Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Oeps, da's minder, vervelend voor je! Succes ermee! |
succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:19
|
|
|
MARIA576 schreef: | Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'..... |
slaap lekker, maria......
(als je het tenminste overleefd hebt........... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 14:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | succes??? Waarmee dan??? Met die verloren kaart of met het stressie moment??? |
Wat dacht je van beide? Pfft, toon nog eens keer een stukje medeleven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:49
|
|
|
Lievelings konijn van mijn dochter is dood
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | slaap lekker, maria......
(als je het tenminste overleefd hebt........... ) |
Nou Hannah, ik héb het overleefd! Was ik nog in de (domme) veronderstelling dat ik dan tenminste 's morgens vroeg rust zou hebben omdat de dames uit zouden slapen? FOUT gedacht! Die meiden zijn helemaal niet eens naar bed geweest!!! (de moeders hebben nú geen kind meer aan ze want ze zullen, net als m'n dochter NU, wel in een diepe slaap zijn! ) Ikzelf heb ook een flink poosje geslapen, vanmiddag...'t was hárd nodig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:57
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Lievelings konijn van mijn dochter is dood |
Oooch...wat sneu Yelnin! Geen leuke ervaring voor je dochter..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:12
|
|
|
ai Yelnin dat wordt traantjes drogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:20
|
|
|
Hè bah, wat sneu!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:38
|
|
|
zijn idd heel wat traantjes gevloeid en veel vragen over waarom. Beessie was ook pas twee en dat voelde voor haar niet eerlijk omdat het oude konijn van 6 jaar nog wel leefde. Tja, hoe leg je dat uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:21
|
|
|
Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ...
Verder was alles prima in orde ...
Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:32
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ...
Dan eind augustus maar kanoën in de weerribben ... |
Jammer Cross! Ik bedoel nu dat je vakantie nu in het water valt..! Maar ik vind het advies van de arts wel logisch en verstandig! Ik hoop dat het niet een té grote teleurstelling voor je is en dat je gaat genieten van die práchtige weerribben!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 13:47
|
|
|
MARIA576 schreef: | Jammer Cross! Ik bedoel nu dat je vakantie nu in het water valt..! Maar ik vind het advies van de arts wel logisch en verstandig! Ik hoop dat het niet een té grote teleurstelling voor je is en dat je gaat genieten van die práchtige weerribben!! |
Ik had liever, dat ik in het water was gevallen i.p.v. mijn vakantie ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:29
|
|
|
eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:
Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik had liever, dat ik in het water was gevallen i.p.v. mijn vakantie .... |
nou...omkieperen met een kano kan toch ook? meerdere malen mag ook hoor, zo váák als jij maar wilt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Net terug uit het ziekenhuis, kreeg het advies om maar niet met vakantie te gaan ... De combinatie hoge bloeddruk en onregelmatige hartslag, kan bij grote inspanning (5 daagse cursus wildwaterkanoën en 2 dagen raften) voor problemen gaan zorgen. Daarbij dat je wel 1000 km moet autorijden voordat je op de plaats van bestemming bent .... reden genoeg voor de arts om mij te adviseren niet met vakantie te gaan ...
Jammer cross, maar gezondheid is wel zeer belangrijk he. Het wordt nu mooi weer in Nederland ga je lekker naar een plas omvan de zon te genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 16:59
|
|
|
Dat ik er van baal dat ik zelf mijn huishouden niet kan doen, dat ik zo afhankelijk ben van anderen Oftewel...ik heb een baaldag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:
Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf. |
was het niet op ehhh........ msn, visser??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:04
|
|
|
Een hele verstandige arts!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 17:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | eigenlijk was dat gisteren maar ik moet er nog steeds aan denken:
Betrap ik mn zoon Dennis erop dat ie op CM aan het chatten is ( mét webcam aan zelfs) met een vrouw die 23 jaar ouder is dan hij zelf. |
webcam op CM? nooit gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | was het niet op ehhh........ msn, visser?? |
Ja , je hebt gelijk, maar dat doet er niet toe. CM heeft geen webcamchat. Wordt wel eens tijd eigenlijk. Het was ieder geval wel een vrouw van CM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik er van baal dat ik zelf mijn huishouden niet kan doen, dat ik zo afhankelijk ben van anderen Oftewel...ik heb een baaldag |
Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen
Niet 1 slecht moment, een hele dag dus
Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 17 augustus 2011, 18:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , je hebt gelijk, maar dat doet er niet toe. CM heeft geen webcamchat. Wordt wel eens tijd eigenlijk. Het was ieder geval wel een vrouw van CM. |
en dat was dus jouw slechtste moment; dan moet het wel een érg slechte vrouw geweest zijn, zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen
Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer |
Sterkte Josina hoop dat dat gaat helpen tegen de pijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Sterkte Josina hoop dat dat gaat helpen tegen de pijn |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:56
|
|
|
Balen Cross!!
Maar kanoën in de weerribben is ook heel mooi ....
Je zou er en cm uitje van kunnen maken :-x
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat de pijn in mijn nier en buik zo hevig is dat ik morfine voorgeschreven heb gekregen
Zelfs zo slecht dat ik op mijn eigen bericht reageer |
Sterkte Josina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 18:59
|
|
|
IMKE917 schreef: | Sterkte Josina |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:29
|
|
|
Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen... Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:35
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mijn slechtste moment is dat ik een brief kreeg van "Menzis" dat ik zorgkosten moet gaan betalen (eigen bijdrage van 170 euro), en dat voor 1 gesprek bij Eleos om te zeggen dat ik er mee wilde stoppen... Dat ze vorig jaar zoveel geld vroegen (voor 1 intakegesprek, daar was ik al boos over, omdat ik het hele zorgjaar had bespaard op andere kosten), maar dit slaat alles... het was niet eens een afgesproken tijd maar ik was van plan om het in een paar minuten door te geven en zij (mevrouw de therapeute) haalde me over om te gaan zitten, men had ik dat maar niet gedaan want dat kost mij nu 170 euries... |
Oeps, da's balen zeg, veel geld weggegooid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 19:41