertellen wat het 06nummer is, maar het is niet goed dit zo op het forum te zetten. Jij zou toch ook niet willen dat iedereen je telefoonnr. heeft? Haal dat er nu van af, dan voorkom je moeilijkheden. |
Ach, Chat zo krijg je wel veel fans natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Er zijn toch wel meer topics die 'om niets gaan 'toch? |
Dames, jullie hebben wat te bespreken tijdens een flinke strandwandeling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 23:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dames, jullie hebben wat te bespreken tijdens een flinke strandwandeling. |
Enig idee Mario ...hmmm over de gespierde mannen zoals ons
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 01:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als het radioweekend niet op die datum valt wil ik wel heel graag meegaan. Als ik het vind natuurlijk... |
neem je radio mee Frank dat doe ik ook. hij zit gewoon in mijn auto. hahahaha
En ja ik ga ook mee. Misschien als fotograaf.
Haha zulke foto's wil ik wel vaker maken.... deze foto heeft mij 8 uur gekost om te maken.
Laatst aangepast door
|
MARCOWAAL200
|
op vrijdag 2 september 2011, 01:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 01:24
|
|
|
marsjg370 gaat ook mee( ov )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JAKOLIEN247
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 11:38
|
|
|
Het lijkt me leuk om mee te gaan, al weet ik nog niet of ik vrij ben Zo nog even onder voor behoud al ben ik tegen die tijd geen lid meer hier, houdt ik het in de gaten als ik het niet vergeet hahaha Dan sta ik daar misschien voor niks, hahaha
Tot ziens allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Willemijn en Chat.........geen zorgen. Dat telefoonnummer is van een ouwe mobiel die ik nooit meer gebruik, alleen voor zulk soort zaken.
Zullen we het nu weer over het strand gaan hebben????
Wie gaat er mee .....19 nov. .... Scheveningen. |
... tsja....dat telefoonnummer, Visser, je praat er nu wel even snel over heen dat je nummer openbaar gemaakt is. Maar.... die openbaarmaking komt met het onderstaande teletekst bericht natuurlijk in een geheel ander daglicht te staan, heh..
115 Teletekst vr 02 sep *************************************** Wikileaks:geheime nummers openbaar
*************************************** ` Wikileaks heeft een document op internet gezet met geheime nummers van hoogwaardigheidsbekleders.Zo is het nummer van paleis Noordeinde te vinden. Ook zijn nummers van onder anderen oud-premier Balkenende en oud-minister Bot openbaar gemaakt. Op Geenstijl.nl staat een link naar een Wikileaks-document met onder meer het nummer van prof. dr. CM Visser.... ..... *************************************** ónze! Visser.... .....hoogwaardigheidsbekleder....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 2 september 2011, 12:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 12:41
|
|
|
Het radioweekend is op 25 november...dus zou ik onder voorbehoud wel of niet kunnen meegaan naar die koude vlakte aan de kust.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:12
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ... tsja....dat telefoonnummer, Visser, je praat er nu wel even snel over heen dat je nummer openbaar gemaakt is. Maar.... die openbaarmaking komt met het onderstaande teletekst bericht natuurlijk in een geheel ander daglicht te staan, heh..
115 Teletekst vr 02 sep *************************************** Wikileaks:geheime nummers openbaar
*************************************** ` Wikileaks heeft een document op internet gezet met geheime nummers van hoogwaardigheidsbekleders.Zo is het nummer van paleis Noordeinde te vinden. Ook zijn nummers van onder anderen oud-premier Balkenende en oud-minister Bot openbaar gemaakt. Op Geenstijl.nl staat een link naar een Wikileaks-document met onder meer het nummer van prof. dr. CM Visser.... ..... *************************************** ónze! Visser.... .....hoogwaardigheidsbekleder.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 13:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het radioweekend is op 25 november...dus zou ik onder voorbehoud wel of niet kunnen meegaan naar die koude vlakte aan de kust. |
http://youtu.be/zhVBX_ItTYw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 17:00
|
|
|
(geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
we willlen om half 3 verzamelen bij de inrit van parkeerplaats zwarte pad; het parkeren is hier gratis.
hieronder volgt de link naar een plattegrond en het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; http://www.youropi.com/nl/scheveningen/locations/parkeerterrein-zwarte-pad-680/plattegrond Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
vanaf half drie drinken we op de parkeerplaats koffie uit eigen thermoskan, om dan rond een uur of drie naar het strand te gaan lopen.
aangezien we bij het vorige strand-uitje (vervelend genoeg) mensen mis zijn gelopen, wil ik je vragen het startpunt goed in je op te nemen, en eventueel even uit te printen. kun je ons niet vinden, dan kun je contact opnemen met VISSER via zijn mobiel; 06 25 31 59 92
aan het strand zien we wel hoe het loopt; misschien gaan er mensen een wandeling maken, gaan er een aantal de boulevard op, en een aantal zandkastelen bouwen................we kijken wel; ik stel voor dat ieder doet waar hij/zij zin in heeft, net als we op de picknicks doen...............just feel free........
tegen etenstijd willen we met degenen die nog geen zin hebben naar huis te gaan, eten bij binky beer Strandweg 11F 2586 JK Scheveningen
hieronder de link van het restaurant; http://www.beren.nl/contact/locatie/13/Scheveningen
omdat het in het verleden is voorgekomen dat kosten achteraf zouden worden gedeeld, maar een aantal mensen "geen geld bij zich had" stel ik voor dat iedereen een persoonlijke rekening krijgt. dit geeft gelijk ook mensen met een wat minder goed gevulde beurs de kans om low-budget te eten, en lijkt me het duidelijkst voor iedereen.
mocht je vragen hebben dan kun je terecht bij VISSER279, die zo vriendelijk is de organisatie van dit uitje op zich te nemen. als je op onderstaande link klikt, kom je automatisch op zijn profiel uit; http://www.christianmatch.nl/profiel.php?profielID=41757
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.)
ik hoop op veel gezelligheid; succes met de organisatie, visser!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 20:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | (geweldig duidelijk, als we zo allemaal het laatste bericht copieren..........; fluitje van een cent zo, toch?)
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina022, 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar, regio 030
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.) marcowaal200 40 jaar regio 0184 marsjg370 43 jaar regio 0346 (ov)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCEL188
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 september 2011, 22:37
|
|
|
Marcel188 wil ook graag mee gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 08:32
|
|
|
ls het mag, ga ik graag mee, ben wel aan een beetje uitwaaien toe, komt mijn kapsel tenminste weer een beetje in het gareel te zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 18:47
|
|
|
Die anderhalve haar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 20:51
|
|
|
heeeee, ps op hè Griff, ze zijn wel geteld hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 21:12
|
|
|
(is niet zoveel werk dan toch, tinkel? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 01:01
|
|
|
dát denk je.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 02:02
|
|
|
weten jullie wel, hoe moeilijk het is om drie haren in een middenscheiding te krijgen??? pffft, ik ben er uren zoet mee!!!... En toch hou ik wel van jullie hoor,
Laatst aangepast door
|
MARSJG370
|
op zondag 4 september 2011, 02:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 06:04
|
|
|
hannah en ik helpen wel met die 3 haren in de plooi leggen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 10:28
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 18 september 2011, 10:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 12:22
|
|
|
MARIA576 schreef: | HANNAH810 schreef: hallo allemaal; zaterdag 19 november hopen we met elkaar naar strand scheveningen te gaan.
hieronder volgt het adres van de parkeerplaats, voor je tom-tom; Zwarte Pad 2586 HZ Scheveningen
hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5 jaar tink100, 43 jaar regio, 072 Marian096, 49 jaar, regio 0184 maria576, 46 jaar, regio 038 josina 022 41 jaar, regio 030 jacolien247, 36 jaar ,regio 030 annette 050, 52 jaar, regio 0318 ov
visser278, 44 jaar, regio 0113 herman338, 49 jaar, regio 078 hanskamp186, 39 jaar, regio 0521 mario216 38 jaar, regio 0180 (o.v.) marcowaal200, 40 jaar, regio 0184 marsjg370, 43 jaar, regio 0346 ov marcel188, 45 jaar, regio 075 jonasveve733, 51 jaar, regio 070
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 september 2011, 15:53
|
|
|
Degenen die hopen mee te gaan, willen die een prikbordberichtje plaatsen en ook anderen uitnodigen waar zij contact mee hebben? Hoe meer zielen , hoe meer vreugd!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|