Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 17:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker dan, als ik nieuwe mensen hier zie reageren of in de lobby kijk ik ook altijd even met wie ik van doen heb, als dat al niet meer mag nah dan kan je wel stoppen hier pfff....Troost je Frank ik wordt door mannen en vrouwen bezocht oud en jong ja en??? als ze me lastig vallen is het wat anders... Ik zou me in iedergeval niet laten tegen houden hoor Niet bij mij kijken nu he |
Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Doe ik nooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:06
|
|
|
ANNA415 schreef: | Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Doe ik nooit |
Nee hoor valt mee maar 5240 keer in 2.5 jaar valt wel mee toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...mogen we eigenlijk nog profielen bezoeken? Mag een vrouw het profiel van een vrouw bekijken en een man dat van een man?
Welnu, ik kreeg net een één-zins-mailtje: 'Heb liever niet dat je mijn profiel bezoekt ok?' Ik wilde vragen wat waarom hij, ja het was een man die me schreef, het storend vond. Helaas kon ik de vraag niet stellen want hij had me geblokkeerd.
Ik vraag me nu af of ik me zo moet aanstellen en de mannen die mijn profiel bezoeken ook zoiets zo vragen? Mij stoort het niet of een man komt kijken op mijn profiel. Dus ga ik me niet bezighouden met dergelijke mailtjes te schrijven. Ik zou anders best wat werk hebben. Ik krijg soms wel mailtjes van mannen. Het is toch maar een rare wereld waarin we leven. |
Dat is op z'n minst bijzonder te noemen....... Je zet toch alleen informatie in je profiel welke iedereen hier van je zou mogen weten? Wat maakt het dan uit dat het een man of vrouw is?
Ik zou me er niets van aantrekken, Frank, als ik jou was. Als hij niet wil dat jij, of welke man dan ook, zijn profiel bezoekt, moet ie alle mannen op CM maar gaan blokkeren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 18:47
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Dat is op z'n minst bijzonder te noemen....... Je zet toch alleen informatie in je profiel welke iedereen hier van je zou mogen weten? Wat maakt het dan uit dat het een man of vrouw is?
Ik zou me er niets van aantrekken, Frank, als ik jou was. Als hij niet wil dat jij, of welke man dan ook, zijn profiel bezoekt, moet ie alle mannen op CM maar gaan blokkeren.... |
Ik blijf het raar vinden hoor dat blokkeren. Wat kan mij het schelen wie mijn profiel bekijkt. Ga je toch niet blokkeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik blijf het raar vinden hoor dat blokkeren. Wat kan mij het schelen wie mijn profiel bekijkt. Ga je toch niet blokkeren |
Inderdaad. Maar diegene stoort zich kennelijk aan het feit dat zijn profiel bekeken wordt. Tsja, en dat is maar op één manier te verhelpen/voorkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik blijf het raar vinden hoor dat blokkeren. Wat kan mij het schelen wie mijn profiel bekijkt. Ga je toch niet blokkeren |
Heb 1 persoon geblokt en met zeeeeeeer grondige reden!
Erika die blij is dat het bestaat al zal ze er zeer zeker geen misbruik van maken en zomaar blokken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 19:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb 1 persoon geblokt en met zeeeeeeer grondige reden!
Erika die blij is dat het bestaat al zal ze er zeer zeker geen misbruik van maken en zomaar blokken |
Ja maar dan is er vast iets meer gebeurd dan alleen kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | Heb jij daar ook al last van, dat je door iedereen bekeken wordt Doe ik nooit |
nee heb ik gelukkig ook geen last van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:39
|
|
|
Tja je hebt ook het omgekeerde. Kom je een keer op iemands profiel (vanuit het forum, of chatbox, of online leden) krijg je direct een mail. Sommigen vinden zich altijd een potentiele partner blijkbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:53
|
|
|
Nee...ik heb ...wat dat betreft ook ""nergens last van""
Ook vrouwen kijken weleens op mij profiel...geen probleem... (doe dat zelf ook weleens)
Maar met grote regelmaat...wordt ik wel bekeken door 1 en dezelfde vrouw... Niet uit deze regio...ik ken haar ook niet....en dat vind ik WEL vreemd...
VER...boven mijn eigen leeftijd....
(???????????????????)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 08:36
|
|
|
Ik vraag mij af of waterbed niet lek is. Zo ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:24
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik vraag mij af of waterbed niet lek is. Zo ja |
...misschien moet je de lek bij jezelf zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...misschien moet je de lek bij jezelf zoeken |
als dat zo was Frank was het opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:49
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik vraag mij af of waterbed niet lek is. Zo ja |
Dat wordt zwemmend slapen......!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dat wordt zwemmend slapen......! |
nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dat wordt zwemmend slapen......! |
nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in . dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar. |
lekje gevonden word er niet beter van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:24
|
|
|
ANNA415 schreef: | Tja je hebt ook het omgekeerde. Kom je een keer op iemands profiel (vanuit het forum, of chatbox, of online leden) krijg je direct een mail. Sommigen vinden zich altijd een potentiele partner blijkbaar |
hahaha herkenbaar... Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:25
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op maandag 18 februari 2013, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:32
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahaha herkenbaar... Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben |
wanhopige s*kk*ls zucht
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op maandag 18 februari 2013, 10:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:38
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | wanhopige s*kk*ls zucht |
Inderdaad, helaas dat het gebeurd. Zaterdag was ik bij een vriendin, die hier ook sinds kort zit. Noemde een paar van zulke namen en ze rolde bijna van haar stoel herkenbaar dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:45
|
|
|
ROOS575 schreef: | hahaha herkenbaar... Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben |
Jammer, als het andersom was geweest, had je dan belastingvoordeel gehad of is dat alleen bij auto,s zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:46
|
|
|
ROOS575 schreef: | Inderdaad, helaas dat het gebeurd. Zaterdag was ik bij een vriendin, die hier ook sinds kort zit. Noemde een paar van zulke namen en ze rolde bijna van haar stoel herkenbaar dus |
ik kan mij niet mij er niets bij voorstellen ik die mail schuw is waar haal je de gore lef vandaan al was ik nog zo wanhopig ik zou zo vent niet willen hebben. hoop dat alle wanhopige heren dit lezen. stel s*kk*ls ga van cm af leer van je zelf te houden en word gelukkig met je zelf kom dan maar eens terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:47
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Jammer, als het andersom was geweest, had je dan belastingvoordeel gehad of is dat alleen bij auto,s zo |
ehm die belasting heeft toch te maken met het milieubewuste? Dan zou je dat ook als vraag op je profiel moeten zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:50
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | ik kan mij niet mij er niets bij voorstellen ik die mail schuw is waar haal je de gore lef vandaan al was ik nog zo wanhopig ik zou zo vent niet willen hebben. hoop dat alle wanhopige heren dit lezen. stel s*kk*ls ga van cm af leer van je zelf te houden en word gelukkig met je zelf kom dan maar eens terug |
Dat laatste is zeker waar! Een voorwaarde voor een goede relatie is, naar mijn bescheiden mening, dat je stabiel en goed in je vel zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:53
|
|
|
ROOS575 schreef: | Dat laatste is zeker waar! Een voorwaarde voor een goede relatie is, naar mijn bescheiden mening, dat je stabiel en goed in je vel zit. |
tja veel mannen denken schijnbaar dat ze pas goed in de vel komen te zitten als ze een vriendin hebben
of ze hebben het verstand op verkeerde plek zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:59
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | tja veel mannen denken schijnbaar dat ze pas goed in de vel komen te zitten als ze een vriendin hebben
|
Das waar. In je vel zitten je goed voelen komt uit jezelf en niet het wel of niet hebben van een partner.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:00
|
|
|
of ze hebben het verstand op verkeerde plek zittenEngeltje smiley Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit
Haha, die snap ik nu pas...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:07
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Das waar. In je vel zitten je goed voelen komt uit jezelf en niet het wel of niet hebben van een partner. | precies, in eerste instantie lijkt het allemaal geweldig maar het leven gaat daarna ook gewoon verder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: maandag 18 februari 2013, 11:11
|
|
|
ROOS575 schreef: | precies, in eerste instantie lijkt het allemaal geweldig maar het leven gaat daarna ook gewoon verder! |
enige verschil is dat je samen verder moet en dat betekend dat je samen maar ook afzonderlijk van elkaar goed in het vel moet zitten. anders word de enen de op vang bak voor de andere. en ik denk dat je juist voor elkaar dan moet wezen
|
|
Naar boven |
|
|