Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 19:15
|
|
|
TINK100 schreef: | op een segway??? gebruiken zi in het ziekenhuis al wel.... motormuis...eh...lama....zuster...ach wat.... |
Hoop voor jou dat het geen traplopen was dan ga je met rolschaatsen ehhhhhhh. ....... maar effe niet aan denken pokpokpok auwwwwwwww ken je bij je patienten gaan liggen en dus helemaal geen nachtzuster
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 13:05
|
|
|
Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen. |
Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 14:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden..... |
Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Rij ik naar Vlissingen, 40 km. , om bij Dennis te gaan kijken.....wist ongeveer waar het moest zijn, kan ik dat voetbalveld nérgens vinden. Zelfs een postbode die er rond liep kon me niet helpen. |
Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 15:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn..... |
Volgens mij heeft hij wit-haar. Kleurspoeling denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser......heb jij geen tomtom Of dacht je als een man en dacht dus dat je het zo zou kunnen vinden..... |
Had ik niet bij me. Was op m'n werk een uur eerder klaar dan normaal en ik dacht ...ik rij gelijk naar Vlissingen. Maar.....ze hebben wél gewonnen . 7-3
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:17
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Had ik niet gezegd dat er blonde mannen zijn..... |
Mooi blond is niet lelijk.Maar goed......blond is blond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 16:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij heeft zo'n sprekende wegvinder maar die staat ingesteld op de heide in Ede...en hoe hij dat moet veranderen??? Het is een Zeeuw en dus ook een beetje... |
Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mooi blond is niet lelijk.Maar goed......blond is blond. |
EINDELIJK domme blonde mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:04
|
|
|
Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat |
Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten. |
grrrrrrr welke kerk?? Of wat dan ook blijf ik daar ver vandaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:22
|
|
|
MARIO216 schreef: | Volgens mij heeft hij wit-haar. Kleurspoeling denk ik |
Heren......Mario en frank bedoel ik......Willen jullie die arme Visser niet zo plagen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank, weet jij al hoe je de terugreis volgende week ga doen vanuit Ede?
Bij juf tok rechts he, of links of was het nu tóch rechts? Dan de vierde links he ? Nee, tweede , of was het de eerste links? Derde frank! Of was het nu tóch de eerste? Volgens mij was het rechtsaf maar of het nu de eerste, tweede , of derde afslag was??? |
Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Aangezien het volgende week bar slecht weer gaat zijn en dat er meer apen (dat zijn mannen volgens een vrouwelijk CM-lid uit Utrecht die niet wilt dat ik haar naam vernoem omdat ze maar pas uit het ziekenhuis is) dan vrouwen ga ik niet mee naar de pn. Had ik wel meegegaan had ik zeker de weg gevonden...nouja, aangezien de wereld rond is komen we altijd terug op de plaats van ons vertrek en dan moet ik van daaruit rechts of links en de vierde...in elke geval ik ga niet naar de pn |
Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoho....je staat nog wel op de lijst hoor Frank. Dus als ik jou was , zou ik me maar heel spoedig afmelden dan bij Hannah.
Visser, die de belgse mentaliteit nog steeds niet helemaal kan volgen al woont ie er nog zo dichtbij |
Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Al woont een Zeeuw dicht bij de Belgse grens, het is en blijft een simpel mens...
Voila |
Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag |
Wat zou ik dan graag kat zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:13
|
|
|
W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje... |
HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. Voor mij een heel erg slecht moment van de dag.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zaterdag 17 september 2011, 18:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:26
|
|
|
MARIO216 schreef: | HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. |
nou ik vind het geen kreet van de week.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | HOORT BIJ KREET VAN DE WEEK. |
Nee hoor, hij denkt dat Sinterklaas al onderweg is en aangezien hij dus in de war is, is het dus het slechtste moment van de dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:27
|
|
|
Wat zijn die belg en die zeeuw toch lieflijk voor elkander Maar 22 uur slapen mmmm niet slecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat zijn die belg en die zeeuw toch lieflijk voor elkander Maar 22 uur slapen mmmm niet slecht |
lees 3 uur achtereen forum van CM en je valt gegarandeerd in slaap voor 22,5 uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | lees 3 uur achtereen forum van CM en je valt gegarandeerd in slaap voor 22,5 uur |
Dat is dan weer voor die andere topic, Pieter...
Blijkbaar doen we nooit wat goed voor dat vrouwvolk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje... |
Huh Dat sta ik alleen onder de douche of als ik me omkleed en niet op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh Dat sta ik alleen onder de douche of als ik me omkleed en niet op cm |
ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin... |
wel wel wel Frank... Hiervoor onze hartelijke dank...
|
|
Naar boven |
|
|