ChristianMatch

Forum

mensen leren kennen
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 09:30

PIETER649 schreef:
voorzichtig??? ik vind dat jij vlot zat in het diepe sprong... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Pieter.... nog een bakje thee? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 09:47

PIETER649 schreef:
horen hier (nog niet) echt thuis.

Of juist wel?Opnieuw beginnen aan een relatie is een heel groeiproces,met rustig aan rondkijken en wat praten is niets mis,we zijn niet allemaal van die superdaters Pieter Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik zei altijd nee........nee.......en nog eens NEEEEEEE.......toen kwam er een grijze prins in een zilveren peugeot voorbij........we gingen op vrijdag chatten,op zaterdag en zondag bellen,op maandag daten........BINGO Lachende smiley met blinkend witte tanden

Als de tijd er rijp voor is zeggen ze vanzelf een keer volmondig JAAA Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 11:52

PIETER649 schreef:
ik missta niet op cm...

En dat vind jij ervan?

ten eerste sta ik er nog steeds voor open mensen live te ontmoeten, en dat doe ik ook nog steeds.
ten tweede ben ik een levend bewijs dat op cm zelfs een man met een dikke kop sucses kan hebben
ten derde kun jij mij helemaal niet missen zus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Das waar...door jou heb ik weer verlengt! Clown smiley

Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 17:00

LEANNE226 schreef:
Of juist wel?Opnieuw beginnen aan een relatie is een heel groeiproces,met rustig aan rondkijken en wat praten is niets mis,we zijn niet allemaal van die superdaters Pieter Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ik zei altijd nee........nee.......en nog eens NEEEEEEE.......toen kwam er een grijze prins in een zilveren peugeot voorbij........we gingen op vrijdag chatten,op zaterdag en zondag bellen,op maandag daten........BINGO Lachende smiley met blinkend witte tanden

Als de tijd er rijp voor is zeggen ze vanzelf een keer volmondig JAAA Clown smiley

En op dinsdag, woensdag en donderdag? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 19:48

LEANNE226 schreef:

groeiproces ???
we zijn toch al volwassen .............................
van een baby kan ik me voorstellen dat die alles nog moet leren, een volwasene kan alleen nog maar revalideren , lopen kan die al.
Iemand die moet revalideren gaat ook niet naar een sportclub, anders kan die blessure nog wel eens groter worden. Ik merk telkens dat er mensen afhaken door de mislukking die ze hier krijgen dat ze het nog niet kunnen en daardoor een nog slechter zelfbeeld krijgen als ze al hadden .
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 20:56

JOS689 schreef:
groeiproces ???
van een baby kan ik me voorstellen dat die alles nog moet leren, een volwasene kan alleen nog maar revalideren , lopen kan die al.
Iemand die moet revalideren gaat ook niet naar een sportclub, anders kan die blessure nog wel eens groter worden. Ik merk telkens dat er mensen afhaken door de mislukking die ze hier krijgen dat ze het nog niet kunnen en daardoor een nog slechter zelfbeeld krijgen als ze al hadden .

Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.

Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 november 2010, 21:17

MARIJAN072 schreef:
Een poosje op CM staan zonder te daten, kan zeker wel bij zo'n groeiproces (naar een relatie) horen. Je kunt niet verwachten dat iedereen, zodra hij/zij zich inschrijft op een datingsite, helemaal klaar is met het verleden. Een datingsite kan juist ook weer gevoelens oproepen. En helaas gebeurt 't nog wel eens, dat mensen op een datingsite opnieuw schade oplopen. Dan vind ik het niet zo raar, dat ze rustig aan doen met een date (mét doel) afspreken.

Maar Jos, als je iemand nu voorstelt om gewoon gezellig een kop koffie te gaan drinken? Dan willen ze misschien wel? 't Kan ook zijn dat iemand teveel druk voelt bij het woord date, dan klinkt 'gewoon een kop koffie drinken' een stuk relaxter. Maar goed, ik ken je aanpak verder niet natuurlijk.

kop koffie of etentje werkte in mijn date-tijdperk perfect.
naderhand kreeg ik van iemand de tip om een wandeling voor te stellen.
zo heb ik Annette weten te verleiden tot eerste afspraak Lachende smiley

degene die mij deze tip gaf, heeft er zelf nog geen baat bij gehad, hoewel hij het stug blijft volhouden op deze manier....
wat denk jij Marijan... zal ik m vertellen dat hij beter een puppy aan kan schaffen ( zo verbeterde ik sucsesvol zijn tactiek Knipoog smiley ) of ben je bang dat jij dan ook t haasje bent? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 08:35

MARIJAN072 schreef:

Zelf 'gewoon een kopje koffie` kan voor sommige al teveel zijn. Ik heb in mn vrijgezelletijd hier heel wat aangeboden kopjes koffie en etentjes afgeslagen.Meestal omdat ondanks dat er gezegt werd: gewoon een kopje koffie, je voelde dat er toch wel gehoopt werd dat er meer zo zijn als je samen achter een kopje koffie zou zitten, ondanks dat je vanaf het eerste chatgesprek al duidelijk was geweest dat je daar op dat moment gewoon niet aan toe was.
En dat lag niet enkel aan de heren maar ook aan mijn eigen wantrouwigheid. Ook een wandeling had dus niet gelukt als Pieter niet net zo'n schattige zwarte puppy had gekocht Verliefde smiley Verliefde smiley (en die was gelukkig duidelijk dat hij niet op meer uit was anders was het ook met puppy niet gelukt.)

Wat ik wel een leuke (en voor mn gevoel veilige) manier vond om mensen te leren kennen de stapavondjes en bbq's.
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 08:41

ANNETTE792 schreef:
Zelf 'gewoon een kopje koffie` kan voor sommige al teveel zijn. Ik heb in mn vrijgezelletijd hier heel wat aangeboden kopjes koffie en etentjes afgeslagen.Meestal omdat ondanks dat er gezegt werd: gewoon een kopje koffie, je voelde dat er toch wel gehoopt werd dat er meer zo zijn als je samen achter een kopje koffie zou zitten, ondanks dat je vanaf het eerste chatgesprek al duidelijk was geweest dat je daar op dat moment gewoon niet aan toe was.
En dat lag niet enkel aan de heren maar ook aan mijn eigen wantrouwigheid. Ook een wandeling had dus niet gelukt als Pieter niet net zo'n schattige zwarte puppy had gekocht Verliefde smiley Verliefde smiley (en die was gelukkig duidelijk dat hij niet op meer uit was anders was het ook met puppy niet gelukt.)

Wat ik wel een leuke (en voor mn gevoel veilige) manier vond om mensen te leren kennen de stapavondjes en bbq's.

De kopjes koffie zullen ook niet meer werken als er op de chatbox en forum al wantrouwen en scheve blikken worden gekweekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 10:12

DANIEL777 schreef:
De kopjes koffie zullen ook niet meer werken als er op de chatbox en forum al wantrouwen en scheve blikken worden gekweekt

Dat ben ik nou totaal niet met je eens, gingen die mensen maar eens vaker een kopje koffie met elkaar drinken! Een forum en chatbox is allemaal geschreven tekst, je hoort niet hoe het gezegt word en je kijkt elkaar niet in de ogen, daardoor veel misverstanden.
Mijn ervaring is dat mensen die me op forum en in de chatroom totaal niet lagen in het echt vaak juist hele leuke mensen zijn Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 10:33

ANNETTE792 schreef:
Dat ben ik nou totaal niet met je eens, gingen die mensen maar eens vaker een kopje koffie met elkaar drinken! Een forum en chatbox is allemaal geschreven tekst, je hoort niet hoe het gezegt word en je kijkt elkaar niet in de ogen, daardoor veel misverstanden.
Mijn ervaring is dat mensen die me op forum en in de chatroom totaal niet lagen in het echt vaak juist hele leuke mensen zijn Lachende smiley
dan ben je vast en zeker gistermiddag rond 12 uur niet in de chatbox geweest
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:06

DANIEL777 schreef:

Zal ik je een voorbeeld geven?
Afgelopen week is Anita 324 bij me op de koffie geweest. Iemand waarmee ik het heel vaak niet mee eens ben, en die het ook niet vaak met mij eens zal zijn. En het was een hele gezellig ochtend! Gewoon omdat je iemand DAN pas echt leert kennen ipv het beeld dat je vormt naar iemand bijdrages op een forum of in de chatroom.

En ja, ik heb ook wel eens dat een bepaalde sfeer op de site me niet bevalt.
Kan aan de mensen op de site liggen, kan aan mezelf liggen. In mijn geval is het dan meestal tijd voor een pauze, net als dat Mariska dat nu ff doet.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op zaterdag 27 november 2010, 11:10
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:24

DANIEL777 schreef:

Jij leest alleen je eigen waarheid Daniel en kweekt daardoor een stuk wantrouwen dat er helemaal niet hoeft te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 november 2010, 11:34

JOS689 schreef:
groeiproces ???

Leg eens uit,hoe zie jij je het dan voor je?Iedereen hier heeft 1 of meerdere lidtekens,het verleden ontkennen en uit je geheugen bannen zal niet lukken.
Ik vind mijzelf een evenwichtig mens met een flinke dosis eigenwaarde maar ik liep tegen dezelfde dingen aan als jij........
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: zondag 28 november 2010, 20:41

PIETER649 schreef:
voorzichtig??? ik vind dat jij vlot zat in het diepe sprong... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

ze had een boel haremvrouwen die haar konden begeleiden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: maandag 29 november 2010, 16:05

LEANNE226 schreef:
Leg eens uit,hoe zie jij je het dan voor je?Iedereen hier heeft 1 of meerdere lidtekens,het verleden ontkennen en uit je geheugen bannen zal niet lukken.
Ik vind mijzelf een evenwichtig mens met een flinke dosis eigenwaarde maar ik liep tegen dezelfde dingen aan als jij........

dingen vergeten gaat niet... verleden is verleden , maar er op een positieve manier mee om gaan dat het geen onderdeel meer is van het heden is zeker mogelijk.
Maar wellicht dat een goede vriend of vriendin veel kan betekenen
en gewoon zomaar een keer wat afspreken , zonder dat er gelijk een "bord date" bij gezet wordt ..... kan heel fijn zijn om eerst gewoon een vriendschap op te bouwen .
Naar boven

Auteur Bericht
JOS689

BerichtGeplaatst: maandag 29 november 2010, 16:06

HAAS141 schreef:
ze had een boel haremvrouwen die haar konden begeleiden Knipoog smiley

als iemand leuk is ga je er toch voor ?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 2