Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En vrouwen zijn heel lief hoor |
De eerste moet ík nog tegenkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 16:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En vrouwen zijn heel lief hoor |
euh... mijn omschrijving zou eerder zijn: vrouwen hebben diep in zich verborgen eventueel ergens het vermogen om zich lief te gedragen.
in hoeverre dat zich lief gedragen van dit soort homo sapiens dan welgemeend is danwel fake, daar komt de gemiddelde manlijke homo sapiens vaak eerst later achter.
ik hoorde pas nog n verhaal van een man wiens vrouw de ene week nog zei: jochie, wat hou ik toch van je!! maar een week later was ze pleitte
dus waarde erika... ik wens toch enige nuancering aan te brengen in jouw wel zeer pertinente stelling.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 16:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | euh... mijn omschrijving zou eerder zijn: vrouwen hebben diep in zich verborgen eventueel ergens het vermogen om zich lief te gedragen.
in hoeverre dat zich lief gedragen van dit soort homo sapiens dan welgemeend is danwel fake, daar komt de gemiddelde manlijke homo sapiens vaak eerst later achter.
ik hoorde pas nog n verhaal van een man wiens vrouw de ene week nog zei: jochie, wat hou ik toch van je!! maar een week later was ze pleitte
dus waarde erika... ik wens toch enige nuancering aan te brengen in jouw wel zeer pertinente stelling. |
Ken jij dan ook dat verhaal van die man ...Pieter...die zei tegen zijn vrouw:"" Schat...ik zou niet weten hoe ik zonder jouw verder moest"" ?????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 17:01
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik hoorde pas nog n verhaal van een man wiens vrouw de ene week nog zei: jochie, wat hou ik toch van je!! maar een week later was ze pleitte
|
T zal je vrouw maar wezen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 19:56
|
|
|
PIETER649 schreef: | euh... mijn omschrijving zou eerder zijn: vrouwen hebben diep in zich verborgen eventueel ergens het vermogen om zich lief te gedragen.
dus waarde erika... ik wens toch enige nuancering aan te brengen in jouw wel zeer pertinente stelling. |
Mmmm nou vooruit ik zal hem nuanceren Het zijn zal lieve vrouwen op de aarbol
Zo goed waarde Pieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:30
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ken jij dan ook dat verhaal van die man ...Pieter...die zei tegen zijn vrouw:"" Schat...ik zou niet weten hoe ik zonder jouw verder moest"" ????????????????????? |
nee, ken ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 21:56
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | De eerste moet ík nog tegenkomen.
|
Daar geloof ik geen bal van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 23:59
|
|
|
ach, een zelfde situatie kan door elke heer verschillend beleefd worden, he?
de ene man komt alleen leuke dames tegen, de ander jiuist degenen die niet leuk zijn..........hmmm...............nadenkertje!!
nieuw topic misschien; waarom kom ik nou altijd de "niet lieve vrouwen" tegen?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 9 september 2011, 00:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 00:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, ken ik niet |
Het liep eigenlijk net zo droevig af als jouw verhaal....
Hij kuste zijn vrouw innig...ging vervolgens naar kantoor.. Om 5 uur belde hij zijn vrouw met de mededeling...Schat ik moet helaas weer overwerken...
Die avond verbleef hij in de flat van zijn minnares...en werkte over!!!!!!!!!
Maar die avond noemde hij zijn minnares OOK ""schat""
Kijk ...zo gebeurd het helaas ook!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 07:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daar geloof ik geen bal van. |
Geloof wat je wil. Ik weet wel beter. Zoals ik al zei: ík ben ze nog niet tegengekomen. Ook hier niet. Of moet ik zeggen: zèlfs hier niet...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 10:15
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Geloof wat je wil. Ik weet wel beter. Zoals ik al zei: ík ben ze nog niet tegengekomen. Ook hier niet. Of moet ik zeggen: zèlfs hier niet...? |
Hmmm..ik vind mezelf best aardig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 11:53
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hmmm..ik vind mezelf best aardig |
Hij heeft jou ook nog niet in het echt ontmoet toch?
Mij wel......dusse.....
Maar griff, ik hoop echt dat je ooit nog eens een dame tegen mag komen die je het tegendeel kan bewijzen. Echt waar, tussen onze gemene, kattige en onmogelijke buien door kunnen we zoooo lief zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:24
|
|
|
en weer een dag met pijn uit mijn bed komen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar griff, ik hoop echt dat je ooit nog eens een dame tegen mag komen die je het tegendeel kan bewijzen. Echt waar, tussen onze gemene, kattige en onmogelijke buien door kunnen we zoooo lief zijn |
nee dank je. ik heb al gegeten en gedronken. ben er nog misselijk van.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 9 september 2011, 13:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:26
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee dank je. |
Ik ben vrouw, dus ik ben een kreng. En dus ga ik mn nu dus ff heel erg vrouwelijk (lees: onaardig en kattig) gedragen:
Vind je het echt heel erg vreemd dat je met deze houding geen vriendelijk dames tegenkomt
Dus misschien ligt het niet enkel aan de dames...
Maar dat is natuurlijk je eigen keuze, gelukkig leven we in een vrij land. T is niet verplicht om een relatie te willen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:30
|
|
|
dat ik zo stoned was van de pijnstillers die ik gisteravond heb gekregen in het ziekenhuis dat ik me vanmorgen heb verslapen en door een collega wakker werd gebeld dat ik een vroege dienst had ipv een late. Als gevolg daarvan mijn pijnstillers voor vandaag vergeten heb in te nemen, me over 2 stoelen van de auto heb neer gevleid en toch nog heb gewerkt met extra ondersteuning van collega. Je kon mij niet van client onderscheiden.
majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:59
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee dank je. ik heb al gegeten en gedronken. ben er nog misselijk van. |
tja, misschien dan een keer met een man proberen als alternatief? veel vrouwen hebben het ook gedaan en die willen niet meer anders!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:53
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | nee dank je. ik heb al gegeten en gedronken. ben er nog misselijk van. |
misselijk van jezelf, of van het eten en drinken? t is toch over het algemeen bekend, dat je van teveel drinken een kater overhoud, hoor, griffin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:54
|
|
|
misselijk van jezelf, of van het eten en drinken?
het is toch algemeen bekend, dat je van teveel drinken een kater overhoud, hoor griffin!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 21:08
|
|
|
je valt in herhaling
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 22:01
|
|
|
MAJARO438 schreef: | dat ik zo stoned was van de pijnstillers die ik gisteravond heb gekregen in het ziekenhuis dat ik me vanmorgen heb verslapen en door een collega wakker werd gebeld dat ik een vroege dienst had ipv een late. Als gevolg daarvan mijn pijnstillers voor vandaag vergeten heb in te nemen, me over 2 stoelen van de auto heb neer gevleid en toch nog heb gewerkt met extra ondersteuning van collega. Je kon mij niet van client onderscheiden.
majaro |
Beterschap en sterkte toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 13:00
|
|
|
Bij de benzinepomp af willen rekenen na het tanken en je nieuwe pincode vergeten zijn Gelukkig zag de pomphouder er de humor wel van in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 16:25
|
|
|
...soms kan je iemand ongewild iemand uit evenwicht brengen en zie je een einde naderen. Of de vrees voor dat einde is er...
gelukkig hoeven slechte momenten niet lang te duren of hoeft een vrees niet uit te komen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 12 september 2011, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 16:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...soms kan je iemand ongewild iemand uit evenwicht brengen en zie je een einde naderen. Of de vrees voor dat einde is er... |
Dit klink idd als een slechtste moment van de dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 19:33
|
|
|
Door een gewone draai op een stoel is het in mijn ruggeschoten zaterdag alsop het niet opkan doen we er nu nog een lekker hoofdpijn bij Houd het nu nooit op met al dat gedoe met mijn lichaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 22:43
|
|
|
Ik mag niet op cursus paaldansen...Gal 3:13...balen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 22:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Door een gewone draai op een stoel is het in mijn ruggeschoten zaterdag alsop het niet opkan doen we er nu nog een lekker hoofdpijn bij Houd het nu nooit op met al dat gedoe met mijn lichaam |
Oeps, Erika...beterschap meis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 22:59
|
|
|
Ff een slecht momentje vandaag toen mijn moeder belde dat het hondje van mijn ouders dood is. Een jonge hond, een ontsteking en weg...
Vreemd genoeg vond ik vanavond een andere hond. Die is inmiddels weer terug naar de eigenaren, maar wat een hondendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 23:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik mag niet op cursus paaldansen...Gal 3:13...balen. |
eh.....Chat....wil je erover praten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 23:01
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ff een slecht momentje vandaag toen mijn moeder belde dat het hondje van mijn ouders dood is. Een jonge hond, een ontsteking en weg...
Vreemd genoeg vond ik vanavond een andere hond. Die is inmiddels weer terug naar de eigenaren, maar wat een hondendag. |
Wat naar! Sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|