Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:58
|
|
|
profielen zijn om aan te klikken, hoor marylien; dus lekker doorgaan!!!! ze zijn er voor bedoeld tenslotte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:04
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:39
|
|
|
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 08:02
|
|
|
profielen zijn er om te bezoeken angelique, en zelf heb je misschien ook contacten met mensen uit een andere levenscathegorie...............zou zomaar kunnen. je reacties klinken soms wat bitter voor mijn gevoel, en dat vind ik jammer.
de desbetreffende man leest dit forum misschien ook, en is het dan nodig om je boodschap op deze manier voor de hele wereld leesbaar te plaatsen? en dan; hij doet niet eens iets fout, hij klikt alleen een profiel aan, notabene!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:11
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy |
Het zou ook kunnen zijn dat dit manneke een oma in je ziet,
laat hem toch lekker kijken...hij werkt zo wel je kijk cijfers omhoog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 09:47
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy |
Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft! Vind het weleens boeiend om tekijken welke jongeren nu lid zijn....en zo kijken jongeren waarschijnlijk op de profielen van ouderen...... Zou het wel erg vinden als ze dit op het forum zouden zetten met de mededeling dat een oudere dame( in hun ogen dan he ) hun profiel bezoekt en dat ik op jongeren zou vallen..........
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 10:26
|
|
|
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:54
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik hoop niet datie het mooi er afkijkt.. hij wil natuurlijk dat jij ambasadeur wordt , begrijp dat dan... al wat jong is speeld graag, en al wat oud is bromd graag |
Ben helaas niet in de wieg gelegd voor ambassadeur Dikkie, hooguit voor ambassa...eh...trice? drice? Ben het effe kwijt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:07
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ik kijk ook weleens op profielen van jongeren met absoluut niet die bedoeling die jij er nu aangeeft!
Helemaal mee eens Willemijn , ik kijk zo wel eens op de profieltjes van de mensen die praten in chatbox .. tja om te weten wie wie is uiteindelijk .. helemaal niks van andere bedoelingen achter , dus ... kijken is vrij denk ik toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 18:21
|
|
|
Had je gedroomd angel dat die op je viel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:28
|
|
|
MAAIKE874 schreef: | Had je gedroomd angel dat die op je viel |
nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:31
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me |
mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:46
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me |
Je vind het toch wel belangrijk genoeg om het even te melden........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:24
|
|
|
HENDUK927 schreef: | mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel |
zeg dan als moeder: ahhh dat had je nou echt niet hoeven doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 07:52
|
|
|
[quote=ANGELIQUE327]Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy[/quote Ang. gewoon heel serieus een gesprek beginnen en wedden dat het snel over is.......just a tip.............werkt echt hoor.
En daarbij..onderteken gewoon met een zorgzame moeder.......werkt ook goed.
en tot slot: er zijn echt heel veel eenzame jongeren die gewoon heeeeeeeeel hard een contact/gesprek/wat aandacht...nodig hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 17:38
|
|
|
Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:17
|
|
|
HENK710 schreef: | Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch |
Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:51
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet.... |
maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 19:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch? |
Ik wist natuurlijk dat een reaktie van pietje niet achter kon blijven.... Enne...Pietje, t komt door Eucalypta vandaag he....je kreeg haar niet op de kast, dus tikkie gefrustreerd hoor ik??? (Ik heb "met je kalf geploegd") Knuffeltje, Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 19:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 20:27
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet.... |
Er is natuurlijk wel die beruchte drempel voor velen... Want mensen aanschieten is voor velen nu eenmaal wat lastig, zelfs al komen ze juist voor dat contact op een site als CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOEY284
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 14:38
|
|
|
gewoon onder "instellingen" het volgende aanklikken: "Je kunt niet/wel zien wie je profiel bezocht heeft."
dan ben je fijn anoniem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 20:04
|
|
|
JOEY284 schreef: | gewoon onder "instellingen" het volgende aanklikken: "Je kunt niet/wel zien wie je profiel bezocht heeft."
dan ben je fijn anoniem |
Hoezo anoniem? Dit gaat enkel om het feit of jij op je profiel een lijstje ziet met mensen die jouw profiel bezocht hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOEY284
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 23:29
|
|
|
HENK710 schreef: | Hoezo anoniem? Dit gaat enkel om het feit of jij op je profiel een lijstje ziet met mensen die jouw profiel bezocht hebben! |
ik heb dat lijstje niet ... dat heb ik uitgeschakeld; anderen kunnen niet zien dat ik zijn/haar profiel heb bezocht en ik kan niet zien wie mijn heeft bezocht.
ach ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: woensdag 5 januari 2011, 00:26
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 17:14
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Ik denk dat ik mijn foto's maar weer weg haal...misschien heb ik dan meer succes. HAHAHAHA... Hahaha Grapje...! Iedereen is vrij om naar mijn profiel te komen kijken. Jong en oud...it doesn't matter. |
Het is wel een feit , dat profielen met foto 10 x vaker bezocht worden dan profielen zonder foto hoor Gibby. (volgens CM )
|
|
Naar boven |
|
|