Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 16:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zwart-grijs-wit...vind ik zelf mooi... Ook al heb ik dat thuis niet(huurhuis)
Maar ja...jij moet er wonen... Ga je toch heerlijk rondsnuffelen..en je neemt iemand mee die daar meer feeling mee heeft...(doe ik tenminste) |
Zeeland, er zal toch wel een aardige vrouw op cm zijn die met hem meewil? Leuk iets voor een eerste date.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 16:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland, er zal toch wel een aardige vrouw op cm zijn die met hem meewil? Leuk iets voor een eerste date. |
Haha Willemijn, goed idee. Misschien kun je er vast een paar voor hem uitzoeken Want inderdaadbest leuk voor een eerste date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 september 2013, 17:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zeeland, er zal toch wel een aardige vrouw op cm zijn die met hem meewil? Leuk iets voor een eerste date. |
Tuurlijk Willemijn... Gelukkig ken ik wel mannen ...die misschien dan niet zo graag winkelen, maar het wel leuk vinden om een advies van een vrouw te krijgen!!!
Recent nog gedaan.... Kijk en dat ze dan eigenwijs zijn... Ik raadde af...om een tafel met een glasplaat te kopen...omdat je daar ""slaaf"" van bent.... Toch kopen ze dan een tafel met een glasplaat...Tsja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zondag 8 september 2013, 23:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tuurlijk Willemijn... Gelukkig ken ik wel mannen ...die misschien dan niet zo graag winkelen, maar het wel leuk vinden om een advies van een vrouw te krijgen!!!
Recent nog gedaan.... Kijk en dat ze dan eigenwijs zijn... Ik raadde af...om een tafel met een glasplaat te kopen...omdat je daar ""slaaf"" van bent.... Toch kopen ze dan een tafel met een glasplaat...Tsja... |
Betalen jullie in Zeeland nog zo? Wat een gesjouw... Wij betalen gelukkig met geld $$ Maar geld kan ook je slaaf zijn hoor!
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op zondag 8 september 2013, 23:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 september 2013, 18:52
|
|
|
JANS221 schreef: | En dat zeg je tegen een man? Er zijn niet veel mannen die van heerlijk rondsnuffelen houden. Mannen bedenken thuis wat ze nodig hebben, gaan naar de winkel, kopen het en gaan weer naar huis. Heerlijk voldaan omdat ze hebben wat ze hebben moeten. Vrouwen houden van rondsnuffelen, vooral niet gelijk iets kopen, ( stel je voor dat je in een andere winkel iets ziet wat leuker is), en vinden die manier van uiteindelijk iets kopen (of toch niets, omdat ze geen besluit kunnen nemen) veel fijner. En vaak gaan ze toch weer terug naar de eerste winkel waar ze iets moois zagen. Klinkt vast heel vermoeiend voor mannen, maar ja…. Als ze allebei maar tevreden thuiskomen met hun aankoop is het goed. |
Man en vrouw samen te winkelen is meestal een ramp vooral als het om het markt gebeuren gaat. Vrouwlief blijft hangen bij de snuiterijtjes en dan wil manlief verder, komen ze bij de stands van auto materialen of gereedschappen is het precies omgekeerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART001
|
|
Geplaatst: maandag 9 september 2013, 20:41
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Haha Willemijn, goed idee. Misschien kun je er vast een paar voor hem uitzoeken Want inderdaadbest leuk voor een eerste date |
Haha, misschien wel maar vind een leuk etentje in een leuk restaurant of een wandeling toch leuker als eerste date.
Zeeland736/jans221
Ronsnuffelen is niet echt mij ding, ik ga naar een winkel kijk 5 minuten rond en koop dan gewoon wat ik die dag leuk vind.
maar blauw/wit is dus niet zo verkeerd. Zit nu te denken aan donker grijze vloer en witte tegels op de wand.
Vind het wel lastig om een goede keuze te maken misschien moet ik toch als eerste date langs de badkamerwinkel en keukenboer. Gezellige, toch? haha
Als iemand nog een leuk idee heb, hoor ik het graag.
Laatst aangepast door
|
BART001
|
op maandag 9 september 2013, 20:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 9 september 2013, 21:05
|
|
|
koop dan gewoon wat ik die dag leuk vind.(aldus Bart)
Ja..oke....maar we hadden het over een badkamer...!! Dat is niet even zomaar iets wat je ""even"" koopt... Hopelijk vind je dan de kleur (van je keuze) over een jaar nog leuk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 september 2013, 12:41
|
|
|
Ik heb NIETS met vrijdag de 13e... Loop ook gewoon onder een ladder door...
Toch is deze morgen al begonnen met 2 ongelukjes...(nou ja ongelukjes) Vanmorgen op het werk...een wespennest.. Iedereen in paniek.. Heb er 14 doodgeslagen want de meesten waren bang..(gehandicapte collega's)
Op weg terug naar huis..een auto met aanhanger met daarop 8 houten platen die waarschijnlijk niet goed vastgebonden lagen verliest in een bocht zijn lading. Gelukkig de graskant in...maar ik rij aan de andere kant!!!
Wat ik me afvraag...heb je IETS...of NIETS met vrijdag de 13e...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 september 2013, 17:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik heb NIETS met vrijdag de 13e... Loop ook gewoon onder een ladder door...
Toch is deze morgen al begonnen met 2 ongelukjes...(nou ja ongelukjes) Vanmorgen op het werk...een wespennest.. Iedereen in paniek.. Heb er 14 doodgeslagen want de meesten waren bang..(gehandicapte collega's)
Op weg terug naar huis..een auto met aanhanger met daarop 8 houten platen die waarschijnlijk niet goed vastgebonden lagen verliest in een bocht zijn lading. Gelukkig de graskant in...maar ik rij aan de andere kant!!!
Wat ik me afvraag...heb je IETS...of NIETS met vrijdag de 13e... |
Ik heb helemaal niets met vrijdag de 13e... Vervelende en leuke dingen kunnen elke dag gebeuren.
En als ik het zo lees heb je vandaag misschien wel heel veel geluk gehad. Stel je voor dat die planken de andere kant op waren gevallen...
Ik wens iedereen nog een hele mooie en fijne dag vol geluk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 september 2013, 19:14
|
|
|
Tuurlijk...zo zag ik het ook hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 08:59
|
|
|
Wat is het geheim van Jol??? Ze gaat er steeds beter uitzien op haar foto,s terwijl die van mij alleen maar van steeds ouder wordende vrouw worden
ha ha mooie nieuwe foto weer Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 09:14
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat is het geheim van Jol??? Ze gaat er steeds beter uitzien op haar foto,s terwijl die van mij alleen maar van steeds ouder wordende vrouw worden
ha ha mooie nieuwe foto weer Jol |
Ouder wordende vrouwen kunnen er ook goed uitzien hoor, Petra. Het mooi zijn is niet aan leeftijd gebonden.
(het zijn inderdaad mooie foto`s Jol!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 09:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wat is het geheim van Jol??? Ze gaat er steeds beter uitzien op haar foto,s terwijl die van mij alleen maar van steeds ouder wordende vrouw worden
thanks!
(Het geheim: baadt zich dagelijks als Cleopatra in ezelinnemelk...) in her dreams...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 24 september 2013, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 13:17
|
|
|
JANS221 schreef: | Ouder wordende vrouwen kunnen er ook goed uitzien hoor, Petra. Het mooi zijn is niet aan leeftijd gebonden.
(het zijn inderdaad mooie foto`s Jol!) |
Geinige opmerkingen van je Petra,
S. die ook wel snapt dat de opmerkingen van Petra komisch zijn bedoelt en zo ook op haar overkomen)
En idd. Jans, goed gezegd en ook zo waar, mooi zijn is niet leeftijdgebonden, mooi zijn, dat straal je uit in je ogen doordat je oa gelukkig bent!!
En ja, de foto's van Jol zijn idd prachtig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 15:10
|
|
|
zou er wat 'aan de hand zijn'? en zou ze dat uitstralen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 15:17
|
|
|
ANNA415 schreef: | zou er wat 'aan de hand zijn'? en zou ze dat uitstralen? |
ppfff dames dames even niet zoveel van JULLIE aandacht!
Jol, gewoon lekker in d'r Cleopatra-vel, that's all
Zag ik er voorheen zo verlept uit dan? ik ga het bijna denken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 24 september 2013, 15:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 15:30
|
|
|
Quote: | Zag ik er voorheen zo verlept uit dan? ik ga het bijna denken. |
Nou dat niet, je zag er voorheen ook erg goed uit, en nu gewoon nog véél beter!
Wel grappig Jol , deze quote van jou: Quote: | Zag ik er voorheen zo verlept uit dan? ik ga het bijna denken. |
lol!!!
Zegens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 19:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | zou er wat 'aan de hand zijn'? en zou ze dat uitstralen? |
En nee ik ben niet zwanger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 september 2013, 21:09
|
|
|
JOL252 schreef: | En nee ik ben niet zwanger |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 oktober 2013, 06:28
|
|
|
Hoe laat begint het weekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 oktober 2013, 17:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | Hoe laat begint het weekend? |
bij mij? NU!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 oktober 2013, 18:56
|
|
|
Voor mij hopelijk morgenvroeg om een uur of 9, vannacht nog even naar Rotterdam varen lossen en laden, dan schip aan broer terug geven en zo nog even een korte rusttijd en dan in auto weer huiswaarst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 oktober 2013, 01:08
|
|
|
Voor mij 20 werkuren nadat de man met de zaag langs is geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 06:49
|
|
|
Waarom daalt het percentage beantwoorde mail, terwijl er geen onbeantwoorde mail bijkomt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 10:06
|
|
|
ANNA415 schreef: | Waarom daalt het percentage beantwoorde mail, terwijl er geen onbeantwoorde mail bijkomt? |
jij zit dus gewoon stiekum mail niet te beantwoorden Ja het is wel gek inderdaad ik heb dat ook wel eens, Wat zou je er tegen kunnen doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 10:28
|
|
|
Je moet gewoon zorgen dat je meer mails beantwoord dan dat er binnenkomen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 12:56
|
|
|
ANNA415 schreef: | Waarom daalt het percentage beantwoorde mail, terwijl er geen onbeantwoorde mail bijkomt? |
Het percentage beantwoorde mail wordt alleen berekend over mail die je de laatste 3 maanden hebt ontvangen.
Na 3 maanden verdwijnen oudere mails en past het percentage zich aan.
Redactie CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 20:53
|
|
|
CHRISTIANMATCH schreef: | Het percentage beantwoorde mail wordt alleen berekend over mail die je de laatste 3 maanden hebt ontvangen.
Na 3 maanden verdwijnen oudere mails en past het percentage zich aan.
Redactie CM |
Ik hoef van de VN toch Sinterklaas niet meer te helpen met beantwoorden van de kindervragen, dan zal ik eens in de drie maanden oude mail neuzen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 21:31
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik hoef van de VN toch Sinterklaas niet meer te helpen met beantwoorden van de kindervragen, dan zal ik eens in de drie maanden oude mail neuzen... |
Straks zit je zonder werk, zwart werken mag ook niet. Zwart geld witwassen al helemaal niet.
En hoe gaan we mensen die reizen zonder geldig vervoersbewijs noemen? Zwartrijders klinkt ook aardig racistisch……….
De werkgroep die nu bezig is met het onderzoeken van Zwarte Piet, gaat ook pleiten voor het afschaffen van een witte kerst. Nederland moet stoppen met de witte kerst omdat die wens 'om wit' kan worden opgevat als de hang naar blanke superioriteit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 oktober 2013, 21:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Straks zit je zonder werk, zwart werken mag ook niet. Zwart geld witwassen al helemaal niet.En hoe gaan we mensen die reizen zonder geldig vervoersbewijs noemen? Zwartrijders klinkt ook aardig racistisch……….
De werkgroep die nu bezig is met het onderzoeken van Zwarte Piet, gaat ook pleiten voor het afschaffen van een witte kerst. Nederland moet stoppen met de witte kerst omdat die wens 'om wit' kan worden opgevat als de hang naar blanke superioriteit. |
Haha...humor...
|
|
Naar boven |
|
|