Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook ik heb het flink te pakken gehad... Alleen jammer dat ze van het werk... erg negatief waren... Dat zette nog een extra domper op het hele gebeuren... Ik werd niet serieus genomen, en dat terwijl ik NOOIT ziek ben... Daar is het laatste woord richting werkgever nog niet over gezegd!!! Maakt voor mij een slecht moment van de dag...
|
kan ik me iets bij voorstellen, als je ziek bent, dan ben je ziek toch.
Beterschap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:25
|
|
|
YELNIN491 schreef: | kan ik me iets bij voorstellen, als je ziek bent, dan ben je ziek toch.
Beterschap!!! |
En weet je he...zo lief als de clienten in de thuiszorg dan zeggen... Meisje, meisje...als we geweten hadden dat je zo akelig was...had je niet hoeven komen...Wat hou ik van die oudjes!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 00:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En weet je he...zo lief als de clienten in de thuiszorg dan zeggen... Meisje, meisje...als we geweten hadden dat je zo akelig was...had je niet hoeven komen...Wat hou ik van die oudjes!!!! |
maar die zien ook hoe ziek je bent, je werkgever ziet dat niet meestal, die hoort het alleen maar en ja dat kost hem centjes en dat is niet fijn. Heb zelf ook jaren in de thuiszorg gewerkt en kreeg ook die reakties, dat doet je nog es goed toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 10:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ook ik heb het flink te pakken gehad... Alleen jammer dat ze van het werk... erg negatief waren... Dat zette nog een extra domper op het hele gebeuren... Ik werd niet serieus genomen, en dat terwijl ik NOOIT ziek ben... Daar is het laatste woord richting werkgever nog niet over gezegd!!! Maakt voor mij een slecht moment van de dag...
|
Helaas Zeeland tegenwoordig mag men niet meer ziek zijn,en uitzieken is al helemaal uit den boze Jammer dat dat zo gaat is helaas zeer herkenbaar men belt dan dagelijks kan je morgen weer werken? als je geen koorts meer hebt kan dat wel. Nou ziek hem maar goed uit anders ben je met een paar weken weer aan de beurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Helaas Zeeland tegenwoordig mag men niet meer ziek zijn,en uitzieken is al helemaal uit den boze Jammer dat dat zo gaat is helaas zeer herkenbaar men belt dan dagelijks kan je morgen weer werken? als je geen koorts meer hebt kan dat wel. Nou ziek hem maar goed uit anders ben je met een paar weken weer aan de beurt. |
En ik zit nog thuis...nergens zin in... Jawel...achter in de stilte...in mijn tuintje....in de zon... Twee etentjes die ik voorbij liet gaan.... De verjaardag van mijn zoon.... niet geweest... En een paar kilometer verderop is braderie...(Visser zou er zijn...is zijn woonplaats) Hoestend...proestend???
Nee...laat me maar lekker thuis. Neeee...( zeiden ze) Ik was niet ziek..ik was verkouden!!!!!!
GRRRR.. Nou er moet heel wat gebeuren wil deze meid al die leuke dingen NIET ondernemen!!!!!
Ik ben dus echt niet...zoals ik zou willen zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:18
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En ik zit nog thuis...nergens zin in... Jawel...achter in de stilte...in mijn tuintje....in de zon... Twee etentjes die ik voorbij liet gaan.... De verjaardag van mijn zoon.... niet geweest... En een paar kilometer verderop is braderie...(Visser zou er zijn...is zijn woonplaats) Hoestend...proestend???
Nee...laat me maar lekker thuis. Neeee...( zeiden ze) Ik was niet ziek..ik was verkouden!!!!!!
GRRRR.. Nou er moet heel wat gebeuren wil deze meid al die leuke dingen NIET ondernemen!!!!!
Ik ben dus echt niet...zoals ik zou willen zijn... |
Ik leef met je mee! Beterschap en sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik leef met je mee! Beterschap en sterkte ermee! | Dankjewel hoor....
Maar by de way...misschien heb ik iets gemist.... Lig jij met dit mooie weer nog in je ziekenhuisbedje??? Ik hoop voor je van niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 14:27
|
|
|
Oeps...nalatigheid van mij...heb net alles gelezen.... Jammer meissie...maar weet zeker dat God ook morgen en maandag bij je zal zijn... (Hij was het trouwens vandaag en gisteren ook al)
En wij met jouw ook in onze gedachten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 september 2011, 15:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Oeps...nalatigheid van mij...heb net alles gelezen.... Jammer meissie...maar weet zeker dat God ook morgen en maandag bij je zal zijn... (Hij was het trouwens vandaag en gisteren ook al)
En wij met jouw ook in onze gedachten... |
Ik weet het hoor! Jullie zijn allemaal erg lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 10:55
|
|
|
Gisteren om zeven uur de was aangezet! En er vanmorgen om 10.00 uur achter komen dat deze nog braaf in de machine zit Dat wordt een heerlijke strijk en daar heb ik zo'n hekel aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Gisteren om zeven uur de was aangezet! En er vanmorgen om 10.00 uur achter komen dat deze nog braaf in de machine zit Dat wordt een heerlijke strijk en daar heb ik zo'n hekel aan |
Vraag je geen mannelijke hulp?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 12:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Vraag je geen mannelijke hulp? |
Frank zeker Dan ligt de strijk er volgend jaar nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Frank zeker Dan ligt de strijk er volgend jaar nog |
Heb je genoeg kleren in de kasten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 september 2011, 18:00
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je genoeg kleren in de kasten? |
Ach scheelt met dit weer komende winterkleren er bijna aan te pas en de was, was met zomerkleding Het is vanmiddag geloof ik niet meer droog geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 16:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach scheelt met dit weer komende winterkleren er bijna aan te pas en de was, was met zomerkleding Het is vanmiddag geloof ik niet meer droog geweest |
nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 18:51
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou hier nog wel hoor, waren je kleren misschien droog geweest, zon heeft heerlijk geschenen. |
Tsssss en niet ff delen die zon he maar goed zal het er maar weer mee doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tsssss en niet ff delen die zon he maar goed zal het er maar weer mee doen |
JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 19:23
|
|
|
YELNIN491 schreef: | JA sorry de wind zat de verkeerde kant op, wou hem wel naar je sturen hoor. |
ja zeg dat kan je nu wel zeggen Maarre meen je het ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:28
|
|
|
Slechtste moment vd dag: Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.
Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:35
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment vd dag: Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.
Dat beloofd nog wat als die dr rijbewijs heeft... |
Dat heeft ze niet van mij hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 21:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment vd dag: Mn dochter van 11 maanden die weigert mn autosleutel terug te geven en nadat ik met brute kracht MIJN bmw-sleutel terugpakte, ging gillen als een nepalese overdwars gestreepte berglama met witte spikkels in barenswee.
Kijk aan ze lijkt niet alleen op dr pa Maar ze maakt ook hetzelfde geluid Oei arme annette twee van dat soort in 1huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 7 september 2011, 23:09
|
|
|
Geen zorgen Pieter .... tegen die tijd heeft madam wel heel andere wensen dan zo'n krakkemikkig BMW-tje van 18 jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 00:32
|
|
|
Heb ik een hele goede tip voor je...(veel kinderen zijn gek op sleutels)
Ga naar een sleutelmaker...en vraag hem om mislukte sleutels... Maak daar een bos van met een of ander rinkeldingetje eraan of met een keyecord..Je zult eens zien...Stapelgek zijn ze ermee... En geen gekrijs meer als jij je sleutels nodig hebt!!!
Ik had een zoon die stapelgek was op autos en sleutels...(het werkte)
Bovendien kende hij met 2 jaar bijna alle automerken... Niemand geloofde het..tot hij in je auto zat.... Werkelijk geweldig omdat te zien en te horen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:43
|
|
|
ach, Herman Finkers zei het al: 'kleuters, leuk he...'
daarom: voor mij geen kids.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:49
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach, Herman Finkers zei het al: 'kleuters, leuk he...'
daarom: voor mij geen kids.
|
Kinderen??? Geweldig... Ik ben blij dat ik het mee heb KUNNEN en MOGEN maken... Ze verrijken je leven... En denk niet dat alles van een leien dakje gaat...of zal gaan... En het blijft ook waar...Kleine kinderen kleine zorgen.. Grote kinderen...grote zorgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb ik een hele goede tip voor je...(veel kinderen zijn gek op sleutels)
Ga naar een sleutelmaker...en vraag hem om mislukte sleutels... Maak daar een bos van met een of ander rinkeldingetje eraan of met een keyecord..Je zult eens zien...Stapelgek zijn ze ermee... En geen gekrijs meer als jij je sleutels nodig hebt!!!
Dat helpt allemaal niks. Het is een vrouw en die neemt altijd datgene wat ze niet mag hebben...
Ik had een zoon die stapelgek was op autos en sleutels...(het werkte)
Bovendien kende hij met 2 jaar bijna alle automerken... Niemand geloofde het..tot hij in je auto zat.... Werkelijk geweldig omdat te zien en te horen!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:54
|
|
|
Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 01:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt??? |
de zogeheten 'foute vrouwen'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt??? |
Moet ik eens diep over nadenken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|