Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 januari 2011, 23:07
|
|
|
HANNA566 schreef: | thnx mario! Als je nog meer wilt helpen mag je ook iedereen een mail sturen |
Mag niet mee heb dus ook geen belang. Vraag die anderen maar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 11:52
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Mag ik de kus van de juf .... |
Als een dikke 10 nog niet genoeg is, vooruit dan maar.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 16:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als een dikke 10 nog niet genoeg is, vooruit dan maar....... |
Heb je het wel helemaal nagekeken of het klopt????? , je kan er ook anders naar kijken en dan klopt de versie van crossroad niet zo........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 16:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb je het wel helemaal nagekeken of het klopt????? , je kan er ook anders naar kijken en dan klopt de versie van crossroad niet zo........ |
Wat heeft dit onderwerp met wokken maken Willen jullie mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 17:20
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat heeft dit onderwerp met wokken maken Willen jullie mee |
jokken lijkt toch een beetje op wokken laat ze toch
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op zondag 2 januari 2011, 17:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 17:38
|
|
|
Maar feit blijft wel dat het topic omhoog gehouden wordt en nu de aanmeldingen noch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 17:57
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als een dikke 10 nog niet genoeg is, vooruit dan maar....... |
Nou juf, haal die kus maar terug want de leeftijdgrens ligt bij 36. De ene helft van de leden van CM is jonger en de andere helft is ouder dan 36. Wat Cross doet is een aardige grap, maar de jongste is hier 18 en de oudste 84. Van gemiddeld 51 ((84+18)/2) kun je ook niet spreken want de leeftijden zijn niet gelijk verdeeld. 1141 leden zijn ouder dan 36 en 1139 zijn jonger.
Thomas, wel sympathiek van Cross dat ik van hem tot de jongere helft behoor. Er zijn leugens, grove leugens en statistieken.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 2 januari 2011, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 18:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou juf, haal die kus maar terug want de leeftijdgrens ligt bij 36. De ene helft van de leden van CM is jonger en de andere helft is ouder dan 36. Wat Cross doet is een aardige grap, maar de jongste is hier 18 en de oudste 84. Van gemiddeld 51 ((84+18)/2) kun je ook niet spreken want de leeftijden zijn niet gelijk verdeeld. 1141 leden zijn ouder dan 36 en de rest is jonger.
Thomas, wel sympathiek van Cross dat ik van hem tot de jongere helft behoor. Er zijn leugens, grove leugens en statistieken. |
volgens mij behoor je dat volgens de regels der statistiek anders te berekenen, maar ik geef toe, dan ben je ff bezig. Heb ik nu geen zin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 19:33
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | volgens mij behoor je dat volgens de regels der statistiek anders te berekenen, maar ik geef toe, dan ben je ff bezig. Heb ik nu geen zin in |
Het is gewoon veel te veel werk en ook onnodig. Dan moet je de leeftijden van alle CM leden bij elkaar optellen en delen door 2280. En strikt genomen kun je dan ook niet volstaan met bijvoorbeeld 18 of 45 jaar maar moet nog exacter zijn omdat je anders een te grof gemiddelde krijgt.Ik hanteer als uitgangspunt dat het door het grote aantal mensen de verschillen op dit punt gladgestreken zullen worden Overigens classificeer ik wel, maar helemaal zuiver is het niet. Het is wel een goede benadering. Wiskunde is er om ons het leven aangenamer te maken en wat ik doe is handiger dan eerstgenoemde berekening, het gaat in ieder geval veel sneller. Met behulp van de zoekfunctie van CM kostte het minder dan drie minuten, dat even bezig zijn is niet echt nodig. Het is een bekend uitgangspunt in de statistiek dat men de werkelijkheid zoveel mogelijk benadert. Met 1139 leden jonger en 1141 leden ouder dan 36 jaar is het redelijk betrouwbaar, maar dat het exacter kan is uiteraard zo. Statistiek gebruikt technieken uit de wiskunde, maar is niet exact, strikt genomen. Als groffe maat voldoet dit. Ik had persoonlijk verwacht dat de gemiddelde leeftijd wat hoger zou liggen, zo zie je maar. En als je nog eens een leuk boek wilt lezen, ik moest het vroeger: How to lie with Statistics. Boeiend te lezen hoe je besodemieterd kunt worden. Mooi toeval: het wokken was bedoeld tot en met 35 jaar, de helft dus.
Thomas, die nu ook wel een kus van de juf mag.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 2 januari 2011, 20:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 19:38
|
|
|
Leuk om over te praten tijdens het wokken . Hannah heb je al aanmeldingen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:03
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is gewoon veel te veel werk en ook onnodig. Dan moet je de leeftijden van alle CM leden bij elkaar optellen en delen door 2280. En strikt genomen kun je dan ook niet volstaan met bijvoorbeeld 18 of 45 jaar maar moet nog exacter zijn omdat je anders een te grof gemiddelde krijgt.Ik hanteer als uitgangspunt dat het door het grote aantal mensen de verschillen op dit punt gladgestreken zullen worden Overigens classificeer ik wel, maar helemaal zuiver is het niet. Het is wel een goede benadering. Wiskunde is er om ons het leven aangenamer te maken en wat ik doe is handiger dan eerstgenoemde berekening, het gaat in ieder geval veel sneller. Met behulp van de zoekfunctie van CM kostte het minder dan drie minuten, dat even bezig zijn is niet echt nodig. Het is een bekend uitgangspunt in de statistiek dat men de werkelijkheid zoveel mogelijk benadert. Met 1139 leden jonger en 1141 leden ouder dan 36 jaar is het redelijk betrouwbaar, maar dat het exacter kan is uiteraard zo. Statistiek gebruikt technieken uit de wiskunde, maar is niet exact, strikt genomen. Als groffe maat voldoet dit. Ik had persoonlijk verwacht dat de gemiddelde leeftijd wat hoger zou liggen, zo zie je maar. En als je nog eens een leuk boek wilt lezen, ik moest het vroeger: How to lie with Statistics. Boeiend te lezen hoe je besodemieterd kunt worden.
Thomas, die nu ook wel een kus van de juf mag. |
Thomas, je hebt helemaal gelijk, en die kus, ja sorry hoor je mag er best een van me , maar helaas ik ben geen juf dus of je er echt gelukkiger van wordt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 20:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Leuk om over te praten tijdens het wokken . Hannah heb je al aanmeldingen? |
helaas... ben al te oud...
ik durf te wedden dat ze 't verschil niet eens zien als ik er tussen zou zitten... maar ik ben sportief... grens is grens
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 2 januari 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:18
|
|
|
Ik snap dat niet he, die jongere kunnen noch van ons leren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:23
|
|
|
Inderdaad Mario! Erg indrukwekkend hoe jullie actief meedoen om elkaar beter te leren kennen. Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 21:27
|
|
|
HANNA566 schreef: | Inderdaad Mario! Erg indrukwekkend hoe jullie actief meedoen om elkaar beter te leren kennen. Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar? |
Volgens mij durven ze gewoon niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 22:21
|
|
|
Er is ook inderdaad ook heeeeeeel veeeeeel moed voor nodig! Dus als goede voornemen voor het nieuwe jaar: WEES MOEDIG!
En meld je snel aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 01:01
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou juf, haal die kus maar terug want de leeftijdgrens ligt bij 36. De ene helft van de leden van CM is jonger en de andere helft is ouder dan 36. Wat Cross doet is een aardige grap, maar de jongste is hier 18 en de oudste 84. Van gemiddeld 51 ((84+18)/2) kun je ook niet spreken want de leeftijden zijn niet gelijk verdeeld. 1141 leden zijn ouder dan 36 en 1139 zijn jonger.
Thomas, wel sympathiek van Cross dat ik van hem tot de jongere helft behoor. Er zijn leugens, grove leugens en statistieken. |
Ik zal haar de kus (met genoegen) teruggeven Thomas ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANET764
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 01:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | boven de 58 jaar ben je bejaard... gelukkig val ik dan nog net onder de jongeren
of is er nog een tussen cattogie vanaf 36 jaar tot 58 jaar |
joepie ben ik nog net niet bejaard al duurt het niet lang meer meer het probleem van de anderen dan van mij Enneh jammer dat ik niet mag komen is nl zo lekker dichtbij maar eh jonkies een hele gezellige avond hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:11
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zal haar de kus (met genoegen) teruggeven Thomas .... |
haha, wat ben je toch een spook!! ben bang dat je er dan uiit wordt gestuurd, crossroad.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 10:29
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, wat ben je toch een spook!! ben bang dat je er dan uiit wordt gestuurd, crossroad....... |
'k Heb nu vakantie Hannah, dat scheelt misschien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 20:03
|
|
|
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Deze tekst even kopieëren en je eigen naam erbij zetten als je mee gaat!
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 10:11
|
|
|
HANNA566 schreef: | Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264 |
Gaat Bart niet mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NES843
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 02:13
|
|
|
HANNA566 schreef: | Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264 *Nes843
|
Lijkt me leuk om wat jongeren te leren kennen. Maar iemand moet me dan van station hoofddorp halen ben namelijk met ov.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 13:02
|
|
|
NES843 schreef: | Lijkt me leuk om wat jongeren te leren kennen. Maar iemand moet me dan van station hoofddorp halen ben namelijk met ov. |
Wie o wie brengt Nes843 naar het restaurant.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 16:16
|
|
|
Met genoegen de kus aan de juf terggeven, en met liefde een zoen teruggekregen ....
gna gna gna
(ben bang dat ik nu in de hoek moet staan)
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 8 januari 2011, 16:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:09
|
|
|
Ha Nes, Leuk dat je mee wilt. Geen probleem, ik rijd langs Hoofddorp dan kan je meerijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNA566
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:11
|
|
|
Hier is hij dan: een uitje voor de wat jongere helft van CM. Ik zie er naar uit jullie te ontmoeten en ik hoop jullie ook. Zaterdagavond 5 februari om 20:00 boven de a4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep. De Gouden Wok is makkelijk bereikbaar met de auto en je kan er gratis parkeren. Kom je met openbaar vervoer dan wil ik en vast wel anderen je van station Hoofddorp ophalen.
Wij gaan mee: *Lenie020 *Hanna566 *Pieterden264 *Nes843
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 19:27
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Met genoegen de kus aan de juf terggeven, en met liefde een zoen teruggekregen ....
gna gna gna
(ben bang dat ik nu in de hoek moet staan) |
Soms, heel soms, is het nodig dat een juf iemand alle hoeken van het lokaal (kamer) laat zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 20:15
|
|
|
Knap hoor dat dit hele topic kapotgeschreven wordt door degenen die niet tot de doelgroep horen.
knap gedaan, respect!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|