Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:01
|
|
|
BEUN656 schreef: | Ha, en dat nodigt jou uit om er een halve Kamasutra van te maken...? |
De Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de kunst van de liefde. Het werd samengesteld door Vatsyayana, vermoedelijk in de tweede eeuw n.C. Het behandelt tot in bijzonderheden op didactische wijze vele onderwerpen op het gebied van de erotiek. Het boek was een handleiding voor (pas)getrouwde stellen om elkaar te ontdekken en plezier te verschaffen in een tijd dat gearrangeerde huwelijken de romantiek ernstig konden verstoren. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
om even aan te geven wat kamasutra is.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:04
|
|
|
TINK100 schreef: | De Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de kunst van de liefde. Het werd samengesteld door Vatsyayana, vermoedelijk in de tweede eeuw n.C. Het behandelt tot in bijzonderheden op didactische wijze vele onderwerpen op het gebied van de erotiek. Het boek was een handleiding voor (pas)getrouwde stellen om elkaar te ontdekken en plezier te verschaffen in een tijd dat gearrangeerde huwelijken de romantiek ernstig konden verstoren. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
om even aan te geven wat kamasutra is....... |
Nou, voor mij is het een erotische beurs. Maar bedankt voor je informatie. Weet ik dat ook weer...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:06
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, voor mij is het een erotische beurs. Maar bedankt voor je informatie. Weet ik dat ook weer... |
en hoe komt dat jij dat weet??? want ik wist dat niet .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:07
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, voor mij is het een erotische beurs. Maar bedankt voor je informatie. Weet ik dat ook weer... |
joh er valt nog zoveel te ontdekken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:13
|
|
|
JOL252 schreef: | joh er valt nog zoveel te ontdekken |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:14
|
|
|
TINK100 schreef: | en hoe komt dat jij dat weet??? want ik wist dat niet ....... |
Nou, dat zit zo. Ik was voor een andere beurs in hetzelfde gebouw, of het nou de RAI of de Jaarbeurs is geweest weet ik niet meer, maar ik kwam toen voorbij de ingang van de Kamasutra-beurs. Vandaar dus...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:15
|
|
|
JOL252 schreef: | joh er valt nog zoveel te ontdekken |
Precies, voordat je 85 en tandeloos bent geworden ben je haast universitair afgestudeerd.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:17
|
|
|
TINK100 schreef: | De Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de kunst van de liefde. Het werd samengesteld door Vatsyayana, vermoedelijk in de tweede eeuw n.C. Het behandelt tot in bijzonderheden op didactische wijze vele onderwerpen op het gebied van de erotiek. Het boek was een handleiding voor (pas)getrouwde stellen om elkaar te ontdekken en plezier te verschaffen in een tijd dat gearrangeerde huwelijken de romantiek ernstig konden verstoren. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
om even aan te geven wat kamasutra is....... |
Is een mooie Think. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:20
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, dat zit zo. Ik was voor een andere beurs in hetzelfde gebouw, of het nou de RAI of de Jaarbeurs is geweest weet ik niet meer, maar ik kwam toen voorbij de ingang van de Kamasutra-beurs. Vandaar dus... |
Ja Ja ...zeg nou maar gewoon dat je stiekem binnen bent geweest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:22
|
|
|
BEUN656 schreef: | Precies, voordat je 85 en tandeloos bent geworden ben je haast universitair afgestudeerd. |
op die leeftijd bedrijven ze ook nog de liefde......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:22
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Is een mooie Think. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen. |
Nou, dat lijkt een mooie gedachte maar ik ben het er niet per definitie mee eens. Het punt is... Volgens mij is het handiger om elkaar al dik voor het huwelijk lief te hebben, anders komt er volgens mij van het huwelijk ook geen ene bibs terecht...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:23
|
|
|
TINK100 schreef: | op die leeftijd bedrijven ze ook nog de liefde...... |
Joh, zou je denken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:24
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, dat lijkt een mooie gedachte maar ik ben het er niet per definitie mee eens. Het punt is... Volgens mij is het handiger om elkaar al dik voor het huwelijk lief te hebben, anders komt er volgens mij van het huwelijk ook geen ene bibs terecht... |
Liefde moet groeien Beun ...je bent in de war met verliefdheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:27
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Liefde moet groeien Beun ...je bent in de war met verliefdheid... |
Nee, ik ben niet in verwarring met verliefdheid. Pertinent niet! Liefde moet zeker groeien maar moet er volgens mij al zijn voor dat je gaat trouwen.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:27
|
|
|
BEUN656 schreef: | Joh, zou je denken? |
ja daar weet ik alles van, aangezien het mijn vakgebied is, de oudere mens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:28
|
|
|
TINK100 schreef: | ja daar weet ik alles van, aangezien het mijn vakgebied is, de oudere mens |
LOL!!! Mij is altijd verteld dat dan wel zo ongeveer de koek op is hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:34
|
|
|
BEUN656 schreef: | LOL!!! Mij is altijd verteld dat dan wel zo ongeveer de koek op is hoor... |
het is algemeen bekend dat mannen tot op hoge leeftijd kinderen kunnen verwekken, dat betkend dus automatisch dat er wel sex aan te pas moet komen......van Abraham word het met nadruk gezegd......terwijl Sara allang niet meer vruchtbaar was......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:35
|
|
|
BEUN656 schreef: | LOL!!! Mij is altijd verteld dat dan wel zo ongeveer de koek op is hoor... |
hoe ouder hoe gekker Beun ...geloof me maar..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:36
|
|
|
Kinderachtig Beun...we zijn toch volwassenen??
Het is net als Tink zegt...ook mijn werkterrein is de oudere mens... Als het om Liefde gaat....kan ik er nog veel leren...(sorry hoor maar naar de sex vraag ik niet)
Maar als ik alleen al denk aan mijn lieve ouders (vader leeft helaas niet meer) dan was ik jaloers als ik zag hoe die in liefde met elkaar omgingen.. En weet je...ze zullen dan misschien niet meer zo actief in de sex zijn...maar de on voorwaardelijke liefde voor elkaar...is dan voor hun de wetenschap...
Wat houden wij veel van elkaar...!!!!! En die liefde (die heel...maar dan ook heel echt is) vinden ze misschien dan belangrijker dan sex...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
|
|
|
TINK100 schreef: | het is algemeen bekend dat mannen tot op hoge leeftijd kinderen kunnen verwekken, dat betkend dus automatisch dat er wel sex aan te pas moet komen......van Abraham word het met nadruk gezegd......terwijl Sara allang niet meer vruchtbaar was...... |
Ja, dat is bekend inderdaad... Maar je moet er ook wel de energie voor hebben hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
|
|
|
LEONARD480 schreef: | hoe ouder hoe gekker Beun ...geloof me maar.. |
zou het dan toch iets heel natuurlijks zijn...liefde bedrijven???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:37
|
|
|
LEONARD480 schreef: | hoe ouder hoe gekker Beun ...geloof me maar.. |
Ik geloof je direct! LOL!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is net als Tink zegt...ook mijn werkterrein is de oudere mens... Als het om Liefde gaat....kan ik er nog veel leren...(sorry hoor maar naar de sex vraag ik niet)
Maar als ik alleen al denk aan mijn lieve ouders (vader leeft helaas niet meer) dan was ik jaloers als ik zag hoe die in liefde met elkaar omgingen.. En weet je...ze zullen dan misschien niet meer zo actief in de sex zijn...maar de on voorwaardelijke liefde voor elkaar...is dan voor hun de wetenschap...
Wat houden wij veel van elkaar...!!!!! En die liefde (die heel...maar dan ook heel echt is) vinden ze misschien dan belangrijker dan sex... |
Precies, liefde is belangrijker dan sex maar dat slappe geneuzel is eigenlijk gekomen omdat er een zekere heerschap dacht met bizarre termen te kunnen komen... Maar ik ben het roerend met je eens: liefde is zeker belangrijker als sex. Maar daar ging onze humor ook niet over. Ik probeer slechts een beetje lucht te geven aan de situatie in dit topic. Mooi verhaal overigens...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:44
|
|
|
En je hebt geloof ik ook nog eens fraude gepleegd door sommige dingen dik te drukken in een van Yes zijn quote's woensdag 20 juni 2012, 18:48 ...originele tekst van Yes heb ik even geen tijd om te zoeken, maar zal me niets verbazen gezien de rest van je gedrag... SHANITA130 schreef: | ....en dit is het laatste wat ik erover zeg :) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:48
|
|
|
BEUN656 schreef: | Precies, liefde is belangrijker dan sex maar dat slappe geneuzel is eigenlijk gekomen omdat er een zekere heerschap dacht met bizarre termen te kunnen komen... Maar ik ben het roerend met je eens: liefde is zeker belangrijker als sex. Maar daar ging onze humor ook niet over. Ik probeer slechts een beetje lucht te geven aan de situatie in dit topic. Mooi verhaal overigens... |
beide onwelriekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En je hebt geloof ik ook nog eens fraude gepleegd door sommige dingen dik te drukken in een van Yes zijn quote's woensdag 20 juni 2012, 18:48 ...originele tekst van Yes heb ik even geen tijd om te zoeken, maar zal me niets verbazen gezien de rest van je gedrag... |
Ga buiten spelen joh! Ik heb Yes' tekst helemaal niet vernacheld!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
|
|
|
YES356 schreef: Dit is mijn enige reactie die ik geef:
Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is.daar al En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:49
|
|
|
JOL252 schreef: | beide onwelriekend. |
Ja, mag je vinden... Ik had het overigens over Leonard en ik. Dat even voor de duidelijkheid.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 22:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:50
|
|
|
YES356 schreef: | YES356 schreef: Dit is mijn enige reactie die ik geef:
Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun |
Das natuurlijk helemaal jouw probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:51
|
|
|
YES356 schreef: | YES356 schreef: Dit is mijn enige reactie die ik geef:
Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is.daar al En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen. |
Je valt in herhaling You 're the centre ?i
|
|
Naar boven |
|
|