ChristianMatch

Forum

Boze mail, geen mogelijkheid om te antwoorden ....
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 12:09

CROSSROAD317 schreef:
Ik kreeg zojuist een mail, ja een boze mail ...

Nu schrijf ik netjes een antwoord, maar heeft de persoon blijkbaar in zijn / haar instelling staan dat hij / zij geen mail wil ontvangen.
Ik kan hem / haar dus niet antwoorden ... Boze smiley

Dan maar op deze manier ...

Inhoud van de mail ...

Deze mop vindt ik echt niet kunnen.
Dit noem ik spotten

Antwoord op de mail ...

Hoi M.,

En dan te bedenken dat het nog wel in een christelijk boek staat, geschreven door christenen ... (boekenserie "peper en zout", "weer en wind" en "kort & krachtig")

Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ....

Dat je vindt dat de mop echt niet kan, dat is aan jou, maar nu veroordeel je me ... dus wat is erger ... mijn, in jouw ogen spotten, of dat je me veroordeeld ... ??

Lucas 6:37
Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.

Ben heel benieuwd naar je antwoord ...

Groetjes, Willem

Bovenstaande is natuurlijk maar een inleiding op ...

Hoe denken jullie erover, dat, wanneer je een mail krijgt, je niet de mogelijkheid krijgt (hebt) om te kunnen antwoorden ... ???

Mag je, zonder namen te noemen, op het forum, de persoon antwoorden op zijn / haar mail ... ???

beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten.
Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.

Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.

Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was.
Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben.

Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie.
Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.

Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk.
Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.

*
Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!

Uit de mop
"De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken."
De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "

De vragen van die MAN:
Ik wens n vrouw te begrijpen?
Ik wil weten wat ze voelt?
Ik wil weten wat ze denkt?
Ik wil weten waarom ze huilt?
Ik wil weten wat ze bedoelt?
Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?

Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is!
Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Engeltje smiley

Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.

Met veel liefs, Sweets.

[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet Knipoog smiley )
[/size]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 13:30

Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken.
Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz.
"Alleen", vroeg hij: "Heere, maar waarom hebt u haar zo dóm gemaakt"?
De Heere antwoordde: "Omdat ze zo jou kan liefhebben".

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 20 augustus 2011, 13:31
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:02

SWEETLADY943 schreef:
beste Cross, met alle respect naar jou,vind ik toch dat als iemand jou blokkeert, dat je dat zult moeten accepteren. CM heeft niet voor niets die optie erop zitten.
Daarbij ben ik er ook tegen dat een prive mail/stukjes ervan, zo in t openbaar wordt gesteld , want ook daardoor wordt de blokkade omzeilt, dat vind ik wel jammer.

Ik vind t ook jammer dat mensen dat ook nog als zielig betitelen. Ieder heeft toch t recht om te blokkeren hoe diegene dat wenst, WAT de reden ook is, t is ieders goed recht dit toe te passen, en zullen we moeten accepteren.

Daarbij vroeg degene toch niets, hij/zij maakte alleen kenbaar dat t door diegene's ogen spottend was.
Is toch iemands goed recht om z'n eigen mening daarover te hebben.

Je had diegene ook kunnen bedanken voor de openheid om zn mening te zeggen, ipv er weer op te reageren hoe jij dat vind = onodige discussie.
Het t was al duidelijk genoeg dat jij die MOP wel goed vond, anders had je die niet geplaatst/ alsnog weggehaald, dus idd zou beetje onodige discussie worden omtrend meningsverschil.

En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ... Twijfelende smiley

Daarbij zie ik geen veroordeling naar jou toe cross, maar naar de inhoud vd mop. Mijn mening is ook geen veroordeling, want ik vind jou gewoon super aardig en leuk.
Misschien n goed idee in t algemeen, daar t om n mop gaat, de heer/god met kleine letters te schrijven, t gaat tenslotte om de mop, maar dat is mijn mening erover.

*
Inhoud van de MOP, dit naar aanleiding van je schrijven; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..." Jammer dat jijzelf die mop als anti vrouw ziet!!!

Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...

Uit de mop
"De man dacht lang na.
Ten slotte zei hij: "Heer, ik wens dat ik vrouwen kan begrijpen. Ik wil weten wat ze van binnen voelen, wat ze denken als ze niet meer tegen je willen praten, waarom ze huilen, wat ze bedoelen als ze zeggen dat er "niets" is en hoe ik een vrouw echt gelukkig kan maken."
De heer antwoorde: "Wil je twee of vier rijbanen op die brug?" "

De vragen van die MAN:
Ik wens n vrouw te begrijpen?
Ik wil weten wat ze voelt?
Ik wil weten wat ze denkt?
Ik wil weten waarom ze huilt?
Ik wil weten wat ze bedoelt?
Ik wil weten hoe n vrouw echt gelukkig te maken?

Jammer dat je denkt; dat dit anti vrouw is!
Ik zeg dus nergens dat ik de mop "anti vrouw vind" ... zie antwoord hierboven ...
Als je t eens anders bekijkt en denkt; "pfff man t anwoord is zooo simpel, als je dát nog niet eens weet, idd hoe zou er dan toch n (veilige) brug kunnen komen!!!"
Engeltje smiley

Ik snapte t helemaal en blij dat én niet alle vrouwen tzelfd zijn, én blij dat niet alle mannen tzelfd zijn.

Met veel liefs, Sweets.

[size=9](Sweets zoekt een man die t simpele antwoord weet Knipoog smiley )
[/size]

Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...

Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 14:05

ANNETTE050 schreef:
Een man was aan het wandelen in de natuur, aan het genieten én aan het nadenken.
Hij bad en dankte de Heere God, dat de vrouw zo mooi, zo prachtig, zo lief, zo kwetsbaar was gemaakt. Dat het heerlijk was als ze lachtte, heerlijk om haar lief te hebben enz.

Ben benieuwd naar de reacties ...

Maar de mop ... super !!!

gggrrrijns ... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 15:45

CROSSROAD317 schreef:
Op dit stukje kan ik dus wel gewoon reageren. De mogelijkheid om mensen te blokkeren vind ik prima. Maar wees dan wel zo sportief dat wanneer je iemand een mail stuurt, waarin je zegt dat iets niet kan dat je dat spotten vind, dat de persoon die de mail krijgt ook kan antwoorden ... Nu maak je iemand monddood, terwijl jij wel mooi jouw mening hebt kunnen geven ...

Zoekt en je zal vinden Sweet, maar een man die 't simpele antwoord weet op de vraag van de man ... moet nog geboren worden denk ik ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Jij:En hoe had ik die persoon dan moeten bedanken voor zijn/haar openheid en zijn/haar mening ... dan had ik dat dus met naam een toenaam moeten doen op het forum ... Twijfelende smiley

Hoi Cross, waarom zou een "dank je wel voor je openheid" met toenaam moeten zijn, terwijl je t nu ook niet doet, degene weet toch wie je bedoeld!
Maar je zou t ook gewoon kunnen denken/ tov God kunnen danken ervoor.

JIJ: "Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ... "

Jij schrijft zelf:" "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver omdat het "anti" vrouw is ..."

Er is inderdaad sprake van iets wat je je afvraagt; "Maar goed, wat is spotten ... of gaat het je te ver" ? idd n attente vraag van je.

Maar omdat je zeg "omdat het "anti" vrouw IS. = zegt t is zo
Betere omschrijving was misschien; "...omdat jij misschien zou denken dat t... of omdat je misschien dacht dat t...anti vrouw was (bedoeld)".

Jij zegt: Ik zie de mop zelf niet als "anti vrouw mop" maar aangezien hij / zij niet aangaf wat spottend was vroeg ik het me dus af waar hij / zij zich aan stoorde om het spotten te noemen ...

Fijn te lezen dat jijzelf de mop niet anti vrouw zag, zou misschien mooi zijn geweest als je dat dan ook gezegd had.

*
Over t blokkeren in dit opzicht, is jouw mening, kan ik begrijpen. Aan de andere kant vind ik t niet correct dat t nu via deze weg gaat. Misschien jammer dan dat je niet kunt reageren.
Deze discussie in welke vorm dan ook, is waarschijnlijk wat diegene heeft willen vermijden. En zeker had hij/zij dit niet publiek zou willen hebben, anders had diegene t wel onder de MOP zelf geplaatst, lijkt mij.

Veel liefs, Sweets.

Dank je Crossy om me raad te geven voor t zoeken, idd heb je misschien wel gelijk. Ik laat me tot heden t maar al te vaak over om gevonden te worden, en dat is misschien wel verkeerd.
Zal eens zelf gaan zoeken, want vinden zal ik hem echt wel, daar ben ik van overtuigd.
Knipoog smiley

Dat is zeker niet alleen voor de generatie die nog moet gaan komen!
Om jouw twijfel weg te halen crossy, heb ik t voorgelegd aan mijn zoon, en hij wist me simpel + correct te antwoorden, dus ze zijn al geboren
Clown smiley

Haha Annette, waar je sommige mannen toch "dom" mee kunt houden
[b] Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op zaterdag 20 augustus 2011, 15:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 augustus 2011, 22:21

Hallo Cross

Zou het niet mogelijk zijn dat die persoon hier helemaal geen erg in heeft dat hij de boel geblokkeert heeft dat zou ook een optie kunnen zijn.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:16

nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:18

foutje, ging dubbel

Laatst aangepast door
MAJARO438
op zondag 21 augustus 2011, 12:08
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:39

ANNETTE050 schreef:

Geweldig Annette, Lachende smiley

Al weet ik niet hoe of mannen hem vinden Clown smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 11:45

foutje, verkeerde topic

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 21 augustus 2011, 11:57
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:05

MAJARO438 schreef:
nou cross, ik denk maar zo: wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet" majaro en nee ik was het niet van die mop Boze smiley

Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...

Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 14:21

CROSSROAD317 schreef:
Ik wil dus niet, dat mensen mij niet kunnen antwoorden, met een mail, als ik hun een mail stuur ...

Er zijn natuurlijk ook mensen die mail niet beantwoorden, maar das een ander topic-onderwerp ...

Ik zet mijn cm-antwoordapparaat maar uit. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 21 augustus 2011, 15:04

ik heb effe mijn opmerking verwijderd... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 22 augustus 2011, 06:52
Naar boven

Auteur Bericht
HENDRIKA947

BerichtGeplaatst: maandag 22 augustus 2011, 19:17

Hallo mijn vraag is?
Is het, het waard? Want, wat de reden ook moge zijn dat iemand je gaat blokken, en natuurlijk voelt dat niet fijn, alleen door dingen hier te zetten
kun je ook iets uitlokken. en dan kun je je afvragen is het dat allemaal
waard als het om een mopje gaat?

Ooit had ik "een vriend" (althans dacht ik) en heb ik iets op een forum gezet mijn "vriend" zei, doen!!! als grapje moet kunnen. De gevolgen waren echt niet lollig, voor degene waar het om ging niet, voor mijn "vriend" niet en voor mij ook niet. Alle partijen werden gekwetst misschien niet zozeer om "de grap" maar wel om wat er later mee gebeurde misschien mede door toe doen van anderen. Om een lang verhaal kort te maken, dat is mijn mening ook in deze, het is het niet waard! Mijn "vriend" wou mijn "vriend" niet meer zijn en ik snapte niet waarom omdat hij en ik persoonlijk geen ruzie hebben/hadden gehad maar toch door "iets" is dat zijn standpunt geworden. Dan kan ik kwaad zijn en me in 100 bochten willen wringen om alles weer goed te krijgen maar zo werkt dat dan niet. Ik kan hem de schuld geven omdat hij zei: doen!!! grapje!!! maar ik ben/blijf degene die het gezet heeft. Blij ben ik te zien hoe het "mijn vriend" tegenwoordig vergaat. Jammer vind ik het hoe het gelopen is. Mij was het, het niet waard!

Je gevoelens snap ik ook als je op die wijze niet kan reageren dat is erg vervelend. Alleen als een persoon daarvoor kiest dan zou ik het maar respecteren, je weet tenslotte ook niet hoe die ander zich er nu bij voelt, respect voor elkaar heeft er niets mee te maken of je het eens bent met elkaar, lijkt mij.

Het gaat hier om een mopje lees ik, deze heb ik niet gelezen, alleen denk
ik dat God wel tegen een mopje kan, zo kleinzerig zal die vast niet zijn.
Of zou Hij zich bezighouden met dat soort kleinigheden?
Misschien maken wij als mensen "het geloof en God" moeilijker dan het is.
Er staat ergens ook niet voor niets, wees/wordt als een kind.

Laatst aangepast door
HENDRIKA947
op maandag 22 augustus 2011, 19:20
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2