ChristianMatch

Forum

Bindingsangst
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 21:32

ANNETTE792 schreef:
Maar er van houden of er mee samen kunnen leven zijn wel 2 verschillende dingen.

Zoiets.

Dat zijn inderdaad 2 verschillende dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 december 2010, 21:50

ROBBEDOES873 schreef:
En toch denk ik dat het niet enkel geven was... Misschien veel geven heel veel geven, maar ontvangen kan toch ook van kleine momenten?
kleine dingen?

Die "kleine dingen" of momenten gaf aan, wat er in het hart zat....
Was voor mij voldoende...

Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 21 december 2010, 21:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 16:50

CHATULIEM619 schreef:
Iedere vrouw, die alleen maar een LAT relatie zoekt heeft last van bindingsangst. Mijn advies aan jou, als je een relatie zoekt, vraag dan aan een vrouw of ze een stabiele relatie zoekt. Op het moment dat ze zegt dat ze alleen maar wil LATTEN, weet je ook dat je er niet aan moet beginnen.

Is niet waar.

Voor mij houdt een lat-relatie wel trouw in. dit even voor de zekerheid.

Als iemand nu iemand tegen komt, die helemaal aan het andere eind van Nederland woont, en men is al ietsje ouder. en heeft derhalve al zijn eigen dingen opgebouwd, zoals werk, vrienden, etctera.

Kan je dan verwachten, dat ééntje zijn/haar hele leven opgeeft, en helmaal ergens anders gaat wonen???????
Veel mensen kúnnen dat niet hoor!

Dan is de tweede optie elkaar dus zien wanneer het beidden uitkomt.

Er staat ook geschreven in de bijbel, en dat is het eerste iets waar staat dat God iets zei dat

niet goed is: In Genesis dat Hij zei dat het niet goed is dat de mens alleen is.

Fijne Avond!!! en voor degenen die nog moeten rijden in het zuiden: heel erg oppassen met die sneeuw.

Nog even toevoegen, iemand zou dus moeten accepteren, dat ik, naast mijn leven met hem, nog een eigen leven heb, in mijn plaats.
Net zoals ik dat, andersom ook zou moeten accepteren.

Gewoon een ander vorm van relatie, die je vaker ziet, met de komst van het internetdaten. Dan komen mensen veel vaker in contact met mensen die veel verder weg wonen, dan eerst. je had geloof ik wel enige contactadvertenties via de krant, en dat was het.
Nu heb je veel datingsites, en daardoor zijn er ook de zogenaamde ´weekendhuwelijken´ en zogenaamde lat/relaties ontstaan.
Relaties waarbij je elkaar dus ziet, waneer het beide uitkomt. Maar die relaties kunnen net zoveel waarde hebben als het traditionele samenwonen hoor.
Het gaat toch om Liefde, met daarin logisch ook respect.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 23 december 2010, 17:04
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:10

SHANITA130 schreef:
Is niet waar.

Als iemand nu iemand tegen komt, die helemaal aan het andere eind van Nederland woont, en men is al ietsje ouder. en heeft derhalve al zijn eigen dingen opgebouwd, zoals werk, vrienden, etctera.

Kan je dan verwachten, dat ééntje zijn/haar hele leven opgeeft, en helmaal ergens anders gaat wonen???????

Er staat ook geschreven in de bijbel, en dat is het eerste iets waar staat dat God iets zei dat

niet goed is: In Genesis dat Hij zei dat het niet goed is dat de mens alleen is.

Fijne Avond!!! en voor degenen die nog moeten rijden in het zuiden: heel erg oppassen met die sneeuw.

Ben ik met je eens..

Ik zat te denken aan iets dat ook in de bijbel staat: "waar het hart vol van is daar stroomt de mond van over"?

Ik geloof dat als twee mensen elkaar gevonden hebben, ook op grote afstand, het hart ook bijelkaar is. Dat uit zich ook in gebed, ondanks dat je ver van elkaar bent.
De bijbel leert ook wanneeer twee of meer eenparig bidden er wonderen gebeuren en/of uitkomst gegeven wordt.....

De praktische redenen vallen dan vanzelf weg omdat er andere deuren opengaan. God zorgt immers voor zijn kinderen???

Mischien komt het zo uit dat de man kan verhuizen ondanks alle vastigheden......

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:19

MAR907 schreef:
Ben ik met je eens..

Ik zat te denken aan iets dat ook in de bijbel staat: "waar het hart vol van is daar stroomt de mond van over"?

Ik geloof dat als twee mensen elkaar gevonden hebben, ook op grote afstand, het hart ook bijelkaar is. Dat uit zich ook in gebed, ondanks dat je ver van elkaar bent.
De bijbel leert ook wanneeer twee of meer eenparig bidden er wonderen gebeuren en/of uitkomst gegeven wordt.....

De praktische redenen vallen dan vanzelf weg omdat er andere deuren opengaan. God zorgt immers voor zijn kinderen???

Mischien komt het zo uit dat de man kan verhuizen ondanks alle vastigheden......

Je bent een moderne man Mar Knipoog smiley
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het van mijn partner niet zo gauw zal vragen......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:26

SHANITA130 schreef:

Nee niet á la minute maar ik neem aan dat je er in de loop der jaren wel naar toe werkt?In een jaar kan er enorm veel veranderen,andere vrienden,familie verdwijnt,kinderen gaan de deur uit,baan verdwijnt etc..........

Nog even toevoegen, iemand zou dus moeten accepteren, dat ik, naast mijn leven met hem, nog een eigen leven heb, in mijn plaats.

Ook in een relatie waarin je samen in 1 huis woont kun je je eigen leven leiden.Ik vind het woordje "naast" onprettig,hoe zou jij het vinden als een man zei:ik heb mijn eigen leven maar vind het leuk om jou er naast te hebben als ik daar behoefte aan heb?
(Ik stel het nu heel zwart/wit hoor Knipoog smiley)

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 23 december 2010, 17:27
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:27

SHANITA130 schreef:
Is niet waar.

Gewoon een ander vorm van relatie, die je vaker ziet, met de komst van het internetdaten. Dan komen mensen veel vaker in contact met mensen die veel verder weg wonen, dan eerst. je had geloof ik wel enige contactadvertenties via de krant, en dat was het.
Nu heb je veel datingsites, en daardoor zijn er ook de zogenaamde ´weekendhuwelijken´ en zogenaamde lat/relaties ontstaan.
Relaties waarbij je elkaar dus ziet, waneer het beide uitkomt. Maar die relaties kunnen net zoveel waarde hebben als het traditionele samenwonen hoor.
Het gaat toch om Liefde, met daarin logisch ook respect.

Maar ben je dan niet nog alleen?

En wil God niet juist dat we samen zijn?

Ik maak u een hulpe die als tegenover u zij....

Impliceert hulp niet dat je er altijd bent, zodat je elkaar tot een hand en een voet kunt zijn..in liefde?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:40

MARIAN519 schreef:

Impliceert hulp niet dat je er altijd bent, zodat je elkaar tot een hand en een voet kunt zijn..in liefde?

dr staat toch nergens dat je elkaar 24 uur per dag voor de voeten moet lopen? dat gaat irriteren en hoppa... weeeeeeeeer een echtscheiding Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:46

PIETER649 schreef:
dr staat toch nergens dat je elkaar 24 uur per dag voor de voeten moet lopen? dat gaat irriteren en hoppa... weeeeeeeeer een echtscheiding Verraste, verbaasde smiley

Voor de voeten lopen is vreselijk, krijg je maar ongelukken van.. Knipoog smiley

En 24 per dag als er in een dag 48 uur zitten lijkt me wel acceptabel..
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 17:47

WILLEMIJN232 schreef:
Je bent een moderne man Mar Knipoog smiley
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik het van mijn partner niet zo gauw zal vragen......

Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:04

MAR907 schreef:
Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....

raar argument Mar..
Omdat een man God boven alles stelt, zou hij van alles opgeven?
En als die vrouw OOK God boven alles stelt??? Gaan ze dan halverwege wonen?
Ik neem eigenlijk aan dat een man die God boven alles stelt, niet met een ongelovige een juk aan zal trekken??
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:13

LEANNE226 schreef:

Hoi Leanne,

Ja, ik snap wat je bedoelt.

Het woordje ´naast´ kan een nare gevoelswaarde hebben.

Zo bedoel ik het natuurlijk niet. Maar ik snap hoe het over kan komen.

Het is ´even´ niet anders, als je echt aan het andere eind van Nederland woont, denk ik. Ik bedoel zelf dus geen dubbele agenda...

En ja, je kan er natuurlijk naar toe werken om in de toekomst wel ergens samen te wonen.

Maar zomaar opeens je werk, sociale contacten, vrienden, famililie, cursussen en ga maar door even opgeven. Want..even een uurtje naar je huis voor een paar uur ofzo, ja, daar is de afstand te groot voor....
Terwijl de man in kwestie dat óók niet zomaar even zou doen, maar het wel van mij zou eissen...gewoon even een voorbeeld hoor.

Groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:18

MARIAN519 schreef:

Hoi Marian,

Nou, je bent in zoverre niet alleen, dat je dus wel enkele dagen in de week, wanneer je beidde kan en wil iets af kan spreken...

Dan ben je alleen, maar als je samenwoont, dan kan je ook enkele uren alleen zijn....

Groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:24

SHANITA130 schreef:
Hoi Marian,

Nou, je bent in zoverre niet alleen, dat je dus wel enkele dagen in de week, wanneer je beidde kan en wil iets af kan spreken...

Dan ben je alleen, maar als je samenwoont, dan kan je ook enkele uren alleen zijn....

Groetjes

Hoi Shanita,

Ik begrijp dat jij er ervaring mee hebt en ik dus niet.

Het lijkt mij gewoon niks.
Enkele uren...soms eens een dag ofzo alleen is normaal in een relatie, maar ervan uitgaan dat je elkaar bij voorbaat al maar een paar dagen per week ziet als je van elkaar houdt?

Dat houdt voor mij in dat je bij elkaar wilt zijn, natuurlijk niet elkaar op de lip zitten, ieder heeft zijn eigen interesses/hobby's/werkzaamheden, wat dan ook, maar wel de mogelijkheid om elke dag bij elkaar te zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:25

PIETER649 schreef:
raar argument Mar..
Omdat een man God boven alles stelt, zou hij van alles opgeven?
Ik neem eigenlijk aan dat een man die God boven alles stelt, niet met een ongelovige een juk aan zal trekken??

Dus jij stelt dat de vrouwen op CM ongelovig zijn???

Verdraai niet mijn woorden....
God opend deuren waarneer nodig is....

Toen ik mijn vrouw leerde kennen, was ik mijlen ver van haar vandaan....(10 jaar gevaren)....
Een sprong in het diepe met God heeft mij gelukkig gemaakt...

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 19:55
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:43

Hier nog een goeie....
wat doe je in een getrouwde situatie
als je man zee varende is.........
soms dagen weken maaaanden van huis is
de wacht heeft op oorlogsmissie is
dat houd je toch ook vol........dat waren niet altijd makkelijke maar wel hele mooie tijden
kan ik van getuigen na 30 jaar

ging niet bij de pakken neer zitten
maar pakjes uitdelen!!
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:45

Hier nog een goeie....
wat doe je in een getrouwde situatie
als je man zee varende is.........
soms dagen weken maaaanden van huis is
de wacht heeft op oorlogsmissie is
dat houd je toch ook vol........dat waren niet altijd makkelijke maar wel hele mooie tijden
kan ik van getuigen na 30 jaar

ging niet bij de pakken neer zitten
maar pakjes uitdelen!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:56

MAR907 schreef:

God opend deuren waarneer nodig is....

Denk dat hier sprake van een misverstand is..... Twijfelende smiley

En dat zou zonde zijn, denk ik....

...

Mooi gezegd, van dat God deuren opend....
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 19:59

SHANITA130 schreef:
Denk dat hier sprake van een misverstand is..... Twijfelende smiley

En dat zou zonde zijn, denk ik....

...

Mooi gezegd, van dat God deuren opend....

helemaal als je het met een -t schrijft
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:04

MAR907 schreef:

.

hoe kom je DAAR nou weer bij????????
ik stel alleen dat het al dan niet gelovig zijn van de man niets te maken heeft met het verhuizen naar de locatie van een vrouw.
en andersom ook niet.

de enige legitieme reden lijkt mij liefde tussen 2 mensen.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 20:16

PIETER649 schreef:
hoe kom je DAAR nou weer bij????????

Net zo onzinnig als wat jij stelt:

"Omdat een man God boven alles stelt, zou hij van alles opgeven?
Quote:
waar zeg ik dat?
Quote:
heb ik niet over gehad
Ik neem eigenlijk aan dat een man die God boven alles stelt, niet met een ongelovige een juk aan zal trekken??"
Quote:
waar lees je dat ik over een ongelovige vrouw heb?

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 20:17
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:31

MAR907 schreef:

Willemijn zei dat ze het (verhuizen tbv het samenleven van de man op het adres van de vrouw) niet snel zou durven vragen en prijst jou omdat je aangaf dat wel te willen doen.

Als jij dan met een zweverige tekst gaat zwaaien, waarin jij het wellicht over jezelf hebt, denk ik dat ik wel degelijk kan stellen dat jij dat gezegd hebt.

Als ik verder dingen vraag aan je, kun je dat negeren, erop antwoorden, dat is jouw keuze.
Wat je niet moet doen is beweren dat ik die woorden in jouw mond hebt gelegd.
Het zijn mijn woorden, gevolgd door een vraagteken (?)
Als een rijtje woorden gevolgd worden door een vraagteken, dan is dat rijtje woorden een vraag.
Of je daar op gaat antwoorden weet ik niet.... maar ik ben wel benieuwd.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:39

Quote Pieter, ik stel alleen dat het al dan niet gelovig zijn van de man niets te maken heeft met het verhuizen naar de locatie van een vrouw.
en andersom ook niet.

de enige legitieme reden lijkt mij liefde tussen 2 mensen.
-----
[i]Misschien on topic blijven Kussende smiley ,

De einige legitieme reden is de liefde tussen 2 mensen.

Maahaar, wat als je nu een soort situatie krijgt, waardoor het eigenlijk onmogelijk is, om te verhuizen naar een locatie. Omdat het bijvoorbeeld economisch onmogelijk is.

En dan ook, beter een relatie van 2 dagen per week ofzo, dan bij iemand intrekken, of in de buurt wonen. Wat als het dan niet gaat....
al mijn vrienden wonen hier, moet ik dan op mijn leeftijd helemaal naar ...verhuizen, en daar ken ik niemand....Wat als er dan iets is.....

Neehee, ik durf dat niet aan, daar ben ik eerlijk in.

Dan kan ik de man wel heel erg missen, en er naar uitkijken, elke keer als ik daar naar toe ga, of hij hier komt, en dan elke keer weer het pijnlijke en verdrietige afscheid, en dat je elkaar weer dágen niet ziet.
Dát heb ik liever dan dat het huis letterlijk te klein is, omdat er teveel bagage kan zijn. en dan zou ik daar achter komen als het te laat is, als ik daar dan al zit zeg maar.

Dit is wijsheid denk ik.

Ideaal is het niet, maar wel de beste optie in deze gebroken wereld.
Kiezen tussen bij iemand intrekken waar je veel van houdt, en van te voren al weten dat ik dat niet trek. of elke keer iemand heel erg missen en ernaar uitkijken als je de persoon weer ziet. en het jammer vinden als je weer afscheid moet nemen voor enkele dagen.

Dat laaste vind ik vele malen beter, logisch ook, dan uit elkaar moeten, omdat het ´samenwonen niet werkte...Dan beter uit elkaar, elke keer een paar dagen, gewoon omdat iedereen weer werken moet, en de afstand te groot is om te blijven.

En je hebt ook mensen die elkaar door hun werk tijden niet zien.

Groetjes.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:42

PIETER649 schreef:
Willemijn zei dat ze het (verhuizen tbv het samenleven van de man op het adres van de vrouw) niet snel zou durven vragen en prijst jou omdat je aangaf dat wel te willen doen.

Als jij dan met een zweverige tekst gaat zwaaien, waarin jij het wellicht over jezelf hebt, denk ik dat ik wel degelijk kan stellen dat jij dat gezegd hebt.

Als ik verder dingen vraag aan je, kun je dat negeren, erop antwoorden, dat is jouw keuze.
Wat je niet moet doen is beweren dat ik die woorden in jouw mond hebt gelegd.
Het zijn mijn woorden, gevolgd door een vraagteken (?)
Als een rijtje woorden gevolgd worden door een vraagteken, dan is dat rijtje woorden een vraag.
Of je daar op gaat antwoorden weet ik niet.... maar ik ben wel benieuwd.

Jij reageerde op mijn eerste reactie....
Maar jij voegt twee reactie's samen...

Ik had een reactie gegeven op Willemijn.... en vraag dan niet om een reactie van jou of iemand anders.....

De ondertoon van jou zegt ook iets....
Verder wil ik er ook niet op reageren meer....

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 21:45
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:52

WILLEMIJN232 schreef:
Je bent een moderne man Mar

MAR, Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....

[i]Ik denk dat Mar hier zegt van dat dat )in zijn geval, of in het algemeen bij iemand die gelooft..)denk ik', niet nodig zal zijn om daar modern voor te zijn, zeg maar.

Maar als God in je hart werkt, dat je dan ùberhapt dingen over hebt voor iemand anders...

Zoiets.

In ieder geval, er zijn ook gevallen, waar het in de buurt van je partner verhuizen niets te maken heeft met ´het ervoor over hebben´, maar gewoon wijsheid is om het niet te doen, )als je uit ervaring ook nog) weet dat dat niet haalbaar is psychisch......
En wat heeft een partner nu aan mij, als ik wel naar hem verhuis, maar dan niet gelukkig ben, omdat ik dat niet aankan, zo een grote permanente verandering. of een ´samenwoonfobie´ heb, dat ik me voel opgesloten dan. dit laatste is voor mij heel reeel.

Dan kan ik beter gelukkig zijn en in mijn eigen plaats blijven wonen.
Nogmaals, een drama van een scheidng is niet te vergelijken, dat leed, met het leed van elke keer weer voor een paar dagen afscheid te moeten nemen. Maar dan wél in je hart weten dat alles ok is.

En nogmaals, mensen die varen of in het leger zitten, ja, die zien hun partner ook tijden niet.

Groetjes.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 21:55

SHANITA130 schreef:
WILLEMIJN232 schreef:
Je bent een moderne man Mar

MAR, Dat is ook niet nodig. Een man die God boven alles stelt, daar geeft God het in zijn hart....

[i]Ik denk dat Mar hier zegt van dat dat )in zijn geval, of in het algemeen bij iemand die gelooft..)denk ik', niet nodig zal zijn om daar modern voor te zijn, zeg maar.

Maar als God in je hart werkt, dat je dan ùberhapt dingen over hebt voor iemand anders...

Jij hebt het begrepen......

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 21:56
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:08

MAR907 schreef:
Jij reageerde op mijn eerste reactie....
Maar jij voegt twee reactie's samen...

Ik had een reactie gegeven op Willemijn.... en vraag dan niet om een reactie van jou of iemand anders.....

De ondertoon van jou zegt ook iets....
Verder wil ik er ook niet op reageren meer....

als je niet wil dat iemand reageerd, schrijf je een mail en zet je het niet op een forum.
ik ben me onbewust van een ondertoon, mijn boventoon is duidelijk genoeg.

jouw uitspraken zijn mij te vaag en zweverig en ik heb de indruk dat jij niet leest wat er staat.
daarnaast reageer je als door een wesp gestoken op vrij normale vragen, zo is discussie onmogelijk, waarom reageer je niet inhoudelijk?
schijnbaar beheersen wij een heel verschillende nederlandse taal waardoor discussie niet mogelijk is... dus laat maar

( en nee, ik heb geen hekel aan je)
Naar boven

Auteur Bericht
SJONNIE945

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:33

Latten deden ze toch ook haast alleen maar in de Bijbel. Mannen en vrouwen tenten. De koning in het ene paleis en de vrouwen in het andere paleis. Het is mijn keuze niet. Maar toen gebeurde het wel. Dus wat is er mis met het latten. Of is perse in 1 huis wonen weer een westerse uitvinding overgoten met een Bijbels zalfje.
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:48

PIETER649 schreef:
als je niet wil dat iemand reageerd, schrijf je een mail en zet je het niet op een forum.
ik ben me onbewust van een ondertoon, mijn boventoon is duidelijk genoeg.

jouw uitspraken zijn mij te vaag en zweverig en ik heb de indruk dat jij niet leest wat er staat.
daarnaast reageer je als door een wesp gestoken op vrij normale vragen, zo is discussie onmogelijk, waarom reageer je niet inhoudelijk?
schijnbaar beheersen wij een heel verschillende nederlandse taal waardoor discussie niet mogelijk is... dus laat maar

( en nee, ik heb geen hekel aan je)

Pieter ik heb ook geen hekel aan jou, maar ben wel een realist ook...

Wat voor jou vaag en zweverig is, voor mij realiteit....

In het kort.....

Mijn vrouw (voor 18 jaar terug), had ook nooit van mij gevraagd om te stoppen met varen. Terwijl ze juist iemand was die een arm om haar heen nodig had waar ze ook naar verlangde.....

God bracht het op onze weg om toch daarmee te stoppen zodat het mijn keuze zou worden...
19 jaar later (nu dus), ben ik dankbaar dat het zo is gegaan....
Als ik nu nog had gevaren met het verleden die er is geweest?? Zouden mijn kinderen nu bij pleeggezinnen zijn geplaats en had ik geen zeggenschap meer over hun gehad i.v.m. dat ik varende man zou zijn...

God doorgrond ieders hart, is dat zweverig??? naar mijn inziens niet....

Mar staat trouwens ook als afkorting voor "maritime" = zeeman....

Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 23 december 2010, 22:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:00

MAR, God bracht het op onze weg om toch daarmee te stoppen zodat het mijn keuze zou worden...
19 jaar later (nu dus), ben ik dankbaar dat het zo is gegaan....
Als ik nu nog had gevaren met het verleden die er is geweest?? Zouden mijn kinderen nu bij pleeggezinnen zijn geplaats en had ik geen zeggenschap meer over hun gehad i.v.m. dat ik varende man zou zijn...

zo zie je maar hoe God voor ons zorgt. Ondanks problemen die er zijn geweest, door de gebroken wereld, zeg maar.....
En het leven hoeft niet áltijd makkelijk te zijn ofzo. Ik vind zelf het al heel wat als ik regelmatig erg gelukkig ben. en als ik het nu en dan erg moeilijk heb, waardeer ik juist dat ik regelmatig ook gelukkig ben.

Groetjes.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 9 van 10