Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 06:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...met de fiets? Door de regen? |
Met mijn autootje. Door de zeikende regen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Met mijn autootje. Door de zeikende regen. |
Ik ben ook al ruim een uur wakker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:03
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben ook al ruim een uur wakker |
En, wat heb je gedaan in dat uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | En, wat heb je gedaan in dat uur |
aan het wakker worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:25
|
|
|
Ik heb geen ochtendhumeur
Maar ik moet wel eerst koffie hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag mn afscheidsritje gereden in mn ouwwe vertrouwde primera . 9 jaar heeft dat beestje me in weer en wind overal naar toegebracht .. 9 jaar heeft ie me nooit in de steek gelaten . En nu? Rijp voor het oostblok . Of misschien nog wel erger , de sloop . Nu maar hopen dat deze auto me net zo behulpzaam wil zijn . |
Tja,een Primera....... Ik moest ook eens afscheid nemen van mijn kleine scheurmonstertje,het begon met een brandend lampje,de monteur had heel slecht nieuws Nu heb ik een burgerbak(ja,zo'n 307) die me heel best voldoet,tis net een vrachtwagentje en ze ronkt alle dagen van plezier!
ps.auto's zijn vrouwelijk,als je ze goed onderhoudt dan presteren ze fantastisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 12:06
|
|
|
Angstig keek ze, Bibberend Ze kijkt me aan Verdrietig met haar kopje En weer angstig Gaan de ogen Naar dat hoekje! Dicht en veilig Kruipt ze tegen mij aan! Zo bang en bibberend Van dat onbekende iets
Een plastic folie die door de wind beweegt...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,een Primera....... Ik moest ook eens afscheid nemen van mijn kleine scheurmonstertje,het begon met een brandend lampje,de monteur had heel slecht nieuws Nu heb ik een burgerbak(ja,zo'n 307) die me heel best voldoet,tis net een vrachtwagentje en ze ronkt alle dagen van plezier!
ps.auto's zijn vrouwelijk,als je ze goed onderhoudt dan presteren ze fantastisch |
Ook ik voel me rijk...met mijn pittige vriend!!!! (Goudkleurig...en het voelt als rijden in de gouden koets!!)
Wat ik doe vandaag??? Hier vind ook een soort van verhuizing plaats...ik zie het aan...en laat het over me komen....(een zoon die terug thuis komt wonen)
Ik heb even gewerkt... Nu is het huis aan de beurt....op plaatsen waar ik nog WEL komen kan dan.. En dan alvast macroni maken....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 10 januari 2013, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tja,een Primera....... Ik moest ook eens afscheid nemen van mijn kleine scheurmonstertje,het begon met een brandend lampje,de monteur had heel slecht nieuws Nu heb ik een burgerbak(ja,zo'n 307) die me heel best voldoet,tis net een vrachtwagentje en ze ronkt alle dagen van plezier!
ps.auto's zijn vrouwelijk,als je ze goed onderhoudt dan presteren ze fantastisch |
je moet met feeling met ze (de auto) rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 13:53
|
|
|
Ik heb nagedacht...want ik weet het effe niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb nagedacht...want ik weet het effe niet meer... |
Was het erg moeilijk nadenken??????.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:51
|
|
|
En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen |
Heey Petra, gezellig dat je terug bent. Beterschap met je kiespijn, als is je beschrijving wel hilarisch. Ik zie het helemaal voor me. *grinnik*.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:45
|
|
|
JOL252 schreef: | Met mijn autootje. Door de zeikende regen. |
Regen Welke... De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje... Vanavond weer lekker naar zang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 15:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Regen Welke... De zon schijnt toch echt al de hele dag hoor Ehhhhh heb boodschappen gedaan vandaag enne lekker gegeten bij mn ma enne nou verder relax standje... Vanavond weer lekker naar zang |
Gezellig Erika zingt ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:07
|
|
|
[quote=PETRA373]Was het erg moeilijk nadenken??????.[/quote
...ik heb er hoofdpijn in mijn rug van gekregen...misschien laat ik ook maar een kies trekken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 16:32
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ik heb vandaag en gisteren bijna niks gedaan,op deze site gehangen... me kies is getrokken, jee das spectuculair zei de tandarts, hij is gewoon open geklapt.... yeahhhhh na twee weken kiespijn en tandarts die op vakantie was, kwam de bevrijding, ding klapte open en er kwam een dooie rat of zoiets uit. ha ha nu krijg ik vast heel veel mails van mannen die me aantrekkelijk vinden. enfin ik ga maar iets doen, anders ga ik me nutteloos voelen |
Hey uwes is er weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 17:22
|
|
|
even parafraseren: je liet dus een kies trekken. Tijdens het trekken klapte die kies open en vervolgens kwam er een dooie rat of zoiets te voorschijn. Daardoor gaan de mannen je nu aantrekkelijk vinden en je mails sturen. Heb ik dat zo goed begrepen???
Pfffff, eigenlijk begrijp ik er geen snars meer van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 17:24
|
|
|
He Petra welkom terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:21
|
|
|
Volgens mij heb ik die tandarts ook... Mijn ervaring; Een date met de tandarts is waarschijnlijker dan een volle mailbox op CM...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | even parafraseren: je liet dus een kies trekken. Tijdens het trekken klapte die kies open en vervolgens kwam er een dooie rat of zoiets te voorschijn. Daardoor gaan de mannen je nu aantrekkelijk vinden en je mails sturen. Heb ik dat zo goed begrepen???
Pfffff, eigenlijk begrijp ik er geen snars meer van... |
ha ha nee, eerst klapte de kies, kwam er zoiets als een dooie rat uit en toen liet ik de kies trekken en toen dacht ik laat ik es een profiel op cm maken, misschien krijg ik wel mails van leuke mannen ha ha en bedankt iedereen voor het welcomeback dus die leuke mannen die bij me in de buurt wonen kom maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:27
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij heb ik die tandarts ook... Mijn ervaring; Een date met de tandarts is waarschijnlijker dan een volle mailbox op CM... |
Mijn tandarts is een vrouw, ik ga liever voor een volle mailbox, dan dat ik met haar ga daten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:28
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Volgens mij heb ik die tandarts ook... Mijn ervaring; Een date met de tandarts is waarschijnlijker dan een volle mailbox op CM... |
Die tandarts is heel leuk en lief , alleen helaas bezet anders had ik wel met hem willen date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:28
|
|
|
JANS221 schreef: | Mijn tandarts is een vrouw, ik ga liever voor een volle mailbox, dan dat ik met haar ga daten |
Anders ik wel... mijn tandarts is dan wel een man, maar denk dat z'n vrouw me wat doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben ook al ruim een uur wakker |
om 07.18u was ik al ruim een uur aan 't werk. moest wel door tot 15.00u maar daar staat tegenover dat ik tot dinsdagmiddag weekend heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 20:59
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Anders ik wel... mijn tandarts is dan wel een man, maar denk dat z'n vrouw me wat doet |
...zoals je dit schrijft val je op de vrouw van je tandarts...ik vind je openheid wel heel mooi en dapper...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zoals je dit schrijft val je op de vrouw van je tandarts...ik vind je openheid wel heel mooi en dapper... |
ha ha, zit hier weer es lachend achter de pc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:27
|
|
|
Snelband,.snelcement zonder kiezel,.een boor waar je mee kunt mixen... Ik Ben weer wat wijzer. Nu een cement voor.mezelf. antistressssssmasker en laatste.nachie in.huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha, zit hier weer es lachend achter de pc |
Ey! Hoi,.je bent er weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Ey! Hoi,.je bent er weer. |
Ze dacht dat er binnenkort al weer een pn georganiseerd zou worden , vandaar.
|
|
Naar boven |
|
|