Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:09
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | whow ..je zou bij mij gauw de tel kwijt raken...ben een ouwe sok van 50...dit gaat niet meer goed kom |
Altijd nog jonger dan ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waar geen begin is, is er ook geen eind aan, gert..........
nadenkertje...... | visuele cirkel
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op dinsdag 25 januari 2011, 20:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:29
|
|
|
EVA685 schreef: | Altijd nog jonger dan ik |
Nou Eva...hihi..als wij een wedstrijdje rimpels gaan doen verlies ik...hihi...maar meis...das uiterlijk he...jouw innerlijk wint het ook van mij!...je bent hier op CM een super-mega-turbo-waardevol mens!! neem dat maar van dat ouwe rimpelvrouwtje aan..hihi...dikke knuffel dr aan toegevoegd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:56
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: |
Nou Eva...hihi..als wij een wedstrijdje rimpels gaan doen verlies ik...hihi...maar meis...das uiterlijk he...jouw innerlijk wint het ook van mij!...je bent hier op CM een super-mega-turbo-waardevol mens!! neem dat maar van dat ouwe rimpelvrouwtje aan..hihi...dikke knuffel dr aan toegevoegd! |
Weet je wat rimpels betekenen? Dan straal je karakter uit En je moet jezelf niet naar beneden halen, je bent waardevol. kom meid, je mag erzijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:02
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Groot gelijk hebben ze bij Bianca en Cleo
Rassenhaat mag hier niet, ik vind dat afschuwelijk om te horen Innerlijke liefde is belanrijk dan "mooie date" Accepteer je gewoon als je elkaar mee eens bent en klikt en hoe verder. Zomaar 1 keer gezien en dan afwijzen door middel van foto of gesprek vind ik schandalig, gewoon doorpraten Ik heb gehoorbeperking, waar slaat nergens op? Ik kan toch gewoon praten en grapjes uithalen, ja toch? Waarom ben ik op de CM gekomen, is dat om te schelden? Mijn broer woont samen met een bruine vrouw, is dat wel goed? |
Ik begrijp niet zo goed waar jij naar toe wilt. Dat je broer met een bruine vrouw woont is toch prima. Mijn ex is ook blond met blauwe ogen. Wij hebben 4 prachtige kinderen gekregen. Liefde kent geen kleur, ras, afkomst, religie. etc etc . We moeten elkaar liefhebben zoals God ons lief heeft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:28
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Cleo had je berichtje nu pas gelezen, maar inderdaad zit veel in ...merkte ook wel dat veel mensen kieskeurig worden om verschillende redenen. Een opmerking is wel dat bv mailen/chatten toch heel anders kan zijn dan reallife ontmoeting...is het om vriendschap maakt het natuurlijk niet uit hoe je de opbouw doet....is het om relatie dan zou ik niet te lang wachten met een ontmoeting, anders valt het meestal tegen ...je krijgt als het ware een verkeerd beeld van die persoon.
Leonard |
Hoi Leonard, jij hebt helemaal gelijk. Soms heb je via de mail en de chat wel een bijzondere klik met iemand. Maar in real-live kan het tegenvallen. De eerste indruk wat je van iemand hebt is vaak de beslissende factor. Maar ik heb ook gemerkt dat de eerste date bepaalde verwachtingen met zich mee brengt. Als je echt geen goed gevoel hebt bij een ontmoeting dan zou het voor die ander wel fijn zijn om het eerlijk te zeggen. Maar we moeten lief blijven ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLEO478
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 20:36
|
|
|
LOGITECH577 schreef: | De maatschappij waarin wij nu leven is erg visueel in gesteld. Natuurlijk telt het uiterlijk, zeker als je een relatie /huwelijk met iemand aan gaat. Wat mooi en lelijk verschilt per persoon en daar kunnen eindelose discussies over gevoerd worden. Maar nu de vraag wil je iedere ochtend wakker schrikken van de persoon die naast je ligt.Dit klinkt misschien grof maar denk er maar over na. Het is waar dat echte schoonheid van binnen zit maar de binnenkant zien wij niet als eerste. En iedereen heeft zijn eigen voorkeur. |
Tja wat kan ik hier nu aan toevoegen. Dit hoeft niet eens een discussie punt te zijn. Wat ik wel weet is dat mannen die om de een of ander reden minder populair zijn bij de dames wel trouw zijn aan hun vrouw en ze zijn dol op hun gezin. Ze hoeven met hun zogenaamde good-looks geen indruk te maken op de dames. Ps ik schrik niet zo snel hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 15:25
|
|
|
CLEO478 schreef: | Tja wat kan ik hier nu aan toevoegen. Dit hoeft niet eens een discussie punt te zijn. Wat ik wel weet is dat mannen die om de een of ander reden minder populair zijn bij de dames wel trouw zijn aan hun vrouw en ze zijn dol op hun gezin. Ze hoeven met hun zogenaamde good-looks geen indruk te maken op de dames. Ps ik schrik niet zo snel hoor..... |
Charme is bedriegelijk en schoonheid vergaat, maar een vrouw met ontzag voor de Heer moet worden geprezen. Spreuken 31:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:53
|
|
|
Hi Lisa,
Bestaat er ook zo'n tekst voor mannen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:57
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Hi Lisa,
Bestaat er ook zo'n tekst voor mannen??? |
Geen idee Henk. Ik had deze afgelopen week in mijn mailbox en ik vond hem wel passen bij dit topic ha ha ha.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 01:58
|
|
|
LISA610 schreef: | Charme is bedriegelijk en schoonheid vergaat, maar een vrouw met ontzag voor de Heer moet worden geprezen. Spreuken 31:30 |
Ja schoonheid vergaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 08:54
|
|
|
haha; ja, t is net als een behangetje; het verschiet met de jaren.
maar een uitstraling blijft!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 13:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha; ja, t is net als een behangetje; het verschiet met de jaren.
maar een uitstraling blijft!! |
en dat hebben de meeste vrouwen gelukkig wel, ieder op haar eigen manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 16:23
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ja schoonheid vergaat |
Schoonheid van binnen is onbetaalbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 16:25
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Schoonheid van binnen is onbetaalbaar |
Tja, maar schoonheid van binnen wilt niet altijd ontdekt worden als het uiterlijk niet bevalt..dus ben je niet veel met die innerlijke schoonheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 18:56
|
|
|
niet altijd, maar meestal wel, hoor frank!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 19:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet altijd, maar meestal wel, hoor frank!! |
weet ik wel...het uiterlijk is een deur...als het uiterlijk goed is wordt die deur geopend en kan de binnenkant bewonderd worden. Is het uiterlijk niet goed dan blijft ook die deur gesloten en zal de binnenkant niet ontdekt worden. Ook al bevat die binnenkant een mooie schat. Dat is nu eenmaal zo. De keuze is aan diegene die voor die deur staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:08
|
|
|
en aan degene die open doet. (ok; ik ben eigenwijs....... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 10 mei 2011, 20:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en aan degene die open doet. (ok; ik ben eigenwijs....... ) |
...als die wilt open doen hangt dan af van een bepaalde factor. Dus ik vind je, ondanks je vrouw bent, niet eigenwijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 06:58
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Schoonheid van binnen is onbetaalbaar |
Hier kan ik me helemaal in vinden sus. Bovendien, stel je hebt een jarenlange vriendschap en iemand raakt door een handicap of door brandwonden zijn of haar schoonheid kwijt, is die persoon dan minder waardevol???????? En wat zeuren we, we zijn door God geweven in de moederschoot en dan zeggen dat we niet mooi genoeg zijn? Lekkere visie straal je dan uit naar je omgeving. Maar eerlijk is eerlijk ook ik heb moeite met de acceptatie van zowel mijn uiterlijke als mijn innerlijke schoonheid dus ik geef mezelf ook een lesje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE849
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 12:02
|
|
|
Mijn les was: accepteer jezelf in wie je bent uiterlijk en innerlijk en maak het beste ervan. Mensen kunnen je om die reden verlaten, jezelf kun je moeilijk achterlaten.
n.a.v meningen, nooit een man te kunnen krijgen, of dat ik er qwua uiterlijk niet uit zag/zie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 18:57
|
|
|
JOKE849 schreef: | Mijn les was: accepteer jezelf in wie je bent uiterlijk en innerlijk en maak het beste ervan. Mensen kunnen je om die reden verlaten, jezelf kun je moeilijk achterlaten.
n.a.v meningen, nooit een man te kunnen krijgen, of dat ik er qwua uiterlijk niet uit zag/zie. |
als ik jou zie word ik direct jaloers op zoveel schoonheid............. Voor vandaag zit mijn schoonheid het meeste in het soppen van de keuken vrees ik. Maar even serieus, ik heb er heel lang over gedaan om mezelf te accepteren zoals ik ben en nog langer om complimenten die mensen mij gaven te geloven. En ja je neemt jezelf overal mee naar toe dus vluchten heeft weinig zin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 19:22
|
|
|
DINI968 schreef: | als ik jou zie word ik direct jaloers op zoveel schoonheid.............
Ik dacht eerst dat het haar dochter was op die foto
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 20:42
|
|
|
Op ieder potje past een dekseltje...
M'n moeder heeft zich er nooit over uitgelaten, maar als ik mezelf zou vergelijken met mijn jongere broer, dan kan ik me voorstellen dat ik niet 'moeder 's mooiste' ben... Ok, mogelijk sta ik dan op tweede of derde plaats.
Maar daar gaat het ook niet om.
Er zijn dames die (spreekwoordelijk) niet met mij over straat durven, maar andere dames vinden mij wel aantrekkelijk, weer andere dames vinden mij mogelijk aantrekkelijk vanwege m'n eigenschappen en vinden uiterlijk minder belangrijk en wellicht zijn er dames die mij onaantrekkelijk vinden en knap... irritant.
Om eerlijk te zijn, kijk ik toch ook eerst naar het uiterlijk, als het even kan...
Per slot van rekening wil het oog ook wat. (En dan is het jammer dat de tekst die TS aanhaalt (Mattheus 2:1) uit z'n verband wordt gerukt en er niet wordt verder gelezen.)
Ik kan me goed voorstellen dat ik met m'n huidige postuur, ook minder snel in de smaak val bij diverse dames... Persoonlijk val ik ook eerder op de wat slankere dames.
Er zijn zoveel factoren, wat maakt dat iemand je aantrekkelijk vindt of niet.
Een hele tijd zat ik op deze site met de hoop hier een dame tegen te komen, die écht bij me past. Ik heb me destijds helemaal suf gemaild naar diverse dames en telkens met de nodige afwijzingen. Uiteraard is het erg frustrerend om telkens een 'nee' te krijgen.
Zou God het zo bedoeld hebben, dat we ons helemaal suf zoeken naar een levenspartner, tot frustrerends toe?
Het is dat ik nu hier even weer voor drie dagen gratis kan zijn... en ben hier nu dan meer uit nieuwsgierigheid...
Ik vraag me sterk af, of we God als-het-ware niet een beetje voor de voeten lopen, wanneer we zo naarstig op zoek zijn. God weet allang dat we naar een levenspartner verlangen... immers, zo heeft God ons toch geschapen?!
Na mijn 3-daagse gratis login hier zal ik niet meer betalend verlengen. Ik heb er nu vrede mee en leef ik in de wetenschap dat God me ooit een vrouw zal schenken, die daadwerkelijk bij mij zal passen.
Een beetje vertrouwen op God kan hierbij geen kwaad... en God laat het ons toe, ons op de proef te stellen met ons geduld.
Laatst aangepast door
|
LEPELTJE037
|
op woensdag 11 mei 2011, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 08:04
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | Op ieder potje past een dekseltje...
M'n moeder heeft zich er nooit over uitgelaten, maar als ik mezelf zou vergelijken met mijn jongere broer, dan kan ik me voorstellen dat ik niet 'moeder 's mooiste' ben... Ok, mogelijk sta ik dan op tweede of derde plaats.
Maar daar gaat het ook niet om.
Er zijn dames die (spreekwoordelijk) niet met mij over straat durven, maar andere dames vinden mij wel aantrekkelijk, weer andere dames vinden mij mogelijk aantrekkelijk vanwege m'n eigenschappen en vinden uiterlijk minder belangrijk en wellicht zijn er dames die mij onaantrekkelijk vinden en knap... irritant.
Om eerlijk te zijn, kijk ik toch ook eerst naar het uiterlijk, als het even kan...
Per slot van rekening wil het oog ook wat. (En dan is het jammer dat de tekst die TS aanhaalt (Mattheus 2:1) uit z'n verband wordt gerukt en er niet wordt verder gelezen.)
Ik kan me goed voorstellen dat ik met m'n huidige postuur, ook minder snel in de smaak val bij diverse dames... Persoonlijk val ik ook eerder op de wat slankere dames.
Er zijn zoveel factoren, wat maakt dat iemand je aantrekkelijk vindt of niet.
Een hele tijd zat ik op deze site met de hoop hier een dame tegen te komen, die écht bij me past. Ik heb me destijds helemaal suf gemaild naar diverse dames en telkens met de nodige afwijzingen. Uiteraard is het erg frustrerend om telkens een 'nee' te krijgen.
Zou God het zo bedoeld hebben, dat we ons helemaal suf zoeken naar een levenspartner, tot frustrerends toe?
Het is dat ik nu hier even weer voor drie dagen gratis kan zijn... en ben hier nu dan meer uit nieuwsgierigheid...
Ik vraag me sterk af, of we God als-het-ware niet een beetje voor de voeten lopen, wanneer we zo naarstig op zoek zijn. God weet allang dat we naar een levenspartner verlangen... immers, zo heeft God ons toch geschapen?!
Na mijn 3-daagse gratis login hier zal ik niet meer betalend verlengen. Ik heb er nu vrede mee en leef ik in de wetenschap dat God me ooit een vrouw zal schenken, die daadwerkelijk bij mij zal passen.
Een beetje vertrouwen op God kan hierbij geen kwaad... en God laat het ons toe, ons op de proef te stellen met ons geduld. |
Ik vind dat je niet kan weten of het van Gods kant een "op de proef stellen" is. Ik zie het meer als wat voorkomt bij de gebrokenheid van deze wereld.
Stel dat iemand ziek wordt, een griepje of erger... kanker, kun je dan in alle gevallen stellen dat God deze persoon op de proef stelt ? Dat geloof ik dus echt niet. Net zo min als dat het de bedoeling is (ik zal ontopic blijven) dat iemand door bijv. een ernstig ongeluk iets kwijtraakt, verbrandt of weet ik wat, zoals gebeurde bij Dallas Wiens, een man die een hoogspanningskabel raakte en daardoor geen gezicht meer heeft. Door een medisch mirakel heeft hij inmiddels het gezicht van een ander... en hoe ga je dan verder ? Deze man wilde zijn dochtertje voelen en koos daarom voor deze methode waarbij hij levenslang zware medicijnen moet slikken (met het risico dat bijv. een griep(je) hem alsnog fataal kan worden) en nog steeds een klein risico neemt om dit nieuwe gezicht alsnog te moeten verliezen.
Hoe dankbaar ik zelf ook ben voor mijn uiterlijk, ik geloof dat uiterlijk onlosmakelijk verbonden is met je innerlijk. Zo laten sommige mensen zich opereren om af te vallen, ze laten het vet uit hun buik (en billen) zuigen... maar vaak zie je dat als deze mensen hun levensstijl niet veranderen ze er niet vrolijker door worden, soms zelfs depressiever worden als daarvoor. Dat komt m.i. doordat ze vaak alleen iets met hun uiterlijk doen; ze vergeten dat de schoonheid die je van buiten ziet zoveel meer te maken heeft met het innerlijk (en ook) hoe je je innerlijk voelt.
Verder: Je kunt nog zo zeggen dat op ieder potje een dekseltje past, maar ik lees nergens in de bijbel dat mij een partner beloofd wordt, hoe zeer ik daar ook naar verlang en dit hoop.
Ik geloof niet dat God ons op de proef stelt, wel geloof ik dat God een plan met een ieder van ons heeft en dat het leven hier een leerproces is, waar wij slechts een klein deel zien en God het geheel kan zien. Ik geloof daarom idd. dat we ons vertrouwen op God mogen stellen, en dat we als mens mogen weten dat Hij als geen ander onze verlangens kent en die mogen we ook aan Hem vertellen...
Het is denk ik belangrijk dat je zelf gelooft dat jij er mag zijn, dat je gelooft dat je waardevol bent, juist omdat God jou die waarde toekent. We leven in een gebroken wereld, waar we niet meer alleen de goede dingen kennen maar we ook weten van het kwade. Maar de meerwaarde die een christen mag hebben, is dat achter die gebrokenheid een God is die voor een ieder van ons (of je nou een mooi uiterlijk hebt of een minder mooi uiterlijk) wil zorgen.
Het feit dat ik voor God waardevol ben, heeft hierin ook een belangrijke meerwaarde die ik als christen mag hebben. Dat hoe mensen mij ook zien en hoe ze ook naar mij kijken, dat ik weet dat ik er zeker van mag zijn dat ik voor God belangrijk ben... !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 12 mei 2011, 08:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:23
|
|
|
Ik ben het helemaal met voorgaande reactie eens. Op het onderstaande wil op basis van persoonlijk ervaring nog wat toevoegen.
Quote: | Hoe dankbaar ik zelf ook ben voor mijn uiterlijk, ik geloof dat uiterlijk onlosmakelijk verbonden is met je innerlijk. Zo laten sommige mensen zich opereren om af te vallen, ze laten het vet uit hun buik (en billen) zuigen... maar vaak zie je dat als deze mensen hun levensstijl niet veranderen ze er niet vrolijker door worden, soms zelfs depressiever worden als daarvoor. Dat komt m.i. doordat ze vaak alleen iets met hun uiterlijk doen; ze vergeten dat de schoonheid die je van buiten ziet zoveel meer te maken heeft met het innerlijk (en ook) hoe je je innerlijk voelt. |
Dit geldt ook voor gelukkig zijn. Als je probeert gelukkiger door het leven te gaan door het hebben door het hebben van een partner, bestaat er grote kan dat er een moment komt dat je teleurgesteld wordt en dat het misgaat. Althans heb ik dit in mijn leven ervaren. In mijn eerste huwelijk zijn we samen van de 18 jaar 16 jaar bezig geweest, om het huwelijk te laten slagen. Allerlei semiars, christelijke hulpverleners, helaas niets mocht helpen. Mijn tweede huwelijk ging vervolgens mis, omdat ik zo eigenwijs was een ongelovige, buitenlandse vrouw te huwen. Dit vanwege het feit dat ik niet alleen wilde zijn en ook niet met een beterwetende christen. Dom??? Jazeker heel dom!!! Bewust kiezen voor een ongelovige partner is vragen voor problemen en dan ook nog eens een andere cultuur. Dus dat ging ook fout.
In beide gevallen waren in het begin heel gelukkig, maar het zoeken van het geluk was gebaseerd op een verkeerd fundament. Net als bij plastische chirurchie veelvuldig voorkomt, wordt je niet gelukker van een ingreep.
Gelukkig hebben we een liefdevolle God die dingen in onze leven kan veranderen. Ik heb nu geen partner, ben vaak alleen thuis, maar gelukkiger dan ooit. Ik was een verloren zoon, die weer thuis mocht komen.
Mocht er ooit weer een partner in mijn leven komen. Dan moet zijn om dat ik mijn geluk wil delen en niet om het vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:00
|
|
|
ooit eens ergens gehoord:
'een mooie vrouw heb je nooit alleen'
voorwaar een waarheid als een koe (de uitspraak dan, he. begrijp me niet verkeerd )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:36
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ooit eens ergens gehoord:
'een mooie vrouw heb je nooit alleen'
voorwaar een waarheid als een koe (de uitspraak dan, he. begrijp me niet verkeerd ) |
Wat voor de één mooi is ..kan voor de ander als niet mooi worden ervaren Griffin. Van een mooi bord kun je grofweg niet eten en uiteindelijk is het innerlijke veel belangrijker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 18:53
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat voor de één mooi is ..kan voor de ander als niet mooi worden ervaren Griffin. Van een mooi bord kun je grofweg niet eten en uiteindelijk is het innerlijke veel belangrijker. |
En jij wilt weer een vorkje meeprikken in Wolvega?????????????
|
|
Naar boven |
|
|