Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:18
|
|
|
KLUS667 schreef: | Als de dag 24 uur duurt, hoe lang duurt de nacht dan? |
Nacht = Dag, licht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 17:58
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nacht = Dag, licht! |
En dag = Is dat...DAG NACHT???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 18:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En dag = Is dat...DAG NACHT??? |
Bijna.....volgens mij is dat Over-Nacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 mei 2013, 22:59
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Bijna.....volgens mij is dat Over-Nacht |
Ja, kuitenbijtertje hè? Ik merk dat jullie er nog niet helemaal over eens zijn. Graag hoor ik een gezamenlijk standpunt voor m'n pensioen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 00:04
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ja, kuitenbijtertje hè? Ik merk dat jullie er nog niet helemaal over eens zijn. Graag hoor ik een gezamenlijk standpunt voor m'n pensioen |
Dan kan jij nog lang wachten..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:06
|
|
|
zal de zon zich laten zien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 11:56
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zal de zon zich laten zien? |
Hier wel Daar inmiddels ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 29 mei 2013, 13:19
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hier wel Daar inmiddels ook? |
Nee, somber dagje vandaag,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 15:45
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Nee, somber dagje vandaag, |
Hmmmm over somber dagje Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:21
|
|
|
PETRA373 schreef: | Hmmmm over somber dagje Krijg ik een blauwe envelop in de brievenbus, dat ik me aangifte 2012 nog niet heb verstuurt, ik nog tijd krijg tot 13 juni, anders boete krijg Eh had hem verstuurt en voor 1 april. Leuk hoor via internet, als dat dan niet aankomt Enfin ga ze morgen bellen en dan opnieuw en sla ik het bewijs op voor het weer niet aankomt. |
Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.
Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.
Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.
Raar hoor, Petra van die aangifte?
Hoe kan dat nou weer?
Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.
Sterkte ermee!!!!!
Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.
En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 16:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het is gewoon een somber en emotioneel dagje, ja, hier schijnt nu wel de zon.
Me broer komt me helpen me huis schilderen, ja, ik heb een hele lieve broer.
Dus alles aan de kant. Helpt ie me ook mee. Ja zodra die kan, hij mailt nog.
Raar hoor, Petra van die aangifte?
Hoe kan dat nou weer?
Maak er maar snel ff werk van, voordat je een boete krijgt.
Sterkte ermee!!!!!
Klinkt toch als een leuk dagje Shanita Ik doe de belasting altijd zelf, maar hoe vaak die gasten fouten maken Dan leef ik weer met een partner. Eh ben al jaren gescheiden.. Boete.....betalen die gasten want krijg 900euro van ze
Ps: heb je niet iemand die het voor je doet, ja, ik heb een vriend die heeft iemand die het voor hem doet, ja, de belasting.
En: de zon schijnt hier nu wel behoorlijk en het is 16 graden, dus ik pak zo ff me fiets en ga weer even buurten hier en daar en vanavond ben ik ook pleitte. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:11
|
|
|
Weet je wat ik me afvraag?
Waar is Yes en hoe zou het met Yes gaan, dat was wel een toffe gast.
Ja, kwam zomaar ineens in me op ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 21:34
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Weet je wat ik me afvraag?
Waar is Yes en hoe zou het met Yes gaan, dat was wel een toffe gast.
Ja, kwam zomaar ineens in me op ... |
Jaa inderdaad waar is hij? Ineens verdwenen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 23:53
|
|
|
Ook nu heb ik een alibi YES!!
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op zaterdag 8 juni 2013, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:55
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jaa inderdaad waar is hij? Ineens verdwenen toch? |
Ja, heel raar, ineens zomaar pleitte!
YES, waar ben je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 00:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, heel raar, ineens zomaar pleitte!
YES, waar ben je? |
Zonder ons iets gemeld te hebben is hij pleituh, raar dit! Erg verdacht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 juni 2013, 01:02
|
|
|
Héél verdacht!
Wie weet waar Yes is gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 22:47
|
|
|
Ik vraag mij wat af..........
Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2. Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen. Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!
Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.
Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vraag mij wat af..........
Collega 1 solliciteert naar zelfde baan als collega 2. Collega 1 is een jonge vrouw,ze krijgt te horen dat ze,mits ze aangenomen wordt,een contract moet ondertekenen waarin staat dat ze de eerste 2 jaar niet zwanger zal worden en anders een boete moet betalen. Collega 2,oudere man die vanuit de WIA een reintegratieproject volgt krijgt te horen:oh,je valt onder de voorrangsregeling,aangenomen!
Ik vind de huidige eisen van werkgevers bizar,ze denken meer te kunnen vragen omdat er weinig banen zijn.Die jonge vrouw heeft nog een toekomst voor zich waarin ze wellicht kinderen zal willen hebben maar het niet mag van de werkgever,de man vindt het krom dat hij niet aangenomen wordt om zijn kwaliteiten maar puur op basis van de subsidies die de werkgever voor hem zal krijgen.
Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen...... |
Op dit moment merk je het bij ons ook, op dit moment is het gewoon een werkgeversmarkt. Vroeg onze belgische eigenaar mij pas of ik het normaal dat ik een bepaalde vergoeding krijg, terwijl dat gewoon in de CAO staat! Toen ik "ja" zei, kreeg ik te horen "dan moet je maar een andere job zoeken". Nou ja zeg......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:37
|
|
|
Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 ). Nu is er geen touw aan vast te knopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 23:44
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 ). Nu is er geen touw aan vast te knopen |
Klus...je wilt je eigen toch niet laten ""sorteren""?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 08:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vraag mij wat af..........
Ik vraag me af wanneer we mensen weer als persoonlijkheden met kwaliteiten gaan zien en niet als gebruiksartikelen...... |
gebruiksartikelen met een euro bedrag per uur er achter......wat ze kosten. Zal altijd wel zo blijven helaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 16:34
|
|
|
Vannacht verloor een vader zijn beide dochters en ex-vrouw door een brand en wat doet de man direct?Een berichtje op facebook plaatsen...................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 13:17
|
|
|
Waarom kan je op een forum met een witte achtergrond kiezen voor witte letters? Gebruikt iemand die wel eens?
Zie hierboven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:05
|
|
|
Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc. Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen! *smile*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 14:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc. Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen! *smile* |
EN DAT WERKTE...WANT IK KEEK!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 21:27
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ik denk om daarmee mensen nieuwsgierig te maken, of er iets staat, of er misschien iets misgegaan is, etc. Het is in ieder geval een manier om de aandacht op je posting te vestigen! *smile* |
LOL
OLFATCOHCEHNNMIAENT
rectificatie: ......niet dus.....
Laatst aangepast door
|
KLUS667
|
op zaterdag 22 juni 2013, 21:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 22:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vannacht verloor een vader zijn beide dochters en ex-vrouw door een brand en wat doet de man direct?Een berichtje op facebook plaatsen................... |
Onvoorstelbaar...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 juni 2013, 23:46
|
|
|
KLUS667 schreef: | Ik vraag me af wat nu de sortering is bij de "online leden". Voorheen was het op leeftijd (en stond ik op pagina 1 ). Nu is er geen touw aan vast te knopen |
Gevonden! Je laatste zoeksortering (bij "leden zoeken") wordt onthouden. Raar maar waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 23 juni 2013, 00:31
|
|
|
bij somiggen de inkt op, of is de redactie weer bezig geweest?
|
|
Naar boven |
|
|