Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neem je zelfgevangen vis mee??? Of is dat te riskant? |
Veel te riskant.....Van die Belgse frieten, altijd een aardig binnenkomertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Veel te riskant.....Van die Belgse frieten, altijd een aardig binnenkomertje. |
dan is die friet toch koud...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 23:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dan is die friet toch koud... |
smaken verschillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THESAINT944
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 23:32
|
|
|
Nee,natuurlijk niet,Hannah.............
ik vind U een flapdrol,van 1eerste Klasse!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 00:47
|
|
|
dank je wel, saint; zo iets vriendelijks had ik vandaag nog niet gehoord........
jij ook de beste wensen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 10:32
|
|
|
personen die hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar) mariek286, 45 jaar, regio 070
eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq marc149, 39 jaar, regio 0318, bbq ludovis284, 54 jaar, regio 0184, bbq jan578, 52 jaar, regio 0172 bbq neemt grote partytent mee
na een bruiloft gisteren heb ik me toch verslapen! nog even wat creme-fraise halen voor mijn bietensalade, en ik hoop dus iets later aan te schuiven.
tot straks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 10:34
|
|
|
veel plezier op de bbq allemaal. Hanneke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 00:07
|
|
|
dank je hanneke; het was heel gezellig, al waren er maar vijf volwassenen aanwezig.
we hebben lekker een spel op de tafel gezet, en we hebben zelfs nog heel persoonlijke gesprekjes gevoerd. dat is dan weer t voordeel van een klein clubje.
het was een heel geslaagde middag, en de dertigste hopen we weer met meer mensen te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:49
|
|
|
das niet veel hannah, maar als het maar gezellig is geweest toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 13:42
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dank je hanneke; het was heel gezellig, al waren er maar vijf volwassenen aanwezig.
we hebben lekker een spel op de tafel gezet, en we hebben zelfs nog heel persoonlijke gesprekjes gevoerd. dat is dan weer t voordeel van een klein clubje.
het was een heel geslaagde middag, en de dertigste hopen we weer met meer mensen te gaan. |
Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:26
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 17:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | wordt de kwaliteit afgemeten aan de kwantiteit, gezelligheid of de serieuse geit ... |
ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | Een dieptepunt in de heifeestjes, men lijkt op cm wat heide-moe geworden. Wellicht kan nu de kwaliteit in dit soort uitjes naar boven komen ipv de kwantiteit. |
waar zie je een dieptepunt, pieter? alle aanwezigen hebben het geweldig naar hun zin gehad, dus ík zie geen dieptepunt. wat mij betreft; de kwaliteit van het vlees was top! de kwaliteit van de bediening zeer goed; de kwaliteit van de sfeer was ver boven gemiddeld, en de kwaliteit van de gesprekken boven verwachting.
dus misschien dat juist in een kleinere groep (lagere kwantiteit) de kwaliteiten van de mensen meer kans hebben naar voren te komen.......... wie zal t zeggen.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 22:17
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb haar nooit ontmoet cross.... jij wel toch? dusseh... vertel: hoe serieus is zij?? |
dat was de vraag niet, pieter......
welke geit bedoel je overigens, cross?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 3 juli 2011, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 00:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat was de vraag niet, pieter......
welke geit bedoel je overigens, cross? |
ik bedoel serieusigeit ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:38
|
|
|
kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...) |
Nope, we willen de kwaliteit niet naar een dieptepunt laten zakken grif
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 14:55
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nope, we willen de kwaliteit niet naar een dieptepunt laten zakken grif |
nâh...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | kwaliteit zei je, he? mag ik er dan vanuit gaan dat jullie de 30e dan dus ook komen? (even een verzetje na de verhuizing...) |
Het hele concept van deze picknicks staat mij (ons) niet aan, vandaar dat wij op geen enkele picknick geweest zijn. Noch van zins zijn in de nabije toekomst ons gezicht daar te tonen.
Wat ik jammer vind, is dat een vriendelijk bedoelde bijdrage van mij direct in het sarcastische getrokken word. Dit is geenszins ooit mijn bedoeling geweest.
Daarentegen kon het ook mij niet ontgaan dat van de "megafestivals" van voorheen, maar een fractie overbleef.
Desalniettemin ga ik er zonder meer van uit dat de sfeer, lees kwaliteit, niet hoeft te lijden onder de significant gedaalde belangstelling.
Pieter, dat wou ik ff kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 4 juli 2011, 20:17
|
|
|
is het zoutpotje al ingepakt? korreltje zout doet wonderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 17:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Daarentegen kon het ook mij niet ontgaan dat van de "megafestivals" van voorheen, maar een fractie overbleef.
Pieter, dat wou ik ff kwijt |
de 30e juli telt de picknick-fractie tot nu toe 26 leden....
hannah; wil niets kwijt;
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 6 juli 2011, 17:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 14:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het hele concept van deze picknicks staat mij (ons) niet aan, vandaar dat wij op geen enkele picknick geweest zijn. Noch van zins zijn in de nabije toekomst ons gezicht daar te tonen. |
Maar wat is dan volgens jou het "hele concept van deze picknicks" ... Ben wel benieuwd naar je uitleg en of dit overeenkomt met de uitleg die Hannah, als initiatiefneemster, er aan geeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 16:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Maar wat is dan volgens jou het "hele concept van deze picknicks" ... Ben wel benieuwd naar je uitleg en of dit overeenkomt met de uitleg die Hannah, als initiatiefneemster, er aan geeft. |
Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah. Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.
Wat voor ons het punt is, is dat ook al wordt dit niet georganiseerd wordt als zijnde een datinguitje, maar dit is wel een datingsite. En ook al wordt het niet georganiseerd als datingsuitje, je hebt als organisator nooit in de hand(en die verantwoording heb je ook helemaal niet) hoe een andere bezoeker er tegenaan kijkt. Die ziet het misschien wel als een gelegenheid om potenciele dates te zoeken. Vorig jaar, bij het eerste picknickplan hebben we ons mog wel opgegeven, maar na enige tijd ontstond er op het forum al een vrijgezellensfeertje. Das niet erg, maar daar wil ik mijn kinderen niet bij hebben.
Wij hebben het principe: onze kinderen willen we niet meenemen naar uitjes die via cm georganiseert zijn. Ook naar de feesten bij Inka destijds hebben we ze bewust nooit meegenomen. Als wij zelf een bbq gaven voor cmkennissen hebben we er altijd bewust voor gekozen zelf mensen uit te nodigen en geen algemene oproep op het forum te doen. Ik wil mijn kinderen niet zomaar tussen een groep mensen zetten die ik zelf niet eens ken. Wij zijn lid van een datingsite, wij kiezen hiervoor, zij niet.
We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 19:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah. Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.
Wat voor ons het punt is, is dat ook al wordt dit niet georganiseerd wordt als zijnde een datinguitje, maar dit is wel een datingsite. En ook al wordt het niet georganiseerd als datingsuitje, je hebt als organisator nooit in de hand(en die verantwoording heb je ook helemaal niet) hoe een andere bezoeker er tegenaan kijkt. Die ziet het misschien wel als een gelegenheid om potenciele dates te zoeken. Vorig jaar, bij het eerste picknickplan hebben we ons mog wel opgegeven, maar na enige tijd ontstond er op het forum al een vrijgezellensfeertje. Das niet erg, maar daar wil ik mijn kinderen niet bij hebben.
Hoi Annette, Ik weet denk ik wat je bedoelt... maar dat wat jij omschrijft als 'vrijgezellensfeertje' was alleen maar tekst op het forum (wat later op het forum een andere strekking kreeg) en toen het eenmaal zover was was de sfeer niet daten maar gezelligheid, maar heb je het wel eens live ondervonden ? En kun je er dan wel over meepraten als je nog nooit een van de picknicks hebt meegemaakt ?
Wij hebben het principe: onze kinderen willen we niet meenemen naar uitjes die via cm georganiseert zijn. Ook naar de feesten bij Inka destijds hebben we ze bewust nooit meegenomen. Als wij zelf een bbq gaven voor cmkennissen hebben we er altijd bewust voor gekozen zelf mensen uit te nodigen en geen algemene oproep op het forum te doen. Ik wil mijn kinderen niet zomaar tussen een groep mensen zetten die ik zelf niet eens ken. Wij zijn lid van een datingsite, wij kiezen hiervoor, zij niet.
We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken. |
Hier kan ik me wél in vinden... ieder kiest er zelf voor of die wel of niet zijn of haar kinderen meeneemt naar de picknick... dat je dat niet wilt kan ik goed begrijpen.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 7 juli 2011, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 20:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ons bezwaar tegen de picknick heeft niets te maken met de uitleg van Hannah. Wij zijn overtuigd dat Hannah oprecht gewoon een gezellig samenzijn wil organiseren, een uitje waar velen veel plezier aan beleven en wat we iedereen van harte gunnen.
We hebben dus geen probleem met de picknick op zich, als we nog kinderloze weekendjes hadden gehad, hadden we er misschien wel 1 bezocht. En dat wij dit voor onze eigen kinderen niet willen, wil absoluut niet zeggen dat zoiets niet georganiseerd moet worden. Iedereen moet hier zn eigen afweging in maken. | Deze bijdrage getuigt van moed, Annette. Maar goed ik had ook niet anders van je verwacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 20:28
|
|
|
Quote Susannah:
Ik weet denk ik wat je bedoelt... maar dat wat jij omschrijft als 'vrijgezellensfeertje' was alleen maar tekst op het forum (wat later op het forum een andere strekking kreeg) en toen het eenmaal zover was was de sfeer niet daten maar gezelligheid, maar heb je het wel eens live ondervonden ? En kun je er dan wel over meepraten als je nog nooit een van de picknicks hebt meegemaakt ?
Zover is het toen nooit gekomen geloof ik, volgens mij is die picknick toen nooit doorgegaan. (ik zei vorig jaar maar dat is alweer 2 jaar terug)
Dat het enkel op forum was klopt ook, maar hoe dat dan op de hei verder gaat kan ik niet voorspellen. En dus hebben wij daar de keuze gemaakt: onze kids niet op cm-uitjes mee.
Je ziet mij dus ook nergens zeggen dat er zo'n sfeer hangt, ik ben er nooit geweest dus ga daar ook helemaal geen oordeel over geven.
En ik hoef helemaal nergens over mee te praten, want ik ga er niet heen met mn kinderen. De enige reden dat ik dit stukje plaatste is dat Crossroad er naar vroeg, niet om voor de 100ste keer de discussie over het wel of niet goed zijn van de picknick op te starten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 7 juli 2011, 20:59
|
|
|
het getuigd denk ik van een stukje eigen identiteit, wanneer je keuzes kunt en durft maken, annette! ik denk dat je als gezinnetje ook dichter bij huis gezellig met elkaar kunt picknicken.......in de tuin van jullie nieuwe huis, bijvoorbeeld!!
uiteraard had ik het erg leuk gevonden je eens te ontmoeten, maar mocht dat er van komen, dan dat zal dan niet op een picknick zijn. en een discussie op een mooie avond als deze lijkt me inderdaad geen strak plan; gelijk heb je!
ps. gaat het al beter met je rug? niet echt het ideale moment om tijdens het verhuizen op gestrekt op de bank terecht te komen, he? ik hoop voor je dat je snel weer "in de benen" bent. beterschap in elk geval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 10:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het getuigd denk ik van een stukje eigen identiteit, wanneer je keuzes kunt en durft maken, annette! ik denk dat je als gezinnetje ook dichter bij huis gezellig met elkaar kunt picknicken.......in de tuin van jullie nieuwe huis, bijvoorbeeld!!
uiteraard had ik het erg leuk gevonden je eens te ontmoeten, maar mocht dat er van komen, dan dat zal dan niet op een picknick zijn. en een discussie op een mooie avond als deze lijkt me inderdaad geen strak plan; gelijk heb je!
ps. gaat het al beter met je rug? niet echt het ideale moment om tijdens het verhuizen op gestrekt op de bank terecht te komen, he? ik hoop voor je dat je snel weer "in de benen" bent. beterschap in elk geval! |
Voor we in die tuin gaan picknicken mag ik morgen eerst ff bij de buren aanschuiven voor een bbq. En over 3 weken bij de volgende buren...ik heb helemaal geen tijd om te picknicken joh
En een middagje rustig aan doen, een warme douche en een goede nachtrust doen wonderen voor een een zere rug. Vandaag beetje voorzichtig doen en wat vaker pauseren (lees: gewoon op cm gaan hangen onder werktijd ) en dan lukt het allemaal wel weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 18:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Voor we in die tuin gaan picknicken mag ik morgen eerst ff bij de buren aanschuiven voor een bbq. En over 3 weken bij de volgende buren...ik heb helemaal geen tijd om te picknicken joh
En een middagje rustig aan doen, een warme douche en een goede nachtrust doen wonderen voor een een zere rug. Vandaag beetje voorzichtig doen en wat vaker pauseren (lees: gewoon op cm gaan hangen onder werktijd ) en dan lukt het allemaal wel weer |
ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was... zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 20:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik verkeerde inderdaad in de veronderstelling dat jij, op het tijdstip waarin je dit geplaatst hebt, in mijn 2e fabriek hard aan het rubber plakken was... zo blijkt maar weer... een personeelslid kan niet zonder toezicht |
Volgende keer aan de lijn
|
|
Naar boven |
|
|