Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 20:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het zou in sommige gevallen wel veel kinderleed voorkomen denk je niet? |
Mischien naar ons menselijk gevoel. Zou God dat niet weten dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:20
|
|
|
[quote=MAR907]Wat doet lijnen dan??? weerstand vergroten?
Wat ik zo geweldig vind is dat God ons leert om gezond te zijn en om oud te kunnen worden.... Maar dat wordt overboord gegooid....het is OT....
Het is wel erg off-topic.[/quot
met jou in discussie gaan is je altijd gelijk moeten geven zekers? dominant typetje ben jij wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:21
|
|
|
MAR907 schreef: | Bool chit..... God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil... Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover??? |
en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........? jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:30
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........? jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit! |
Weet niet marylien of dat hiermee bedoelt wordt of een voorbarige conclusie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:43
|
|
|
ehh...'t is bull shit, maar dit terzijde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:43
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........? jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit! |
ik denk dat alle kinderen door God gewenst en geschapen zijn. al neemt dat niet weg, dat het niet de ideale weg is waarop zij geboren worden; God wil immers geen kinderverkrachters ed? het is "een gruwel in Zijn ogen".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:52
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ehh...'t is bull shit, maar dit terzijde...
|
oeps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 23:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk dat alle kinderen door God gewenst en geschapen zijn. al neemt dat niet weg, dat het niet de ideale weg is waarop zij geboren worden; God wil immers geen kinderverkrachters ed? het is "een gruwel in Zijn ogen". |
ik denk God alle kinderen graag ziet, en kindjes die uit zo'n situatie geboren worden misschien nog liever, maar het zal toch Zijn bedoeling niet zijn denk ik, ik zie hier eerder het werk van satan in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:21
|
|
|
HANS764 schreef: | Geniet van het leven, rook als een ketter, zuip je het Lazarus, blow je 'n garnaal... zij die u groeten hebben de eeuwigheid... vlees gaat toch de hemel niet in.
ik denk niet dat God kinderen in een kast stopt zodat hun ledematen vergroeien etc. of zoals dat specifiek bij moslimgezinnen gebeurd dat jochies van amper 6 jaar oud anaal zijn uitgescheurd omdat hun pa aan zijn wijf, ezel, en geiten onvoldoende had.
Gij kleingelovige! God bemoeit Zich niet met deze wereld!
En het is Bull shit! |
ik ervaar dit niet als christelijke reacties...... waar haal jij het recht vandaan, hans, om iemand als kleingelovge aan te spreken? een vrouw aan te spreken als wijf, en moslim medemensen te discrimineren?
is dit wat jij met de tale kanaans bedoelt?? blij dat ik hollands spreek dan!!
bah.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 16 februari 2011, 01:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 01:36
|
|
|
HANS764 schreef: | Gij kleingelovige! God bemoeit Zich niet met deze wereld!
En het is Bull shit! |
Huh ? God bemoeit zich niet met deze wereld ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:01