Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 23:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond.......CM is bij mij voor het eerst traaaaaag. ligt het aan mijn pc of hebben meerderen er last van |
Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 23:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ligt aan jouw...of aan je pc...(denk ik)
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!! |
Beterschap Zeeland, niet vergeten tabletje innemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 01:49
|
|
|
Mijn slechtste moment..ben ziek thuis... Keelpijn......en vul de rest maar in wat erbij hoort...Nu er maar eens even uit!!!! |
Balen Zeeland! Vroeg onder de wol en een dagje rustig aan met de nodige pilletjes. Succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 02:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond.......CM is bij mij voor het eerst traaaaaag. ligt het aan mijn pc of hebben meerderen er last van |
Ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 07:53
|
|
|
beterschap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 08:39
|
|
|
Beterschap zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 09:59
|
|
|
Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine
Zeer slecht moment zeer slechte timing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 10:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Grrrrrrrrrr wilde ik vanmiddag een mede cm lid opzoeken in het ziekenhuis met een vrachtwagen deo en drop hebik migraine
Zeer slecht moment zeer slechte timing |
Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar... |
Ik...moeilijke vragen Noooooooooooooooit toch?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 31 augustus 2011, 12:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 12:07
|
|
|
Suus is weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeehhh Het is vreselijk stil zonder haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Toe Erika, probeer maar te gaan naar Josina...doe het ook voor ons...ze begint al moeilijke vragen te stellen en wie weet wat krijgen we nog op ons bord van haar... |
Misschien een boterham met pindakaas?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 15:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Misschien een boterham met pindakaas? |
een boterham met pindabahhhhh...trouwens, moet je niet naar de Vuelta kijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 19:39
|
|
|
Sorry Frankie de wil was er zeker maar de weg niet Ben er nu even uit maar voel me echt .... Heb zo'n pien in de kop wordt een mens niet vrolijk van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 19:57
|
|
|
grrrrrrrr
heb ik net een nieuw topic gemaakt voor het stranduitje, en moet nog even een laatste regel typen, VALT MIJN LAPTOP UIT!!
gona start again........
(ik hoor NIEMAND lachen, hoop ik!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | grrrrrrrr
heb ik net een nieuw topic gemaakt voor het stranduitje, en moet nog even een laatste regel typen, VALT MIJN LAPTOP UIT!!
gona start again........
(ik hoor NIEMAND lachen, hoop ik!! ) |
nee...herken het....sssssuperirritant.... eerst tot tien tellen...koffie zetten ...heel hard ergens tegenaan trappen en weer opnieuw beginnen...met kromme tenen...want misschien valt 'ie weer uit.....good luck....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:28
|
|
|
gona start again........
Zal ik je troosten dan Han?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:28
|
|
|
gona start again........
Neem een lekker appeltje of zo, Hannah.
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Thomas, geen kromme tenen...
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 31 augustus 2011, 20:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:52
|
|
|
gona start again........
(ik hoor NIEMAND lachen, hoop ik!! ) | zou dat niet een teken zijn Hannah????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 20:56
|
|
|
[quote=THOMAS968]Neem een lekker appeltje of zo, Hannah.
Als ze elke keer een appel moest eten wanneer haar laptop gek doet staat haar mond niet meer stil...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:42
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Neem een lekker appeltje of zo, Hannah.
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates?
Thomas, geen kromme tenen... |
de laptop viel ook niet op mijn tenen, thomas; hij viel UIT........
(en appeltjes zijn onbetaalbaar denk ik?)
@frank; mijn mond staat nooit stil hoor frank, haha @chatuliem; een teken dat mijn meisje nodig op bed gelegt wilde worden? @herman; hoe wilde je dat voor elkaar krijgen dan, herman? @annette; eindelijk......iemand die me begrijpt........!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 31 augustus 2011, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 21:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de laptop viel ook niet op mijn tenen, thomas; hij viel UIT........
(en appeltjes zijn onbetaalbaar denk ik?)
@frank; mijn mond staat nooit stil hoor frank, haha @chatuliem; een teken dat mijn meisje nodig op bed gelegt wilde worden? @herman; hoe wilde je dat voor elkaar krijgen dan, herman? @annette; eindelijk......iemand die me begrijpt........!! |
Is je bloeddruk niet te hoog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 22:52
|
|
|
De hele dag op bed.... Maar dat resulteerde gisteren nacht dat ik elk uur zag op de klok... Dus nu maar even eruit... Echinaforce slikken is een probaat middel...alleen voor mij een ramp want er zit alcohol in...maar het helpt wel.... Keukenrol en papieren zakdoeken slinken goed... Maar oke..het kan slechter en hoop dat elke dag beter wordt...
HATSJIE...HATSJOE!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De hele dag op bed.... Maar dat resulteerde gisteren nacht dat ik elk uur zag op de klok... Dus nu maar even eruit... Echinaforce slikken is een probaat middel...alleen voor mij een ramp want er zit alcohol in...maar het helpt wel.... Keukenrol en papieren zakdoeken slinken goed... Maar oke..het kan slechter en hoop dat elke dag beter wordt...
HATSJIE...HATSJOE!!!!! |
'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he! |
voila
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 31 augustus 2011, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k zou nog maar een paracetamolletje extra pakken Zeeland. Zaterdag moet je wel fit zijn he! |
Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Enne...zie je hoe nieuwsgierig ze zijn hier????? Erg he??? En een oplettende lezer zou het toch moeten weten he??? We hebben er geen geheim van gemaakt he?
Laat ze in die waan!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Enne...zie je hoe nieuwsgierig ze zijn hier????? Erg he??? En een oplettende lezer zou het toch moeten weten he??? We hebben er geen geheim van gemaakt he?
Laat ze in die waan!!!! |
Ik nieuwsgierig Ik heb het niet gelezen hoor
Beterschap, levertraan helpt heel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is al heel wat paracetamol verdwenen..maar ja je moet met verkoudheid toch maar de natuur zijn gang laten gaan..
Laat ze in die waan!!!! |
Heel mooi geschreven ..... klopt precies. Maar nu moet ik eigenlijk naar het topic "mooiste moment"want ik weet nu zeker dat onze Belg zich suf gaat zoeken wat er nu zaterdag te doen is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 31 augustus 2011, 23:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heel mooi geschreven ..... klopt precies. Maar nu moet ik eigenlijk naar het topic "mooiste moment"want ik weet nu zeker dat onze Belg zich suf gaat zoeken wat er nu zaterdag te doen is. |
Gewoon suf laten zoeken!!!! Ligt eraan of het koud wordt of niet... Maar ja ben uitgenodigd voor het eten savonds... Moet er nu nog niet aan denken....totaal geen zin... Maar ja we wachten af...is nog geen zaterdag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 07:34
|
|
|
Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 1 september 2011, 07:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 september 2011, 09:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik, via outlook, wel mail kan ontvangen, maar niet versturen |
het is spijtig dat je postings op CM ook niet via de outlook moeten gebeuren...
|
|
Naar boven |
|
|