Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 17:30
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dan ist maar goed dat Adam niet met een stuk lood aan zen benen in de plomp gesprongen is...
|
Of dacht.....hèy die aap daar, die lijkt op mij,misschien iets voor een relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:02
|
|
|
CARIN303 schreef: | Of dacht.....hèy die aap daar, die lijkt op mij,misschien iets voor een relatie |
Op wat kleine aanpassingen na lijkt de vrouw toch wel op de man..... (de belangrijkste aanpassing, ze praten veel ....)
Gehoord tijdens een spreekbeurt op Opwekking.
Een alleenstaande man, was het alleen zijn beu en vroeg God om een vrouw. God in al zijn Liefde gaf de man waar hij om vroeg. Wow dacht God, wat is die man gelukkig, YES !!!
Een paar weken later, God, God, hoort U mij ?? Dezelfde man die van God een vrouw had gekregen. God zegt, ja gelukkige man, waarmee kan ik je van dienst zijn ?? O God, neem haar alstublieft terug, please please please..... Nou zegt God tegen de man, dat kan ik niet zomaar doen, wat is er aan de hand dan ??
O God, ik kan er niet meer tegen...... HET PRAAT !!!!!!
(de rest van het verhaal ben ik natuurlijk vergeten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Op wat kleine aanpassingen na lijkt de vrouw toch wel op de man..... (de belangrijkste aanpassing, ze praten veel ....)
Gehoord tijdens een spreekbeurt op Opwekking.
Een alleenstaande man, was het alleen zijn beu en vroeg God om een vrouw. God in al zijn Liefde gaf de man waar hij om vroeg. Wow dacht God, wat is die man gelukkig, YES !!!
Een paar weken later, God, God, hoort U mij ?? Dezelfde man die van God een vrouw had gekregen. God zegt, ja gelukkige man, waarmee kan ik je van dienst zijn ?? O God, neem haar alstublieft terug, please please please..... Nou zegt God tegen de man, dat kan ik niet zomaar doen, wat is er aan de hand dan ??
O God, ik kan er niet meer tegen...... HET PRAAT !!!!!!
(de rest van het verhaal ben ik natuurlijk vergeten) |
Vergeten Cross mannen kunnen toch zo goed luisteren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 20:07
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vergeten Cross mannen kunnen toch zo goed luisteren? |
Natuurlijk .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 juli 2010, 21:43
|
|
|
CARIN303 schreef: | Goedzo, Lepeltje, ik ben trots op je. Dingen die laaaaaang geleden zijn,kun je goed onthouden hè! |
Wat zijn ze weer aardig he, en ze kunnen het niet laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 09:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Natuurlijk ..... |
ik ben een kei in praten, slap ouwehoeren.... luisteren...geen tijd voor whahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GOUDELSJE426
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 15:13
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Tis al goed, meis...we zijn niet haatdragend hoor! Toch...mannen
Maar, misschien is dit dan wel de aangewezen plek om eens echt lekker te discussieren over de relatie tussen man en vrouw...
Wat maakt nou een man een man, en een vrouw een vrouw.. En waarom botst dat vaak toch zo?
Nee, uiterlijke kenmerken zijn hier niet van belang! |
Leuk filmpje over de verschillen tussen mannen en vrouwen. Onwijs hilarisch, maar maakt een hoop duidelijk....
http://www.youtube.com/watch?v=UiVCD9QMAMI
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:13
|
|
|
CARIN303 schreef: | Vergeten Cross mannen kunnen toch zo goed luisteren? |
Weet je dat ik de mensen respecteer die goed kunnen luisteren, meestal vergeten we dat wel eens en willen we zelf het woord hebben. Ik vind dat zo knap, voor de mensen die dat wel kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik ben een kei in praten, slap ouwehoeren.... luisteren...geen tijd voor whahaha |
Luisteren is ook een kunst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:25
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Luisteren is ook een kunst. |
ehhh..wat zeg je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 16:34
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Luisteren is ook een kunst. |
ja luisteren is ook een kunst.....soms vertellen we alleen ons eigen ding, onze kleine zorg en hebben geen aandacht voor andermans leven.
moet gelijk denken aan t volgende nummer
Jim - Rob de Nijs
http://www.youtube.com/watch?v=1esJp5sgZNE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:09
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ehhh..wat zeg je? |
Er is gewoon een verschil tussen praten en iets willen zeggen. Mannen willen iets zeggen en vrouwen vinden het gezellig als ze samen praten. Het is beide communicatie, maar dan anders he. Toch denk ik dat mannen ergens over willen praten en vrouwen het belangrijker vinden dat ze communiceren.
Thomas, Mars en Venus.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 28 juli 2010, 19:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Er is gewoon een verschil tussen praten en iets willen zeggen. Mannen willen iets zeggen en vrouwen vinden het gezellig als ze samen praten. Het is beide communicatie, maar dan anders he.
Thomas, Mars en Venus. |
Is het niet zo dat vrouwen meer multi tasken? Volgens mij willen vrouwen iets zeggen terwijl ze praten en het samen gezellig hebben...... Mannen zeggen alleen iets........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELSKE475
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 17:56
|
|
|
hmm, als vrouwen zoveel praten, waar valt dan een vrouw die niet veel praat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het niet zo dat vrouwen meer multi tasken? Volgens mij willen vrouwen iets zeggen terwijl ze praten en het samen gezellig hebben...... Mannen zeggen alleen iets........ |
Vrouwen praten veel omdat ze eigenlijk niks te zeggen hebben. En dat bekend is geworden dat we maar een ding tegelijk kunnen, komt me wel goed uit. Zo van ach, het is een man he.
En als jullie zo goed kunnen multitasken, waarom is multitasking op een computer dan niet uit te leggen, vraag ik me af.
Thomas, heerlijk deze onzin.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 29 juli 2010, 00:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 18:26
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Vrouwen praten veel omdat ze eigenlijk niks te zeggen hebben. En dat bekend is geworden dat we maar een ding tegelijk kunnen, komt me wel goed uit. Zo van ach het is een man he.
En als jullie zo goed kunnen multitasken waarom is multitasking op een computer dan niet uit te leggen, vraag ik me af
Thomas, heerlijk deze onzin. |
ik denk dat ik, dit als man, eens één voor één moet analyseren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 23:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het niet zo dat vrouwen meer multi tasken? Volgens mij willen vrouwen iets zeggen terwijl ze praten en het samen gezellig hebben...... Mannen zeggen alleen iets........ |
Dat is wat de vrouwen de mannen willen doen geloven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 28 juli 2010, 23:45
|
|
|
ELSKE475 schreef: | hmm, als vrouwen zoveel praten, waar valt dan een vrouw die niet veel praat? |
Dat is dus een multi tasker .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 29 juli 2010, 16:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat is wat de vrouwen de mannen willen doen geloven |
En daarom houden mannen en vrouwen elkaar zo mooi in evenwicht.......
|
|
Naar boven |
|
|