Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 12:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag, |
Wat gaat jou BJ doen in het ziekenhuis? Of, wat gaat hij laten doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:20
|
|
|
PETRA373 schreef: | whaaa haaaa, dat is hem ondersteuen jol, als hij dit leest is hij zo blij dat hij dat niet hoeft te doen dat hij er helemaal niet meer tegenop ziet om na het ziekenhuis te gaan vandaag, |
Noem jij dat ondersteunen de arme ziel het zal je lief maar wezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat gaat jou BJ doen in het ziekenhuis? Of, wat gaat hij laten doen? |
nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf. kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:22
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, Rust zou het motto moeten zijn...
Maar ja, je zou toch nu en dan eens moeten opruimen, als je zoals ik geen geld heb om een werkster te laten komen |
Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 13:54
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf. kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen. |
straks krijg je het advies om aan de "fles" te gaan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:15
|
|
|
Wie was die bekende Nederlandster nou die op haar 47 een kind kreeg?
Monigue van de Ven, nee, het was dacht ik iemand anders...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:19
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | straks krijg je het advies om aan de "fles" te gaan ... |
wie weet heb nog geen idee heb nog afspraak met long arts en in maart krijg ik uit slag
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op zaterdag 16 februari 2013, 14:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen |
En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:31
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch? | Inderdaad, waarom zou je een huishoudster nemen? Als je tenminste twee redelijk gezonde handen en voeten hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:32
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou Frank ik ga niks daar doen moet er gewoon een nacht slapen met wat plakkertjes en draadjes aan mijn lijf. kijken hoe ik slaap en denk dat ze het geluid ook gaan opnemen. |
Succes, en niet te hard snurken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:37
|
|
|
ROOS575 schreef: | Succes, en niet te hard snurken |
volgens mij is dat nou net de bedoeling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ehhhh hier ook geen huishoudster hoor En ja ook ik moet opruimen en met twee katten moeten zuigen dagelijks, tja maar daarom leren plannen |
Ja, ik zat op herintergratie, al die dingen geleerd, ben ze allemaal kwijt.....ja, as ik ff nadenk komt het weer naar boven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik denk ook niet...dat er veel zijn die er een huishoudster op na houden...of KUNNEN houden...Toch? |
Zo bedoel ik het ook niet Zeeland ja kon jij niet weten, ik blijf moeite houden met huishouden gewoon..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:39
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | volgens mij is dat nou net de bedoeling | De actie wel maar niet het bijbehorende geluid natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:42
|
|
|
ROOS575 schreef: | De actie wel maar niet het bijbehorende geluid natuurlijk |
als k bij behorend geluid heb en stopt zo nu en dan heb ik dus een probleem snurk ik als een grote in een keer door probleem stukken kleiner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:42
|
|
|
Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan
succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan
succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval! |
hee bedankt ja ze denken aan apneu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:43
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | als k bij behorend geluid heb en stopt zo nu en dan heb ik dus een probleem snurk ik als een grote in een keer door probleem stukken kleiner |
snap ik wel hoor, succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow krijg jij die zelfde leuke dingen op je hoofd als ik pas gehad heb moet zeggen viel mij mee met slapen, maar als ik het bij jou zo lees denken ze eerder aan apneu?? Dan laten ze je idd vaak in het ziekenhuis slapen ik mocht er mee naar huis, slaapt toch nergens zo lekker als thuis als je al slaapt dan
succes ermee... Hoop dat je duidelijkheid krijgt ik kreeg het wel in iedergeval! |
ervaringsdeskundige!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:47
|
|
|
ROOS575 schreef: | ervaringsdeskundige!!! |
helaas wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:47
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | hee bedankt ja ze denken aan apneu |
...apneu komt toch meestal voor bij mensen met overgewicht? Zo overgewichtig zie jij er toch niet uit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | helaas wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...apneu komt toch meestal voor bij mensen met overgewicht? Zo overgewichtig zie jij er toch niet uit... |
kom idd veel bij mensen met over gewicht uit maar niet altijd schijnt erfelijke factoren kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...apneu komt toch meestal voor bij mensen met overgewicht? Zo overgewichtig zie jij er toch niet uit... |
Ehhh er zijn zat mensen met apneu zonder overgewicht ken er namelijk die het hebben enne ik heb het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:55
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | kom idd veel bij mensen met over gewicht uit maar niet altijd schijnt erfelijke factoren kunnen zijn |
klopt, en als je zo'n apparaat gebruikt voel je je veel beter heb ik horen verluiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:56
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | kom idd veel bij mensen met over gewicht uit maar niet altijd schijnt erfelijke factoren kunnen zijn |
Ik heb die test ook al een paar keer gedaan en ik heb een overactieve geest plus dat het ene kliertje in de hersenen niet werkt zoals het hoort waardoor ik heel weinig slaap. Met heel weinig bedoel ik dan weken aan 1 stuk 1.5 tot 2.5 uur per 24 uur. Dan heb ik eens enkele dagen (uiteindelijk) dat ik eens 6 uren slaap. Een remedie? Neen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo bedoel ik het ook niet Zeeland ja kon jij niet weten, ik blijf moeite houden met huishouden gewoon.. | Dat blijf ik ook houden hoor Shanita...net zo goed als jij... Het is mijn werk...maar dat is bij een ander...daar lukt het prima... Iedereen denk dat er bij mij geen stofje ligt, maar dat is echt niet waar!!!
Daarom denk ik vandaag....Wat heb ik WEL gedaan....(en dat is nu best veel) Vanavond kijk en denk ik niet aan wat er nog had MOETEN...gebeuren...(werk blijft er altijd) Maar dat moet ik ook leren... En vanavond??? Zit ik heerlijk te genieten...en kan en mag ik mijn eigen dingen doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 14:57
|
|
|
ROOS575 schreef: | klopt, en als je zo'n apparaat gebruikt voel je je veel beter heb ik horen verluiden. |
mijn broer heeft er ook 1 even wennen maar je je word uit gerust wakker nu is beetje hopeloos ben gewend geraakt aan weinig slaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb die test ook al een paar keer gedaan en ik heb een overactieve geest plus dat het ene kliertje in de hersenen niet werkt zoals het hoort waardoor ik heel weinig slaap. Met heel weinig bedoel ik dan weken aan 1 stuk 1.5 tot 2.5 uur per 24 uur. Dan heb ik eens enkele dagen (uiteindelijk) dat ik eens 6 uren slaap. Een remedie? Neen! |
Ehhh dat zelfde kliertje of te wel de melatonine productie maakt bij mij ook nul komma niks aan... alleen ik krijg er melatonine voor!!! Ook ik sliep al 20 jaar ongeveer niet meer dan 2 uur per nacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 februari 2013, 15:10