Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:42
|
|
|
HENKWAL969 schreef: | Helemaal mee eens. Emancipatie en feminisme, zijn allebei mode-woorden die hun doel vaak voorbij schieten. Gelijke rechten is waar het om gaat.
Soms vraag ik me wel eens af of sommige feministen eigenlijk wel blij zijn om vrouw te zijn. En vraag ik me wel eens af of het emanciperen, niet juist leidt tot discriminatie.
Als God de vrouw schept als 'Hulp' heeft dat niet de betekenis van 'Slaaf', maar heeft dat als betekenis 'Gelijkwaardige partner'. Zonder 'Hulp' is de man 'Hulpeloos' Is er ook zoiets als evrouwcipatie???? |
Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 07:00
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maar waarom pakken de hedendaagse vrouwen het nu eens niet zelf aan. Ik wacht al jaren, de emancipatie is al jaren aan de gang, maar ik heb het tot nu pas 1x meegemaakt dat een vrouw mij zelf uit eten vroeg, en overstelpte met cadeaus. Op een gegeven moment ging zij dingen vragen waar ik toch best wel met mijn ogen begon te knipperen. Ik dacht, kijk uit Gerritje, voor je het weet........... en toen......weer vrijgezel. |
Dit hiervoor heeft niets met emancipatie te maken. Gewoon met onbeschoft en asociaal gedrag, van sommigen heren.
Feministen ken ik wel van heel lang geleden. in tuinbroeken. in ieder geval letten ze niet op hun uiterlijk(niet iedereen natuurlijk) dit is wat ik me herinner, vaak met andere vrouwen...heel kort haar enzo. Zijn wel erg aardig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 07:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 08:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom |
Ja, zoiets heb ik ook, dat ik dat wil...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Geldt ook andersom,ik wil graag een vent die het gras maait,de betaalrekening bijvult,de vuilnisbak leegt en wat lekkers op tafel zet als ik uit mn werk kom |
Dat doe ik nou allemaal
En wat ik op tafel zet, eet ik ook nog allemaal op
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op dinsdag 11 oktober 2011, 15:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 09:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dit hiervoor heeft niets met emancipatie te maken. Gewoon met onbeschoft en asociaal gedrag, van sommigen heren.
Feministen ken ik wel van heel lang geleden. in tuinbroeken. in ieder geval letten ze niet op hun uiterlijk(niet iedereen natuurlijk) dit is wat ik me herinner, vaak met andere vrouwen...heel kort haar enzo. Zijn wel erg aardig. |
Hoe kom je daar nu bij Het is nog niet zo heel lang geleden dat het begon. Midden jaren "80 begon de elende pas goed, de dames wilde gelijke rechten, de zelfde als de mannen. En met die linkse politieke partijen werd de droom van de vrouw een feit Zij kregen de gelijke rechten, alleen hadden zij 1 ding overgeslagen, wat Dat aan die gelijke rechten ook plichten zaten. En tot aan de dag van vandaag, begrijpen zij dat nog steeds niet. Dus wel even leren, en dan gelijk directrice worden, maar of ze nu willen weten binnen een bedrijf, hoe iets wordt geproduceerd, kom op zeg Ik ben de directrice (niet alle vrouwen zijn gelukkig zo) nee hoor de meeste
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op woensdag 12 oktober 2011, 10:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 10:17
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoe kom je daar nu bij Het is nog niet zo heel lang geleden dat het begon. Midden jaren "80 begon de elende pas goed, de dames wilde gelijke rechten, de zelfde als de mannen. En met die linkse politieke partijen werd de droom van de vrouw een feit Zij kregen de gelijke rechten, alleen hadden zij 1 ding overgeslagen, wat Dat aan die gelijke rechten ook plichten zaten. En tot aan de dag van vandaag, begrijpen zij dat nog steeds niet. Dus wel even leren, en dan gelijk directrice worden, maar of ze nu willen weten binnen een bedrijf, hoe iets wordt geproduceerd, kom op zeg Ik ben de directrice (niet alle vrouwen zijn gelukkig zo) nee hoor de meeste |
Haha, ik heb het over Amsterdam, daar gebeurd alles veel eerder, en daarna verspreid het zich over de rest van Nederland..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 10:35
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Haha, ik heb het over Amsterdam, daar gebeurd alles veel eerder, en daarna verspreid het zich over de rest van Nederland.. | Kan best zijn, daar liepen ze op de dam en door de stad, met hun overals met bloemetjes er op, blowing in de wind. Maar de rest van ons land was wel de ... en nog steeds.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zoiets moet groeien, je duikt, en zeker als christen, toch zeker niet al na een paar keer het bed in?
(Ja, of het moet een keer of een paar keer, per ongeluk zijn gebeurd. Dat is iets anders, dat kan gebeuren. En dat bedoel ik niet.)
dit vraagt om wat uitleg geloof ik.... |
Ik weet al wat ik bedoel.
Ik bedoel met 'per ongeluk' niet met voorbedachte rade. Maar, onverwacht, in 'the heat of the moment'
'Per ongeluk' is ook verkeerd uitgedrukt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:13
|
|
|
Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden. |
Andersom ook niet chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:41
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, en wat is nu het perfecte plaatje. Een vrouw die haar positie opeist, vind ik absoluut niet aantrekkelijk. Een vrouw die alleen leeft om haar eigen ambities te realiseren, vind ik enorm bitcherig. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat geen enkele man een slaafje van een vrouw wil worden. |
Ehhhhhh gelijke rechten gelijke plichten? een vrouw wil ook geen slaafje van de man worden Tenminste ikke niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:09
|
|
|
Nee, de vraag is eigenlijk: wat is JOU perfecte plaatje. Want JIJ moet de rest van je leven doorbrengen met die nieuwe partner.Dus wat een ander van jou wenselijstje vind doet er helemaal niet toe. Smaken verschillen nu eenmaal, en dat is maar goed ook want als iedere man op hetzelfde type vrouw viel, bleef er toch een hele groep dames alleen over.
En verder ben ik het met mariska eens, ik geloof ook niet dat er een vrouw is die het slaafje van de man wil worden. Maar er zit verschil in zorgzaam zijn en slaafs zijn. Maar als je graag een zorgzame partner wil, vind ik wel dat die partner ook mag verwachten dat je dat zelf ook voor hem/haar bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 13:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nee, de vraag is eigenlijk: wat is JOU perfecte plaatje. Want JIJ moet de rest van je leven doorbrengen met die nieuwe partner.Dus wat een ander van jou wenselijstje vind doet er helemaal niet toe. Smaken verschillen nu eenmaal, en dat is maar goed ook want als iedere man op hetzelfde type vrouw viel, bleef er toch een hele groep dames alleen over.
En verder ben ik het met mariska eens, ik geloof ook niet dat er een vrouw is die het slaafje van de man wil worden. Maar er zit verschil in zorgzaam zijn en slaafs zijn. Maar als je graag een zorgzame partner wil, vind ik wel dat die partner ook mag verwachten dat je dat zelf ook voor hem/haar bent. |
je haalt de woorden uit m'n mond (mail)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ESTHER195
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 14:12
|
|
|
Je kan voor jezelf een wensenplaatje hebben maar of dat allemaal in wordt gevuld?
Als je iemand tegenkomt, waar het echt mee klikt en je "maatje" wordt denk je soms niet meer aan al die wensen die je ooit had.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:11
|
|
|
ESTHER195 schreef: | Je kan voor jezelf een wensenplaatje hebben maar of dat allemaal in wordt gevuld?
Als je iemand tegenkomt, waar het echt mee klikt en je "maatje" wordt denk je soms niet meer aan al die wensen die je ooit had. |
Ik heb altijd wat moeite met de term maatje.....doet me denken aan haring en niet aan een geliefde...... En een wensenplaatje? Als iemand je in je hart raakt vervallen heel veel wensen is mijn ervaring.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:34
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232Als iemand je in je hart raakt vervallen heel veel wensen is mijn ervaring.....[/quote]
Klopt. En das maar goed ook. Volgens mij kun je wachten tot je een ons weegt voor je de perfecte partner gevonden hebt. En merk dat ik zelf ook niet de perfecte partner ben voor hem. Juist als je elkaar beter leert kennen, komen ook minder goede kanten naar boven. En blijft de vraag over: geef je om hem/ haar om wie diegene is. Dat hoewel t niet aan t perfecte plaatje voldoet, je het goed hebt samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:58
|
|
|
KLAPROOS940 schreef: | Klopt. En das maar goed ook. Volgens mij kun je wachten tot je een ons weegt voor je de perfecte partner gevonden hebt. En merk dat ik zelf ook niet de perfecte partner ben voor hem. Juist als je elkaar beter leert kennen, komen ook minder goede kanten naar boven. En blijft de vraag over: geef je om hem/ haar om wie diegene is. Dat hoewel t niet aan t perfecte plaatje voldoet, je het goed hebt samen. | Het perfecte plaatje wordt ook gevormd door de ervaringen die je gehad hebt in het verleden. En door je eigen achtergrond en onvolkomenheden. Het is niet zo gek om een aantal eisen te stellen, temeer daar je jezelf zo goed kent. Wat ikzelf als erg moeilijk heb ervaren, is dat ik een relatie had op afstand. Drie uur reizen was wel een hele moeilijke opgave. En vooral het probleem van hoe kun je samen verder. Want wat je ook beslist, voor één persoon betekent het wel dat hij/zij uit zijn persoonlijke situatie gerukt wordt en ergens anders volledig opnieuw moet beginnen. Betekent ook nieuwe contacten maken en oude afbreken. Betekent ook kinderen loslaten......allemaal zulke moeilijke vragen, dat ik voor mezelf besloten heb geen relatie van ver meer te nemen. De offers zijn gewoon te zwaar. Ik kan zelf niet goed bij mn kinderen weg en ik kan dat ook gewoonweg niet van een ander eisen
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 12 oktober 2011, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 18:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het perfecte plaatje wordt ook gevormd door de ervaringen die je gehad hebt in het verleden. En door je eigen achtergrond en onvolkomenheden. Het is niet zo gek om een aantal eisen te stellen, temeer daar je jezelf zo goed kent. Wat ikzelf als erg moeilijk heb ervaren, is dat ik een relatie had op afstand. Drie uur reizen was wel een hele moeilijke opgave. En vooral het probleem van hoe kun je samen verder. Want wat je ook beslist, voor één persoon betekent het wel dat hij/zij uit zijn persoonlijke situatie gerukt wordt en ergens anders volledig opnieuw moet beginnen. Betekent ook nieuwe contacten maken en oude afbreken. Betekent ook kinderen loslaten......allemaal zulke moeilijke vragen, dat ik voor mezelf besloten heb geen relatie van ver meer te nemen. De offers zijn gewoon te zwaar. Ik kan zelf niet goed bij mn kinderen weg en ik kan dat ook gewoonweg niet van een ander eisen |
Dat is inderdaad zo dat het moeilijk is om (negatieve) ervaringen uit het verleden los te laten bij een nieuwe relatie. Maar vaak wel belangrijk om het een eerlijke kans te kunnen geven.Voor mij betekende dat om me niet te laten leiden door de angst dat het wel weer niet goed zou gaan.
Wij wonen ook vrij ver van elkaar. Wat betekent dat als het goed blijft gaan ik tzt zijn kant op verhuis. Niet omdat hij dat van me eist. Wel omdat dat het makkelijkste is van de 3 opties ( hij mijn kant op verhuizen, ik zijn kant op, of ergens in het midden). Dat betekent dan ook dat ik dan dingen op moet geven. En ja dat zal best lastig worden. Maar zie het zo dat je om iets moois te krijgen soms (wat) op moet geven. Dit betekent overigens niet dat ik helemaal geen 'eisen' had. bijvoorbeeld een partner uit het buitenland zag ik niet zitten. Niet omdat er geen aardige belgen, duitsers, amerikanen enz zijn. Dat is natuurlijk onzin. Ik zag t niet zitten om met cultuurverschillen om te moeten gaan. Dus ging ik er niet naar op zoek. Had ik toch iemand met een niet-Nederlandse afkomst tegengekomen en verliefd geworden, dan was t misschien wel heel anders geworden en had ik mn wensen bijgesteld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 23:04
|
|
|
Iedereen is voor God gelijk en waarom zouden vrouwen anders behandeld moeten worden dan mannen,denk dat we allemaal mensen zijn.
Laatst aangepast door
|
EDDY899
|
op woensdag 12 oktober 2011, 23:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 23:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het perfecte plaatje wordt ook gevormd door de ervaringen die je gehad hebt in het verleden. En door je eigen achtergrond en onvolkomenheden. Het is niet zo gek om een aantal eisen te stellen, temeer daar je jezelf zo goed kent. Wat ikzelf als erg moeilijk heb ervaren, is dat ik een relatie had op afstand. Drie uur reizen was wel een hele moeilijke opgave. En vooral het probleem van hoe kun je samen verder. Want wat je ook beslist, voor één persoon betekent het wel dat hij/zij uit zijn persoonlijke situatie gerukt wordt en ergens anders volledig opnieuw moet beginnen. Betekent ook nieuwe contacten maken en oude afbreken. Betekent ook kinderen loslaten......allemaal zulke moeilijke vragen, dat ik voor mezelf besloten heb geen relatie van ver meer te nemen. De offers zijn gewoon te zwaar. Ik kan zelf niet goed bij mn kinderen weg en ik kan dat ook gewoonweg niet van een ander eisen |
In de eerste instantie vind ik dat je gelijk hebt. Juist door je verleden heb je bepaalde wensen die je wel/ niet meer wilt. Sommige wensen kunnen voor anderen overdreven zijn, maar juist als je negatieve ervaringen hebt met bepaalde eigenschappen van anderen, maakt je dit extra allert hierop. Ook hierin is de ene wens veel belangrijker als de andere.
Wat het tweede betreft, de afstand: Wat is ver? 3 uur is inderdaad een heel eind. Zelf wonen mijn vriend en ik een uur uit elkaar, wat voor sommigen al ver is, maar het gaat geweldig. De weekenden worden heel belangrijk, en een uur heen en weer rijden(twee uur in de spits) vinden we een keer in de week prima te doen. Persoonlijk vind ik de webcam een heel goede uitvinding voor lange afstandrelaties, waardoor je , al is het online, toch een beetje mee kan draaien in elkaars huiskamer.
Ook de relatie van mijn buurvrouw, die ruim anderhalf uur uit elkaar wonen gaat super. Zij missen de webcam en het moment in de week, maar blijkbaar zegt ook dit niets. Als je relatie goed is en goed voelt is de afstand van minder belang denk ik. Maar ook hiervoor geld dat dit voor een ieder anders is. Het is maar net hoe je ervaringen uit het verleden zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 00:55
|
|
|
Uit ervaringen met andere mensen weet ik, dat het niet altijd een probleem hoeft te zijn hoor Chat. Het kan zelfs een Zegen zijn voor sommige onder ons om in liefde te mogen ontmoeten en wat bezegeld kan worden door een huwelijk. Men kan rustig stellen, dat het vaak als de relatie goed verloopt, niet uit maakt of je een nieuwe vriendenkring op moet bouwen, want dat is eigenlijk maar een bijzaak. Trouwens de vrouw kan toch ook bij jou wonen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 10:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Uit ervaringen met andere mensen weet ik, dat het niet altijd een probleem hoeft te zijn hoor Chat. Het kan zelfs een Zegen zijn voor sommige onder ons om in liefde te mogen ontmoeten en wat bezegeld kan worden door een huwelijk. Men kan rustig stellen, dat het vaak als de relatie goed verloopt, niet uit maakt of je een nieuwe vriendenkring op moet bouwen, want dat is eigenlijk maar een bijzaak. Trouwens de vrouw kan toch ook bij jou wonen toch? | Het is slechts bedoeld als voorbeeld. Als het goed is leer je nl. van elke ervaring die je meemaakt. Het vormt je in elk geval wel. Voor mij was dit een probleem, er zullen vast ook meer mensen zijn die andere ervaringen hebben en bij zichzelf denken: één keer maar nooit weer. Mijn stelling is nl. dat je ervaringen zelf ook een rol spelen in het stellen van eisen. En dat het eigenlijk helemaal niet zo vreemd is, dat je hetzij bewust of onbewust eisen stelt.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 13 oktober 2011, 10:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 17:57
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is slechts bedoeld als voorbeeld. Als het goed is leer je nl. van elke ervaring die je meemaakt. Het vormt je in elk geval wel. Voor mij was dit een probleem, er zullen vast ook meer mensen zijn die andere ervaringen hebben en bij zichzelf denken: één keer maar nooit weer. Mijn stelling is nl. dat je ervaringen zelf ook een rol spelen in het stellen van eisen. En dat het eigenlijk helemaal niet zo vreemd is, dat je hetzij bewust of onbewust eisen stelt. |
Ik denk dat het ook te maken heeft in welke levensfase je zit. Jij hebt nog een thuiswonende zoon dat maakt wel verschil volgens mij.....En je moet je ook realiseren....jouw kinderen blijven ook niet voor jou in Groningen en dat is toch ook prima? Mijn kinderen zijn de deur uit dus mij maakt afstand niet uit, ik hoef met niemand rekening te houden....... Het is natuurlijk wel belangrijk of je de afstand de moeite waard vind om te overbruggen......Maar als de man van mijn hart nu toevallig in Limburg zou wonen zou ik het geen probleem vinden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 08:45
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Iedereen kijkt op zijn of haar manier naar het uiterlijk. Dat vind ik ook een voordeel van een site als deze. Je kunt eerst een tijdje chatten en iemand deels leren kennen voordat je kennis maakt met die persoon.
Ook ik kijk naar uiterlijk. Natuurlijk. Het type: mooie man...daar knap ik per direct op af. Die heb je zelden alleen denk ik dan. Meestal is het het totaalplaatje waar ik op val. Zijn doen en laten in combinatie met uiterlijk, en hoe je door die persoon behandeld word. Daarnaast een beetje spanning, want zonder spanning onderling is er ook geen uitdaging om die persoon verder te willen leren kennen. Het innerlijk is voor mij uiteindelijk belangrijker, en ook daar kun je in de loop van de tijd dingen in tegen komen die je liever niet zou zien. Maar toch...als de liefde er al is gekomen op de een of andere manier, dan maakt het verder weinig meer uit hoe iemand eruit ziet, en of dat de ander stoorzenders in het karakter heeft. Die hebben we zelf tenslotte allemaal ook. Niemand is perfect. |
Beetje ongenuanceerd op een mooi type man af te knappen, vind ik.
Die heb je wel alleen, denk ik. Waarom? Als tie van je houdt?
Het uiterlijk bepaald wel de allereerste indruk, maar als de mooie man ook lief is....eerlijk, integer enzovoort...
Nou kijk ik niet echt naar uiterlijk, kan je je in vergissen.
Ik ken een man, nog van mijn 'Amsterdam-tijd', nou die was lélijk. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik letterlijk van wát een lelijke man. Maar ja, die man had, bleek later, wel zo'n tof karakter, dat ik hem zelfs na een tijd heel erg knap begon te vinden...Kan je nagaan.....En zijn toffe karakter zagen ook andere meiden/vrouwen....dus zou je ook kans lopen dat je 'm niet alleen hebt.
Ik heb een vriendin, die is zó knap, écht heel knap. Mannen willen een relatie met haar, niet omdat ze van haar houden, neehee, om met haar te lopen pronken, zo van kijk es wat ík aan de haak heb geslagen. Daar heeft zij het best moeilijk mee.
Hier laat ik het even bij.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 23 oktober 2011, 08:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 09:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Beetje ongenuanceerd op een mooi type man af te knappen, vind ik.
Het uiterlijk bepaald wel de allereerste indruk, maar als de mooie man ook lief is....eerlijk, integer enzovoort...
Ik ken een man, nog van mijn 'Amsterdam-tijd', nou die was lélijk. Toen ik hem voor de eerste keer zag, dacht ik letterlijk van wát een lelijke man. Maar ja, die man had, bleek later, wel zo'n tof karakter, dat ik hem zelfs na een tijd heel erg knap begon te vinden...Kan je nagaan.....En zijn toffe karakter zagen ook andere meiden/vrouwen....dus zou je ook kans lopen dat je 'm niet alleen hebt.
Ik heb een vriendin, die is zó knap, écht heel knap. Mannen willen een relatie met haar, niet omdat ze van haar houden, neehee, om met haar te lopen pronken, zo van kijk es wat ík aan de haak heb geslagen. Daar heeft zij het best moeilijk mee.
Hier laat ik het even bij. |
Maak haar ook lid van cm, lijkt mij een mooie aanvulling op het geheel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 20:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Maak haar ook lid van cm, lijkt mij een mooie aanvulling op het geheel |
Gerrit vind de aanwezige dames niet mooi genoeg?
en nee, k voel me totaal niet aangesproken haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:29
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Beetje ongenuanceerd op een mooi type man af te knappen, vind ik.
Hier laat ik het even bij. |
Waarom heb ik het idee, omdat ik iets gezegd heb wat jou niet zint, dat je al mijn postings aan het nagaan bent om maar iets te kunnen vinden waar je over zou kunnen vallen??
Ja, mijn gevoel is daarin inderdaad ongenuanceerd!
Mag ik? Ik begrijp de rest van je reactie wel, want inderdaad kan schoonheid lastig zijn. Maar ik vind dat ik mag denken dat je risico loopt om een knappe man niet alleen te hebben. en ik ben me er van bewust dat dit andersom ook kan zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:39
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Waarom heb ik het idee, omdat ik iets gezegd heb wat jou niet zint, dat je al mijn postings aan het nagaan bent om maar iets te kunnen vinden waar je over zou kunnen vallen??
Ja, mijn gevoel is daarin inderdaad ongenuanceerd!
Mag ik? Ik begrijp de rest van je reactie wel, want inderdaad kan schoonheid lastig zijn. Maar ik vind dat ik mag denken dat je risico loopt om een knappe man niet alleen te hebben. en ik ben me er van bewust dat dit andersom ook kan zijn. |
jolan... ik begrijp nu waarom het niets kon worden tussen ons... gelukkig durfde annet de gok met een heel knappe man wel aan en is ze dus met mij getrouwd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:56
|
|
|
MOMO697 schreef: | Gerrit vind de aanwezige dames niet mooi genoeg?
en nee, k voel me totaal niet aangesproken haha |
Een mooie aanvulling op het geheel daars niets mis mee, anders was geweest, een betere aanvulling op het geheel
h
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|