Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:48
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | knuffel van mij voor jou
mijn slechtste moment vandaag was om 4.30uur de wekker 400km rijden naar Duitsland.... en om 16 uur weer 400km terug. Zucht nu ook barstende koppijn...... nu maar even rust en glas Port inschenken, in de tuin gaan zitten en een sigaartje erbij en dan plat. Morgen om 7 uur weer op mijn werk zijn, laatste hand leggen aan mega offerte. |
MOOI LAND HE!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:49
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop |
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:57
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... |
Een echte dwarsligger Annette grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:38
|
|
|
EVA685 schreef: | Een echte dwarsligger Annette grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer |
Dwarsligger waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:00
|
|
|
CARIN303 schreef: | Dwarsligger waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader ... |
omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? |
Pas maar op P,als Carin straks alle mannen tegelijk kan mailen is het niet lollig meer..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:57
|
|
|
PIETER649 schreef: | omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? |
Achhh....Pieterke doen de vrouwtjes jou plagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:05
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... |
Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:06
|
|
|
CARIN303 schreef: | Dwarsligger waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader ... |
Arme Pieter, je hebt het zwaar met ons Toch sterkte hoor, ook jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:49
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ga morgen weer aan het werk, voelde me een heel stuk beter,mn hoofd wat tot rust gekomen. Tot ik weer eens een mega hoofdpijn kreeg die niet weg wil gaan , komt de duizeligheid er ook nog eens bij,zucht!
Ik mag morgen van 09.00-21.00 , willen jullie aan mij denken en positieve gedachten sturen? Tnx |
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Wil wel voor je bidden ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Wil wel voor je bidden .... |
Helemaal met je eens Cross.........bidden heeft meer invloed dan positieve gedachten sturen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:45
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Wil wel voor je bidden .... |
Wat lief van je! Bidden helpt zeker veel meer en beter! Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:58
|
|
|
CARIN303 schreef: | Wat lief van je! Bidden helpt zeker veel meer en beter! Dank je! |
Zo, ben je er weer? Hoe is het gegaan vandaag? Je zult het wel erg zat zijn nu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 07:33
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zo, ben je er weer? Hoe is het gegaan vandaag? Je zult het wel erg zat zijn nu! |
Hoi Josina,
Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor! Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk dan gaat het wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:36
|
|
|
CARIN303 schreef: | Hoi Josina,
Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor! Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk dan gaat het wel! |
Als we elke dag iets positief over iemand zeggen, zijn er dan nog slechte momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:39
|
|
|
Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor! Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk dan gaat het wel! |
Fijn om te horen. Maar da's je geheim dus Weer wat geleerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:55
|
|
|
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets. Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED
De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN"
Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets. Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED
De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN"
Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... |
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij....
Thomas, elk nadeel hep se foordeel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 23 september 2010, 14:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij....
Thomas, elk nadeel hep se foordeel. |
ai...daar heb je 't al .....een berichtje schrijven én geen spelfouten maken ....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 23 september 2010, 15:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 16:51
|
|
|
Mijn slechtste moment: mijn moeder, die ondanks verhoging van de medicatie, vanmiddag wéér een epileptisch insult gehad heeft
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 23 september 2010, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:03
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij....
Tja Thomas (en Cross) dus als ik het goed begrijp zouden die vrouwen ondanks al hun nadelen toch ook nog wel eens een voordeel kunnen zijn/hebben. pfff. Geldt dat andersom ook? Hep elk foordeel se nadeel en zouden mannen dus misschien niet alleen maar voordelen hebben?
Weet het niet hoor, maar ik zou niet meer aan zo'n rondrennend ondertussen niets doent exemplaar beginnen als ik in jullie schoenen stond. Maar ja, die zijn mij waarschijnlijk toch te groot, dus houd ik lekker mijn eigen schoenen aan, en ga weer door met de belangrijke dingen des levens (pfff zorgen dat er ook morgen weer schone was in de kasten ligt).
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op donderdag 23 september 2010, 17:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 11:41
|
|
|
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 15:52
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!! |
Nou Carin....als ik het zo lees, is het te hopen dat je je hebt bedacht! En lig je nu heerlijk in je bed.....sterkte hoor.......
Ik besef ineens dat ik het nog lang geen weekend heb...... bah.....geen zin meer.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets. Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen .....
'k Ben erg onder de indruk van jullie redenatie.
Wat zijn we (de mannen in dit geval) het weer met elkaar eens zeg.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 24 september 2010, 16:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:46
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... |
Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:02
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal... |
Kijk, dat kunnen vrouwen weer goed. Meeleven met de mannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: |
Kijk, dat kunnen vrouwen weer goed. Meeleven met de mannen. |
meehelpen met de centjes opmaken, kunnen ze veul beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:28
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!! |
arme jij. Knuf van mij. Beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:37
|
|
|
Leef je nog? Zul je goed voor jezelf sorguh?? Dubbele hete grog, warme chocomel, hazelino, en géén Jonathan dit weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 september 2010, 19:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | meehelpen met de centjes opmaken, kunnen ze veul beter. |
Dan weet je in ieder geval dat de centjes, waar jij hard voor gewerkt hebt, goed besteed worden.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|