Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:34
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zal wel aan de temperatuur liggen dat dit topic zo heerlijk verder suddert;) kunnen we dan maar niet gewoon eerlijk in ons profiel zetten hoe WE dit in willen vullen bijv. bij ideale match GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK..of is dat gek? Ik denk tijdens het bezoeken van dit topic..hoevelen willen er na een date(met goede ervaring)binnen 1 jaar trouwen? Ga je dan binnen die 2 jaar elkaar alleen maar lief aan zitte kijken? mij lukt dat denk ik nie..
Na korte tijd toch dan trouwen,om elkaars lichaam in ere te houden? oF anders gezegd..uit respect voor elkaar?.. EN HIERMEE DAN DIRECT TE LUISTEREN NAAR WAT GOD VERBIEDT EN GOEDKEURD? |
Haha mooi en eerlijk geschreven. En ik vind het zeker geen gek idee als iemand dat in zijn/haar profiel wil zetten. Meestal naar een paar keer chatten,mailen,(of het forum lezen) afspreken, dan kan je ook wel zien welk soort “ vlees” je in de kuip hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:35
|
|
|
INGE721 schreef: | En dan ben je dus IN dat jaar niet alleen bezig om elkaar te leren kennen maar ook om je huwelijk voor te bereiden......dus japonnen, kostuums, locatie, kaarten, gasten...... Daar heb je heeeeel wat gespreksstof over zonder dat je elkaar daar echt door leert kennen.
Bovendien, we weten toch allemaal waar Abraham......... |
Kan jij niet vaker wat zegge..haha..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 21:48
|
|
|
YES356 schreef: | Haha mooi en eerlijk geschreven. En ik vind het zeker geen gek idee als iemand dat in zijn/haar profiel wil zetten. Meestal naar een paar keer chatten,mailen,(of het forum lezen) afspreken, dan kan je ook wel zien welk soort “ vlees” je in de kuip hebt. |
Mooi, nu komen de tongen los. Het ware gezicht van cm-chirstenen .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:01
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooi, nu komen de tongen los. Het ware gezicht van cm-chirstenen . |
Mijn tong zat niet vast hoor!! Haha lees anders ff een tiental pagina terug
Het valt me wel op dat er (Bijna) elke keer blauwe letters onder mijn postings staan. Het lijkt wel stalken haha. Vind je mij aantrekkelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:01
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooi, nu komen de tongen los. . |
Nu pas?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:02
|
|
|
Quote: | YES356: Het valt me wel op dat er (Bijna) elke keer blauwe letters onder mijn postings staan.
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:04
|
|
|
SHANITA130 schreef: | |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:06
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn tong zat niet vast hoor!! Haha lees anders ff een tiental pagina terug
Het valt me wel op dat er (Bijna) elke keer blauwe letters onder mijn postings staan. Het lijkt wel stalken haha. Vind je mij aantrekkelijk? |
Doe ik steeds jo, vindt blauwe letters ettalic esthetisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zal wel aan de temperatuur liggen dat dit topic zo heerlijk verder suddert;) kunnen we dan maar niet gewoon eerlijk in ons profiel zetten hoe WE dit in willen vullen bijv. bij ideale match GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK..of is dat gek? Ik denk tijdens het bezoeken van dit topic..hoevelen willen er na een date(met goede ervaring)binnen 1 jaar trouwen? Ga je dan binnen die 2 jaar elkaar alleen maar lief aan zitte kijken? mij lukt dat denk ik nie..
Na korte tijd toch dan trouwen,om elkaars lichaam in ere te houden? oF anders gezegd..uit respect voor elkaar?.. EN HIERMEE DAN DIRECT TE LUISTEREN NAAR WAT GOD VERBIEDT EN GOEDKEURD? |
Nakorte tijd snel trouwen zodat je sex mag hebben,snel je kinderen met je nieuwe liefde de hele dag laten omgaan, die hun niet hebben uitgekozen,jij bent er verliefd op geworden je kinderen niet, en eh.. dan moetje ook helemaal niks doen eigenlijk en niet zoals sommigge doen wel sex, maar zolang het geen geslachtgemeen schap is,vind god het goed? Wat zou jezus ervan vinden? optie 1, snel trouwen,kids bij elkaar gooien overhaast, eh misschien zelfs verhuizen,zodat hun leven op alle gebieden verandert. en dan maar hopen dat ie echt de ware is voor je met je kids een nieuwe plek moet zien tevinden weer omdat hij toch de ware niet is
of optie 2, vraag jezus je zegen ook al leef je niet samen,maar je hebt wel een mooie relatie, met ieder een eigen woning en sex voor het huwelijk? En later trouwen niet overhaast, wat mensen volgens mij wel gauw doen als je dan pas sex mag hebben.
optie 3 ofassexalsje verloofd bent,en danlange tijdeerst verloofd?
optie 4 heel lang met elkaar omgaan zonder sex?
ppffffffffffffffffffffffff jeetje wat een denk werk,gelukkig heb iknog geen slachtoffer dus scheelt een probleem weer,haha
Ik vertrouw ermaar op dat jezus met me mee gaat en ik me weg er wel in vind,mocht ik een relatie krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:19
|
|
|
YES356 schreef: | Haha mooi en eerlijk geschreven. En ik vind het zeker geen gek idee als iemand dat in zijn/haar profiel wil zetten. Meestal naar een paar keer chatten,mailen,(of het forum lezen) afspreken, dan kan je ook wel zien welk soort “ vlees” je in de kuip hebt. |
haha Yes man.. Het was maar een gedachte die ik in de groep gooide hoor;)) De profielen kunnen wat dat aangaat duidelijk genoeg ingevuld worden en hoeft je nu ook weer niet zo duidelijk te zijn naar elkaar..zie jt voor je Je opent een profiel..en dan kom je bij ideale match..en dan boem..grote letters[GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK]..nee doe maar maar niet Yes;))
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten.
OF JE MOET DIE 2 LAATSTE 2 ZINNEN ANDERS LEZEN;)
NEEJ SERIEUS!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Yes man.. Het was maar een gedachte die ik in de groep gooide hoor;)) De profielen kunnen wat dat aangaat duidelijk genoeg ingevuld worden en hoeft je nu ook weer niet zo duidelijk te zijn naar elkaar..zie jt voor je Je opent een profiel..en dan kom je bij ideale match..en dan boem..grote letters[GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK]..nee doe maar maar niet Yes;))
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten. | [color=#0000FF][i] Daarstraks hadden we niveau Heide (voor die lachsalvo ! van Hanna), je zit op het ferkeerd vorum, moet bij technische problemen zijn jo. Je jaagt de christenen met andere mening van dit vorum. Is de bedoeling of wat ? Doorduwen jo, bent goe bezig [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Yes man.. Het was maar een gedachte die ik in de groep gooide hoor;)) De profielen kunnen wat dat aangaat duidelijk genoeg ingevuld worden en hoeft je nu ook weer niet zo duidelijk te zijn naar elkaar..zie jt voor je Je opent een profiel..en dan kom je bij ideale match..en dan boem..grote letters[GEEN SEX VOOR HET HUWELIJK]..nee doe maar maar niet Yes;))
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten. |
Wat er over blijft als je geen sex met elkaar heb is echte interesse in elkaar en niet dat het alleen om elkaars lichaam gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:27
|
|
|
PETRA411 schreef: | Wat er over blijft als je geen sex met elkaar heb is echte interesse in elkaar en niet dat het alleen om elkaars lichaam gaat. |
Beste Petra, wat die mannen nooit zullen weten nu is hoe "ik" als christen hiermee omga. Hadden ze nog iets van kunnen opsteken ha ha ha ha Kunnen ze naar fluiten .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:28
|
|
|
PETRA411 schreef: | Wat er over blijft als je geen sex met elkaar heb is echte interesse in elkaar en niet dat het alleen om elkaars lichaam gaat. |
NOU PETRA IK BEDOEL GEWOON ALLES DAAROM HEEN ALS JE HET NIET ERG VINDT.gewoon de huidige situatie van de meeste hier.
maar eerlijk dat je ook zegt wat je denkt;))
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:29
|
|
|
HEIDE115 schreef: | NOU PETRA IK BEDOEL GEWOON ALLES DAAROM HEEN ALS JE HET NIET ERG VINDT.gewoon de huidige situatie van de meeste hier. |
Goed Heide doel bereikt, jonge. Succes ermee !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:30
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=#0000FF][i]Daarstraks hadden we niveau Heide (voor die lachsalvo ! van Hanna), je zit op het ferkeerd vorum, moet bij technische problemen zijn jo. Je jaagt de christenen met andere mening van dit vorum. Is de bedoeling of wat ? Doorduwen jo, bent goe bezig [/i][/color] |
Of het nu aan je letter type ligt,maar ik begrijp jou ook niet altijd;)) maar ik ben wel benieuwd hoe ik ga fluiten straks
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:32
|
|
|
ja , platonisch, verstandelijk, gevoelens op afstand. Seksualiteit is niet alleen "de daad" an sich. Seksualiteit zit verweven in je relatie, in blikken, woorden, klank van je stem, manier van aanraking... kortom... een toegroeien in alle opzichten naar elkaar toe... leren kennen... en afhankelijk van hoe je er samen instaat en samen met God... een zoeken naar de juiste verhoudingen, kom je vanzelf het Woord wel tegen en Zijn Geest.... die je allang hebt leren kennen in je leven. Hij leidt het wel...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Of het nu aan je letter type ligt,maar ik begrijp jou ook niet altijd;)) |
Leest dit beter ? Wil gerust veranderen . Maar geef de voorkeur aan dit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | NOU PETRA IK BEDOEL GEWOON ALLES DAAROM HEEN ALS JE HET NIET ERG VINDT.gewoon de huidige situatie van de meeste hier. |
vind het niet erg,je mag je mening zeggen,net zoals ik me mening mag zeggen.
Vind het ook beetje respectloos,voor mensen die daarvoor kiezen, voor geen sex voor het huwelijk,als of er dan niks van die persoon over blijft wat de moeite waard is... er is een verschil tussen met elkaar communiceren over een onderwerp of iemand belediggen
ik doe sex voor het huwelijk, maar heb respect voor de mensen die anders kiezen . Dus let een beetje op dat je geen mensen kwetst die hier serieus van mening over wissellen over dit onderwerp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:36
|
|
|
JOL252 schreef: | ja , platonisch, verstandelijk, gevoelens op afstand. Seksualiteit is niet alleen "de daad" an sich. Seksualiteit zit verweven in je relatie, in blikken, woorden, klank van je stem, manier van aanraking... kortom... een toegroeien in alle opzichten naar elkaar toe... leren kennen... en afhankelijk van hoe je er samen instaat en samen met God... een zoeken naar de juiste verhoudingen, kom je vanzelf het Woord wel tegen en Zijn Geest.... die je allang hebt leren kennen in je leven. Hij leidt het wel... |
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:37
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Leest dit beter ? Wil gerust veranderen . Maar geef de voorkeur aan dit. |
ik wil je wel beter leren kennen,kom is wat drinken up scheveningen strand..
Geintje Herman..op jou niveau;))mooie kleur!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:39
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik wil je wel beter leren kennen,kom is wat drinken up scheveningen strand..
Geintje Herman..op jou niveau;))mooie kleur! |
Afgesproken Heide, nemen we mee Lekker keuvelen over sexforum.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:40
|
|
|
PETRA411 schreef: | vind het niet erg,je mag je mening zeggen,net zoals ik me mening mag zeggen.
Vind het ook beetje respectloos,voor mensen die daarvoor kiezen, voor geen sex voor het huwelijk,als of er dan niks van die persoon over blijft wat de moeite waard is... er is een verschil tussen met elkaar communiceren over een onderwerp of iemand belediggen
ik doe sex voor het huwelijk, maar heb respect voor de mensen die anders kiezen . Dus let een beetje op dat je geen mensen kwetst die hier serieus van mening over wissellen over dit onderwerp |
uh..wie heb ik volgens jou gekwetst..en waarmee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:41
|
|
|
JOL252 schreef: | ja , platonisch, verstandelijk, gevoelens op afstand. Seksualiteit is niet alleen "de daad" an sich. Seksualiteit zit verweven in je relatie, in blikken, woorden, klank van je stem, manier van aanraking... kortom... een toegroeien in alle opzichten naar elkaar toe... leren kennen... en afhankelijk van hoe je er samen instaat en samen met God... een zoeken naar de juiste verhoudingen, kom je vanzelf het Woord wel tegen en Zijn Geest.... die je allang hebt leren kennen in je leven. Hij leidt het wel... |
Ja, dat klopt. Een hand vasthouden op een bepaalde manier als je het moeilijk hebt heeft ook met vriendschap en liefde te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:42
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Afgesproken Heide, nemen we mee Lekker keuvelen over sexforum. |
Wat een maf ben je toch ook he'..zegge we hier,als schouder klopje;))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:43
|
|
|
PETRA411 schreef: | mooi |
no fear
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:43
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wat een maf ben je toch ook he'..zegge we hier,als schouder klopje;)) |
Taalgevoeligheid speelt ook Heide, kunne we weinig aan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:46
|
|
|
Trouwens kan jij geen topic maken over:wat blijft er nog over,wanneer je geen sex beleeft..ik denk dat we dan nu dit topic wel kunnen afsluiten.
OF JE MOET DIE 2 LAATSTE 2 ZINNEN ANDERS LEZEN;)
NEEJ SERIEUS! |
met deze woorden kan je mensen mee kwetsen op dit forum komt over als of er niks over blijft wat de moeite waard is van een vrouw als ze niet aan sex voor het huwelijk doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:48
|
|
|
HEIDE115 schreef: | uh..wie heb ik volgens jou gekwetst..en waarmee? |
Hoi Heide
Ik zelf denk dat je onbedoeld dat deed met: Quote: | HEIDE115 schreef: NOU PETRA IK BEDOEL GEWOON ALLES DAAROM HEEN ALS JE HET NIET ERG VINDT.gewoon de huidige situatie van de meeste hier. |
En dan bedoel ik de hoofdletters, en met de zin: 'als je het niet erg vindt'....
Maar ja, ik zie dan, dat jij dat niet zo bedoeld, en aan de andere kant kan ik me voorstellen dat dat kan kwetsen
In ieder geval, dit is wat ik zelf denk hoor
Ik ga nu heerlijk mijn bedje in en wens iedereen een Vredige nacht
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 19 juni 2012, 22:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juni 2012, 22:57
|
|
|
PETRA411 schreef: | met deze woorden kan je mensen mee kwetsen op dit forum komt over als of er niks over blijft wat de moeite waard is van een vrouw als ze niet aan sex voor het huwelijk doet. |
zo leest jij het..en dat mag! Alleen ben ik niet verantwoordelijk voor hoe jij dit opvat. wat ik zeg en bedoelt..bedoelt dus!(wat blijft er nog over..enz) Is dat we niet kunnen doen alsof er niet zoveel over blijft in het leven om ervan te kunnen genieten..en om daarmee dan maar direct een vrouw mee voorbij te lopen..geloof ik zelf niet.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 19 juni 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
|
|