Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 00:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wel knap...dat jij daar drie uur naar kon luisteren!!! (ben ik vast een ongeduldig persoontje) |
Wilde gewoon weten waarom ze gelijk heel haar leven meteen open wilde leggen,dus luisterde ik.
Het ging in de verste verte niet meer om dat kleed dacht ik ff:))
Ze zei maar..enja..waarom doen al die mensen die spullen weg Ik weer uitleggen,dat je dingen moet leren los laten En je zelf wel is kietelen moet. en soms wat anders moet of mag kopen?..
Nou tging haar allemaal te ver
Ik dacht;u belt toch voor dat kleed?
Maar goed,ik zei; Mevrouw..u kunt beter ophangen nu.. Anders had u voor dat geld u hele huis kunnen laten bekleden
Nou,dat vondt ze niet aardig:)
Dat ben ik ook niet altijd,ik kom er eerlijk voor uit hoor
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 20:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 19:40
|
|
|
Vanochtend koffie gedronken bij een vriendin, heerlijk genoten van het buiten in de zon zitten, maar helaas wel flink verbrand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:24
|
|
|
End gefietst, nu slaperig ik doe mijn best mijn ogen open te houden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:15
|
|
|
Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:29
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Los van alle gevoelens die wel eens worden neergezet door mij op het forum.
Even dit; Ja,dit wil ik aan jullie kwijt vandaag, Heel veel achter de rug. Nee,alles bloot leggen hier,ik zoek liever het positieve..
Natuurlijk,zoals ik al ergens zei, Neem ik het leven serieus,..maar kan soms niet zonder wat lol maken, Het zit in me..en moet het soms natuurlijk ook even kwijt.
Mijn klagen,en verdriet leg ik daar..waar je het het beste kan achterlaten. Moet ik spreken over,wat mijn leven heeft gepasseerd?
Nee,daar maak ik weet ik..geen mensen blij mee Oke,dingen vertellen..zodat de ander kan denken..dit herken ik Kan goed zijn..
Maar mijn ervaring almeer is..zie vooruit Kan ik,jij,u..het niet? Bid erom...God wil de druk verlichten.
En je zetten in ZIJN licht
Dank God,dat HIJ niet heeft gedaan..naar dat ik verdient hebt En misschien herkent iemand deze woorden. God handelt nooit naar onze zonden Hij straft,maar naar onze zonden niet.
God is bij machten,je een nieuw lied in de mond te leggen Zodat er monden ook vandaag nog open gaan,
GIJ deed ons nimmer om doen komen, In dure tijd en hongersnood.
heide |
Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 09:52
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Mooi Heide,
Vooral de laatste regels, Hij deed ons nimmer om doen komen, In duren tijd en hongersnood, zo ist!
Ik voor mezelf heb de instelling, Kijk naar de zon die voor je ligt, dan zie je de schaduw achter je niet..... Met andere woorden, je kan in je verdriet je verzwelgen, maar je kan ook kijken naar de mooie dingen nog ongetwijfelt nog op je pad zullen komen, en daar dan ook in mogen vertrouwen! |
Ja,en dit; Een mens moet en mag veel vaker kijken, Wat de bijbel zegt..en ons leren wil.
Nee,zo apart ben ik niet..leert het woord mij zoekende de wil,en eigen gedachtes.
Hoe het ook is momenteel voor een ieder; God ontvangt met open armen.
Mensen blijven mensen, Wegen worden afgesneden Hoe ook,en waar het ook mis ging.
Ieder mens persoonlijk,ook wij, Hebben met God te maken.
En ik mag gelukkig weten Die tot HEM komt,stoot HIJ niet weg..nee!
Laten mensen almeer mogen wegvallen(en God werkt dit) Zo komt God aan ZIJN eer.
Want waar gaat het ten diepste om op aarde? God en mens,ik.jij.u..weer 1 met HEM te mogen worden. Hier niet altijd die zelfde beleving,nee Die tijd komt!
Dit geeft mij moed hoor, Jou ook?
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 09:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 10:49
|
|
|
het geeft mij meestal rust in mijn hart, hoe de omstandigheden ook zijn. en vaak, worstel ik, dwaal ik af en daar komt jezus, opzoek naar het schaap wat aan het afdwalen is zoekt het, draagt het in zijn armen, verzorgt het schaap, als het door het afdwalen verwond is. en veroordeelt het schaap niet, dat het schaap zo nodig weer es een andere weg in wou slaan en als het schaap onderweg brokken heeft gemaakt, neemt jezus die brokken op zich, draagt hij die ook vervolgens word het schaap weer in d e weide gezet onder een open hemel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 23:52
|
|
|
Uitbreiding van computerlessen op de pc...(door mijn zoon) Met mij als moeder is dat echt lachen...want iets vlug snappen...doet ma niet...
Daarna...begin van de lessen voor mijn vandaag gekregen TABLET!!! Dat lijkt nog veel moeilijker...(maar dat is echt niet zo mam!!)
We gaan het zien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 18:06
|
|
|
Gewoon genieten... en dat heet geluk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 19:40
|
|
|
Plantjes op het balkon gezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 18:31
|
|
|
we krijgen een nieuwe keuken, leuk! Minder leuk nu alles uitzoeken! de hoge keuken kast gaat eruit ja fraai is dat daar heb ik natuurlijk van alles opstaan! kom wel weer iets voor terug een lage dus eindelijk lichtval in de keuken, ja en minder kast ruimte ja ...............en wat nu uitzoeken tuurlijk ik woon alleen dus zoveel heb ik ook niet nodig tja...........wat doe ik nu weg ik zal weer wat mensen er blij mee maken of naar de kringloop brengen! In ieder geval ze zijn allemaal druk in de flat met de keuken uitruimen en ja beneden in de hal staat nog wel eens wat en ja voordat je weet staat het weer bij mij dag later weer beneden namelijk ik heb ook geen ruimte meer
beweging therapie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 00:24
|
|
|
Vanavond Laurel en Hardy bekeken, ja een van mijn favorieten, je lacht je eigen echt te barsten. Natuurlijk net de tijd dat er gesproken film was, wel zwart wit in het begin, maar dat maakt niets, daar merk je na enkele seconden niets van. Dit is de dvd. De film is uit 1943!!! The dancing masters.(gaat erover dat ze een dansschool hadden oa.
Scene uit de film:
Echte aanrader als je vrolijk wilt worden en blijven ;)
Je moet wel opletten dat je gesproken versies koopt, ja, toen dat nog niet mogelijk was met audio, ja dan hoor je niets, da's minder leuk.
Linkje van de site voor nog andere super klassiekers van hun ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 4 mei 2013, 00:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 00:43
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | we krijgen een nieuwe keuken, leuk! Minder leuk nu alles uitzoeken! de hoge keuken kast gaat eruit ja fraai is dat daar heb ik natuurlijk van alles opstaan! kom wel weer iets voor terug een lage dus eindelijk lichtval in de keuken, ja en minder kast ruimte ja ...............en wat nu uitzoeken tuurlijk ik woon alleen dus zoveel heb ik ook niet nodig tja...........wat doe ik nu weg ik zal weer wat mensen er blij mee maken of naar de kringloop brengen! In ieder geval ze zijn allemaal druk in de flat met de keuken uitruimen en ja beneden in de hal staat nog wel eens wat en ja voordat je weet staat het weer bij mij dag later weer beneden namelijk ik heb ook geen ruimte meer
beweging therapie |
leuk en die komen bouwvakkers plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 07:39
|
|
|
PETRA373 schreef: | leuk en die komen bouwvakkers plaatsen |
Ja Petra, en buiten om de gebouw schilders aan het werk, na Pinksteren.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 07:50
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja Petra, en buiten om de gebouw schilders aan het werk, na Pinksteren......... |
ooooohhh een blikje mannen ha ha gezellig, toen bij mij de straat werd geschilderd door schilders heb ik zo gelachen met ze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 17:18
|
|
|
Ik ging de muziek achterna, tenminste ik dacht dat uit centrum kwam.......mooi niet! Kom ergens anders vandaan, ach toch een mooie wandeling geweest, op de terug weg op een terrasje gezeten, boekje erbij en mevrouw geniet! Tussendoor een praatje en de middag is weer om.
Vanavond de weg onveilig maken, verjaardag. Dus gelukkig is het rustig op de weg vanavond.....hoop ik dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 mei 2013, 17:18
|
|
|
PETRA373 schreef: | ooooohhh een blikje mannen ha ha gezellig, toen bij mij de straat werd geschilderd door schilders heb ik zo gelachen met ze. |
Blikje..........zal wel een grote blik worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:10
|
|
|
Nog niets...
Ik ga nu beginnen...
Totaal helemaal geen zin....
Maar ik weet, het is belangrijk...
Dus, beginnen met het belangrijkste, en dan zo verder, in volgorde van steeds iets minder belangrijk.
Dus, voorlopig ben ik hier niet. Ja, of een heel kort berichtje....
Balen.
---
Haaa, plannen zijn gewijzigd, dingen worden verzet naar volgende week woensdag, komt mij dát ff goed uit.
Ja, want ik heb niet goed geslapen, doe ik nooit als ik weet dat ik vroeg moet opstaan.
Dus...nu kan ik rustig aan doen, ff forummen, ff dit, ff dat, waar ik zelf zin in heb, en dan, vanavond pas een afspraak.
Kijk, dat is nou leuk, vanmiddag even winkelen, en verder een beetje administratie, een of twee formulieren invullen en ik ben klaar!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 10:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:33
|
|
|
Onverwachts thuis.....maar vol goede moed plannen maken....
De witte tornado door mijn huis... Dit weekeind veel visite en loges....(wil je toch net iets meer...dan anders)
Verstand op nul...blik op oneindig...en gaan met die banaan!!! Muziek aan.....en de sopdoek ter hand....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:50
|
|
|
me winterjas van de zolder gehaald maar weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | me winterjas van de zolder gehaald maar weer |
Hahaha die hangt bij mij nog aan de kapstok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 11:58
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hahaha die hangt bij mij nog aan de kapstok |
Bij mij ook...want ik droeg hem nog...(te vaak!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 14:59
|
|
|
Leuke week, gisteren vriendin opgezocht, in Lokeren! Op weg naar huis de gevaarlijkste weg van Belgie over steken, mooi ervoor gebeden! 8 baans weg oversteken alles kris kras door elkaar, pffft!
Nu regent hier en ik, ik heb nu ff pech, beetje teveel gedaan! Dus een rustig dagje!
Toch is het hier fijn, rustig, goed gesprek.....! Wat wil een mens nog meer?
Fijne week verder ieder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 17:25
|
|
|
5 uur lang vergaderen.
Mén wat word je daar gaar van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 18:53
|
|
|
jij ook al ik van 11.30 tot 17.00 u, tjonge daar ben ik toch niet voor in de wieg gelegd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:37
|
|
|
Geslapen en gedroomd(ja, dat is ook iets doen)...
En nu pak ik mijn dikke winterjas met een hele dikke sjaal, en ga ik even, heel gezellig wat lekkere dingen kopen bij Albert Heyn.
Dan ga ik, als uitzondering, TV kijken, heb ontdekt dat DWDD leuk is en al heel vroeg begint, en das wel leuk. En dat ís volgens mij al bezig zo te horen bij de buren, nou ja pech...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 16 mei 2013, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 19:45
|
|
|
Vandaag om 5:45 al op doordat 4 kraaien op onze gewonde kraai in ons buitenhok doken. Niet meer kunnen slapen. Daarna van 9 tot half 12 m'n bed nog even ingedoken. Weer door die stomme kraaien en ook nog een x door de telefoon uit m'n slaap gehouden.
Vanmiddag 3 uur durende cursus. half uur terug gefietst in de stromende regen. Was best wel koud.
Nu lekker op de bank:D en van plan om vannacht lekker te slapen
Dus niet vergeten om een deken over de kooi te gooien.
Laatst aangepast door
|
CAROLINEA870
|
op donderdag 16 mei 2013, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:18
|
|
|
Ja, áltijd de telefoons uitzetten als je gaat slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CAROLINEA870
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, áltijd de telefoons uitzetten als je gaat slapen |
Ja, maar daar is m'n moeder het niet mee eens (ik woon nog/weer even thuis)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 16 mei 2013, 20:27
|
|
|
CAROLINEA870 schreef: | Ja, maar daar is m'n moeder het niet mee eens (ik woon nog/weer even thuis) |
O, ja dat heeft ook weer zo zijn voordeel
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|