Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 23:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik mag niet op cursus paaldansen...Gal 3:13...balen. |
dans je nu ook al paal? Waar gaat het heen met de emanicipatie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 13 september 2011, 05:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 00:04
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | eh.....Chat....wil je erover praten..... | daten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 12:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | daten???? |
Chat toch wat is er nu toch in jou gevaren zo kennen we je niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 12:11
|
|
|
Slechtste moment he! Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr' Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Als de pijn er maar mee weggaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slechtste moment he! Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr' Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Als de pijn er maar mee weggaat |
Hè wat rot Erika, ik heb een klein beetje idee hoe dat voelt En inderdaad, een paar pillen meer of minder maakt dan ook niet meer uit. Een ding hebben we om aan vast te houden, zowel jij als ik...aan alles komt een eind, dus ook hieraan Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 13:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Chat toch wat is er nu toch in jou gevaren zo kennen we je niet | Ach, ik zit onder de antibiotica....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op dinsdag 13 september 2011, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach, ik zit onder de antibiotica.... |
deze bijwerking heb ik nog niet eerder op een bijsluiter zien staan Beterschap alledrie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slechtste moment he! Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr' Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Als de pijn er maar mee weggaat |
Wil je ook zo graag een kaartje? Zeg het maar hoor, kan geregeld worden
Iig heel veel beterschap...ook voor de anderen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 22:23
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | deze bijwerking heb ik nog niet eerder op een bijsluiter zien staan Beterschap alledrie. |
Doorgeven aan de farmaceut? kan misschien toegevoegd worden??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 16:28
|
|
|
mijn praat- en lachmaatje is een weekje weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 17:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn praat- en lachmaatje is een weekje weg... |
Dacht dat wij dat waren Maar sterkte Frank ermee en ik wil ook wel met je lachen en praten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 05:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dacht dat wij dat waren Maar sterkte Frank ermee en ik wil ook wel met je lachen en praten hoor |
hij heeft maatjes zat...t is maar waar hij kijkt/ zoekt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:45
|
|
|
Héél leuk een logeerkat is huis die mij dan vervolgens uit slaapt houdt door de halve nacht te gaan spelen en dan vervolgens nu gaat liggen slapen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 15 september 2011, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:46
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Héél leuk een logeerkat is huis die je dan vervolgens uit slaapt houdt door de halve nacht te gaan spelen en dan vervolgens nu gaat liggen slapen |
Wist je niet dat hij nachtdienst had?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:47
|
|
|
Straks naar de tandarts.... 2 gaatjes dichten..... Vanavond kan ik dus even minder praten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:48
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wist je niet dat hij nachtdienst had? |
Help...een kat in nachtdienst...vanavond maar een slaapmiddel door zijn voer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:49
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Straks naar de tandarts.... 2 gaatjes dichten..... Vanavond kan ik dus even minder praten.... |
ik benijd je niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Héél leuk een logeerkat is huis die mij dan vervolgens uit slaapt houdt door de halve nacht te gaan spelen en dan vervolgens nu gaat liggen slapen |
ik was gisteravond de hond aan het uitlaten... op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen... schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan... want wat bleek... het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....
stelletje apen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik was gisteravond de hond aan het uitlaten... op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen... schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan... want wat bleek... het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....
stelletje apen... |
Toen op jacht gegaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:55
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Toen op jacht gegaan..... |
ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen. |
kijk.... dat is nog eens opvoeden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:57
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ze zagen me aankomen en vlogen dus naar binnen. |
Katten die zich als apen gedragen en vervolgens gaan vliegen? Dat had ik wel willen zien Echt een slechtste moment van de dag dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik was gisteravond de hond aan het uitlaten... op de terug weg zie ik 2 katten mijn tuin in hobbelen... schijnbaar had ik de voordeur niet goed dicht gedaan... want wat bleek... het waren mijn binnenkatten die naar buiten gelopen waren....
stelletje apen... |
Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou |
Een dierentuin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een hond, katten, apen en dan nog een dier dat niet meer genoemd mag worden...het is me wat daar bij jou |
Dat heet een dierentuin, Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 11:52
|
|
|
Die beesten van Mariska zijn echt vremdig. Worden apen genoemd, worden savonds naar bed gestuurd ( de zolder op) Zitten voor het raam als het onweerd (meeste katten zijn er doodsbang voor) Maar ja als je opgevoed wordt door een konijn moet het ook wel heel bijzonder zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 20:03
|
|
|
triest;
ik stond in de rij bij de supermarkt; de man voor me legde keurig zijn boodschappen op de band, en wilde graag pinnen......... saldo te laag..... paprika en bananen terug gelegd; pinnen graag; saldo te laag..... leg dan de sap ook maar weg, alstublieft? pinnen graag..... saldo te laag..... meneer blozen......maar sprak waarschijnlijk beter pools dan nederlands, en zei in gebroken engels; just take that juice as well........ dus nog drie pakken sap aan de kant gelegd; pinnen graag...... saldo te laag..... meneer verontschuldigde zich gegeneerd en met hoogrode kleur en wilde de winkel ontvluchten........ZONDER boodschappen. de lange rij ergerde zich.........meneer geneerde zich;
meneer; u mag zelf uw boodschappen even in de schappen terug gaan leggen, want dáár hebben we allemaal geen tijd voor, hoor; u bent al de zoveelste vandaag, en we hebben nog meer te doen!!
meneer verstond het niet zo goed, en kwam teruglopen; niet wetend wat hij nu fout gedaan zou hebben. of u effe zelf uw spullen terug kunt leggen, want anders moeten wij het doen.....
dan moet ik toch even flink slikken, en denk ik; hoeveel mensen zouden er "centen-tellend" door het leven moeten gaan? hoeveel pijn en zorgen, waar wij niets van af weten? hoeveel tranen omdat je je gezin nauwelijks fatsoenlijk te eten kunt geven?
reden genoeg om dankbaar te zijn, dus!
Vader, geef me elke dag mijn dagelijks brood; mij zult U vandaag niet horen klagen!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 15 september 2011, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:09
|
|
|
op je werk komen en horen dat je in je eentje voor 2.5 afdelingen moet gaan zorgen.... had ik dat geweten, had ik mijn rolschaatsen meegenomen..pfffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 04:46
|
|
|
oplossing: leg ze standaard in je auto, heb je ze altijd bij je. het lijkt me overigens wel een apart gezicht: een nachtzuster op rolschaatsen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 september 2011, 05:23
|
|
|
op een segway??? gebruiken zi in het ziekenhuis al wel.... motormuis...eh...lama....zuster...ach wat....
|
|
Naar boven |
|
|