Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 12:17
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik snap het al, jij doelt op een van die bekeringsverhalen , die je regelmatig hoort, zo van 'drugdealer komt tot geloof', Ja, ik ken die verhalen ook weer 'van iemand gehoord', ja ik ken iemand die kent zo iemand. |
nee Shanita , ik schrijf een stukje over mijn leven, de dag dat ik in de kerk stond te bidden vlak bij een crimineel uitziende man, die net uit de gevangenis kwam en zijn hart opende voor god en hard op zat te bidden. Wat zo mooi was, dat ik ben gaan luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 13:12
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het kunnen allebei valkuilen zijn, terug getrokken en vrijpostig, onzekerheid, en zeker op een dating site, je kan alles zetten. Maar de ware aard, van het beestje, daar kom je pas achter als je met iemand omgang hebt. En niet alleen op een dating site, ook gewoon op straat, vaak als je met iemand omgang hebt komen er dingen aan het licht van personen.
Je kan het ook vaak het beste bij jezelf zien, bij een reactie ergens op, ik wel, dat wat je gezet hebt, of wat jezelf denkt dat je in een bepaalde situatie zou doen. Vaak anders uit de verf komt, als dat wat je zelf dacht, te zeggen of te doen. |
Ja, op zich heb je helemaal gelijk, via een datingsite "zie" je vrij weinig van de ander, maar.... het kan wel een aanzetje zijn tot echt contact, en dat echte contact kan uitbloeien tot iets moois en blijvends...
Ik zeg maar zo: ik ga altijd uit van vertrouwen, totdat het tegendeel waar blijkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 13:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | moet me denken aan een leider van een hells angels groep waar ik ooit mee in aanraking kwam, grote patser, waar veel mensen beetje bang voorzichtig mee omgingen en op hun benen stonden te trillen toen ik hem ooit de waarheid zei over iets, ha ha wat had de man een lief klein hartje achter zijn harnas, of masker van stoere muren ...nee hij werd niet boos, ook ging hij me niet aanvallen, maar ineens liet hij een klein lief hart zien, onzeker jongetje met muren om hem heen opgebouwd. en aan de crimineel die prachtig oprecht tot god hardop in de kerk stond te bidden, jee wat een mooi gebed was dat, zo oprecht van een crimineel net uit de gevangenis, met een uiterlijk dat je denkt... eh wegwezen... en zo kan ik nog wel effe door gaan, achter die houding van trots , arrogantie en noem maar op zit vaak inderdaad een klein onzeker hart |
Dat is een prachtig voorbeeld Petra, precies wat ik bedoelde te zeggen... Het uiterlijk schrikt vaak af, maar achter elke muur zit inderdaad een klein, gevoelig en angstig hart, dat ernaar verlangt zich met een ander hart te verenigen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 13:48
|
|
|
PETRA373 schreef: | nee Shanita , ik schrijf een stukje over mijn leven, de dag dat ik in de kerk stond te bidden vlak bij een crimineel uitziende man, die net uit de gevangenis kwam en zijn hart opende voor god en hard op zat te bidden. Wat zo mooi was, dat ik ben gaan luisteren. |
Ja, ik weet wat je bedoeld. Ik heb ook een vriend, ja, ik heb zoveel vrienden, ja 2 hele close, maar verder ook veel.
En ja, eentje die deed ook alles wat God verboden had zeg maar ja en die is gelovig geworden en ja, dat is zeg maar wel leuk en ontroerend en bemoedigend om te zien, hoe iemand dan veranderd, ook vanuit zijn hart.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 1 maart 2013, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:06
|
|
|
ROADY558 schreef: | Dat is een prachtig voorbeeld Petra, precies wat ik bedoelde te zeggen... Het uiterlijk schrikt vaak af, maar achter elke muur zit inderdaad een klein, gevoelig en angstig hart, dat ernaar verlangt zich met een ander hart te verenigen... |
Hai Roady
Ja, een hart dat ernaar verlangt zich met een ander hart te verenigen.
Dát kan mi ook met vriendschap...
Die harten heb je, en mi, heeft God ons zo ook gemaakt.
Iemand zei een keer ja, vriendschap is een hele andere liefde als partner liefde.
Ben ik het niet mee eens, of gedeeltelijk hoe je wil.
Kijk, bij vriendschap heb je ook dingen die je deelt, samen dingen doen, films kijken bijvoorbeeld. en ook al is dat 2 avonden in de week in het weekend, ja, dan toch, kan ik me bij die vriend dan thuis voelen en het heerlijk naar me zin hebben.
Dus het overlapt mekaar. Een soort Venn diagram, waar veel zaken elkaar overlappen, cq hetzelfde zijn.
En ja, ik voel me ook weleens eenzaam in de zin van dat ik naar iemand verlang die er altijd is, waar je mee in een huis woont, maar ja, ik weet dat dat niet altijd kan.
Dus ja, ik heb alleen leren leven, én gelukkig te zijn. Dat kan namelijk, als je een paar goede vrienden hebt, en als je bezigheden hebt overdag. Dus een structuur.
S. Geluk is niet per sé afhankelijk van het hebben van een partner, geluk zit in jezelf. Ja, het hebben van een partner is meegenomen en heel fijn, en geen voorwaarde voor Geluk...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 19 mei 2013, 10:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROMKER958
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:28
|
|
|
Het gaat er ook om iemand te vertrouwen, en iemand die op God vertrouwt is over het algemeen zelf ook te vertrouwen. Omdat de waarden in diegene aanwezig zijn. criminaliteit is zeker niet aan te raden.
En ook niet teveel iets willen in een relatie, meer zo van; gelijkwaardig zijn.
Groeten Romke Mient.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:36
|
|
|
De onzekerheid en wantrouwen brengt angst om liefde van ander niet te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:41
|
|
|
soms kan ook een blokkade in je eigen hoofd zijn, de verwerking nog niet goed over, de tijd nog niet ervoor!
Soms kan het zijn dat je niet meer van jezelf houdt, je eigen liefde kwijt zijn!
zolang je niet meer van jezelf kan houden, dan kan je ook geen liefde voor de andere geven........!
En daar kan toch angst uit staan..........voor liefde.?
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 1 maart 2013, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:44
|
|
|
ROMKER958 schreef: | Het gaat er ook om iemand te vertrouwen, en iemand die op God vertrouwt is over het algemeen zelf ook te vertrouwen. Omdat de waarden in diegene aanwezig zijn. criminaliteit is zeker niet aan te raden.
En ook niet teveel iets willen in een relatie, meer zo van; gelijkwaardig zijn.
Groeten Romke Mient. |
Ook dat, iemand die op God vertrouwd, gelovig is, is daarom over het algemeen idd te vertrouwen. Door idd dezelfde basiswaarden.... Maar kijk uit, er zitten uitzonderingen bij.....Daarom zeg je het ook goed: 'in het algemeen'....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 14:59
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | soms kan ook een blokkade in je eigen hoofd zijn, de verwerking nog niet goed over, de tijd nog niet ervoor!
Soms kan het zijn dat je niet meer van jezelf houdt, je eigen liefde kwijt zijn!
zolang je niet meer van jezelf kan houden, dan kan je ook geen liefde voor de andere geven........!
En daar kan toch angst uit staan..........voor liefde.? |
Ja dat kan absoluut... Maar dan is het denk ik niet zozeer de angst... VOOR liefde, maar meer de angst om gekwetst te worden, of angst om een bepaalde pijn onder ogen te moeten komen die in je eigen hart leeft.....
Wat gaaf dan te weten dat God op zo'n voorzichtige manier te werk gaat, om alle pijn voorzichtig aan te raken, om die zodoende op te ruimen en te verwerken.... Hij gaat in Zijn liefde NOOIT mijn grenzen over....
Een genezen hart, waar God Zelf woning heeft gemaakt. Dan MOET je wel van jezelf houden. Want waar God is, is waardigheid, en besef van wie je bent....
Niet voor niets is het eerste gebod (belofte): Heb God lief boven alles en je naaste ALS jezelf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:01
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | De onzekerheid en wantrouwen brengt angst om liefde van ander niet te krijgen |
Maar.... dan is het geen liefde.... Liefde neemt niet, die geeft... zonder er iets voor terug te verwachten.
Een hele oefening, moet ik zeggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 maart 2013, 15:02
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | soms kan ook een blokkade in je eigen hoofd zijn, de verwerking nog niet goed over, de tijd nog niet ervoor!
Helemaal waar Joannie!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 00:44
|
|
|
Je moet om van jezelf te houden eerst houden van het gekwetste kind in jezelf, medelijden mee hebben, invoelen, troosten, en dan kan je ook van jezelf nu houden.
Zie boeken van Alice Miller
En de site
Boeken die mij het allermeest van alles hebben genezen
En natuurlijk, God doet dat, maar ja, God gebruikt daar ook mensen voor
En hier!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 2 maart 2013, 01:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Je moet om van jezelf te houden eerst houden van het gekwetste kind in jezelf, medelijden mee hebben, invoelen, troosten, en dan kan je ook van jezelf nu houden.
|
Het komt op mij over alsof je dat dan helemaal zelf kunt/moet doen. Volgens mij blijft juist DAT het werk van de Heilige Geest. Die is daar expert in, om gewonden harten te genezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 09:31
|
|
|
Dubbelpost pffff
Nou ja, dan noem ik hier mijn favoriete bijbelvers nog maar 's :)
"In de volmaakte liefde is geen angst" (1 Joh 4:16)
Laatst aangepast door
|
ROADY558
|
op zaterdag 2 maart 2013, 09:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:11
|
|
|
Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij! Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest. God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen. God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....! Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt! Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!
Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen. En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen. Zo is God, God is liefde.............! Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here. Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door! En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:20
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ik kan het niet zelf doen, als ikzelf ga doen. Dan komt de wereldse liefde, binnen bij mij! Sinds kort leer ik hemelse liefde, Heilige Geest. God houd mij vast, en al die pijn wat op mijn ziel ligt wordt genezen. God laat mij zien dat Hij zijnZoon daarvoor gekruisigd heeft. Voor de pijn,zonde.....! Oude relatie worden verbroken, die negatief mij steeds afbrokkelt! Steeds door bepaalde mensen de vinger op de zere plek leggen!
Herken jullie dat? Je wordt opgebouwd door God en weer afgebouwd door personen! Christenen en niet christenen. En nu ben ik deze relatie's aan het beëindigen,want ik kom achter ik hou van mijzelf en ik hoeft mij niet te laten gebruiken door deze personen, die de vinger graag even op de plek leggen en mij af laat brokkelen. Zo is God, God is liefde.............! Ik zegen deze mensen, ik vergeeft het hen........en geeft het aan de Here. Klinkt allemaal eenvoudig, toch vindt ik het best lastig en tochzet ik het door! En merk het nu, dat ik mezelf best een leuke vrouw bent...........en dat ik steeds meer van mijzelf gaat houden!
|
tuurlijk ben je een leuke vrouw, eh ben jij niet gemaakt na gods gelijkenis? petra die wel es ook met gevoelens over me zelf worstelt, de hele week al voor de spiegel staat en denkt, ik ben gemaakt na gods gelijkenis, ben best wel leuk god heeft me eigenlijk prachtig gemaakt, ondanks ik wat dingetjes heb.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:32
|
|
|
Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ... Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...
MENS....IK HOU VAN JOUW!!!!!
(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ... Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...
(en dat dat moeilijk blijft...om te zeggen) |
En?! is die spiegel nog heel moet haast wel
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 2 maart 2013, 11:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je... ik kreeg als therapie...de opdracht ... Voor de spiegel gaan staan....en tegen me zelf moest zeggen...
eh, wou je dan tegen god ingaan, tegen god zeggen dat hij jou niet mooi geschapen heeft? Zijn dochter waar hij van houd?
Ik vind mijn kinderen prachtig, houd heel veel van ze, ook als ze es een keertje iets doen wat niet oke is, een foutje, daar zijn het kinderen voor, die moeten nog leren, zo kijkt god denk ik ook na jou en mij en joanne, en houd hij heel veel van ons, nou alleen maar effe over nadenken en ook van ons zelf houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:43
|
|
|
angst om lief te hebben
het is wel heel erg als je dat zou hebben. ik gun het geen mens. maar in hoeverre kan je die angst wel over winnen als je daar last van zou hebben ? zou het met binding angst te maken kunnen hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:52
|
|
|
Wat mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 11:53
|
|
|
ROADY558 schreef: | Ja, op zich heb je helemaal gelijk, via een datingsite "zie" je vrij weinig van de ander, maar.... het kan wel een aanzetje zijn tot echt contact, en dat echte contact kan uitbloeien tot iets moois en blijvends...
Ik zeg maar zo: ik ga altijd uit van vertrouwen, totdat het tegendeel waar blijkt... |
Het nadeel is wel, dat als het niets wordt, en van het geschreven klopt niet veel, je net zo goed gewoon kan wachten tot je ze op de markt tegen komt. Dan bied een dating site net zo veel garantie dan de markt, waar je niets van die ander weet. Ik weet ook wel dat een dating site geen garantie bied, maar ik heb dan wel zoiets, zet dan niets op je profiel.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 2 maart 2013, 11:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:35
|
|
|
Toch begrijp ik het niet helemaal Gerrit.
Ik zit hier nou 2 maandjes, heb echt veel leuke, en opbouwende contacten. Heb al een paar real-life-acties gedaan met mensen die ik hier heb leren kennen, lig regelmatig in een deuk, leer ontzettend veel van de dingen die op het forum gebeuren, heb diepgaande gesprekken waar ik echt m'n ei in kwijt kan.... en ik geniet echt enorm van het verhaal dat iedereen heeft. Zo mooi en waardevol om 's een kijkje in elkaars keuken te nemen.
Dus ik heb het hier geweldig naar m'n zin zeg maar...
Ik denk dat jouw lat nog steeds te hoog ligt. Leg 'm gewoon op de grond. Nul dus. Niks verwachten. Niet "de ideale partner verwachten", gewoon relaxed contacten aangaan. Weet jij veel of je ineens in de fik staat voor iemand? En wie weet wordt het wel wederzijds.
Of zeg ik nou hele rare dingen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 12:39
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | angst om lief te hebben
het is wel heel erg als je dat zou hebben. ik gun het geen mens. maar in hoeverre kan je die angst wel over winnen als je daar last van zou hebben ? zou het met binding angst te maken kunnen hebben? |
Ik moest vanmorgen denken aan dat we altijd zeggen dat we "angsten overwinnen". Maar ik besefte opeens dat dat complete onzin is.
Angst moet genezen!! En als angst geneest, ben je ineens wel in staat om lief te hebben. Het is een bepaalde - vaak dieperliggende angst - die het me belet om lief te hebben.
Geneest? Ja, als God mij raakt in mijn angstig hart, dan geneest dat hart weer een stukje. En omdat Hij 100% te vertrouwen is, hoef ik niet te twijfelen aan Zijn genezing, aan Zijn liefde en aan Zijn Vriendschap.
En natuurlijk, daarna is het een kwestie van gewoon DOEN. Liefhebben blijft een werkwoord tenslotte :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:07
|
|
|
ROADY558 schreef: | Toch begrijp ik het niet helemaal Gerrit.
Ik zit hier nou 2 maandjes, heb echt veel leuke, en opbouwende contacten. Heb al een paar real-life-acties gedaan met mensen die ik hier heb leren kennen, lig regelmatig in een deuk, leer ontzettend veel van de dingen die op het forum gebeuren, heb diepgaande gesprekken waar ik echt m'n ei in kwijt kan.... en ik geniet echt enorm van het verhaal dat iedereen heeft. Zo mooi en waardevol om 's een kijkje in elkaars keuken te nemen.
Dus ik heb het hier geweldig naar m'n zin zeg maar...
Ik denk dat jouw lat nog steeds te hoog ligt. Leg 'm gewoon op de grond. Nul dus. Niks verwachten. Niet "de ideale partner verwachten", gewoon relaxed contacten aangaan. Weet jij veel of je ineens in de fik staat voor iemand? En wie weet wordt het wel wederzijds.
Of zeg ik nou hele rare dingen.... |
Oh maar ik heb wel eens een fik gehad, dat wel, alleen me jatten flink verbrand , meer dan eens trouwens
Maar in die levensvreugde laat ik niemand openlijk delen, contacten heb ik genoeg, alleen die ene niet he. Maar denk ook wel, dat als ik die had, hier niet meer zat, en latten leg ik nooit hoog, stoot je alleen je eigen harses tegen. Ieder mens heeft genoeg aan zich zelf, ik zeg maar zo, geen steen zo groot, of mijn ego past er niet onder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 13:34
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Oh maar ik heb wel eens een fik gehad, dat wel, alleen me jatten flink verbrand , meer dan eens trouwens
Maar in die levensvreugde laat ik niemand openlijk delen, contacten heb ik genoeg, alleen die ene niet he. Maar denk ook wel, dat als ik die had, hier niet meer zat, en latten leg ik nooit hoog, stoot je alleen je eigen harses tegen.
Ieder mens heeft genoeg aan zich zelf, ik zeg maar zo, geen steen zo groot, of mijn ego past er niet onder |
Nou Gerrit, maak je geen zorgen, jij en onder de steen komt vanzelf een keer.
Enne, als je dan zou kunnen denken.......dan zullen de meesten zeggen....had ik het nu maar anders gedaan!
Voorkom dat, nu is nu, gisteren is er niet meer en we zijn in blijde verwachting voor morgen...een nadenkertje!
Een mooie afsluiting van mijn periode hier, morgen ben ik zo grijs als een postduif namelijk All the best
Laatst aangepast door
|
CORNE927
|
op zaterdag 2 maart 2013, 13:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 14:09
|
|
|
Het ga je goed Corné en dank voor je bijdragen!
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORNE927
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 15:22
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het ga je goed Corné en dank voor je bijdragen!
Thomas. |
Dank Thomas, ik heb ook geleerd en genoten van jouw bijdragen.
Succes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 maart 2013, 17:10
|
|
|
CORNE927 schreef: | [/i][/color]Nou Gerrit, maak je geen zorgen, jij en onder de steen komt vanzelf een keer.
Enne, als je dan zou kunnen denken.......dan zullen de meesten zeggen....had ik het nu maar anders gedaan!
Voorkom dat, nu is nu, gisteren is er niet meer en we zijn in blijde verwachting voor morgen...een nadenkertje!
Een mooie afsluiting van mijn periode hier, morgen ben ik zo grijs als een postduif namelijk All the best |
ach Corné , was ik maar een ezel gelijk, maar dit rund heeft zijn eigen weer aan de steen gestoten wat dat aan gaat ben ik niet standvastig Sommige menschen leren het nooit........... Ik wens je veel geluk..... markten genoeg
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|