Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:42
|
|
|
HERMAN388 schreef: | mijn spaarvarken is weggevlucht voor de crisis |
Met al het geld erin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 20:44
|
|
|
Ben vanavond bij het grafje van mijn hondje geweest om het te verzorgen en ook al is het bijna 1,5 jaar geleden, ik mis hem nog steeds!
Het blijft emotioneel om daar te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ben vanavond bij het grafje van mijn hondje geweest om het te verzorgen en ook al is het bijna 1,5 jaar geleden, ik mis hem nog steeds!
Het blijft emotioneel om daar te zijn. |
Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:21
|
|
|
Zo W-tje ben je er weer, gelukkig geen slecht moment van deze dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan het ook anders bekijken en denken aan de mooie momenten die je met je hondje hebt gehad.........en dan wordt het misschien wel weer een mooi moment van de dag........herinneringen kunnen ook erg waardevol zijn..... |
Je hebt helemaal gelijk! Liet mij even teveel leiden door mijn emoties. En ik kan zeker terugkijken op bijna 16 mooie jaren met hem!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Haar vriend is een Zeeuwse Hoe rijk zijn de Zeeuwsen |
Herman, we houden het wel netjes he?
Of zou het weer een schrijffoutje zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 22:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Herman, we houden het wel netjes he?
Of zou het weer een schrijffoutje zijn? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 00:08
|
|
|
Slechtste moment van vandaag was toch wel dat ik in de winkel vandaag al SINTERKLAAS spullen zag liggen...............
Ik heb nog niet eens zomervakantie gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 01:17
|
|
|
voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 02:05
|
|
|
TINK100 schreef: | voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in..... |
'k Heb liggen zonnen in de tuin...het wordt vast een prachtige nazomer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:31
|
|
|
TINK100 schreef: | voor de zoveelste keer de natgeregend, zoals aldoor gebeurd in de afgelopen dagen......gaat niks meer worden met de zomer...rollen zo de herfst in..... |
Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen.
Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tink, als het regent moet je niet in je hangmat gaan liggen.
Ze hebben gewoon een seizoen overgeslagen. |
Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan |
Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 26 augustus 2011, 08:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 08:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, aangezien ik meer had verwacht van jouw gastvrijheid ben ik deze nacht maar hier gebleven. Gelukkig kon mijn Floshke mijn aanwezigheid wel waarderen... |
Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Vrouw alleen en dan een vreemde man uitnodigen in huis Maarre...had je wel een deken aangeboden, maar ja als je dat aanbod niet aanneemt |
Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:07
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoe was de wacht vannacht? Was Frank erbij? |
Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 09:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hij heeft niet op wacht gestaan, gaf de voorkeur aan Floske |
Wat flauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Moet jij nodig zeggen, jij gaat 's nachts in de kou buiten staan |
En mijn heg nog steeds niet gedaan Dank Frank gij zijt echt een vrind he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En mijn heg nog steeds niet gedaan Dank Frank gij zijt echt een vrind he |
kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kan je nog niet een paar maanden naar Overdinges op vakantie gaan??? |
Hedde gij geld voor mij?? Enne ken laptoppie mee he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hedde gij geld voor mij?? Enne ken laptoppie mee he |
dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 augustus 2011, 20:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat zou echt een slecht moment zijn dat jij op vakantie gaat en dan nog lappie mee neemt. Kan je beter thuis blijven om mij te plagen en dan moet ik ook je vakantie niet betalen... |
Kijk je snapt hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:23
|
|
|
Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog ! Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog ! Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden... |
Laat je huismeester maar roepen en hem in de mep slaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Helaas, na een toch wat rustiger periode en heerlijke stiltes kreeg ik gisteravond al weer last van een bovenbuurman, tv hard, deur open... en hetzelfde vanmorgen om 6:40 uur am. (tv hard en raam open) Dus niet langer dan 4 uur geslapen vannacht... en om 16:00 uur hoorde ik het nog ! Ik bid en hoop dat ik in de toekomst de rust kan vinden... |
Balen toch weer! Ik hoop en bid met je mee, ook dat die toekomst snel mag komen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 20:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Balen toch weer! Ik hoop en bid met je mee, ook dat die toekomst snel mag komen! |
tnx Josina !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:08
|
|
|
Lees ik net op internet bij het regionieuws in Zeeland van wéér een moordpartij. Nu in Breskens. Een week of 4 geleden in Nieuwdorp. Hoelang is het geleden dat een echtpaar in Middelburg is vermoord. Oorzaak bij alle moorden lag in de relationele sfeer. Kindertjes moeten ondergebracht worden in een pleeghuis omdat mama dood is en papa zit in de bak. Hebben sommige mensen dan écht geen geweten ? Is het dat de pers er teveel aandacht aan besteed waardoor anderen zoiets gaan bedenken? Wat me ook opvalt bij deze moorden: In alle gevallen was het bij de politie bekend dat er zich problemen voor deden. Waarom grijpt men dan niet eerder in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 augustus 2011, 21:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lees ik net op internet bij het regionieuws in Zeeland van wéér een moordpartij. Nu in Breskens. Een week of 4 geleden in Nieuwdorp. Hoelang is het geleden dat een echtpaar in Middelburg is vermoord. Oorzaak bij alle moorden lag in de relationele sfeer. Kindertjes moeten ondergebracht worden in een pleeghuis omdat mama dood is en papa zit in de bak. Hebben sommige mensen dan écht geen geweten ? Is het dat de pers er teveel aandacht aan besteed waardoor anderen zoiets gaan bedenken? Wat me ook opvalt bij deze moorden: In alle gevallen was het bij de politie bekend dat er zich problemen voor deden. Waarom grijpt men dan niet eerder in? |
De politie doet vrijwel weinig met dreigementen. Pas als er echt gevaar is, mogen ze ingrijpen. Meestal is het te laat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 29 augustus 2011, 19:27
|
|
|
Krijg ik weer te weinig inkomsten. met z'n allen rond de tafel gezeten, dat was in nov. 2010, geconcludeerd werd dat ze mij een aantal maanden te weinig hadden uitbetaald. Afgesproken is dat het niet meer zou gebeuren. Ik check vanmiddag mijn inkomsten en nee hè... weer te weinig uitbetaald. Elke keer moet ik er achteraan zitten, ik heb die man een mail gestuurd dat ik echt boos ben... en nu maar hopen dat ie het alsnog stort. Mijn zus was aanwezig bij het gesprek, maar die heeft nu genoeg aan haar eigen zorgen.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 29 augustus 2011, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 augustus 2011, 23:21
|
|
|
Vanavond.......CM is bij mij voor het eerst traaaaaag. ligt het aan mijn pc of hebben meerderen er last van
|
|
Naar boven |
|
|