Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 20:29
|
|
|
TINK100 schreef: | een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!! |
Toppie! Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 21:54
|
|
|
TINK100 schreef: | een telefoontje krijgen dat ik in mjin huisje kan blijven wonen!!! |
Geweldig meid Nu mag je gerust slapen deze nacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 22:14
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Geweldig meid Nu mag je gerust slapen deze nacht |
was ik toch wel van plan....( gaap)....en het leuke is dat het huur contract ook verlengd word...dus na 1 jan. kan ik ook nog blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAGDA088
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:06
|
|
|
dat het niet regende toen ik moest fietsen!! want er was regen opgegeven, en dat wist ik niet, en was dus zonder jas van huis weg gegaan..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:16
|
|
|
Met mn dochtertje naar de fysio geweest. Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!
(van wie zou ze dat nou hebben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:18
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Met mn dochtertje naar de fysio geweest. Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!
(van wie zou ze dat nou hebben ) |
Ehhhhhhh begint misschien met een P Laat dr gewoon lekker lui wezen heeft ook zij makkelijke kanten voordat mw loopt heb jij nog lang rust Al hoewel het dametje wel aan de maat is en dus aardig zwaar om steeds te tillen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 10:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhhhhh begint misschien met een P Laat dr gewoon lekker lui wezen heeft ook zij makkelijke kanten voordat mw loopt heb jij nog lang rust Al hoewel het dametje wel aan de maat is en dus aardig zwaar om steeds te tillen |
juist, mama begin een rugprobleem te krijgen voorlopig poosje bij de fysio, haar simuleren om in beweging te komen.
En daarna rennen we ons waarschijnlijk rot achter haar aan omdat ze dan alles tegelijk gaat doen, zitten, kruipen ,lopen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 11:32
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | juist, mama begin een rugprobleem te krijgen voorlopig poosje bij de fysio, haar simuleren om in beweging te komen.
En daarna rennen we ons waarschijnlijk rot achter haar aan omdat ze dan alles tegelijk gaat doen, zitten, kruipen ,lopen...... |
Een ding scheelt goed voor de lijn van papa alleen zal mama er het meeste mee te maken krijgen ben ik bang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 14:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Met mn dochtertje naar de fysio geweest. Ze is bijna 1 en kan nog steeds niet zitten, maar gelukkig niets erg aan de hand, mevrouw is gewoon lui!
Jaaah, ik ken die Duitsers wel Ik was vroeger in de bouw als begeleider voor de Duitsers voor timmerwerkzaamheden. Wat deden ze? Veel te lui en te veel kletsen met landgenoten. Werkzaamheden kwamen niet op tijd klaar.Erg schandalig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 14:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Jaaah, ik ken die Duitsers wel Ik was vroeger in de bouw als begeleider voor de Duitsers voor timmerwerkzaamheden. Wat deden ze? Veel te lui en te veel kletsen met landgenoten. Werkzaamheden kwamen niet op tijd klaar.Erg schandalig. |
gelukkig dat Pieter geen Duitser is...maar wel een lieve man voor zijn vrouwtje en kinderen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 14:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | gelukkig dat Pieter geen Duitser is...maar wel een lieve man voor zijn vrouwtje en kinderen... |
Niet allemaal uit dit gezin zijn Nederlanders, is hun jongste dochter toch een Duitser? (of toch in net over de grens geboren?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 15:21
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Niet allemaal uit dit gezin zijn Nederlanders, is hun jongste dochter toch een Duitser? (of toch in net over de grens geboren?) |
Of Esther toch in net over de grens geboren is weet ik niet...we wachten geduldig op een woordje uitleg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 16:02
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Jaaah, ik ken die Duitsers wel Ik was vroeger in de bouw als begeleider voor de Duitsers voor timmerwerkzaamheden. Wat deden ze? Veel te lui en te veel kletsen met landgenoten. Werkzaamheden kwamen niet op tijd klaar.Erg schandalig. |
Dan weet ik niet wat voor duiters jij tegengekomen bent, maar mijn ervaring is juist het tegenovergestelde. Logisch, want als je baas je zat is hoef je volgende maand gewoon niet meer te komen, iemand ontslaan is hier heel simpel.
Maar onze dochter is dan wel in duitsland geboren, maar omdat Pieter en ik nederlands zijn heeft ze gewoon de nederlandse nationaliteit. Wel mag ze op haar 18e kiezen wat ze zelf wil, nederlands blijven of duitse worden. Ik adviseer haar het laatste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 16:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan weet ik niet wat voor duiters jij tegengekomen bent, maar mijn ervaring is juist het tegenovergestelde. Logisch, want als je baas je zat is hoef je volgende maand gewoon niet meer te komen, iemand ontslaan is hier heel simpel.
Maar onze dochter is dan wel in duitsland geboren, maar omdat Pieter en ik nederlands zijn heeft ze gewoon de nederlandse nationaliteit. Wel mag ze op haar 18e kiezen wat ze zelf wil, nederlands blijven of duitse worden. Ik adviseer haar het laatste. |
Dan mag ze, als ze 18 jaar mag worden, naar oktoberfest gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:01
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dan mag ze, als ze 18 jaar mag worden, naar oktoberfest gaan |
Als pappie dat toestaat he die is nogal beschermend naar z'n meissie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:05
|
|
|
zullen er nog meer karaktertrekken volgen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | zullen er nog meer karaktertrekken volgen?? |
Vast wel Heb nu al medelijden met Annette
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 19:50
|
|
|
COOTJE711 schreef: | zullen er nog meer karaktertrekken volgen?? |
het is te hopen dat ze in ieder geval net zo aardig, hulpvaardig en sociaal voelend is als haar pa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | het is te hopen dat ze in ieder geval net zo aardig, hulpvaardig en sociaal voelend is als haar pa |
tja.... noemen ze dàt nu 'weinig ziekte inzicht' ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:28
|
|
|
Ik was laat met lopen................lag liever op mijn luie...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 20:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik was laat met lopen................lag liever op mijn luie............... |
Niet veel veranderd Mario??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:27
|
|
|
COOTJE711 schreef: | tja.... noemen ze dàt nu 'weinig ziekte inzicht' ?? |
de term die jij gebruikt, ken ik niet... jouw complete reactie vat ik samen als: DENKEN dat je een indruk hebt van iemand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 21:54
|
|
|
PIETER649 schreef: | de term die jij gebruikt, ken ik niet... jouw complete reactie vat ik samen als: DENKEN dat je een indruk hebt van iemand... |
meen het niet zo kwaad hor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 22:33
|
|
|
COOTJE711 schreef: | meen het niet zo kwaad hor... |
dat ken best, maar t doet wel zeer het leven is hard, keihard voor mij en als je dan op deze manier nog eens een schop na krijgt, zie ik het allemaal ff helemaal niet meer zitten.. pijn is niet fijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 september 2011, 23:54
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat ken best, maar t doet wel zeer het leven is hard, keihard voor mij en als je dan op deze manier nog eens een schop na krijgt, zie ik het allemaal ff helemaal niet meer zitten.. pijn is niet fijn!! |
Dit klinkt hèèl triest.... ;, (Zal ik een consult psycholoog voor je aanvragen?? Dat wordt ook vergoed door de Duitse verzekering (particulier zelfs)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 09:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Dit klinkt hèèl triest.... ;, (Zal ik een consult psycholoog voor je aanvragen?? Dat wordt ook vergoed door de Duitse verzekering (particulier zelfs) |
Misschien helpt een pilletje voor de pijn ook al afdoende
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 11:22
|
|
|
Mooiste moment is zonnige dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 13:33
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mooiste moment is zonnige dag |
geniet ervan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 14:10
|
|
|
TINK100 schreef: | geniet ervan!!! |
Is Nederland soms verhuisd naar Zuid Europa, misschien Griekenland gekocht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 17:07
|
|
|
Mooiste moment vandaag,
Nou... ik was net even bij mijn buurman.
Hij zei tegen mij van "lang niet gezien!".
Terwijl ik hem al járen minimaal één keer in de week zie, dus ik begreep er niets van, ik had hem verleden week woensdag nog gezien...
Hij bedoelde met 'lang niet gezien', dat ik een hele tijd mezelf niet was. Niet vrolijk keek. Zelfvertrouwen weg. en dat was máánden af te lezen aan mij.
Ja, en sinds een kleine week gaat het eigenlijk in een stroomversnelling steeds beter met mij, en dat zag hij aan mij zei hij. En ik zie het zelf ook. Ik kijk weer vrolijk, gelukkig en met zelfvertrouwen.
Nou en daar was ik blij mee. Ik wil doorzetten met dingen. Het ontbrak mij ook weleens aan zelfdiscipline, dus daar ga ik nu nog meer mee aan het werk.
:)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 28 september 2011, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|