ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:03

ZEELAND736 schreef:
Er werd juist gesuggereerd dat men juist niet meer handen ""vies"" maakt en men zich hier te ""goed"" voor zou voelen....(zie eerdere reaktie)

Ik denk niet dat het een tegoed voelen is maar zeker de drukte die maakt dat je er gewoon weg ook geen tijd voor hebt......
Het is echt een verkeerde beeldvorming om maar te suggeren dat alleen de werkers in het veld hard werken.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:05

MARYAN401 schreef:
En niet te vergeten, de verantwoordelijkheid die je hebt. Probeer dat 's avonds of op andere momenten maar eens los te laten. Ik zit niet in de zorg hoor, maar kan me dat wel voorstellen. Waarschijnlijk heb je ook nooit gekozen voor administratie, maar krijg je dat ongewild - net als in mijn vak - op je bordje.

Mijn petje af voor de mensen in de zorg, zowel voor de 'handen aan het bed' als voor het overige werk in de zorg. 'k Heb ook veel bewondering voor het onregelmatige werken, lijkt mij pittig.

Nee, daar hebben we het dan nog niet eens over....en geloof me dat die verantwoordelijkheid je soms ook erg zwaar kan vallen...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:08

ERIKA129 schreef:
Willemijn Knipoog smiley Helaas ik merk het toch echt dat er zijn die zich daar echt niet meer druk om maken ik ben manager en mijn handjesworden niet vies.
Mijn huidige manager is anders hoor maar ik had er een pfffffff Gefrustreerde smiley

Je suggereert anders aardig dat die zich "er te goed voor voelen ' en ik vind dat zo'n negatieve beeldvorming en ook ongenuanceerd....
Je mag de verantwoording wel dragen dat vergeet je gemakshalve...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 18:20

[quote=ERIKA129]Slechtste moment is de hele dag Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Er komt veel los bij me dit geeft onrust en dat geeft weer hoofdpijn en verkrampte spieren!
Gevolg veel op bed liggen ;,

Gezellig joh!
Dan liggen we samen op bed.
Ik zal aan je denken hoor, heb er toch tijd zat voor nu Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOLAN931
op vrijdag 7 oktober 2011, 18:20
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 19:46

[quote=JOLAN931]

Gedeelde smart is halve smart he Knipoog smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:29

slechtste moment vd dag... duurde erg lang vandaag.

per 1 oktober heb ik een nieuw fabrieksgebouw gehuurd, ongeveer 5x zo groot als de huidige hal, die ik per 31 oktober leeg moet opleveren..

de status na 1 week is dat ik geen electra kan krijgen omdat de electrameter in een ander gebouw is dat mijn verhuurder 3 jaar geleden heeft verkocht.
de nieuwe eigenaar van die hal, is dus eigenaar van mijn aansluiting, die hij zelf niet mag aanzetten, dat moet het rwe doen.
die doen dat pas NA schriftelijk accoord van die eigenaar, die nog minimaal 3 weken in amerika zit.
na dat accoord duurt het bij die bureaucraten nog minimaal 2 a 3 weken, als het meezit.
dan zitten we dus al n poossie in november Zieke smiley

daarnaast kwamen we er vandaag achter dat de vorige huurder, die om stroom te besparen 5 jaar geleden de stroom heeft laten afsluiten, met een boormachine de electrische overheaddeuren heeft bediend Gefrustreerde smiley
met als resultaat dat die motoren kompleet naar de filistijnen zijn en er geen beweging meer in te krijgen is.

eindconclusie: over 2 weken staat de produktie stil voor een maand en kan ik mn machines geeneens de nieuwe hal in krijgen zonder met n heftruck de deur eruit te rijden Zieke smiley

dus de oplettende lezertjes zullen begrijpen waarom ik de gloeiende ty**s er in heb. Woedende smiley

Laatst aangepast door
PIETER649
op vrijdag 7 oktober 2011, 21:30
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:33

PIETER649 schreef:
slechtste moment vd dag... duurde erg lang vandaag.

per 1 oktober heb ik een nieuw fabrieksgebouw gehuurd, ongeveer 5x zo groot als de huidige hal, die ik per 31 oktober leeg moet opleveren..

de status na 1 week is dat ik geen electra kan krijgen omdat de electrameter in een ander gebouw is dat mijn verhuurder 3 jaar geleden heeft verkocht.
de nieuwe eigenaar van die hal, is dus eigenaar van mijn aansluiting, die hij zelf niet mag aanzetten, dat moet het rwe doen.
die doen dat pas NA schriftelijk accoord van die eigenaar, die nog minimaal 3 weken in amerika zit.
na dat accoord duurt het bij die bureaucraten nog minimaal 2 a 3 weken, als het meezit.
dan zitten we dus al n poossie in november Zieke smiley

daarnaast kwamen we er vandaag achter dat de vorige huurder, die om stroom te besparen 5 jaar geleden de stroom heeft laten afsluiten, met een boormachine de electrische overheaddeuren heeft bediend Gefrustreerde smiley
met als resultaat dat die motoren kompleet naar de filistijnen zijn en er geen beweging meer in te krijgen is.

eindconclusie: over 2 weken staat de produktie stil voor een maand en kan ik mn machines geeneens de nieuwe hal in krijgen zonder met n heftruck de deur eruit te rijden Zieke smiley

dus de oplettende lezertjes zullen begrijpen waarom ik de gloeiende ty**s er in heb. Woedende smiley

Komt wel goed schatje.... Knipoog smiley
Glas roosvicee? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:42

ik heb het al met ouzo geprobeerd....geen effect Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 21:44

ANNETTE792 schreef:
ik heb het al met ouzo geprobeerd....geen effect Twijfelende smiley

Dan is het wel heel erg. Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 22:36

[quote=PIETER649]

Hallo Pieter .
Wat een ramp zeg .
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt want ja van de bedeling kan je niet leven en sinterklaas is allang gestopt met roken .
Maar iniedergeval heel veel sterkte.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 22:48

WILLEMIJN232 schreef:
Je suggereert anders aardig dat die zich "er te goed voor voelen ' en ik vind dat zo'n negatieve beeldvorming en ook ongenuanceerd....
Je mag de verantwoording wel dragen dat vergeet je gemakshalve...... Engeltje smiley

Sorry Willemijn bedoel het niet verkeerd!
Ik weet dat managers het echt niet makkelijk hebben en veel gal van het personeel over zich heen krijgen!

Maar er zijn erbij die zeggen aan het bed staan is mijn werk niet meer, ik zou ervoor pleiten dat ze dat nog weleens doen, Waarom?? Zodat ze goed weten wat er op de werkvloer aan de gang is.
Ik praat over een verzorgingshuis waar het anders loopt dan in een
ziekenhuis daar ben je er voor mijn gevoel meer bij betrokken.

En als je je als verzorgende een rotje moet lopen om je bewonders te helpen en je hebt een manager die zegt daarvoor ben ikniet meer dan ben je voor mij verkeerd bezig!

Ik wil hiermee niet alle managers over een kam scheren ik heb waarschijnlijk op mijn vroegere werkplek een slechte manager gehad!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 08:26

[quote=ERIKA129]Sorry Willemijn bedoel het niet verkeerd!
Ik weet dat managers het echt niet makkelijk hebben en veel gal van het personeel over zich heen krijgen!

Maar er zijn erbij die zeggen aan het bed staan is mijn werk niet meer, ik zou ervoor pleiten dat ze dat nog weleens doen, Waarom?? Zodat ze goed weten wat er op de werkvloer aan de gang is.
Ik praat over een verzorgingshuis waar het anders loopt dan in een
ziekenhuis daar ben je er voor mijn gevoel meer bij betrokken.

En als je je als verzorgende een rotje moet lopen om je bewonders te helpen en je hebt een manager die zegt daarvoor ben ikniet meer dan ben je voor mij verkeerd bezig!

Ik wil hiermee niet alle managers over een kam scheren ik heb waarschijnlijk op mijn

Het is goed Erika....ik weet dat die er zijn en dat is niet de juiste werkhouding dat ben ik dan wel weer met je eens..... Knipoog smiley
Ik denk zelf dat het juist heel belangrijk is om betrokken te blijven bij de werkvloer en weten wat daar speelt.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 8 oktober 2011, 08:28
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:18

[quote=WILLEMIJN232]

Juustum wij snappen mekander weer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 13:54

Krijg ik van Dennis een tas vol voetbalshirtjes om te wassen.
4kg. shirtjes, 20 kg. water ongeveer. Net of visser dáár op staat te wachten. En dan te bedenken dat ie nog niet eens de wedstrijd heeft gezien ivm. werkzaamheden. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 14:20

Denk je gewoon eens goede nachten te maken met slapen nee hoor er steekt wat achter!!!'
Vanmiddag voelde iets op mn tong kijk in de spiegel tong uitstekend naar mezelf wit beslag en bultjes Twijfelende smiley
HAP gebeld alles uitgelegd mw u hebt een virus infectie gewoon uitzieken en paracetamol slikken Gefrustreerde smiley kan er nog meer bij!! ja blijkbaar wel Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 14:36

VISSER278 schreef:
4kg. shirtjes, 20 kg. water ongeveer. Net of visser dáár op staat te wachten. En dan te bedenken dat ie nog niet eens de wedstrijd heeft gezien ivm. werkzaamheden. Huilende smiley, smiley in tranen

Hou je van kleren wassen en strijken? Ik wist wel dat je vreselijk hekel aan hebt voor de afwas.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 14:57

VISSER278 schreef:

Visser, je kan het Knipoog smiley

Ik gebruik dat water nu voor mijn vaatwasser...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:12

HERMAN388 schreef:
Hou je van kleren wassen en strijken? Ik wist wel dat je vreselijk hekel aan hebt voor de afwas.

Ik heb géén hekel aan afwassen. Zolang iemand anders maar afdroogt.
En kleren wassen heb ik ook geen hekel aan want dat doe de wasmachine wel. En strijken?..... Daar hebben we het al vaker over gehad. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 15:15

WILLEMIJN232 schreef:
Visser, je kan het Knipoog smiley

Ik gebruik dat water nu voor mijn vaatwasser...... Engeltje smiley

Welk water? Dat water waar die shirtjes mee doordrenkt waren? Zal een lekker soepzootje worden denk ik. Beetje modder, beetje gras.... je zal er de afwas maar mee moeten doen. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:36

WILLEMIJN232 schreef:
Heb je wel enig idee hoeveel uren mensen die niet aan het bed staan aan uren maken? Die ook een lijst met dingen krijgen die allemaal gisteren gedaan moeten worden? Als ik niet oppas ben ik een groot gedeelte van de dag kwijt aan vpk die hun gram spuien over hoe slecht het allemaal is, het grappige is dat daar altijd wel tijd voor is.......Ik ben met je eens dat je oeverloos bezig moet zijn met van alles te registreren maar dat is inherent aan de gezondheidszorg tegenwoordig. Het is niet alleen maar de zorg aan het bed.....er komt veel meer bij kijken...
En ja, patiënten zijn mondig tegenwoordig maar je kan zelf ook je grenzen stellen in wat toelaatbaar is......
En ja, ik werk ook mee in de schoolvakanties terwijl mijn eigen werk blijft liggen.......
Dus niet zo mopperen hoor! Alhoewel ik het wel snap...... Knipoog smiley

Ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor Willemijn, ik bedoel ook niet dat er niet hard gewerkt kan worden in de top!
Zeker is verantwoordelijkheid dragen belangrijk. Daarnaast het 'gezeur' van lastige collega's....Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Wat ik meer bedoel is een groep die niet betrokken is bij de werkvloer en theoretisch de zaak bezien...
Mijn ervaring is hierbij dat er diverse mensen in deze laag zaten die allerlei ideeën invoerden die theoretisch misschien klopte maar bij ervaring weer terug gedraaid moest worden.
Dit kost geld! De zogenaamde 'verzwaarde' top
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 20:57

Wakker worden met een knallende hoofdpijn na een lange werkdag Gefrustreerde smiley
ga nog maar ff lekker Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:23

Ik kan geen mail meer terug sturen, zit weer aan mijn limiet. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:27

MARYAN401 schreef:
Ik kan geen mail meer terug sturen, zit weer aan mijn limiet. Huilende smiley, smiley in tranen

Eigen schuld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

VERLENGEN
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:31

VISSER278 schreef:

VERLENGEN

Is inderdaad niks voor mij, zo'n beperking. 'k Wilde jou net een mailtje sturen, maar moet weer 24 uur wachten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:32

VISSER278 schreef:

VERLENGEN

Wat is tie toch lief he Maryan Clown smiley hij wil je wel graag houden das dan een mooi compliment Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:32

MARYAN401 schreef:
Is inderdaad niks voor mij, zo'n beperking. 'k Wilde jou net een mailtje sturen, maar moet weer 24 uur wachten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Tja Visser, even wachten dan maar he..... Knipoog smiley
Heb je zijn nieuwe foto al gezien Maryan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:34

WILLEMIJN232 schreef:

Ik kan 'm niet vergroten, vanwege mijn proefabonnement. 't Ziet er wel relaxt uit! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:15

MARYAN401 schreef:

Ben benieuwd of dat morgen, als ik mn mailbox open, of dat een goed of slecht moment van de dag wordt. Smiley die vol vragen zit

Niet eerst 5 mails versturen he Maryan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:17

WILLEMIJN232 schreef:

Zeg W-tje....wanneer krijg ik van jou weer een mailtje? Clown smiley
Naar boven