ChristianMatch

Forum

Tot ziens, Shalom, Goodbye-topic!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 08:48

JOL252 schreef:
Het gaat gebeuren! Verraste, verbaasde smiley Tenminste ... ik ga het proberen... zou het kunnen een leven zonder? Ik denk het wel, "vroeger" kon het toch ook.
Mijn abo verloopt over een week... en een foto op mijn profiel verraadt een reden om te stoppen en mijn energie en aandacht eens helemaal te richten op elkaar...

Maar het was zo leuk, de chats (de giermomenten en slap van de lach achter je scherm op juist momenten dat het effe om te janken was, maar we sleepten elkaar erdoor heen), de mails, leuke contacten, de discussies op het forum (helaas komen die niet meer zoveel voor als "vroeger"). Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad maar wil een poging wagen zonder CM.

kijken hoe lang dat duurt Huilende smiley, smiley in tranen

Ik zal je hier op CM missen, Jol. Wat hebben we inderdaad veel gechat, gelachen en gehuild. Samen verdriet en blijdschap gedeeld. Zonder CM hadden we elkaar nooit leren kennen, ook vriendschappen kunnen hier ontstaan. Je hebt een goede en mooie reden om CM te verlaten. Gelukkig zijn er meer manieren om met elkaar in contact te blijven! Bedankt voor je aanwezigheid op CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 09:05

Alle goeds toegewenst.....en bedankt voor al je woorden....enz

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zaterdag 11 oktober 2014, 09:05
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 21:27

JOL252 schreef:
Het gaat gebeuren! Verraste, verbaasde smiley Tenminste ... ik ga het proberen... zou het kunnen een leven zonder? Ik denk het wel, "vroeger" kon het toch ook.
Mijn abo verloopt over een week... en een foto op mijn profiel verraadt een reden om te stoppen en mijn energie en aandacht eens helemaal te richten op elkaar...

Maar het was zo leuk, de chats (de giermomenten en slap van de lach achter je scherm op juist momenten dat het effe om te janken was, maar we sleepten elkaar erdoor heen), de mails, leuke contacten, de discussies op het forum (helaas komen die niet meer zoveel voor als "vroeger"). Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad maar wil een poging wagen zonder CM.

Je heb groot gelijk meis, ik vond het super met je en wens je alle goeds en weet zeker dat het gaat lukken.

Heel veel liefs Natascha x
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 21:31

Neem gelijk de kans waar iedereen te bedanken voor de fijne tijd en gesprekken en mails en vrienden die ik hier heb mogen maken, de ware heb ik nog niet gevonden of heeft mij nog niet gevonden over 2 weken ben ik ook weg..... tenzij er een reden is om te blijven ....

Liefssss Natascha
Naar boven

Auteur Bericht
MARENTH030

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 oktober 2014, 22:44

JOL252 schreef:

Jol het gaat je zeker lukken! Ik wens je alle goeds toe. Geniet van alles! Ik wil je bedanken voor je bijdragen op het forum, de chatgesprekken, het mailcontact.
Wat mij enorm heeft geraakt, is dat je precies op het juiste moment wist wat ik nodig had. Dit naar aanleiding van een woord of een reactie van mijn kant op het forum. Super, ik heb dit erg gewaardeerd!

Tot ziens!
Groet Marenth.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 10:52

JOL252 schreef:

Ha Jol,

Ik was een weekje in het buitenland, en ook al was er wifi in dat hotel, wist ik niet hoe dat werkte met de tv, en dus had ik een week geen internet, en ik moet je zeggen een tijd dat je overhoud!!!, voor dingen die er echt toe doen.

Natuurlijk is het leuk, zo even hier en daar wat typen, plakken en knippen, en natuurlijk ken je er mensen door die je anders niet zou kennen.

Maar ja, mijn ervaring is, dat ik wel erg lang achter mijn beeldscherm zit, is het niet op enkele sites, dan wel programma gemist kijken, duurt de reclame ook niet zo lang, en je kan gewoon hele seizoenen achtemekaar terugkijken, zonder steeds te wachten enzo.

Zelfs mijn vriend heb ik niet via internet ontmoet, gewoon ouderwets via de telefoon.

Ik wens je veel geluk en ik zou je wel heel erg missen en ik ben ook heel erg blij dat ik jou heb mogen leren kennen!!!!

S. Internet is leuk, maar men kan er al gauw te lang achter gaan zitten...tenminste ik wel...
Knipoog smiley

Ps: en dan heb ik nog mzzl dat ik geen telefoon met internet heb...

Ik zal je ook heel erg missen, lieve Jol...we hebben samen zo tof mailcontact gehad, jij was(bent) echt mijn beste internet vriendin, en ik vind het heel jammer, dat ik nu geen mogelijkheid zie om in real life met je om te gaan(Dát zou me tof lijken!!! Lachende smiley

Ja, je woont gewoon te ver Huilende smiley, smiley in tranen , ik zal bijna nog, samen met me vriend een lening willen nemen om een auto te kopen, zodat ik je zal kunnen bezoeken, en we gezellig koffie zouden kunnen drinken ergens met een gebakje erbij Lachende smiley Knipoog smiley , dat zou ik zoooo leuk vinden!

Ik zit sinds kort op Facebook, ik zal je me Facebook adres wel even mailen...en dan misschien als ik nog een een auto op de kop tik, zou ik je kunnen bezoeken, ja, dat lijkt mij nou wel zooo tof!

Het ga je goed, lieve meid! misschien tot laterz!

En dank voor al je toffe feed backs naar mij toe, dat doet en deed mij zo goed, zo goed als jij mij aan kon voelen!! Dank daarvoor, je blijft voor altijd in mijn hart, mensen zoals jij zie je niet vaak!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 17 oktober 2014, 13:08
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 oktober 2014, 20:54

Twijfelende smiley Verlegen lachende smiley

Ik word er helemaal verlegen van...

CM is een heel klein deel maar bevat een hele wereld van mensen, allemaal uniek, bijzonder en onderweg.

Ik heb hier veel geleerd, vooral via de discussies op het forum, mooie mensen leren kennen en ook ontmoet, me verwonderd op veel manieren, vooral ook veel gelachen, ook wel eens allergische reacties gehad waarvoor dank (omdat ik me mag laten confronteren en vormen, leren en opnieuw grenzen verkennen en stellen).

Heel erg hoop ik dat het forum weer op gaat leven, juist omdat we ook hier een deel van the great I AM vormen en er (voor elkaar) mogen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 oktober 2014, 00:18

Hoi Jol,

Jammer dat je C.M. gaat verlaten, maar begrijpelijk.
Ben er zelf ook niet veel meer op, met een vriend heb je het drukker als alleen Knipoog smiley
Fijn dat jij ook iemand hebt gevonden (via C.M.?) en hoewel ik je niet goed ken had je vaak mooie reacties en die mensen maken een site als deze mooi denk ik Lachende smiley
Wens je alle geluk toe en een mooie toekomst samen met je vriend.

Groetjes,

Freedom687
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: zondag 19 oktober 2014, 19:56

6
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 19 oktober 2014, 21:22

6 Lachende smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
ZEELAND736
op zondag 19 oktober 2014, 21:23
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 19 oktober 2014, 21:27

7235 Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 19 oktober 2014, 22:49

JANS221 schreef:
7235 Slapende smiley

Minuten???
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: maandag 20 oktober 2014, 11:47

5

nog ff Knipoog smiley 7200 minuten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 08:39

Nog 2 dus .... wil je nog wat kwijt haha
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 oktober 2014, 09:06

Hai Natasja,

Jammer hoor....

Ja, ik heb dit in het begin wel als datingsite gezien, later niet meer, maar ja, ik heb makkelijk praten, mijn vriend ken ik van mijn jeugd en die belde me inene op, ruim een jaar geleden....(hij had mzzl dát ik in het gewone telefoonboek stond, want dat was eigenlijk níet de bedoeling, en ik wist niet hoe ik het moest wijzigen dat ik er níet in zou staan..)...

Ik zeg altijd van kijk eens wie je kent van je jeugd....

Maar in ieder geval veel geluk(wat mi al helemaal niet afhankelijk is van een relatie....vind ik dus....want dáárvoor was ik al gewoon gelukkig...
Naar boven

Auteur Bericht
NATASCHA642

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 15:36

Dank je lieverds voor de fijne tijd vanacht om middernacht ben ik weg en ga ik het eens op funky fish proberen wie weet heb ik daar meer geluk.

Wens iedereen alle goeds en liefs toe en succes.

Groetjes, Natascha
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 oktober 2014, 16:26

NATASCHA642 schreef:
Dank je lieverds voor de fijne tijd vanacht om middernacht ben ik weg en ga ik het eens op funky fish proberen wie weet heb ik daar meer geluk.

Groetjes, Natascha

Ook ik ben over 2 dagen weg....(geen funky fish vervolg)
Het ga jullie allemaal goed....
Ook iedereen bedankt....

Groet Ineke
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: zondag 26 oktober 2014, 19:23

ZEELAND736 schreef:
Ook ik ben over 2 dagen weg....(geen funky fish vervolg)
Het ga jullie allemaal goed....
Ook iedereen bedankt....

Groet Ineke

Hee Zeeland,
Jij ook bedankt, jammer dat je weggaat, maar misschien heb je het weer gezien hier? Knipoog smiley
Wens jou een goede tijd toe!
Groetjes..
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: zondag 26 oktober 2014, 19:25

NATASCHA642 schreef:

Groetjes, Natascha

Zie dat je al "grijs" bent (je lijkt mij wel maar dan qua haarkleur Clown smiley ), hoop dat FF je een leuk contact oplevert.
In elk geval veel succes!
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 26 oktober 2014, 20:49

FREEDOM687 schreef:
Hee Zeeland,
Jij ook bedankt, jammer dat je weggaat, maar misschien heb je het weer gezien hier? Knipoog smiley
Wens jou een goede tijd toe!
Groetjes..

Het kan nog....(dank je!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 5 januari 2015, 22:33

Toedeledokie Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 00:20

Hey allemaal!!

Ben er (weer) ff voor 3 dagen! Fijn zoveel oude bekenden hier te zien, en voor wie nog niet tot die categorie behoort: welkom!! Lachende smiley

Groetjes, Steen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 02:04

STEENTJE178 schreef:
Hey allemaal!!

Ben er (weer) ff voor 3 dagen! Fijn zoveel oude bekenden hier te zien, en voor wie nog niet tot die categorie behoort: welkom!! Lachende smiley

Hoi steentje...ik ben er ook maar dan voor een maand. Boze smiley

Laatst aangepast door
FFT360
op zondag 11 januari 2015, 05:10
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 19:39

STEENTJE178 schreef:
Hey allemaal!!

CM heeft ook wel eens een leuke aanbieding, Steen. Kun je een poosje langer blijven. Denk dat de meeste van ons dat niet erg zullen vinden. Lachende smiley
Wb
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 11 januari 2015, 23:10

MAMY994 schreef:
CM heeft ook wel eens een leuke aanbieding, Steen. Kun je een poosje langer blijven. Denk dat de meeste van ons dat niet erg zullen vinden. Lachende smiley
Wb

Hey, das lief, Mamy! Verlegen lachende smiley
Ik ga nog ff bedenken of ik gebruik van dat aanbod ga nemen Knipoog smiley

En ehm..... gezellig, FFT Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 11 januari 2015, 23:10
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 08:09

Ook mijn 3 dagen zijn weer om....
NIEMAND...gesproken....Jammer...
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 08:32

ZEELAND736 schreef:

En binnen een weekje is het voor mij ook gedaan...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 januari 2015, 12:31

FFT360 schreef:
En binnen een weekje is het voor mij ook gedaan...

Het ga je goed!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FREEDOM687

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 22:15

ZEELAND736 schreef:

Jammer voor je, ik was o.a. die 3 dagen net ff offline.
Maar hier alsnog een groet van mij Zeeland (gelukkig kun je het forum nog lezen Lachende smiley )

Zoiets als: Hi and bye? Clown smiley

Laatst aangepast door
FREEDOM687
op maandag 2 februari 2015, 22:16
Naar boven

Auteur Bericht
FFT360

BerichtGeplaatst: maandag 2 februari 2015, 23:47

FREEDOM687 schreef:
Jammer voor je, ik was o.a. die 3 dagen net ff offline.
Maar hier alsnog een groet van mij Zeeland (gelukkig kun je het forum nog lezen Lachende smiley )

Zoiets als: Hi and bye? Clown smiley

Op 6 februari loopt mijn abo ook af en dan is het weer even rust. Niet dat ik het nu zo druk had hoor maar ik ga er wel voorlopig van tussen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 Volgende
Pagina 10 van 15