Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:57
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Taalgevoeligheid speelt ook Heide, kunne we weinig aan doen. |
Ja, ook dat
Maar ja, als het niet opzettelijk is maak ik me nooit druk. als een vriend van me zonder het te beseffen iets doet, wat me kwetst, dan ga ik niet boos worden.
Wel kan ik eventueel zeggen en uitleggen dát 't me kwetst en waarom..
Tis iets anders als iemand iets expres doet, en da's niet het geval
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ook dat
Maar ja, als het niet opzettelijk is maak ik me nooit druk. als een vriend van me per ongeluk iets doet, wat me kwetst, dan ga ik niet boos worden.
Wel kan ik eventueel zeggen en uitleggen dát 't me kwetst en waarom..
Tis iets anders als iemand iets expres doet, en da's niet het geval |
Tot morge Shanita, slaap ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:59
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 19 juni 2012, 23:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 23:00
|
|
|
Nog Fijne Avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 23:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zo leest jij het..en dat mag! alleen ben ik niet verantwoordelijk voor hoe jij dit opvat. wat ik zeg en bedoelt..bedoelt dus! Is we niet kunnen doen of als er niet zoveel over blijft in het leven en ervan kunnen genieten ..om daarmee direct een vrouw voorbij te lopen!! |
is we niet kunnen doen alsof er niet zo veel overblijft? eh...de huidige situati van de meesten hier?
Als jij woorden op een forum neerzet, ben jij er wel degelijk verantwoordelijk voor. Mij kwets je er niet mee, maar misschien wel andere vrouwen die hier oprecht schrijven. Ik lees ook op dit forum vrouwen,die schrijven dat ze geen sex voor het huwelijk willen,ik vind ze niet minder voor een man, ja wel voor mannen die hun ding super belangrijk vinden. dus laten we vooral doorgaan met dit topic,zoals ik eerder schreef,is best een goede zeef met wie je niet moet daten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 23:22
|
|
|
PETRA411 schreef: | is we niet kunnen doen alsof er niet zo veel overblijft? eh...de huidige situati van de meesten hier?
Als jij woorden op een forum neerzet, ben jij er wel degelijk verantwoordelijk voor. Mij kwets je er niet mee, maar misschien wel andere vrouwen die hier oprecht schrijven. Ik lees ook op dit forum vrouwen,die schrijven dat ze geen sex voor het huwelijk willen,ik vind ze niet minder voor een man, ja wel voor mannen die hun ding super belangrijk vinden. dus laten we vooral doorgaan met dit topic,zoals ik eerder schreef,is best een goede zeef met wie je niet moet daten. |
Petra..ik denk als iemand zich echt door mijn woorden gekwetst voelde.. Dan was jij denk ik niet hier alleen nog er over aan het woord. ik nodig de anderen dan voor jou ook hierbij uit.
En wat je schrijft..''ik vindt ze niet minder voor een man'' Ik denk dat dat meer kwetst wanneer je op een christelijke site bent.. waar die antwoorden als ''gewoon'' zouden moeten zijn. wanneer je tenminste in de zelfde God gelooft..en ZIJN woord wilt proberen na te leven.
Nog aangevuld; ik zal niet ontkennen dat mijn woorden iemand kunnen kwetsen. maar dat het kwetsen pas zijn kracht doet,wanneer ik tegen God in dit geval in spreekt(tegeningaat) over wat Hij wel van ons vraagt.. Want dan kan iemand zich wel gekwetst voelen..maar dan laat ik aan God over of het gekwetst voelen terecht was. Verder zag ik nog dat je me hier en daar al niet goed begreep.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 20 juni 2012, 01:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 01:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Petra..ik denk als iemand zich echt door mijn woorden gekwetst voelde.. Dan was jij denk ik niet hier alleen nog er over aan het woord. ik nodig de anderen dan voor jou ook hierbij uit.
En wat je schrijft..''ik vindt ze niet minder voor een man'' Ik denk dat dat meer kwetst wanneer je op een christelijke site bent.. waar die antwoorden als ''gewoon'' zouden moeten zijn. wanneer je tenminste in de zelfde God gelooft..en ZIJN woord wilt proberen na te leven.
Nog aangevuld; ik zal niet ontkennen dat mijn woorden iemand kunnen kwetsen. maar dat het kwetsen pas zijn kracht doet,wanneer ik tegen God in dit geval in spreekt(tegeningaat) over wat Hij wel van ons vraagt.. Want dan kan iemand zich wel gekwetst voelen..maar dan laat ik aan God over of het gekwetst voelen terecht was. Verder zag ik nog dat je me hier en daar al niet goed begreep. |
als ik het lees zie ik twee mensen die vanuit god hoier dingen zeggen< maar nu misschien wel langs elkaar heen praten. en misschien wel herzelde bedoelen!!!! het zou jammer zijn dat dat verwijdering of onbegrip zou opleveren Gods zegen
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 20 juni 2012, 01:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 01:12
|
|
|
Ja, dat zou jammer zijn Yes.
Woorden op internet komen veel harder aan en dus ook als er een misverstand is, dan in real-life. Dit is vreemd, maar is waar, is onderzoek naar gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 01:17
|
|
|
het is een feit, Shanita, dat een goede communicatie met een ander voor 80% luit ichaamstaal bestaat. Dat betekent dus dat bij een forum als deze maar 20% van de communicatie echt goed overkomt. Misschien wel handig om je daar zo af en toe van bewust te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 01:24
|
|
|
Ik denk dat jullie nog even terug moeten kijken naar ALLE reactie's Wanneer iemand opkomt voor mensen die niet voor sex kiezen voor het huwelijk uit respect voor hun die mensen.. En de persoon zelf er wel voor kiest dat te doen voor het huwelijk dan kan zo iemand meer door uit het respect naar anderen..ook zelf respect afdwingen haar/hem te begrijpen. op een site als deze denk ik dat de meeste kijken naar wat GOD ons hierover zegt?...hoop ik! Dat zie ik hier eerlijk gezegd meer gebeuren momenteel Maar goed..stof om over na te denken misschien.
En wanneer we het woord niet meer kunnen laten spreken. Is er dan nog zegen te verwachten?
*maar bedankt voor het meeleven..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 20 juni 2012, 01:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 01:52
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik denk dat jullie nog even terug moeten kijken naar ALLE reactie's Wanneer iemand opkomt voor mensen die niet voor sex kiezen voor het huwelijk uit respect voor hun die mensen.. En de persoon zelf er wel voor kiest dat te doen voor het huwelijk dan kan zo iemand meer door uit het respect naar anderen..ook zelf respect afdwingen haar/hem te begrijpen. op een site als deze denk ik dat de meeste kijken naar wat GOD ons hierover zegt?...hoop ik! Dat zie ik hier eerlijk gezegd meer gebeuren momenteel Maar goed..stof om over na te denken misschien.
En wanneer we het woord niet meer kunnen laten spreken. Is er dan nog zegen te verwachten?
*maar bedankt voor het meeleven.. |
Ik ga er gewoon van uit dat alles door de anderen en door jou UIT LIEFDE geschreven is!! en dan komt alles goed!
HUGS broeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 03:50
|
|
|
HERMAN968 schreef: Taalgevoeligheid speelt ook Heide, kunne we weinig aan doen.
Dit klopt , taal gevoeligheid , Die kleur blauw is wel duidelijk.
deze kleur is wel prettiger te lezen voor mij.
maar als er een boek geschreven is en tien mensen leze hem dan heeft iedereen een andere kijk er op.
soms denk ik echt .... ik lees wat anders.
maar ik vind nog steeds dat
wat de 10 geboden zeggen . zo is het en wil God het.
en .. maar... de overkoepeling is . Heb de Heere lief met alles in je en heb de anderlief als je zelf.
En daar hebben wij nu zoveel bladzijden voor vol geschreven.
Maar ook ik heb af en toe in een deuk gelegen.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op woensdag 20 juni 2012, 03:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 05:29
|
|
|
WILMA729 schreef: | het is een feit, Shanita, dat een goede communicatie met een ander voor 80% luit ichaamstaal bestaat. Dat betekent dus dat bij een forum als deze maar 20% van de communicatie echt goed overkomt. Misschien wel handig om je daar zo af en toe van bewust te zijn. |
Misschien wel handig om me daar zo af en toe bewust van te zijn....
Dat had ik in mijn studie.
Uitdrukking van het gezicht bepaald voor 55% hoe iets overkomt , de toon van de stem 38% en de woorden slechts 7%.
Dat had ik hier ook een keer eerder al opgezet.
Maahaar, je hebt nog de 'gevoelswaarde' van woorden. Hoe iets gezegd wordt, hoe iets overkomt. bijvoorbeeld, heel vaak, als iemand zegt 'als je het niet erg vindt', ergens achter aan, dan kan dat vaak een beetje ironisch zijn.
Zo van als iemand bij je slaapt en die zit maar te praten en ondertussen kom je maar niet in slaap daardoor en het is al laat en je moet vroeg op. Dan zou je kunnen zeggen van dat je nu wilt slapen want je moet morgen vroeg op, want het is al laat, 'als je het niet erg vindt', tegen diegene.
En natuurlijk vindt diegene dat niet erg. Het kan dan voor jou een manier zijn om te zeggen van 'kop dicht'.
Je zou ook kunnen zeggen van zou je willen stoppen met praten want ik wil slapen, omdat ik zo vroeg op moet. Dat kan dan vriendelijker zijn, om het zo te zeggen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 20 juni 2012, 05:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 05:34
|
|
|
YES356 schreef: | Ik ga er gewoon van uit dat alles door de anderen en door jou UIT LIEFDE geschreven is!! en dan komt alles goed!
HUGS broeder |
Ik ook...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 20 juni 2012, 05:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 05:52
|
|
|
PETRA411 schreef: | Nakorte tijd snel trouwen zodat je sex mag hebben,snel je kinderen met je nieuwe liefde de hele dag laten omgaan, die hun niet hebben uitgekozen,jij bent er verliefd op geworden je kinderen niet, en eh.. dan moetje ook helemaal niks doen eigenlijk en niet zoals sommigge doen wel sex, maar zolang het geen geslachtgemeen schap is,vind god het goed? Wat zou jezus ervan vinden? optie 1, snel trouwen,kids bij elkaar gooien overhaast, eh misschien zelfs verhuizen,zodat hun leven op alle gebieden verandert. en dan maar hopen dat ie echt de ware is voor je met je kids een nieuwe plek moet zien tevinden weer omdat hij toch de ware niet is
of optie 2, vraag jezus je zegen ook al leef je niet samen,maar je hebt wel een mooie relatie, met ieder een eigen woning en sex voor het huwelijk? En later trouwen niet overhaast, wat mensen volgens mij wel gauw doen als je dan pas sex mag hebben.
optie 3 ofassexalsje verloofd bent,en danlange tijdeerst verloofd?
optie 4 heel lang met elkaar omgaan zonder sex?
ppffffffffffffffffffffffff jeetje wat een denk werk,gelukkig heb iknog geen slachtoffer dus scheelt een probleem weer,haha
Ik vertrouw ermaar op dat jezus met me mee gaat en ik me weg er wel in vind,mocht ik een relatie krijgen |
Ja, er zijn zoveel verschillende opties en keuzes die je kan maken.
Ik zelf denk gewoon de keuze maken die goed aanvoelt, waarbij je vrede in je hart bij hebt.
Ik heb een keer gehoord, dat iemand zei dat als je er zelf vrede bij hebt, bij een keuze en het naar God kan verantwoorden, dat het dan oke zit.
En als het je niet lekker zit, een beslissing, dat je het dan niet moet doen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 20 juni 2012, 05:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 09:36
|
|
|
Psalm 119:5
Waarmede zal de jongeling zijn pad Door ijdelheen omsingeld ,rein bewaren? Gewis, als hij het houdt naat t'heilig blad U zoekt mijn hart,mijn oog blijft op U staren Laat mij van t'spoor,in UW geboon vervat Niet dwalen HEER';laat mij/ons niet hulp'loos varen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 09:39
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Yes man.. Het was maar een gedachte die ik in de groep gooide hoor;)) De profielen kunnen wat dat aangaat duidelijk genoeg ingevuld worden en hoeft je nu ook weer niet zo duidelijk te zijn naar elkaar..zie jt voor je Je opent een profiel..en dan kom je bij ideale match..en dan boem..grote letters[GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK]..nee doe maar maar niet Yes;))
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten.
OF JE MOET DIE 2 LAATSTE 2 ZINNEN ANDERS LEZEN;)
NEEJ SERIEUS! |
Wat voor woorden zitten hier van god in? je komt op een profiel, ziet geen sex voor het huwelijk en , nee doe maar niet, daarna schrijf je wat blijft er nog over, wanneer je geen sex beleefd?
vervolgens met hoofletters serieus.... En ben het ermee eens dat communiceren via internet moeilijk is. Ik lees het alsof hier een recpectloze man schrijft naar vrouwen toe,die de waarde van de vrouw vooral in de lichamelijke bevrediging ziet die hij bij haar kan krijgen. Hoe moet ikhet anders lezen?humoristisch bedoelt? eh er staat met hoofdletters serieus bij.
en ja, zoals ik het leesde kan ik niet anders dan mijn mening erover geven. Zie ik het als een belediging naar bepaalde vrouwen toe die hier schrijven over warom ze geen sex voor het huwelijk hebben. Wat dat betreft als jij het anders bedoelt, hebben wij een miscommunicatie,kan gebeuren, en jammer,maar hoe ik het ook lees iets anders kan ik er niet uit halen. of het aan mij ligt? misschien,wie weet? Of anderen het ook zo lezen als ik? Weet het niet,misschien wel en denken ze ik reageer er niet op, wat ook een optie is als je iemand iets ziet schrijven en denkt.... tja ik reageer er niet op, ga de discussie niet aan.
Maar zoals ik het lees, heeft het niets met gods geboden te maken. of liefde zoals god het bedoelt heeft.
de vraag wat blijft er nog over,kan ik als een goede serieuze vraag opzich zien, maar niet meer na je eerdere woorden nee doe maar niet , als je bij je idiale match ziet, geen sex voor het huwelijk.
een paar reacties voor jou, schreef nog iemand dat ze er over dacht omdat bij haar profiel te zetten. Of je bedoelt het eerste als humor,en het tweede gedeelte serieus? Zou kunnen omdat anderen reageren dat je een lieve zachtaardigge man bent,ik zit inmiddels met een beeld gevormd van, ehhhh daar hebben we weer zo,n man die zeer veel respect voor vrouwen heeft,misschien lees ik het meteen zo vanuit mijn beleving gevormd door alle mannen die je tegen komt die zo echt zijn. En ja ik houd niet van mannen die willen heersen over een vrouw of het nut van een vrouw alleen zien als een stuk bevrediging. in ieder geval zal ik proberen goed te lezen,wat de ander precies bedoelt,als het voor mijn beleving vreemd staat geschreven. ik zal proberen eerst een dag na te denken, wat word er nu precies bedoelt, voor ik verontwaardigd me reactie neer schrijf. en ha ha nog steeds lees ik het zo als ik het las. vreemd genoeg sommigge anderen niet.... enfin stof tot nadenken voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 09:58
|
|
|
Een beetje'' tegengas'' is normaal vindt.. anders behoeft je niet op een forum te gaan zitten denk ik? Begrijpelijk dat het communiceren digitaal om maar zo ff te zeggen voor problemen kan zorgen..oke'..samen overeens? Dat neemt niet weg..van wat er staat..staat er! In de praktijk zou deze kleine discussie anders zijn gelopen waarschijnlijk.
Waar ik wel tegen wil waarschuwen is Dat wanneer je/wij op een christelijke dating site bent ingeschreven Je bewust moet zijn,van de gevolgen..wanneer ik of iemand zijn of haar ''keuze''aan een ander laat zien. In dit geval over dit onderwerp. Ik durf te zeggen..dat jou/de uitspraak..dat je wel kiest voor sex voor het huwelijk..niet op deze site thuis hoort.
Dat jij het in je leven doet,''is wat anders''. Maar hou het dan liever tegen over die gene waar je het dan mee doet en samen dan met God..want zo gevoelig ligt dit onderwerp toch wel dacht ik zelf. psalm 119..waarmee zal de jongeling zijn pad zuiver houden. Je zegt het tegen iedereen hier..voel je?
De bijbel leert,de een de ander uitnemender achte als je zelf. Maar niet op alle terrein mag men zwijgen..ook hier niet.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 20 juni 2012, 11:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:04
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | God idd op de 1e plaats. Is dat niet het 1e gebod en daarna als 2e jezelf als je medemens.
Luc10:27-> Hij antwoordde en zeide: Gij zult de Here, uw God, liefhebben uit geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht en met geheel uw verstand, en uw naaste als uzelf |
Zo heeft god ons ook lief flowerful.
En geloof ik niet dat hij je straft, omdat hij weet dat wij niet geneigd zijn om goed te doen.
wel satan , die komt je bezoeken en probeert je een . juk op te leggen.
God heeft zijn zoon gegeven opdat wij eeuwig leven hebben.
Ik geloof dat als je een slechte droom heb , hij niet van god komt. alle goede komt immers van god!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Een beetje'' tegengas'' is normaal vindt. anders behoeft je niet op een forum te gaan zitten denk ik? Begrijpelijk dat het communiceren digitaal om maar zo ff te zeggen voor problemen kan zorgen..oke'..samen overeens? Dat neemt niet weg..van wat er staat..staat er! In de praktijk zou deze kleine discussie anders zijn gelopen waarschijnlijk.
Waar ik wel tegen wil waarschuwen is Dat wanneer je op een christelijke dating site bent ingeschreven Je bewust moet zijn,van de gevolgen,wanneer iemand zijn of haar ''keuze''aan een ander laat zien. In dit geval over dit onderwerp. Ik durf te zeggen..dat jou uitspraak..dat je wel kiest voor sex voor het huwelijk..niet op deze site thuis hoort.
Dat je het in je leven doet,is wat anders. Maar hou het dan liever tegen over die gene waar je het dan mee doet en samen dan met God..want zo gevoelig ligt dit onderwerp toch wel dacht ik zelf.
De bijbel leert,de een de ander uitnemender achte als je zelf. Maar niet op alle terrein mag men zwijgen..ook hier niet. |
Wel inmiddels heb ik al weer wat mails gekregen van leden die me schrijven, dat jij het niet zo bedoelt als dat ik het las, je jou kennen als een lieve man en weer wat over mezelf geleerd. Beter had ik jou een pb gestuurt wat je nu precies bedoelde en beter eerst een dag er over na gedacht en ja je mag zeggen dat mijn keuze wel sex voor het huwelijk niet op deze site thuis hoort. Ik ben dit forum ook aan het volgen om dat het interesant is om te lezen hoe anderen er over denken. omdat ik in jezus geloof wil niet zeggen dat mijn manier van leven of denken oke is,ieder heeft zo zijn geloofsfase, En op dit moment denk ik dat jezus met me meegaat als ik weer een relatie krijg en er wel uitkom, en sex voor het huwelijk wel mag in bepaalde gevallen. dat ik erover schrijf moet kunnen vind ik, dat was de vraag,hoe denken jullie erover? Sorry in iedergeval voor mijn reacties naar jou, beter had ikhet via pb gedaan en volgende is off topic,maar zat gistren nog te lezen over de topic oordelen, en hoe je ookje ebst doet omniet te snel te oordelen, ook ik maakte dezelfde dag de fout weer. Zet tot nadenken, hoe moeilijk het is om onbevooroordeeld tegen over mensen te staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:18
|
|
|
PETRA411 schreef: | Wel inmiddels heb ik al weer wat mails gekregen van leden die me schrijven, dat jij het niet zo bedoelt als dat ik het las, je jou kennen als een lieve man en weer wat over mezelf geleerd. Beter had ik jou een pb gestuurt wat je nu precies bedoelde en beter eerst een dag er over na gedacht en ja je mag zeggen dat mijn keuze wel sex voor het huwelijk niet op deze site thuis hoort. Ik ben dit forum ook aan het volgen om dat het interesant is om te lezen hoe anderen er over denken. omdat ik in jezus geloof wil niet zeggen dat mijn manier van leven of denken oke is,ieder heeft zo zijn geloofsfase, En op dit moment denk ik dat jezus met me meegaat als ik weer een relatie krijg en er wel uitkom, en sex voor het huwelijk wel mag in bepaalde gevallen. dat ik erover schrijf moet kunnen vind ik, dat was de vraag,hoe denken jullie erover? Sorry in iedergeval voor mijn reacties naar jou, beter had ikhet via pb gedaan en volgende is off topic,maar zat gistren nog te lezen over de topic oordelen, en hoe je ookje ebst doet omniet te snel te oordelen, ook ik maakte dezelfde dag de fout weer. Zet tot nadenken, hoe moeilijk het is om onbevooroordeeld tegen over mensen te staan. |
WIE ZICH VERNEDERD ZAL VERHOOGD WORDEN! MOOI PETRA HOE JE ELKE KEER WEER LAAT ZIEN DAT DE LIEFDE ALLES OVERWINT.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:20
|
|
|
PETRA411 schreef: | Wel inmiddels heb ik al weer wat mails gekregen van leden die me schrijven, dat jij het niet zo bedoelt als dat ik het las, je jou kennen als een lieve man en weer wat over mezelf geleerd. Beter had ik jou een pb gestuurt wat je nu precies bedoelde en beter eerst een dag er over na gedacht en ja je mag zeggen dat mijn keuze wel sex voor het huwelijk niet op deze site thuis hoort. Ik ben dit forum ook aan het volgen om dat het interesant is om te lezen hoe anderen er over denken. omdat ik in jezus geloof wil niet zeggen dat mijn manier van leven of denken oke is,ieder heeft zo zijn geloofsfase, En op dit moment denk ik dat jezus met me meegaat als ik weer een relatie krijg en er wel uitkom, en sex voor het huwelijk wel mag in bepaalde gevallen. dat ik erover schrijf moet kunnen vind ik, dat was de vraag,hoe denken jullie erover? Sorry in iedergeval voor mijn reacties naar jou, beter had ikhet via pb gedaan en volgende is off topic,maar zat gistren nog te lezen over de topic oordelen, en hoe je ookje ebst doet omniet te snel te oordelen, ook ik maakte dezelfde dag de fout weer. Zet tot nadenken, hoe moeilijk het is om onbevooroordeeld tegen over mensen te staan. |
Goed toch Petra..we gaan naar het mooiste moment van de dag topic;))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:23
|
|
|
DJES101 schreef: | WIE ZICH VERNEDERD ZAL VERHOOGD WORDEN! MOOI PETRA HOE JE ELKE KEER WEER LAAT ZIEN DAT DE LIEFDE ALLES OVERWINT. |
idd niet boven elkaar,maar naast elkaar verder proberen te gaan mooi djessie x
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:23
|
|
|
DJES101 schreef: | WIE ZICH VERNEDERD ZAL VERHOOGD WORDEN! MOOI PETRA HOE JE ELKE KEER WEER LAAT ZIEN DAT DE LIEFDE ALLES OVERWINT. |
eh,ik geloof dat ik alleen maar laat zien op dit forum hoe menselijk ik ben, en me best doe als cristen en mezelf ook tegen kom op dit forum, best leerzaam, vooral omdat er veel verschillende mensen opzitten. Na 2 vette miscommunicaties in dit toppic pfffffffffffff,schaam ik me wel. ha ha maar ja, zo ben ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:29
|
|
|
Mooi om dit te lezen!! Zo lezen we vaak veel en kunnen we het anders interpreteren voor ons zelf en naar een ander toe. Daarom vind ik het ook mooi om te lezen dat het hier uitgesproken is. Goed voorbeeld doet goed volgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:41
|
|
|
PETRA411 schreef: | eh,ik geloof dat ik alleen maar laat zien op dit forum hoe menselijk ik ben, en me best doe als cristen en mezelf ook tegen kom op dit forum, best leerzaam, vooral omdat er veel verschillende mensen opzitten. Na 2 vette miscommunicaties in dit toppic pfffffffffffff,schaam ik me wel. ha ha maar ja, zo ben ik. |
Nou jou openheid leert ons tegelijk ook veel Ik denk wanneer we ons niet meer kunnen of willen schamen dat er dan pas rede is om je zorgen te maken uit mijn eigen leven weet ik hiervan(helaas) En je hoeft je niet schamen,voor mij niet in iedergeval;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 10:59
|
|
|
PETRA411 schreef: | eh,ik geloof dat ik alleen maar laat zien op dit forum hoe menselijk ik ben, en me best doe als cristen en mezelf ook tegen kom op dit forum, best leerzaam, vooral omdat er veel verschillende mensen opzitten. Na 2 vette miscommunicaties in dit toppic pfffffffffffff,schaam ik me wel. ha ha maar ja, zo ben ik. |
JUST BE YOURSELF EN DAT IS NOU ZO MOOI AAN JOU !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 11:27
|
|
|
Mooi Petra om te schrijven maar ook te lezen dat jij niet de enige bent die miscommucatie heeft in dit toppic. vele met je . En voral niet te vergeten degene die niks schrijven omdat......
zij misschien slimmer zijn en weten dat wat geschreven is soms totaal anders over kan komen.
je beter een formele brief kunt schrijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:24
|
|
|
NICKY298 schreef: | Mooi Petra om te schrijven maar ook te lezen dat jij niet de enige bent die miscommucatie heeft in dit toppic. vele met je . En voral niet te vergeten degene die niks schrijven omdat......
zij misschien slimmer zijn en weten dat wat geschreven is soms totaal anders over kan komen.
je beter een formele brief kunt schrijven. |
ik begin het te leren,hoop ik 1 eerst nadenken, niet meteen reageren 2 per pb eerst om duidelijkheid vragen,voor je het verkeerd begrijpt
ondertussen heb ik heide als een man neergezet hier op het forum, die wel voor wie het gevolgd heeft, geen respect heeft voor vrouwen. Inmiddels heb ik ingezien,dat ik zijn woorden verkeerd begreep en verkeerd oordeelde, dus ik hoop dat het voor iedereen duidelijk is, dat de fout bijmij lag en ik niet heide,s naam ermee schaad, niet dat meerderen hier hem verkeerd oordelen, zoals ik deed
Met de hoop dat iedereen me woorden goed begrijpt en nogmaals het spijt me heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 14:34