Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Weet JIJ dat nog niet???? |
Anna-piet en frank (zonder T) wachten vol spanning op de uiteenzetting
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Anna-piet en frank (zonder T) wachten vol spanning op de uiteenzetting |
Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven .
Sja , hij is nog jong ook hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven .
Sja , hij is nog jong ook hè. |
Hij vertelt het wel eens wanneer je weer boven bent en vergat CM af te sluiten
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 29 december 2012, 14:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:30
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 22:37
|
|
|
Is de enige, leuke man van CM, verdwenen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 22:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Is de enige, leuke man van CM, verdwenen???? |
...wie was dat dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 22:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie was dat dan? |
Hij is kennelijk al bijna 7 weken hier niet gesignaleerd, volgens mij........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven .
Sja , hij is nog jong ook hè. |
owwwww. maar als dat het probleem is.........
we hebben hier allemaal een prive-mailbox, hoor; dus we zien de berichten wel verschijnen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | owwwww. maar als dat het probleem is.........
we hebben hier allemaal een prive-mailbox, hoor; dus we zien de berichten wel verschijnen dan? |
Verder zijn we niet nieuwsgierig..... We willen alleen graag alles weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:59
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Is de enige, leuke man van CM, verdwenen???? |
Die is vast gemoved voor die een bepaald ziekelijk figuur op zich afkrijgt.... er zijn mensen die als ze een leuke man ontdekken, heel raar gaan doen... en daar bedoel ik niet jou mee steentje hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | Die is vast gemoved voor die een bepaald ziekelijk figuur op zich afkrijgt.... er zijn mensen die als ze een leuke man ontdekken, heel raar gaan doen... en daar bedoel ik niet jou mee steentje hoor. |
Oei, dat klinkt als een vervelend ervaring, Petra.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:19
|
|
|
PETRA373 schreef: | Die is vast gemoved voor die een bepaald ziekelijk figuur op zich afkrijgt.... er zijn mensen die als ze een leuke man ontdekken, heel raar gaan doen... en daar bedoel ik niet jou mee steentje hoor. |
Petra, zulke mensen zul je helaas overal tegenkomen, op straat, op je werk, in de kerk en zeker hier op CM. Mijn ervaring is dat hier heel wat onbetrouwbare mannen en vrouwen zijn. Ik denk weleens dat een datingsite onbetrouwbare mensen aantrekt. Maar er zijn natuurlijk ook hele goeie! Laat je er niet door ontmoedigen en Go for it!
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op maandag 18 februari 2013, 10:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:29
|
|
|
Ik weet, op de een of andere manier, zonder woorden, précies wat je bedoelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:38
|
|
|
ROOS575 schreef: |
Petra, zulke mensen zul je helaas overal tegenkomen, op straat, op je werk, in de kerk en zeker hier op CM. Mijn ervaring is dat hier heel wat onbetrouwbare mannen en vrouwen zijn. Ik denk weleens dat een datingsite onbetrouwbare mensen aantrekt. Maar er zijn natuurlijk ook hele goeie! Laat je er niet door ontmoedigen en Go for it! |
Ach, het schijnt heel natuurlijk te zijn hoor zeg maar rustig dat de hele fauna er last aan heeft Ga voor Mei maar eens naar een bos, heel de vogelwereld is van streek het is er een gekwetter van jewelste
Maar ook onder viervoeters en twee ledige sapiens (eigenlijk mensen ook) het is soms bij de beesten af Ze slaan soms elkaar de hersens in, om een wijfie te bemachtigen (eigenlijk al de ledige) doe dan maar een dating site, ter voorkoming van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach, het schijnt heel natuurlijk te zijn hoor zeg maar rustig dat de hele fauna er last aan heeft Ga voor Mei maar eens naar een bos, heel de vogelwereld is van streek het is er een gekwetter van jewelste
Maar ook onder viervoeters en twee ledige sapiens (eigenlijk mensen ook) het is soms bij de beesten af Ze slaan soms elkaar de hersens in, om een wijfie te bemachtigen (eigenlijk al de ledige) doe dan maar een dating site, ter voorkoming van |
*zucht* waar is die tijd gebleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:48
|
|
|
ROOS575 schreef: | *zucht* waar is die tijd gebleven |
Tja eerlijk ik denk dat de afwachtende houding te lang is geworden en de uithouding van de man te kort
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op maandag 18 februari 2013, 10:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:49
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach, het schijnt heel natuurlijk te zijn hoor zeg maar rustig dat de hele fauna er last aan heeft Ga voor Mei maar eens naar een bos, heel de vogelwereld is van streek het is er een gekwetter van jewelste
Maar ook onder viervoeters en twee ledige sapiens (eigenlijk mensen ook) het is soms bij de beesten af Ze slaan soms elkaar de hersens in, om een wijfie te bemachtigen (eigenlijk al de ledige) doe dan maar een dating site, ter voorkoming van |
is tegenwoordig eerder anders om ze slaan mekaar de hersens in voor een mannetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:54
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | is tegenwoordig eerder anders om ze slaan mekaar de hersens in voor een mannetje |
hahaha Dat verschijnsel moet niet teveel voorkomen want dat is niet best voor de klandiezie van cm Al die hersenloze dames en heren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:55
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tja eerlijk ik denk dat de afwachtende houding te lang is geworden en de uithouding van de man te kort |
Elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is Gerrit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:56
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahaha Dat verschijnsel moet niet teveel voorkomen want dat is niet best voor de klandiezie van cm Al die hersenloze dames en heren |
als ze hersenloos zijn hoe kunnen ze dan elkaars hersens in slaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:05
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | als ze hersenloos zijn hoe kunnen ze dan elkaars hersens in slaan
|
Ja, als dat verschijnsel voor de actie al zo was, dan gaat het moeilijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:08
|
|
|
ROOS575 schreef: | Ja, als dat verschijnsel voor de actie al zo was, dan gaat het moeilijk |
dat bedoel ik en bij sommige mannen zit het verstand ook nog een stuk lager.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat bedoel ik en bij sommige mannen zit het verstand ook nog een stuk lager. | zeker-te-weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:17
|
|
|
ROOS575 schreef: | zeker-te-weten |
afgestemd op of aan het vrouwelijke vermogen inhoudsloos dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:22
|
|
|
GERRIT084 schreef: | afgestemd op of aan het vrouwelijke vermogen inhoudsloos dus |
oja weet wie het zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:14
|
|
|
GERRIT084 schreef: | afgestemd op of aan het vrouwelijke vermogen inhoudsloos dus |
Noem je nu vrouwen per definitie inhoudsloos?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Noem je nu vrouwen per definitie inhoudsloos? |
Blijkbaar ... Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan).
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 18 februari 2013, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Blijkbaar ... Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). |
Bestaat dat nog.............in 2013????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:40
|
|
|
JOL252 schreef: | Blijkbaar ... Dat zijn van die stoere mannen uitspraken die hier en daar nog gangbaar zijn. Ws aan de boulevard in Kattuk waar zondag de mannen uit de kerk aan de boulevard generatie op generatie in de zomer zitten te bankhangen (om de dames gade te kunnen slaan). |
Hihi nou gaan de damens allemaal zondag naar kattuk op jacht.... Nah Gerrit zoek een mooi bankie daar en wacht af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 17:54
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | is tegenwoordig eerder anders om ze slaan mekaar de hersens in voor een mannetje |
tja misschien ligt dat wel aan de mannen, die veel keuze hier hebben en met meerderen tegelijk bezig zijn.omdat ze ook es een keer mee maken dat meerderen hun aandacht willen....aangezien vrouwen hier in de meerderheid zijn. Wat dat betreft is zo,n man het niet waard, om elkaar de hersens in te slaan. Een man die niet echt voor je gaat
|
|
Naar boven |
|
|