Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:45
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik moet ook toegeven dat het mij enigzins irriteert. Vooral omdat je in eerste instantie denkt dat er nieuwe reacties zijn. Leuk! Maar als je ze dan gaat lezen gaat het eigenlijk nergens over, of over een heel ander onderwerp. En dan niet 1 reactie... Maar iedereen moet weer reageren op bepaalde onzin. Ondertussen zit ik dan al 5 minuten dingen te lezen die me totaal niet interesseren, op zoek naar een serieuze reactie op het onderwerp. Dus het heeft ook mijn voorkeur om het onderwerp aan te houden. Af en toe een geintje moet kunnen, maar geen pagina's lang. |
Ik geef toe dat ik er idd nogal eens een handje van heb om op iets lollig te reageren, maar dat is dan meestal wel nav een andere bijdrage. Ik kan het dan toch niet laten om daar op in te gaan
Maar ik beloof beterschap en mocht ik mij daar niet aan houden dan hoor ik dat graag. Uiteraard dan wel via de mail
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik geef toe dat ik er idd nogal eens een handje van heb om op iets lollig te reageren, maar dat is dan meestal wel nav een andere bijdrage. Ik kan het dan toch niet laten om daar op in te gaan
Maar ik beloof beterschap en mocht ik mij daar niet aan houden dan hoor ik dat graag. Uiteraard dan wel via de mail | Slaap je wel goed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:50
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik geef toe dat ik er idd nogal eens een handje van heb om op iets lollig te reageren, maar dat is dan meestal wel nav een andere bijdrage. Ik kan het dan toch niet laten om daar op in te gaan
Maar ik beloof beterschap en mocht ik mij daar niet aan houden dan hoor ik dat graag. Uiteraard dan wel via de mail |
Klopt Josina zo zit ik dus ook in elkaar! Het is een reactie op vaak en dat gaat een leven lijden maar ik roep ook vaak zat he dit is off-topic dus tja vind dat een lolletje best mag maar op een gegeven moment weer on topic te gaan. En er zijn twee topics die dan overblijven dat is de picknick die is voorbij dus waarom zou je daar niet lollig mogen zijn en de off-topic topic daar mag je doen wat je wilt maar vind het flauw dat er gezegt wordt dat we van alle topics een lol topic maken want dat ontken ik ten zeerste!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Slaap je wel goed? |
Gelukkig wel, Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:52
|
|
|
Zat net nog even de laatste bladzijdes door te lezen maar zag dat de meeste van mijn bijdrages toch echt over slapen gingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:55
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik moet ook toegeven dat het mij enigzins irriteert. Vooral omdat je in eerste instantie denkt dat er nieuwe reacties zijn. Leuk! Maar als je ze dan gaat lezen gaat het eigenlijk nergens over, of over een heel ander onderwerp. En dan niet 1 reactie... Maar iedereen moet weer reageren op bepaalde onzin. Ondertussen zit ik dan al 5 minuten dingen te lezen die me totaal niet interesseren, op zoek naar een serieuze reactie op het onderwerp. Dus het heeft ook mijn voorkeur om het onderwerp aan te houden. Af en toe een geintje moet kunnen, maar geen pagina's lang. |
oke Renate snap je punt wel. Vooral als je niet met dàt gedeelte mee doet, dan is het een hoop leeswerk Stukken die mij niet interesseren lees ik altijd heel oppervlakkig of sla ik over. Punt van een forum is nu eenmaal dat er veel verschillende mensen zijn met verschillen. Goed is het om elkaar hier soms op aan te spreken, vind het wel verschil maken op welke manier. - Leg je op alle slakken zout òf geef je gewoon eens je mening. - Praat je namens jezelf òf neem je gelijk half CM mee in je argument....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 18:03
|
|
|
Renate,
Ja, dat heb ik wel. Dan denk ik van leuk of interessant een paar nieuwe reacties. En dan zijn het eigenlijk een soort 'onderonsjes' die ik niet snap. Omdat ik bijvoorbeeld geen nachtdienst in de zorg draai.
Er is hier ook geen moderator. Ja, wel de Redactie, maar ja, die doet eigenlijk alleen iets als het écht niet anders kan. bijvoorbeeld bannen als iemand over een grens gaat met inhoud van een posting. Of een topic op slot doen, als het een hele verkeerde kant oploopt.
Ik ken wel sites die hebben een moderator. Die kijkt ook of het on-topic blijft en of er geen slow chat in voorkomt. Ja, en zo zijn er nog wat regels. Postings mogen niet té lang zijn, want dan worden ze vaak niet hélemaal gelezen. En dan, met een moderator, is het niet persoonlijk, want er zijn dan regels, die iedereen weet.
Ik zelf vind het erg moeilijk om tegen iemand die mij verschillende keren erg heeft bemoedigd en geholpen, om daar dan iets van te zeggen....Dat is het eigenlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 18:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | oke Renate snap je punt wel. Vooral als je niet met dàt gedeelte mee doet, dan is het een hoop leeswerk Stukken die mij niet interesseren lees ik altijd heel oppervlakkig of sla ik over. Punt van een forum is nu eenmaal dat er veel verschillende mensen zijn met verschillen. Goed is het om elkaar hier soms op aan te spreken, vind het wel verschil maken op welke manier. - Leg je op alle slakken zout òf geef je gewoon eens je mening. - Praat je namens jezelf òf neem je gelijk half CM mee in je argument.... | Cootje, ik weet echt wel het verschil tussen mijn eigen mening en een mening die door anderen gedeeld wordt. In deze korte periode heb je al twee mensen, die hetzelfde beweren als ik. Ik draai hier al een paar jaar mee en ken een behoorlijk aantal mensen, en dit is toch wel de meestgehoorde klacht.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 29 september 2011, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 18:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Cootje, ik weet echt wel het verschil tussen mijn eigen mening en een mening die door anderen gedeeld wordt. In deze korte periode heb je al twee mensen, die hetzelfde beweren als ik. Ik draai hier al een paar jaar mee en ken een behoorlijk aantal mensen, en dit is toch wel de meestgehoorde klacht. | Zeg niets over de mening, kan ik nog goed begrijpen ook! Ik bedoelde iets te zeggen over de manier waarop....
Ontopic: geen last van slapeloosheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 18:17
|
|
|
Ik zie eigenlijk helemaal nergens op deze site regels voor het forum.
Die zouden er wel moeten zijn. Gewoon een paar basale regels.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENATE619
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 20:20
|
|
|
Prettig om te merken dat een aantal mensen even naar zichzelf kijken. Misschien kunnen we bedenken hoe we de discussies zo dicht mogelijk bij het onderwerp kunnen houden? Bijvoorbeeld: - Na 3 berichten/reacties wat niet met het onderwerp te maken heeft afkappen of nieuw onderwerp starten in eigen topic starten.
Aan de andere kant, als ik het zo terug lees, zijn het eigenlijk ook normale omgangsvormen die in acht genomen dienen te worden. Als iemand je een serieuze vraag stelt, dan reageer je daar toch ook niet met een lolletje, en nog één en nog één op? Zou niet echt van respect getuigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:11
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Hoi chat, Jij praat natuurlijk voor jezelf. Als er meer zijn die zich storen, laten die het dan melden. (een enkele reactie gezien)
Misschien moeten we gewoon onderscheid gaan maken tussen serieuze of niet serieuze topic's. |
Ik stoor me er ook aan ...
Terwijl ik toch echt wel van een geintje houd, en soms ook heerlijk vind om mee te doen met off-topic reageren. Maar het valt me wel op dat het de laatste dagen behoorlijk off-topic gaat in bepaalde onderwerpen.
Ik slaap nog steeds goed sinds ik (naar aanleiding van de opmerking van Roady) me ook ben gaan afvragen "waar ligt eigenlijk mijn vertrouwen" Mijn longen waren schoon, mijn voorhoofdsholtes waren schoon, geen afwijkingen aan mijn neus, alleen wat te grote "neuszakjes" en toch "benauwd" in ademhalen ... Mijn beslissing daarin was; Heer ik wil volledig op U vertrouwen en leg alles in Uw hand ... sinds die beslissing slaap ik weer goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik stoor me er ook aan ...
Terwijl ik toch echt wel van een geintje houd, en soms ook heerlijk vind om mee te doen met off-topic reageren. Maar het valt me wel op dat het de laatste dagen behoorlijk off-topic gaat in bepaalde onderwerpen.
Ik slaap nog steeds goed sinds ik (naar aanleiding van de opmerking van Roady) me ook ben gaan afvragen "waar ligt eigenlijk mijn vertrouwen" Mijn longen waren schoon, mijn voorhoofdsholtes waren schoon, geen afwijkingen aan mijn neus, alleen wat te grote "neuszakjes" en toch "benauwd" in ademhalen ... Mijn beslissing daarin was; Heer ik wil volledig op U vertrouwen en leg alles in Uw hand ... sinds die beslissing slaap ik weer goed. |
Gaaf! Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik stoor me er ook aan ...
Ik slaap nog steeds goed sinds ik (naar aanleiding van de opmerking van Roady) me ook ben gaan afvragen "waar ligt eigenlijk mijn vertrouwen" Mijn longen waren schoon, mijn voorhoofdsholtes waren schoon, geen afwijkingen aan mijn neus, alleen wat te grote "neuszakjes" en toch "benauwd" in ademhalen ... Mijn beslissing daarin was; Heer ik wil volledig op U vertrouwen en leg alles in Uw hand ... sinds die beslissing slaap ik weer goed. |
fijn cross dat het bij jou zo is gaan werken! Gun het je van harte, hoop dat het mij ook nog mag gaan overkomen al hoewel ik steeds volop op God vertrouw maar mijn hoofd zit nog veel te vol maar het komt goed daar vertrouw ik op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 23:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | fijn cross dat het bij jou zo is gaan werken! Gun het je van harte, hoop dat het mij ook nog mag gaan overkomen al hoewel ik steeds volop op God vertrouw maar mijn hoofd zit nog veel te vol maar het komt goed daar vertrouw ik op! |
Dat weet ik Erika ...
Vertrouwen is iets heel persoonlijks, en wat God met mij voorheeft is ook heel persoonlijk. Ik moest ff terug naar ong. 2 jaar geleden, ook toen kwam die vraag op me af, op wie stel ik mijn vertrouwen ... Ik vroeg om gebed voor mijn stotteren, maar eerst moest ik mijn vertrouwen op Hem stellen, voordat Hij in mij kon werken ... Mijn vertrouwen moest ik op Hem stellen, er was nog veel te vergeven, iedereen die mij ooit had gepest stond tussen mij en God in, in dat vertrouwen (duurde wel lang voordat ik mij overgaf aan Hem) kon ik vergeven en genezen ... Ik stotter nog steeds, maar op het moment dat de HG mij iets op mijn hart geeft, een gebed of een Woord, dan kan ik praten zonder te stotteren ... Naar dat moment, dat vertrouwen moest ik terug ... Op wie (Willem) stel jij je vertrouwen ... Here God, op U alleen !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 23:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat weet ik Erika ...
Vertrouwen is iets heel persoonlijks, en wat God met mij voorheeft is ook heel persoonlijk. Ik moest ff terug naar ong. 2 jaar geleden, ook toen kwam die vraag op me af, op wie stel ik mijn vertrouwen ... Ik vroeg om gebed voor mijn stotteren, maar eerst moest ik mijn vertrouwen op Hem stellen, voordat Hij in mij kon werken ... Mijn vertrouwen moest ik op Hem stellen, er was nog veel te vergeven, iedereen die mij ooit had gepest stond tussen mij en God in, in dat vertrouwen (duurde wel lang voordat ik mij overgaf aan Hem) kon ik vergeven en genezen ... Ik stotter nog steeds, maar op het moment dat de HG mij iets op mijn hart geeft, een gebed of een Woord, dan kan ik praten zonder te stotteren ... Naar dat moment, dat vertrouwen moest ik terug ... Op wie (Willem) stel jij je vertrouwen ... Here God, op U alleen !!! |
Het is het enige goede..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 09:22
|
|
|
Vannacht weer heerlijk mogen slapen ondanks onrust in mijn hoofd, (vandaag weer een sessie) Mocht ik bidden en rustig worden De medicatie werdt gezegend zo voelde het ik mag deze gebruiken om nachtrust te verkrijgen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 09:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vannacht weer heerlijk mogen slapen ondanks onrust in mijn hoofd, (vandaag weer een sessie) Mocht ik bidden en rustig worden De medicatie werdt gezegend zo voelde het ik mag deze gebruiken om nachtrust te verkrijgen! |
Fijn voor je, het is je gegund!
Sterkte vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 10:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vannacht weer heerlijk mogen slapen ondanks onrust in mijn hoofd, (vandaag weer een sessie) Mocht ik bidden en rustig worden De medicatie werdt gezegend zo voelde het ik mag deze gebruiken om nachtrust te verkrijgen! |
Doe maar rustig aan, pak de tuinstoel en lees een boekje of slaap in de zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 10:48
|
|
|
Fijn Erica, sterkte vandaag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 12:26
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 13:04
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Doe maar rustig aan, pak de tuinstoel en lees een boekje of slaap in de zon |
overdag slapen als je dat snachts niet goed kan is niet slim he zo verplaats je de nacht na de dag! hoewel de verleiding som wel groot is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:27
|
|
|
RENATE619 schreef: | Prettig om te merken dat een aantal mensen even naar zichzelf kijken. Misschien kunnen we bedenken hoe we de discussies zo dicht mogelijk bij het onderwerp kunnen houden? Bijvoorbeeld: - Na 3 berichten/reacties wat niet met het onderwerp te maken heeft afkappen of nieuw onderwerp starten in eigen topic starten.
Aan de andere kant, als ik het zo terug lees, zijn het eigenlijk ook normale omgangsvormen die in acht genomen dienen te worden. Als iemand je een serieuze vraag stelt, dan reageer je daar toch ook niet met een lolletje, en nog één en nog één op? Zou niet echt van respect getuigen. |
Dit is ok net het probleem volgens mij. Neem als voorbeeld het afscheid van Frank, hij schrijft een serieus stukje en het resultaat kan je lezen..... Waarom moet dat nu denk ik dan? Ga msnnen als je een gesprek wilt voeren maar gebruik niet het forum er voor.....En natuurlijk een lolletje is niets mis mee, hou ik ook van maar het moet niet de overhand hebben...... Als ik die lange lappen tekst zie en het gechat hier zie op het forum......denk ik dat dat mensen zijn met erg veel tijd...... Ik ben ook een vrij lange periode ziek geweest maar kan me niet herinneren dat ik toen zo zat te converseren op het forum.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:49
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat weet ik Erika ...
Vertrouwen is iets heel persoonlijks, en wat God met mij voorheeft is ook heel persoonlijk. Ik moest ff terug naar ong. 2 jaar geleden, ook toen kwam die vraag op me af, op wie stel ik mijn vertrouwen ... Ik vroeg om gebed voor mijn stotteren, maar eerst moest ik mijn vertrouwen op Hem stellen, voordat Hij in mij kon werken ... Mijn vertrouwen moest ik op Hem stellen, er was nog veel te vergeven, iedereen die mij ooit had gepest stond tussen mij en God in, in dat vertrouwen (duurde wel lang voordat ik mij overgaf aan Hem) kon ik vergeven en genezen ... Ik stotter nog steeds, maar op het moment dat de HG mij iets op mijn hart geeft, een gebed of een Woord, dan kan ik praten zonder te stotteren ... Naar dat moment, dat vertrouwen moest ik terug ... Op wie (Willem) stel jij je vertrouwen ... Here God, op U alleen !!! |
Dankjwel...voor deze woorden... Ik ben hier ook niet zoveel meer...en zodoende ook niet veel reaktie.. Ik kan het even niet!!! Maar mis nu ook even dat vertrouwen, wat jij me nu na deze woorden weer even laat zien!!! Slapeloosheid??? De laatste tijd is het weer vreselijk. Maar ik kan dan mijn geest(hoofd en denken) niet stilleggen... Een relationeel probleem....soms een sterke eenzaamheid en ook besloten op een verkeerd(???) moment, om te stoppen met roken... Nu denk ik aan het versje inderdaad...
STEL MIJN VERTROUWEN OP DE HEERE MIJN GOD!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 15:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dankjwel...voor deze woorden... Ik ben hier ook niet zoveel meer...en zodoende ook niet veel reaktie.. Ik kan het even niet!!! Maar mis nu ook even dat vertrouwen, wat jij me nu na deze woorden weer even laat zien!!! Slapeloosheid??? De laatste tijd is het weer vreselijk. Maar ik kan dan mijn geest(hoofd en denken) niet stilleggen... Een relationeel probleem....soms een sterke eenzaamheid en ook besloten op een verkeerd(???) moment, om te stoppen met roken... Nu denk ik aan het versje inderdaad...
STEL MIJN VERTROUWEN OP DE HEERE MIJN GOD!!! |
http://youtu.be/WKJ5WCtRGwo
http://youtu.be/RhnzoUq0Yd8
Weet dat ik in mijn gebed aan je denk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:44
|
|
|
Hallo Josina. Heel erg mooi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:51
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Josina. Heel erg mooi. Sjalom. Martin |
Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken! |
kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!! |
Fijn om te lezen dat je goede middag en avond hebt gehad!
Ff een dikke voor jou en voor alle lieve mensen hier!
Ik hoop en bid dat je idd rustig mag slapen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |