Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:09
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ow gelukkig, ik ben dus niet de enige die zich daar aan stoort. Gisteren even naar Deventer. Vanaf Nijmegen tot op de A12 file, en dan ben je eindelijk uit de file, gaan al die idoten 80 rijden, op de linkerbaan! Prima als je niet harder dan 80 wilt omdat er 3 druppels vallen, maar blijft dan wel gewoon rechts tussen de vrachtwagens zodat mensen die wel de normale snelheid rijden er langs kunnen. Want zo veroorzaak je dus nog veel meer files. |
Heerlijk he zulke mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk he zulke mensen |
Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat |
En bedankt he overloopster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En bedankt he overloopster |
Bitte sehr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Bitte sehr |
Weet je wat ook zo'n lekker slecht moment is?? Dat half Veenendaal s'avonds niet verlicht is en soms ook de nacht niet omdat er weer eens zonodig aan de snelweg geklungeld moet worden Mensen het lijkt hier soms wel spookcity Dit duurt al twee weken hoe lang nog gemeente totdat Hare Majesteit komt mooi dan kunnen we nog effe dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De 18de?Joepie,dan komt mn pensioen bijna binnen
kan iemand please iets positiefs op cm zetten????al dat gez... |
Of een andere topic openen met ......de Klaagbank....is misschien een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:08
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Of een andere topic openen met ......de Klaagbank....is misschien een optie? |
Klaag jij eens over die vent van je,ik word nieuwsgierig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:12
|
|
|
Ik heb een hertoets..........oke,kan gebeuren maar ik kwam slechts 1 puntje tekort(ik had ook 2 dikke negens ).........maak ik volgende week goed hoor.Ik vroeg gelijk studie-uren aan bij de grote baas,kreeg ik er 3.......wat moet ik nou met 3 uur?ik wilde meeeeeeeeeer!Uurtje later komt hij weer,je krijgt er 24...........
maar er worden maar 3 betaald
Dus nu mag ik onbetaald verschijnen op het werk om vervolgens 3 dagen lang een toetsje te oefenen in een achterafkamertje
Ik voel een hoestje opkomen......uche uche
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een hertoets..........oke,kan gebeuren maar ik kwam slechts 1 puntje tekort(ik had ook 2 dikke negens ).........maak ik volgende week goed hoor.Ik vroeg gelijk studie-uren aan bij de grote baas,kreeg ik er 3.......wat moet ik nou met 3 uur?ik wilde meeeeeeeeeer!Uurtje later komt hij weer,je krijgt er 24...........
maar er worden maar 3 betaald
Dus nu mag ik onbetaald verschijnen op het werk om vervolgens 3 dagen lang een toetsje te oefenen in een achterafkamertje
Ik voel een hoestje opkomen......uche uche |
Zeg dit is toch geen topic voor jou Dit is slechtste moment he en daar heb jij nou net een hekel aan Maarre die toets haal je vast wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Klaag jij eens over die vent van je,ik word nieuwsgierig! |
Ik heb een hekel aan klagen Leanne!
En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:05
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik heb een hekel aan klagen Leanne!
En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! |
Nu ik dus nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:22
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik heb een hekel aan klagen Leanne!
En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! |
Ik klaag niet,ik zeur!!!
Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........
Even denken of ik nog meer te zaniken heb.......
ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo?
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 19 oktober 2011, 22:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik klaag niet,ik zeur!!!
Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........
ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo? |
Tjonge wat kan jij klagen enne hij heet wil die van carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tjonge wat kan jij klagen enne hij heet wil die van carien |
nee toch, die van carien heet géén wil zover ik weet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:40
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik klaag niet,ik zeur!!!
ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo? |
------------------------
Hij is lief,...aantrekkelijk..... mooi figuurtje.....lang.....brede schouders....knaplelijk......en hij is helemaal verliefd op mij....dat is ook wederzijds .......de rest vertel ik niet hoor Leanne!! Hij wil graag hier in brabant komen wonen, enne hij wil graag boer worden.....dus Wilwilwel ! Leuk heh!!!
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 20 oktober 2011, 00:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 09:54
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | nee toch, die van carien heet géén wil zover ik weet.... |
Dan Heb je watr gemist denk?? Ze zei het in de lobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 09:21
|
|
|
Gisteren/vandaag, toen ik de heftige beelden van Gadaffi (al begrijp ik de vreugde van het volk heel erg goed) zag.
Ik hoop/bid dat de christenen daar in vrijheid kunnen blijven leven, dat de moslim-fundamentalisten niet al teveel ruimte krijgen. Veel (buitenlandse, Afrikaanse) christenen daar zijn het land al uit. Ik woonde daar een aantal jaren geleden een kerkdienst bij, heb geleerd van hun enthousiasme en uitbundigheid. Wat is het bij ons dan saai in de diensten.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:03
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Gisteren/vandaag, toen ik de heftige beelden van Gadaffi (al begrijp ik de vreugde van het volk heel erg goed) zag.
Ik hoop/bid dat de christenen daar in vrijheid kunnen blijven leven, dat de moslim-fundamentalisten niet al teveel ruimte krijgen. Veel (buitenlandse, Afrikaanse) christenen daar zijn het land al uit. Ik woonde daar een aantal jaren geleden een kerkdienst bij, heb geleerd van hun enthousiasme en uitbundigheid. Wat is het bij ons dan saai in de diensten. |
Ja...bij de nieuwsomroepen was er ook een discussie of je zulke beelden wel moet uitzenden c.q. wilt zien, al begrijp ik het ook wel. Mogelijk is trouwens ook nog dat het een look-a-like/dubbelganger was.
Probleem in dit alles is dat je niet meer weet of wat er over Khadaffi naar buiten is gebracht, de waarheid is. Hij heeft ook erg goede dingen gedaan in zijn land. Maar ja....soms scheen de 'dolle hond'in hem naar buiten te komen.
k Hoop met je mee dat de christenen daar in vrijheid kunnen blijven genieten van hun diensten....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 11:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 12:36
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja...bij de nieuwsomroepen was er ook een discussie of je zulke beelden wel moet uitzenden c.q. wilt zien, al begrijp ik het ook wel. Mogelijk is trouwens ook nog dat het een look-a-like/dubbelganger was.
Probleem in dit alles is dat je niet meer weet of wat er over Khadaffi naar buiten is gebracht, de waarheid is. Hij heeft ook erg goede dingen gedaan in zijn land. Maar ja....soms scheen de 'dolle hond'in hem naar buiten te komen.
k Hoop met je mee dat de christenen daar in vrijheid kunnen blijven genieten van hun diensten.... |
Soms??? Redelijk vaak hoor als je je er meer in zou verdiepen.......Misschien kan je beter stellen dat hij soms wel wat goeds heeft gedaan......dat nadert meer de realiteit.....Denk maar eens aan Lockerbie bv......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 12:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Soms??? Redelijk vaak hoor als je je er meer in zou verdiepen.......Misschien kan je beter stellen dat hij soms wel wat goeds heeft gedaan......dat nadert meer de realiteit.....Denk maar eens aan Lockerbie bv...... |
Ja, dat is ook weer waar. Maar de aanleiding tot het hele gedoe schijnt te zijn geweest dat Khadaffi de handelsovereenkomsten met Frankrijk i.v.m. de olie wilde opzeggen.... De hele inval in Libie had niets met het volk te maken. Net zoals Irak en de olie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 13:04
|
|
|
Ik heb echt geeeeeeeeeeeeeeeeen dag vandaag. Ben gewoon niet in mijn sas en weet niet waarom. Gelukkig is dat maar 1x per jaar ofzow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:28
|
|
|
Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:38
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Weet je wat er pas erg is, jezelf betrappen op racistisch schelden in andere taal, en dan beseffen dat je officieel gewoon ook een hollander bent Tsja, jullie staan hier nu eenmaal bekend vanwege het Nur Links rijden he, staat zelfs op je kentekenplaat |
Als je in Duitsland meer dan tien keer zakt voor je rijexamen, krijg je een geel kenteken...
Thomas, dan viel Niente Lire in Italië nog mee indertijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 22:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Grrrrrrrrrrr Dacht vandaag weer eens het dorp in te gaan na zeer lange tijd, denk nou voel me toch niet echt happy toen ik er liep. Kom thuis al zwetend kijk in de spiegel steek tong uit naar mezelf en ja hoor het virus is er weer of te wel niet weg geweest blijkbaar Lig weer met koorts in mn bed houd het dan nooit op |
BETERSCHAP!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:07
|
|
|
Alle ramen en deuren dicht.....k weet zeker dat ik net geknuffeld ben door mijn Noorse Boskat...staat ze nu te jammeren voor de deur....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 13:20
|
|
|
I just heard thad MARCO SIMONCELLI did in the GP of Malaisia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:47
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Alle ramen en deuren dicht.....k weet zeker dat ik net geknuffeld ben door mijn Noorse Boskat...staat ze nu te jammeren voor de deur.... |
Dat gejammer gaat door merg en been, kun je die deur niet weer opendoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Dat gejammer gaat door merg en been, kun je die deur niet weer opendoen |
ja..her wish is my command....ik bedoelde dat ze buiten stond te jammeren , om weer naar binnen te mogen......maar hoe komt ze buiten....heeft ze weer ergens een raampje gevonden wat openstaat.... .....niet voor één gat te vangen, dat diertje
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 23 oktober 2011, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 17:02
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja..her wish is my command....maar hoe komt ze buiten....heeft ze weer ergens een raampje gevonden wat openstaat.... |
Tja jou kat dusse jij moet opletten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 18:12
|
|
|
Nou weet ik waarom ik op zondag de wasmachine niet mag laten draaien....
Ik wilde een gordijn wassen... Als straf daarop werd ie niet echt schoon en is ie gekrompen ook nog...
Gordijn is op dag af 25 jaar oud en ca 3 maanden...
|
|
Naar boven |
|
|