Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hij reageert nog niet erg snel......, nu zijn vrouwen meestal wel wat sneller dat is wel weer zo |
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in!
Oepsie, de teller gaat veel te hard zo zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee? , maar ja, wat is eigenlijk een speciale bedoeling? |
Ok dames, een speciale bedoeling is op een dating site, dat je iets afspreekt en het geen daten noemt. Ik hou van wandelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ok dames, een speciale bedoeling is op een dating site, dat je iets afspreekt en het geen daten noemt. Ik hou van wandelen |
Ik hou het toch maar bij gewoon mailen mag dat ook??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ok dames, een speciale bedoeling is op een dating site, dat je iets afspreekt en het geen daten noemt. Ik hou van wandelen |
Klinkt best omslachtig eigenlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 23:42
|
|
|
tja... een date kan op niks uitdraaien en bij een wandeling word er altijd wel n stukkie gelopen... (al was het maar terugwandelen naar je auto omdat zij gillend voor je wegrende toen ze je zag cross... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 00:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja... een date kan op niks uitdraaien en bij een wandeling word er altijd wel n stukkie gelopen... (al was het maar terugwandelen naar je auto omdat zij gillend voor je wegrende toen ze je zag cross... ) |
nou wordt t erg lastig...
dus cross, spreekt wat af, om te gaan date....eh wandelen.
1. Dan komen ze mekaar tegen....zij schrikt en rent weg...geen wandeling 2. Ze spreken af op parkeerplaats....zij schrikt en rent weg....geen wandeling 3. Ze spreken ergens af....Cross heeft zijn auto geparkeerd op zelfde parkeerplaats als dame in kwestie...is stukje omgelopen....ze komen mekaar tegen....zij schrikt en rent weg....cross rent mee, moet toch naar zelfde parkeerplaats....goed gesprek onderweg zou mogelijk moeten kunnen zijn, met kans op meer.
He....dacht ff dat het erg onmogelijk was, maar scenario 3 werkt
Go for it ...cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:16
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Waarom zou dat iets over de persoon in kwestie wat zeggen als iemand met een mailrespons van minder dan 50 procent zit. Dat is weer zo'n lekkere interpretatie terwijl er daar vaak geen bal van klopt.Maar ja das natuurlijk weer mijn mening. |
Je mag het wel iets vriendelijker zeggen hoor. We hoeven er geen welles-nietesspelletje van te maken hoor.
Het kan iets zeggen over iemand, maar hoeft niet persé. Maar ik vind het netjes als mensen hun mail beantwoorden, al kunnen er natuurlijk mailtjes zijn die je bewust niet beantwoordt. Als je lager zit dan 50% is dat wel heel vaak het geval, dan vraag ik me af hoe dit komt. Ook in het dagelijkse leven heb ik er een hekel aan, als ik geen reactie krijg op mijn mailtjes. Ik vind het fijn, als mensen daar precies in zijn.
Geeft niks hoor, dat we van mening verschillen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Je mag het wel iets vriendelijker zeggen hoor. We hoeven er geen welles-nietesspelletje van te maken hoor.
Het kan iets zeggen over iemand, maar hoeft niet persé. Maar ik vind het netjes als mensen hun mail beantwoorden, al kunnen er natuurlijk mailtjes zijn die je bewust niet beantwoordt. Als je lager zit dan 50% is dat wel heel vaak het geval, dan vraag ik me af hoe dit komt. Ook in het dagelijkse leven heb ik er een hekel aan, als ik geen reactie krijg op mijn mailtjes. Ik vind het fijn, als mensen daar precies in zijn.
Geeft niks hoor, dat we van mening verschillen. | Als mijn reactie je niet bevalt jammer dan. Boeit mij echt niet zo meer. Zolang ik het maar meen wat ik zeg en daar naar handel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 16:40
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Als mijn reactie je niet bevalt jammer dan. Boeit mij echt niet zo meer. Zolang ik het maar meen wat ik zeg en daar naar handel |
Gelijk heb je, Daniël!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 22 augustus 2010, 16:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 18:44
|
|
|
Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 19:19
|
|
|
CARIN303 schreef: | Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag ) |
hm.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 02:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | Weet je waar ik nou zo van baal? Van het percentage beantwoorde mail, tjonge, het maakt dat ik het een sport vind om deze zo hoog mogelijk te houden en waarom? Het geeft immers geen trouw beeld van hoe je bent in het echt? In het echt praat ik ook wel terug hoor , wil echt niet altijd het laatste woord hebben ( maar wel graag ) |
haha ja dat had ik nou ook met die percentage. Maar omdat ik me weer opnieuw heb aangemeld krijg ik ook al die tip mail van cm. Dat brengt het percentage weer behoorlijk omlaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIEPPIE764
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 september 2010, 00:34
|
|
|
he lekker gelachen met jullie. maar even serieus niet iedereen heeft een terugmailreactie score bij zijn/haar profiel staan. en die mails van CM kun je niet eens beantwoorden! mijn vraag aan Cm is willen jullie dan deze onzin verwijderen? volgens mij mist het toch zijn doel. (voor wie een doel heeft )
groetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 12:59
|
|
|
Soms kan ik me "ergeren" aan mensen die een mail sturen, en dan als ze een antwoord hebben gehad, doorgaan met antwoorden van de mails.
Volgens mij, is het net als een telefoongesprek, degene die belt, die hangt ook op, die beeindigt het gesprek ...... (volgens mij de gebruikelijke gang van zaken)
Nu is het vaak zo dat mensen in hun profiel hebben staan "ik beantwoord mijn mail altijd" echt altijd (en daar "erger" ik me dus aan) alle mail beantwoorden, dus ook als ze zelf gestart zijn met het schrijven van een mail......
Is dit dan te doen om de score van 100% beantwoorde mails te halen, want met nietszeggende mails als bijv. een daar heb ik niets maar dan ook helemaal niets mee.
De personen die dat doen die blokkeer ik dan ook na een aantal mails, want als ze niet zinnigs hebben te vertellen dan ontvang ik liever geen mail meer van ze ..... (zo lekker kort lontje vandaag )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 13:44
|
|
|
Soms krijg je ook gewoon mail met een bevestiging of een grappige link. Die beantwoord ik dan toch niet. en ja als je daar dan een mindere score van krijgt. moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit op gelet had.
gr Willie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 16:26
|
|
|
In feite gaat je score alleen maar omlaag. Je begint bij 100% zodra je 1 mail hebt beantwoord. In de loop van de tijd daalt je % met iedere mail van CM die je niet kunt beantwoorden, en met iedere mail die het eind van een discussie is.
Hoe langer je op CM zit, hoe lager je score.... Eigenlijk zou er dus tevens moeten worden vermeld hoe lang je al op CM zit Dan haal je er tenminste nuttige informatie uit.
Iemand die 10 weken lid is met een score van 25% beantwoordt niet veel mails.
Iemand die al 10 jaar lid is....
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|