Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:47
|
|
|
[quote=JOL252]
ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:52
|
|
|
[quote=PETRA411] Klopt Petra, laten we elkaar de hand reiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 10:13
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed, komtie: 1 Korinthen 6:18 Vliedt de hoererij. Alle zonde, die de mens doet, is buiten het lichaam, maar die hoererij bedrijft, zondigt tegen zijn eigen lichaam. |
Jezus is helaas jou voorbeeld niet, zo te zien. Hoeveel stene heb jij in je hand om de "gevallen vrouw" te stenigen? Zij die wisten wat er geschrevenstaat zouden haar stenigen, maar wat zei Jezus????????
Wij mogen de Bijbel gebruiken om te leren maar NEVER NOOIT NIET om over een ander die even iets doet wat niet mag, te oordelen. De Bijbel is ons geven om van te leren, meer niet.
Ga eens leven vanuit de liefde die Jezus ons met het grote gebod gegeven heeft.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 21 juni 2012, 10:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:38
|
|
|
[quote=PETRA411] Het is mooi weer vandaag,maakhet weer goed herman met yes, jullie zijn allebei kinderen van god, en ja met een verschillende manier van denken,maar allebei mooi zoals jullie zijn.
en we hebben de link hoe we moeten daten...dus iedereen succes
waar zal ik beginnen met daten.... .. hahaha
Maar ik waardeer het wel als er mensen zijn die voor mensen op willen komen . En ik waardeer mensen die eerlijk zijn, en zeggen hoe het is.
Laten we goed voor elkaar zijn. en het goede denken.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:42
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=#0000FF][i]Bedankt Nicky voor je getuigenis. Ik bid dat alles mag goedkomen na die nare ervaringen die je had.[/i][/color] |
dankje Herman , ik ga proberen te komen vanavond.
En ik vind het heel positief dat jij zo je best doet ten gunste van ons dames.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:54
|
|
|
quote=PETRA411 Ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in
En het zijn er zeker meer dan alleen diegenen die een bevinding hebben gehad in de behoudende kerken.
Jezus zegt het zelf: Want een ieder die Mij aanneemt....
Als je dat serieus neemt dan moet je geen andersgelovigen gaan wegstrepen met een kerkelijk potlood.
Het kenmerk van het christelijk geloof is niet veroordeling maar liefde, genade en barmhartigheid.
Christus is en was barmhartiger dan vele van Zijn volgelingen.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 21 juni 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Je trekt de discussie scheef Willem, totaal. Het gaat niet om veroordeling, zeker niet. De ene mag anders zijn dat is geen enkel probleem. Ook jij maag sex hebben zoveel je wil. Maar zet aub twijfelaars en zoekende niet op een verkeerd spoor. Doe daar absoluut niet aan mee. Oke ! |
IIIII IIIII I
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:54
|
|
|
Iedereen doet seks op zijn of haar manier voor het huwelijk. Zoenen, orale seks is ook seks, soloseks al dan niet met een speeltje . Penetratie alleen valt niet alleen onder de noemer seks hoor...laten we gewoon eerlijk zijn. Niet hypocriet zijn...we kunnen ons zelf en de medemens beliegen maar God niet...we mogen het wel ter zijner tijd uitleggen bij Hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 16:00
|
|
|
THOMAS968 schreef: | quote=PETRA411 Ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in
En het zijn er zeker meer dan alleen diegenen die een bevinding hebben gehad in de behoudende kerken.
Als je dat serieus neemt dan moet je geen andersgelovigen gaan wegstrepen met een kerkelijk potlood.
Het kenmerk van het christelijk geloof is niet veroordeling maar liefde, genade en barmhartigheid.
Thomas |
helemaal just
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Iedereen doet seks op zijn of haar manier voor het huwelijk. Zoenen, orale seks is ook seks, soloseks al dan niet met een speeltje . Penetratie alleen valt niet alleen onder de noemer seks hoor...laten we gewoon eerlijk zijn. Niet hypocriet zijn...we kunnen ons zelf en de medemens beliegen maar God niet...we mogen het wel ter zijner tijd uitleggen bij Hem |
Bedankt Frank voor het geven van je visie. Waar zit bij jou het verschil om Christen te zijn ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 18:59
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Bedankt Frank voor het geven van je visie. Waar zit bij jou het verschil om Christen te zijn ? |
Tussen een mens zijn met normale gevoelens en een christen zijn is geen of weinig verschil.
Als je als christenen aangesloten bent bij een eerdere sektarische groep is zelfs gaan plassen (pissen, voor de Belgen) haast een doodzonde. Zeker voor de vrouwen die met een wc-)papiertje iets droog moeten maken. Of is dat verboden in de evangelische kerken...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES774
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tussen een mens zijn met normale gevoelens en een christen zijn is geen of weinig verschil.
Als je als christenen aangesloten bent bij een eerdere sektarische groep is zelfs gaan plassen (pissen, voor de Belgen) haast een doodzonde. Zeker voor de vrouwen die met een wc-)papiertje iets droog moeten maken. Of is dat verboden in de evangelische kerken...? |
Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier niet blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies
Laatst aangepast door
|
LIES774
|
op donderdag 21 juni 2012, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 19:51
|
|
|
Ik denk dat je alles in zijn verband moet lezen dus reactie na reactie, ja, dan ben je nog ff bezig. Maar snap je wel Frank zijn reactie :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:05
|
|
|
LIES774 schreef: | Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies |
Het is inderdaad respectloos dat men in bepaalde strekkingen een aanraking met een geslachtsdeel als zonde wordt bezien. Maar maar maak je niet druk. Het zijn niet alleen de charismatische strekkingen die het doen maar ook de RK strekking. Zij het dan dat de RK strekking af stapte in de jaren 1950 a 1960 van deze 'onkuise handelingen'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:06
|
|
|
Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op donderdag 21 juni 2012, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:11
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk" Soms lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Zoals je aan geeft schrijven vele uit hun ervaringen. Laten we hun ervaringen niet ontnemen of minimaliseren. Het is nu eenmaal gebeurd. Vele zijn er door geschaad, ik ook wel een beetje, of misschien wel veel. Als hun ervaringen als onvolwassen overkomen kan dat alleen maar iets zeggen van de lezer van die ervaringen. In die zin dat de weergegeven ervaringen niet overdreven zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:15
|
|
|
PETRA411 schreef: | Als je in het openbaar miscommuniceert, vind ik het eigenlijk heel normaal om het ook in het openbaar uit tepraten.
helemaal mee eens!!
Over yes schrijven, wat hij schrijft komt voor sommigge misschien verkeerd over die niet zo vrij zijn om over sex te praten. Ik schreef in een van me eerste reacties ; en hoe zit het dan met tongen, iets erg intiems,mag dat dan wel voor het huwelijk.? Ik dacht er zeker ook de andere sexuele handelingen bij, heb ze niet geschreven omdat ik bang was dat sommigge mensen daar moeite mee zouden hebben. maar kan me goed voorstellen dat yes het gewoon erbij neerschrijft. Er zijn trouwens cristenen die alle sexuele handelingen doen,behalve gemeenschap en dan denken ze dan is het geen sex voor het huwelijk dus is het goed.( dat is niet mijn mening hoor) Dus vind het stuk waar yes overbegon eigenlijk een goed stuk. Alleen de meeste mensen, praten en schrijven niet vrij over sex. Op sommigge komt het verkeerd over zoals yes het schrijft. Ik zie er geen gevaar ook in dat zoekende mensen in geloof,daardoor afdwalen, of gelovigge. het is een eerlijk stuk over sex,waar de meeste cristenen zelf ook over nadenken, eh geen sex voor het huwelijk, houd dat ook in tongen en andere dingen? (omhet met nette woorden te omschrijven,andere dingen) En ik ben er van overtuigd dat jou reacties naar yes toe met goede bedoelingen zijn, om mensen de juiste weg(in jouw ogen de juiste weg) te wijzen. Houd er wel ook rekening mee dat mensen in geloof groeien,ieder in een andere fase zit. De manier warop je een gelovige aanspreekt op in jouw ogen fouten, kan je nu net mee bereiken dat iemand het geloof opgeeft. Dat is iets wat jezelf toch ook niet zou willen bereiken toch? Iemand schreef dat in de kerk dit onderwerp een taboe is, slechte zaak vind ik,met al je vragen in het leven moet je bij god kunnen komen en eventueel met andere cristenen kunnen praten. het is mooi weer vandaag,maakhet weer goed herman met yes, jullie zijn allebei kinderen van god, en ja met een verschillende manier van denken,maar allebei mooi zoals jullie zijn.
Er zijn heel veel verschillende kerken,warom?Scheuringen door verschillende ideen over de bijbel,wat wiljezus, dat we niet naar die verschillen kijken, maar naar de dingen die we gemeen hebben, dat we samen een eenheid zijn. Laten we zo ook hierondanks verschillende opvattingen niet vergeten dat we ookdingen gemeen hebben,we houden allemaal van jezus en jezus ook van ons. En jezus geeft ons ook de opdracht om lief voor elkaar te zijn. Is moeilijk soms,iedereen lief te hebben, maar dan eindig ik weer met de woorden van maarten luther kind, we moeten elkaar lief hebben,gelukkig hoeven we elkaar niet aardig te vinden.......... en vergeet niet dat ieder zo in zijn, haar geloofsfase zit, en we ook kunnen leren van onze verschillen . Zo denk ik erover..... en jezus houd van jullie allebei, ook van yes herman en ook van jou,ookjij zal wel es fouten maken,iets verkeerds schrijven, wat verkeerd overkomt,toch goed bedoelt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:17
|
|
|
ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in [quote=PETRA411]
Nee hoor, we zijn niet allemaal kinderen van God. Niet alles wat zich een christen noemt is ook daadwerkelijk een kind van God. Dan mag men pinkster, baptist, hervormd etc zijn. De bijbel spreekt ook over kinderen van de duivel. Wel, zijn we allemaal een creatie van God.
Maar een kind van God wordt je als je Jezus Christus aanneemt en wedergeboren wordt uit water en geest (HG). Aan de vruchten van de boom zijn ze te herkennen.
rom 8:9b-> Indien iemand echter de Geest van Christus niet heeft, die behoort Hem niet toe.
Johannes spreekt in 1 joh 3:1-9 tegen Gajus, zijn wedergeboren broeder in christus:
1joh 3:1-9-> Bedenk toch hoe groot de liefde is die de Vader ons heeft geschonken! Wij worden kinderen van God genoemd, en dat zijn we ook. Dat de wereld ons niet kent, komt doordat de wereld hem niet kent. 2 Geliefde broeders en zusters, wij zijn nu al kinderen van God. Wat we zullen zijn is nog niet geopenbaard, maar we weten dat we aan hem gelijk zullen zijn wanneer hij zal verschijnen, want dan zien we hem zoals hij is. 3 Ieder die dit vol vertrouwen van hem verwacht maakt zich rein, zoals ook Jezus rein is. 4 Ieder die zondigt overtreedt Gods wet, want zondigen is Gods wet overtreden. 5 U weet dat Jezus verschenen is om de zonden weg te nemen; er is in hem geen zonde. 6 Ieder die in hem blijft, zondigt niet. Ieder die zondigt, heeft hem nooit gezien en kent hem niet. 7 Kinderen, laat niemand u misleiden: wie rechtvaardig leeft is een rechtvaardige, zoals ook Jezus rechtvaardig is, 8 en wie zondigt komt uit de duivel voort, want de duivel heeft vanaf het begin gezondigd. De Zoon van God is dan ook verschenen om de daden van de duivel teniet te doen. 9 Wie uit God geboren is zondigt niet, want Gods zaad is blijvend in hem. Hij kán zelfs niet zondigen, want hij is uit God geboren. 10 Hieraan is te zien wie kinderen van God en wie kinderen van de duivel zijn: wie niet rechtvaardig leeft, komt niet uit God voort. Hetzelfde geldt voor wie zijn broeder of zuster niet liefheeft.
En dan ook te denken aan de gelijkennis van het onkruid en graan die samen groeien. matteus 13.
2 cor 11:13-16-> Want zulke lieden zijn schijn-apostelen, bedrieglijke arbeiders, die zich voordoen als apostelen van Christus. 14 Geen wonder ook! Immers, de satan zelf doet zich voor als een engel des lichts. 15 Het is dus niets bijzonders, indien ook zijn dienaren zich voordoen als dienaren der gerechtigheid; maar hun einde zal zijn naar hun werken.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op donderdag 21 juni 2012, 20:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:17
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...waar staat dat ook weer in de bijbel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:27
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Een beetje zuur, maakt het hele deeg zuur...waar staat dat ook weer in de bijbel... | o.a. in 1 Cor 5:6 en Galaten 5:9 Misschien goed om deze teksten zelf even in je bijbel op te zoeken en te lezen. Zie je gelijk in welk verband deze tekst geschreven staan.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op donderdag 21 juni 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:43
|
|
|
LIES774 schreef: | Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies |
Hier ben ik het Helemaal mee eens Lies. Wij moeten proberen het koste wat het kost dat binnen het huwelijk te laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:45
|
|
|
NICKY298 schreef: | Hier ben ik het Helemaal mee eens Lies. Wij moeten proberen het koste wat het kost dat binnen het huwelijk te laten. |
Ook ik ben het helemaal eens met Lies!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:47
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Dank voor je fijne reactie. Marieke Vindt ook dat het er wat christelijker aan toe mag gaan. Laat ons zoeken hoe omgaan met sex op een manier dat God het wil. Hoe het smalle pad blijven bewandelen. Hij is de weg de waarheid en het leven, toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dank voor je fijne reactie. Marieke Vindt ook dat het er wat christelijker aan toe mag gaan. Laat ons zoeken hoe omgaan met sex op een manier dat God het wil. Hoe het smalle pad blijven bewandelen. Hij is de weg de waarheid en het leven, toch. |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | quote=PETRA411 Ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in
Thomas |
Thomas, wat heb je dit mooi geschreven, krachtig en heel waar, voor iedereen een bemoediging!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:31
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | o.a. in 1 Cor 5:6 en Galaten 5:9 Misschien goed om deze teksten zelf even in je bijbel op te zoeken en te lezen. Zie je gelijk in welk verband deze tekst geschreven staan. |
1 Kor 5
Het gaat over zonde die zelfs onder de heidenen niet voorkomt, nou dat G@##$%k hier, komt voor zover ik weet niet onder heidenen voor.
En verder over hoeren en hoereerders, maar daar ging dit topic niet over, maken sommigen er zelf van....
Gal 5:9
7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij. 11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!
Ja, en dit stukje is ook heel toepasselijk voor het farizeese g@#$k hier, van 2 heren. "Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij.". Vers 10b.
Zij zullen misschien wel een keer goed gelopen hebben. Vers 7
En: Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten! Vers 12
Welterusten
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 21 juni 2012, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:38
|
|
|
[quote=SHANITA130]1 Kor 5
Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij.
Dit is een mooie Shanita. En yes, voor sommigen van dit forum erg toepasselijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:44
|
|
|
[quote=HERMAN968]
Zelfkennis was de vrucht der wijsheid? Waar stond dát ook alweer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:51
|
|
|
[quote=SHANITA130]
Kijk maar uit, mogelijk brengen ze jou of mij nog wel in verwarring want aan alle kanten wordt getrokken. Gelukkig kunnen we dan kijken naar wat God in Zijn Woord zegt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 05:12
|
|
|
Jij blijft gewoon YES zijn naam gebruiken en je doet net of je het niet door heb...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 22 juni 2012, 06:32
|
|
Naar boven |
|
|
|
|