Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:12
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Misschien weten de Belgen wel |
misschien is die zitpil wel een oplossing voor niet stilzittende kids op school, gat in de markt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 11 augustus 2011, 23:28
|
|
|
YELNIN491 schreef: | misschien is die zitpil wel een oplossing voor niet stilzittende kids op school, gat in de markt |
Dat is een goeie uitvinding. Wordt dit wel vergoed?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 17:43
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Een zitpil Nog nooit van gehoord |
Zitpil Iets voor mensen die slecht stil kunnen zitten??? Heb ik dus niet nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 17:46
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat is een goeie uitvinding. Wordt dit wel vergoed? |
Met al die bezuinigingen, wat denk je zelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 18:04
|
|
|
Geld heb ik niet hoor. We betalen veel te veel belastingen en zorgkosten Grrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 19:03
|
|
|
YELNIN491 schreef: | het invullen van digitale formulieren om crazy van te worden |
Sommige browsers hebben een optie dat formulieren bijna automatisch worden ingevuld. Als je bij postcode het eerste cijfer van je postcode invult, doet de computer de rest. Je moet het eerst wel een keer normaal invullen allemaal anders weet de computer het niet.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 22:05
|
|
|
[quote=THOMAS968]Sommige browsers hebben een optie dat formulieren bijna automatisch worden ingevuld. Als je bij postcode het eerste cijfer van je postcode invult, doet de computer de rest. Je moet het eerst wel een keer normaal invullen allemaal anders weet de computer het niet.
Computer heeft z'n verstand kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 22:09
|
|
|
[quote=HERMAN388]
Jaja, geef de schuld maar aan de computer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 23:05
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Sommige browsers hebben een optie dat formulieren bijna automatisch worden ingevuld. Als je bij postcode het eerste cijfer van je postcode invult, doet de computer de rest. Je moet het eerst wel een keer normaal invullen allemaal anders weet de computer het niet.
Thomas |
tja, dat snapt mijn pc denk ik ook allemaal wel, maar deze formulieren waren nog niet eerder ingevuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 augustus 2011, 23:19
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tja, dat snapt mijn pc denk ik ook allemaal wel, maar deze formulieren waren nog niet eerder ingevuld |
Is je pc zo traag dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 07:46
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Misschien weten de Belgen wel |
Het intellect van de Belgen is soms ontoereikend voor de eigenaardigheden van de Nederlanders. Niet elk mysterie dient opgelost te worden. Leggen jullie die pil maar op de stoel en ga er maar opzitten. Je kan er maar heil bij hebben.
Je kan misschien ook nog een ligpil uitvinden.
Pffff, een zitpil. Het moet nog niet gekker worden. Ben ik dan echt de serieuste op deze site???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 15:41
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Is je pc zo traag dan? |
Ja, af en toe heeft die ook vakantie, of een geen zin dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 14 augustus 2011, 15:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het intellect van de Belgen is soms ontoereikend voor de eigenaardigheden van de Nederlanders. Niet elk mysterie dient opgelost te worden. Leggen jullie die pil maar op de stoel en ga er maar opzitten. Je kan er maar heil bij hebben.
Je kan misschien ook nog een ligpil uitvinden.
Pffff, een zitpil. Het moet nog niet gekker worden. Ben ik dan echt de serieuste op deze site??? |
moet zeker ook nog getest worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 04:46
|
|
|
ik merk net dat ik gisteren mijn bankpas vergeten ben bij de AH. Nu ga ik nooit meer naar de AH... nouja, nog 1 keer om de pas op te halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 09:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik merk net dat ik gisteren mijn bankpas vergeten ben bij de AH. Nu ga ik nooit meer naar de AH... nouja, nog 1 keer om de pas op te halen |
de bankpas is dus niet in de AH...stressie moment nu...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 09:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de bankpas is dus niet in de AH...stressie moment nu... |
Oeps, da's minder, vervelend voor je! Succes ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 11:00
|
|
|
Geld leeggeplunderd? ai ai
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 12:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik merk net dat ik gisteren mijn bankpas vergeten ben bij de AH. Nu ga ik nooit meer naar de AH... nouja, nog 1 keer om de pas op te halen |
Komt omdat je op zondag bent geweest? Tja Maar balen is het wel voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 13:46
|
|
|
toch wel je pas geblokkeerd hopenlijk, voordat ze je rekening plunderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 14:22
|
|
|
Boodschappen op zondag is in België heel gewoon zonder vergunning en wel kortere openingstijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:18
|
|
|
NU! Omdat mijn dochter van 14 (bijna 15...) haar feestje viert! Een hok vol meiden..en ze blijven óók nog slapen! 'Dat' gaat vannacht horrorfilms kijken met elkaar...dus ik verwacht nóg een slecht moment te krijgen...binnen een paar uur, wanneer ik rechtop zal zitten in bed, vanwege het gegil van een paar meiden! was het maar vast morgenmiddag....zucht....
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op maandag 15 augustus 2011, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:23
|
|
|
Oei Maria, ik wens je heel veel sterkte hahaha. Hoop voor je dat het snel morgenmiddag is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 19:36
|
|
|
ANNE589 schreef: | Oei Maria, ik wens je heel veel sterkte hahaha. Hoop voor je dat het snel morgenmiddag is. |
Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:08
|
|
|
MARIA576 schreef: | Dánk je Anne! Kan ik goed gebruiken! Ze zijn nu even zoet...met maskers bij elkaar opdoen enzo...en ik ga weer verder met die énorme afwas....! Morgenmiddag? Trek ik de stekker uit de comp, de tel en de t.v! 'Moeders' gaat dan een flink 'uiltje knappen'..... |
Genoeg hulp om af te drogen dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:15
|
|
|
MARIA576 schreef: | NU! Omdat mijn dochter van 14 (bijna 15...) haar feestje viert! Een hok vol meiden..en ze blijven óók nog slapen! 'Dat' gaat vannacht horrorfilms kijken met elkaar...dus ik verwacht nóg een slecht moment te krijgen...binnen een paar uur, wanneer ik rechtop zal zitten in bed, vanwege het gegil van een paar meiden! was het maar vast morgenmiddag....zucht.... |
Zullen we de tijd vooruit zetten voor je
VEEL STERKTE!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Genoeg hulp om af te drogen dan. |
was dát maar waar visser! 'k Mocht het mooi alleen doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:23
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Zullen we de tijd vooruit zetten voor je
VEEL STERKTE!!!! |
Yeah!!! zou't helpen zouden ze erin trappen? Maar ze zitten nu middenin de eerste horrorfilm ('k kan ze hier hoor gillen... ) en die angstige meisjes kan ik natuurlijk niet in't donker op straat zetten! Ik stop wel watjes in m'n oren en hoop dat m'n jóngste dochter, die nu bij mij moet slapen, niet weer overdwars in bed gaat liggen zodat ik geen schop in m'n gezicht krijg...want dan is mijn nacht óók 'pure horror!'
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:26
|
|
|
MARIA576 schreef: | Yeah!!! zou't helpen zouden ze erin trappen? Maar ze zitten nu middenin de eerste horrorfilm ('k kan ze hier hoor gillen... ) en die angstige meisjes kan ik natuurlijk niet in't donker op straat zetten! Ik stop wel watjes in m'n oren en hoop dat m'n jóngste dochter, die nu bij mij moet slapen, niet weer overdwars in bed gaat liggen zodat ik geen schop in m'n gezicht krijg...want dan is mijn nacht óók 'pure horror!' |
Meis, ik benijd je niet Veel sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: maandag 15 augustus 2011, 22:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Meis, ik benijd je niet Veel sterkte ermee! |
Thanks!! 't feit dat ik nu even achter de comp. kan zitten is een goed teken...maar ik maak me op voor een lánge nacht.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 05:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Komt omdat je op zondag bent geweest? Tja Maar balen is het wel voor je |
De dag dat ik boodschappen deed heeft er niets mee te maken...Het is heel gewoon hier in Nederlands Brabant om op zondag naar de winkel te gaan. Het is gewoon die stomme kaart die zo maar plots verloren gaat
De rekening is geblokkeerd. Om dat te benadrukken zijn er zelfs rode cijfers op die rekening zodat het goed opvalt...een nieuwe kaart is in de maak...
|
|
Naar boven |
|
|